M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

9 października 2014

Nowa kampania marki Bosch

Jesienna komunikacja opiera się na platformie edukacyjnej.

10 października 2014

Anna Białkowska w Sataku

Sieć reklamy wideo w Polsce powiększa zespół.

10 października 2014

Facebook udostępnił rozwiązanie FBIQ

Nowe narządzie dla marketerów w ofercie platformy.

10 października 2014

14 kampanii z Polski otrzymało kolejne nominacje w Portorożu

Nowe short-listy konkursu Golden Drum.

10 października 2014

Edipresse zakłada sprzedaż "Urody Życia" na poziomie 80 tys. egz.

Pismo chce trafiać do kobiet dojrzałych, aktywnych i otwartych na świat. Na kampanię wspierającą debiut przeznaczono 4,5 mln zł.

10 października 2014

K2 przygotowuje kampanię i event dla telewizji Fox [wideo]

Agencja K2 wygrała obsługę kampanii w konkursie ofert.

10 października 2014

Rainbow Tours: lato zaczyna się w październiku

Touroperator już rozpoczyna sprzedaż oferty wycieczek na przyszłoroczny letni sezon.

10 października 2014

Bank Millennium: 100 tys. Kont 360° w pięć miesięcy

Skuteczny miks oferty produktowej i marketingu.

10 października 2014

Murator tworzy Grupę Super Express

Sławomir Jastrzębowski został naczelnym tej struktury.

10 października 2014

Just i MediaCom dla Flegaminy

Sezon przeziębień tuż, tuż, więc Teva reklamuje swój sztandarowy syrop na kaszel.

10 października 2014

Im większe tablice, tym skuteczniejsze

Firma Headz Marketing przeanalizowała wpływ rozmiaru nośników outdoorowych na jego skuteczność.

10 października 2014

Meksykańska kanapka z kampanią w Subwayu

Rusza promocja Kurczak Fajita.

10 października 2014

Zmiana decyzji KRRiT w sprawie multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej

Nowy multipleks nie w całości dla TVP.

10 października 2014

Katarzyna Bujakiewicz ambasadorką Bakallandu

Jesienna kampania ma kolejne odsłony.

10 października 2014

Limitowany dwupak Black Energy Drink w sklepach Żabka

FoodCare rusza z promocją.

10 października 2014

3M propaguje innowacje

Rusza ogólnopolska kampania marki.

10 października 2014

Coraz więcej słuchaczy Eski Rock

Wydłuża się również czas słuchania stacji.

13 października 2014

Marta Glinka nową dyrektor marketingu LOT-u

Zastąpiła na tym stanowisku Michała Lemana, który został dyrektorem zarządzającym LOT Travel.

13 października 2014

Stars, Media Strategy i Accenture w czołówce audytorów

Ponad 60 proc. marketerów współpracuje z audytorami mediowymi.

13 października 2014

Saturn i Frisco.pl po raz kolejny ze wspólną kampanią

Po raz drugi sieć RTV/AGD oraz e-sklep realizują wspólną kampanię.

13 października 2014

Niestandardowa akcja telewizji AXN [wideo]

Za działania ambientowe promujące nową produkcję odpowiada agencja interaktywna 180heartbeats + Jung v. Matt.

13 października 2014

Odświeżona "Tina" z kampanią wartą 3,5 mln zł

Bauer chce nadać dwutygodnikowi charakter magazynu premium.

13 października 2014

Bank bez tabletów, za to z poirytowanymi klientami. Marketingowa wpadka?

BNP Paribas obiecał klientom 7-calowe tablety Samsunga za założenie konta. Zainteresowanie przerosło marketingowe założenia. Klienci, którzy nie dostali nagród, są oburzeni.

13 października 2014

Imagine autorem serwisu internetowego Orange Finanse

Agencja odpowiada za warstwę user experience (UX) oraz projekt graficzny witryny.

13 października 2014

Marki telekomów - najwięcej internautów zna Orange

Świadomość wspomagana tych marek wynosi odpowiednio: 97 proc. (Orange), 95 proc. (Plus), 94 proc. (Play), 94 proc. (T-Mobile), i utrzymuje się na poziomie zbliżonym do ubiegłorocznego.

13 października 2014

Ruszyła kampania tranu Mӧller’s [wideo]

Hasłem przewodnim filmu jest "Żyjąc zdrowo, dajesz najlepszy przykład".

13 października 2014

18 statuetek dla polskich agencji w Portorożu

Podczas piątkowej gali festiwalu Golden Drum polskie agencje odebrały osiem kolejnych statuetek. Ogółem z Portoroża w tym roku przywieziemy dwa grand prix, osiem złotych i osiem srebrnych statuetek.

