Sony Music ma szefa działu digital
Do zespołu dołączyła Dorota Wojtkowska.
Dela od ośmiu lat związany jest z branżą pozycjonowania.
Agencja odpowiada za stworzenie podstrony konkursowej oraz przygotowanie mechanizmu losującego.
Agencja przy współpracy z Isobar Poland zrealizowała siedem spotów, z czego cztery trafią do telewizji.
Z branżą reklamową związana jest od czterech lat.
Współpraca zakłada regularne pojawienie się na platformie VoD.pl polskich produkcji.
Rusza kampania promująca usługi i nową strategię firmy logistycznej.
Dom maklerski chce zachęcić początkujących inwestorów do zdobycia wiedzy i doświadczenia w inwestowaniu.
Nestle wprowadza nowy wariant smakowy KitKata - Chunky Double Caramel.
Kluczowym touchpointem kampanii jest forum wydawnictwa Murator.
Paczka w Ruchu to usługa kurierska stworzona przez agencję Divante specjalizującą się w rozwiązaniach e-commerce razem z Ruchem.
Łączny zasięg kanałów biorących udział w kampanii wynosi ok. 1,5 mln widzów.
Seria Tradycyjne Rarytasy w nowej odsłonie graficznej.
Na rynku debiutuje Babeczka z Kubeczka jako subbrand Słodkiej Chwili.
Ruszyła kampania promująca Endless Night Party 2014.
Autorem grafiki na plakatach jest Andrzej Pągowski.
Lider w kategorii kabanosów rozpoczyna działania reklamowe dla Kabanosów Extra i Exclusive.
Doświadczenie zdobywała w XConcept, Streetcomie, Platformie Mediowej "Point Group" i Young & Rubicam.
Za kreację odpowiada agencja Brandman.
Poprzednio pracował w irlandzkim oddziale Google.
Cel: 1 mln klientów w 3 lata. Koszty marketingu po stronie Orange - telekom wyasygnował dodatkowe środki na wsparcie nowej marki.
Startuje kolejna odsłona kampanii Goethe-Institut.
Do emisji trafił nowy spot reklamowy marki Plush wprowadzonej przez sieć komórkową Plus niespełna miesiąc temu.
Startuje program o profilu muzyczno-informacyjnym.
Producent chipsów Pringles inwestuje w Łódzkiej Strefie Ekonomicznej.
Sieć dyskontów stawia w swojej ofercie na wina francuskie.
Wrześniowy magazyn w wersji elektronicznej jest dostępny bezpłatnie.
Startuje kampania reklamowa wprowadzająca nowy, wspólny bank Orange i mBanku.
Akcja o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym zaplanowana jest na kilka tygodni.
Katarzyna Samojluk dołączyła do zespołu nadawcy.
Ubezpieczeniowe "Sensacje XXI w.".
Była szefowa marketingu banku zarządza teraz komunikacją i marketingiem warszawskiej Giełdy.
Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem "Chce #wszystko".
Bank rozpoczyna kampanię promującą kredyty gotówkowe z gwarantowanym oprocentowaniem zaplanowaną do końca br.
Chrzanowska Manufaktura Wędlin wprowadza na rynek bezglutenowe nowości.
Pozostałymi elementami kampanii zajął się Ruch Marketing.
Autorzy najlepszych prac specjalnego konkursu w ramach Off Drum pojadą na festiwal Golden Drum.
Do sprzedaży trafi limitowana seria puszek piwa z portfolio Kompanii Piwowarskiej.
Spot oparty na koncepcji kreatywnej agencji Frame Communication został przygotowany przez agencję Leo Burnett.
Menedżer rusza z własnym biznesem - Tech Gravity Ventures.
Płynna przekąska od Maspeksu promuje się w telewizji.
Unilever wspiera nowy produkt kampanią. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Ogilvy. Media do kampanii zakupił dom mediowy PHD.
Po dłuższej przerwie do telewizji trafiła reklama balsamów Vaseline Intensive Care.
Ruszyła kampania syropu Fenspogal.
Konstrukcja oferty zakłada wybór spośród sześciu najbardziej popularnych formatów reklamowych, które zostały zróżnicowane cenowo.
Marketer wprowadza na rynek nowe urządzenie do stylizacji włosów - Volumizer.