M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

2 października 2014

Mateusz Dela w zespole Adseo

Dela od ośmiu lat związany jest z branżą pozycjonowania.

2 października 2014

Sony Music ma szefa działu digital

Do zespołu dołączyła Dorota Wojtkowska.

2 października 2014

Grupa 3 przygotowała nową loterię dla Lubelli

Agencja odpowiada za stworzenie podstrony konkursowej oraz przygotowanie mechanizmu losującego.

2 października 2014

Lubię To odświeża wizerunek Virgin Mobile

Agencja przy współpracy z Isobar Poland zrealizowała siedem spotów, z czego cztery trafią do telewizji.

2 października 2014

Magdalena Krejpcio odpowiada za nowy biznes Peppermint

Z branżą reklamową związana jest od czterech lat.

2 października 2014

VoD.pl nawiązało współpracę z Vue Movie Distribution

Współpraca zakłada regularne pojawienie się na platformie VoD.pl polskich produkcji.

3 października 2014

TNT bliżej ludzi

Rusza kampania promująca usługi i nową strategię firmy logistycznej.

3 października 2014

Lowe Warsaw z międzynarodową kampanią dla X-Trade Brokers [wideo]

Dom maklerski chce zachęcić początkujących inwestorów do zdobycia wiedzy i doświadczenia w inwestowaniu.

3 października 2014

KitKat o podwójnym smaku

Nestle wprowadza nowy wariant smakowy KitKata - Chunky Double Caramel.

3 października 2014

Isover rozpoczyna kampanię na forach internetowych

Kluczowym touchpointem kampanii jest forum wydawnictwa Murator.

3 października 2014

Ruch reklamuje swoją usługę kurierską [wideo]

Paczka w Ruchu to usługa kurierska stworzona przez agencję Divante specjalizującą się w rozwiązaniach e-commerce razem z Ruchem.

3 października 2014

Vlogerzy BrandTube promują Walutomat.pl

Łączny zasięg kanałów biorących udział w kampanii wynosi ok. 1,5 mln widzów.

3 października 2014

Drosed prezentuje nowe opakowania konserw

Seria Tradycyjne Rarytasy w nowej odsłonie graficznej.

3 października 2014

Dr.Oetker odpowiada na produkt Delecty

Na rynku debiutuje Babeczka z Kubeczka jako subbrand Słodkiej Chwili.

3 października 2014

Desperados organizuje imprezę

Ruszyła kampania promująca Endless Night Party 2014.

3 października 2014

TBWA dla Łodzi

Agencja zajmuje się promocją Manufaktura Fashion Week.

3 października 2014

Startuje kampania outdoorowa Fundacji Banku Ochrony Środowiska

Autorem grafiki na plakatach jest Andrzej Pągowski.

3 października 2014

Tarczyński z intensywną kampanią w mediach

Lider w kategorii kabanosów rozpoczyna działania reklamowe dla Kabanosów Extra i Exclusive.

3 października 2014

Izabela Karpińska odpowiada za nowy biznes OS3

Doświadczenie zdobywała 
w XConcept, Streetcomie, Platformie Mediowej "Point Group" i Young & Rubicam.

3 października 2014

Piotr Fronczewski twarzą kampanii Polomarketu [wideo]

Za kreację odpowiada agencja Brandman.

3 października 2014

Dariusz Wasilewski odszedł z Viasat

Z firmą rozstał się country manager.

3 października 2014

Jerzy Warchałowski dołączył do Grupy Wirtualna Polska

Poprzednio pracował w irlandzkim oddziale Google.

3 października 2014

Orange Finanse - wspólny bank Orange i mBanku

Cel: 1 mln klientów w 3 lata. Koszty marketingu po stronie Orange - telekom wyasygnował dodatkowe środki na wsparcie nowej marki.

3 października 2014

Szopy rekomendują niemiecką literaturę i prasę

Startuje kolejna odsłona kampanii Goethe-Institut.

3 października 2014

Plush na kartę - nowy spot [wideo]

Do emisji trafił nowy spot reklamowy marki Plush wprowadzonej przez sieć komórkową Plus niespełna miesiąc temu.