13 października 2014

Kolejna odsłona akcji "Adoptuj pszczołę"

Agencja Steinke Communications ponownie pracuje dla Greenpeace Polska.

13 października 2014

UPS zainwestuje w Polsce 25 mln dolarów

Spółka chce rozwijać się w Polsce i utworzyć 300 nowych miejsc pracy.

13 października 2014

Fortuna startuje z jesienną kampanią soków pomidorowych

Produkty Agros Novej promowane są jako zdrowa przekąska. Za kreację kampanii odpowiada agencja Brand Place, za realizację - Lemon, media na potrzeby działań kupuje MediaCom.

13 października 2014

McDonald's ponownie częstuje darmową kawą

Od dzisiaj sieć ponownie wraca z poranną akcją.

13 października 2014

Vox FM zyskuje nowych słuchaczy

Rośnie popularność Vox FM, RMF zyskuje w grupie komercyjnej w dni powszednie.

13 października 2014

Michał Glapiński nowym dyrektorem zarządzającym Interactive Solutions

Jego rolą będzie umocnienie pozycji agencji w sieci Saatchi & Saatchi, a także pozyskiwanie globalnych kontraktów.

14 października 2014

Tarczyński inwestuje w nową grupę produktów

Po kabanosach dojrzewających Select firma Tarczyński wprowadza wędliny dojrzewające w plastrach.

14 października 2014

Milena Wiśniowolska szefową marketingu Kino Polska

Nadawca ma nowego dyrektora marketingu.

14 października 2014

Klienci BNP Paribas jednak dostaną tablety

Pod presją rozgoryczonych klientów bank zmienił zdanie. Obiecane nagrody dostaną wszyscy.

14 października 2014

Grey Group autorem wizerunkowej kampanii grupy Lotos [wideo]

Oprócz 30-sekundowego spotu emitowanego w telewizji kampania opiera się na działaniach promocyjnych w internecie przygotowanych przez zespół Grey Possible.

14 października 2014

Międzynarodowa kampania telewizyjna dla Sudafedu [wideo]

Lemon Sky JWT wspiera firmę Johnson & Johnson w promocji leków na przeziębienie w regionie CEE.

14 października 2014

Vanquis Bank startuje z nową kampanią reklamową

Firma kredytowa będzie się reklamować w telewizji. Autorem kreacji jest Dariusz Zatorski.

14 października 2014

MBank reklamuje eKonta

Bank postanowił wzmocnić działalność depozytową, a przy tym promuje funkcjonalności bankowości mobilnej.

14 października 2014

Grupa OEX zrealizowała projekt oznakowania placówek Centrum Finansów "Aviva"

W ramach współpracy grupa OEX odpowiadała za produkcję i montaż elementów identyfikacji wizualnej ubezpieczyciela.

14 października 2014

McCann Worldgroup Siecią Roku CEE

Oddział McCann Worldgroup w Polsce został uhonorowany 4 nagrodami: grand prix, złotem i dwoma srebrami.

14 października 2014

Ogilvy rozpoczyna pracę nad kolejną kategorią z portfolio Philipsa

Kampania będzie również zaadaptowana na potrzeby czeskiego i rumuńskiego rynku.

14 października 2014

InAct PR wypromuje Insys

Umowa została podpisana na rok.

14 października 2014

Historyczne zwycięstwo Polaków z Niemcami obejrzało 7,4 mln widzów

Średnia oglądalność sobotniego pojedynku na antenach Polsatu i Polsatu Sport wyniosła 7,4 mln widzów.

14 października 2014

Boska.pl i Papilot.pl wracają do Goldbach Audience

Goldbach Audience został wyłącznym partnerem w zakresie sprzedaży reklam dla G7 Media.

14 października 2014

Deutsche Bank poszerzył współpracę z HyperCrew

Agencja przygotowała "Majstersztyk".

14 października 2014

Liberty Ubezpieczenia - czołg w reklamie

Czy firma ubezpieczeniowa wystawi polisę na czołg z II wojny światowej? Kreację telewizyjną przygotowała agencja Grey Group.

14 października 2014

Małgorzata Kozieł nową rzeczniczką LOT-u

Przeszła z PGE. Zastąpiła Barbarę Pijanowską-Kuras, która została dyrektor biura komunikacji korporacyjnej LOT-u.

14 października 2014

Paweł Lipiec odpowiada w VML Poland za kampanie ambasadorskie

Autor bloga ZeroZeroSiedem.pl w zespole VML.