3 października 2014

Rusza strona internetowa Polskiego Radia Rytm

Startuje program o profilu muzyczno-informacyjnym.

3 października 2014

Kellogg wybiera Kutno

Producent chipsów Pringles inwestuje w Łódzkiej Strefie Ekonomicznej.

3 października 2014

Polacy chodzą po wino do Lidla

Sieć dyskontów stawia w swojej ofercie na wina francuskie.

3 października 2014

Żaneta Postek dołączyła do Nairobii

Agencja powiększa zespół.

3 października 2014

"Media & Marketing Polska" na tablecie

Wrześniowy magazyn w wersji elektronicznej jest dostępny bezpłatnie.

6 października 2014

Publicis dla nowego banku

Startuje kampania reklamowa wprowadzająca nowy, wspólny bank Orange i mBanku.

6 października 2014

Sieć iDream rusza z kampanią skierowaną do studentów, uczniów i nauczycieli

Akcja o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym zaplanowana jest na kilka tygodni.

6 października 2014

Viacom ma nowego dyrektora finansowego

Katarzyna Samojluk dołączyła do zespołu nadawcy.

6 października 2014

Liberty Direct zmienia się w Liberty Ubezpieczenia, Bogusław Wołoszański twarzą kampanii

Ubezpieczeniowe "Sensacje XXI w.".

6 października 2014

Patrycja Klarecka przeszła z BZ WBK do GPW

Była szefowa marketingu banku zarządza teraz komunikacją i marketingiem warszawskiej Giełdy.

6 października 2014

Wystartowała regularna kampania Virgin Mobile [wideo]

Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem "Chce #wszystko".

6 października 2014

Piotr Adamczyk poleca kredyty gotówkowe w Eurobanku

Bank rozpoczyna kampanię promującą kredyty gotówkowe z gwarantowanym oprocentowaniem zaplanowaną do końca br.

6 października 2014

Na rynek trafiają kiełbaski Degustino

Chrzanowska Manufaktura Wędlin wprowadza na rynek bezglutenowe nowości.

6 października 2014

Brandcomm odpowiada za kreację Paczki w Ruchu

Pozostałymi elementami kampanii zajął się Ruch Marketing.

6 października 2014

Znamy zwycięzców "Don't Text & Drive Poland"

Autorzy najlepszych prac specjalnego konkursu w ramach Off Drum pojadą na festiwal Golden Drum.

6 października 2014

Streetcom dla Coty

Startują działania rekomendujące nowe produkty marki Adidas.

6 października 2014

Pilsner nostalgiczny

Do sprzedaży trafi limitowana seria puszek piwa z portfolio Kompanii Piwowarskiej.

6 października 2014

Jeep wchodzi w segment małych SUV-ów z modelem Renegade [wideo]

Spot oparty na koncepcji kreatywnej agencji Frame Communication został przygotowany przez agencję Leo Burnett.

7 października 2014

Tomasz Wileński zakłada fundusz inwestycyjny

Menedżer rusza z własnym biznesem - Tech Gravity Ventures.

7 października 2014

Fruktajl z billboardami sponsorskimi

Płynna przekąska od Maspeksu promuje się w telewizji.

7 października 2014

Maślana miłość w reklamie Ramy z masłem

Unilever wspiera nowy produkt kampanią. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Ogilvy. Media do kampanii zakupił dom mediowy PHD.

7 października 2014

Vaseline Intensive Care wraca do gry

Po dłuższej przerwie do telewizji trafiła reklama balsamów Vaseline Intensive Care.

7 października 2014

FSP Galena nowym klientem agencji Diferente [wideo]

Ruszyła kampania syropu Fenspogal.

7 października 2014

Media Impact Polska wprowadza ofertę Multiscreen

Konstrukcja oferty zakłada wybór spośród sześciu najbardziej popularnych formatów reklamowych, które zostały zróżnicowane cenowo.

7 października 2014

Publicis z kampanią dla Rowenty [wideo]

Marketer wprowadza na rynek nowe urządzenie do stylizacji włosów - Volumizer.