M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

14 października 2014

Po raz pierwszy wspólny polski pawilon na targach telewizyjnych MIPCOM w Cannes

W Cannes rozpoczęły się międzynarodowe targi telewizyjne MIPCOM. Tegoroczna 30. jubileuszowa edycja tej imprezy potrwa do 16 października. Polskę reprezentują 54 firmy związane z rynkiem mediowym (głównie TV), producenckim i reklamowym.

15 października 2014

Neo24 odracza płatności

Sieć sklepów Neo24.pl wprowadza nową funkcjonalność.

15 października 2014

Frugo ozłociło się w stylu retro

FoodCare inwestuje w limitowaną, złotą serię napoju Frugo.

15 października 2014

Katarzyna Łada group account directorem w Media Direction OMD

Dom mediowy awansował swojego wieloletniego media managera.

15 października 2014

Rafał Sułkowski w AdQuota

Były menedżer Polskapresse dołączył do firmy specjalizującej się w reklamie mobilnej.

15 października 2014

Herbapol stawia na naturalność i lokalność

Firma z Lublina wchodzi w nowy segment dżemów i wspiera swoje działania kampanią. Za kreację działań odpowiada Lowe Warsaw.

15 października 2014

LOT obniża ceny biletów do 50 proc. - kampania "Wielkie nieba!"

Promocja dotyczy lotów od 2 listopada br. do 22 marca przyszłego roku, z wyjątkiem okresu świąteczno-noworocznego.

15 października 2014

Jack Daniel's w wersji na zimę

Na rynek trafia rozgrzewająca wersja trunku.

15 października 2014

MediaCom Warszawa rozpoczął obsługę CEWE

Dom mediowy obsłuży budżet kampanii Fotoksiążek.

15 października 2014

Cropp stawia na współpracę z muzykami

W ramach jesiennych działań promocyjnych firma współpracowała z agencją Zjednoczenie.com.

15 października 2014

Ewelina Lisowska w kampanii "Akademii Tańca TeleToon+"

Ruszyła kampania reklamowa akcji.

15 października 2014

360 tys. zł w konkursie Banku Millennium

Bank przygotował dla posiadaczy Kont 360° konkurs, w którym przez rok będzie można wygrać 360 tys. zł

15 października 2014

Coty reklamuje linię kosmetyków UEFA Champions League marki Adidas

Adaptację kreacji i zakup mediów zrealizował dom mediowy Media Direction OMD.

15 października 2014

Piotr Bubak odpowiada za marketing w Grupie Onet.pl

Marcin Skowroński, który do tej pory zarządzał zespołem marketingowym, odchodzi z firmy.

15 października 2014

Polskie firmy zakupiły na MIPCOM cztery formaty TV

Wśród nabytków jest m.in. "The Phone", format nagrodzony Emmy Award.

16 października 2014

Eska Rock przebudowała zespół

Dyrektor programowy Zbigniew Frączek zakończył proces budowania redakcji.

16 października 2014

Britney Spears w kampanii Gatta "Your secret, your beauty"

Komunikacja reklamowa trwać będzie do końca października.

16 października 2014

Polacy chcieliby mieć możliwość wyboru oglądanych reklam

Discovery publikuje wyniki badania regionalnego, obejmującego także Polskę.

16 października 2014

Lowe Warsaw dla marki Tic Tac [wideo]

Tic Tac partnerem MTV European Music Awards.

16 października 2014

Bizuu we współpracy z Renault

W ramach promowania nowego modelu Twingo firma zdecydowała się na współpracę z marką modową.

16 października 2014

Żabka z nowym programem lojalnościowym

Startuje projekt "Codzienne korzyści".

16 października 2014

Polacy kupili milion butelek Metaksy

Marka z portfolio CEDC chwali się rekordową sprzedażą. Polska to trzeci rynek Metaxy na świecie, po Grecji i Niemczech.

16 października 2014

Wyjaśnienie: Blue Angels nabywa prawa do "The Phone" oraz "Extreme Pop Up Challenge"

We wczorajszym MMP24 podaliśmy nieprecyzyjną informację dotyczącą targów MIPCOM w Cannes.

16 października 2014

Turner zmienia pozycjonowanie Boomeranga

Kanał ma być bardziej podobny do siostrzanego Cartoon Network.

16 października 2014

Namysłów przywraca markę Braniewo

Braniewskie piwo znów w sprzedaży.

16 października 2014

Nowa aplikacja Homergy od marki Bosch

Za kreację dla kampanii odpowiada agencja HyperCrew.

16 października 2014

GoldenSubmarine dołącza do Golden Dudes Worldwide

Jest to związane z planami wzmocnienia działalności agencji poza granicami Polski.

16 października 2014

Jakub Turowski w Facebooku

Portal ma nową osobę na stanowisku head of public policy.

16 października 2014

Kompania Piwowarska poszerza współpracę z MEC o modelowanie ekonometryczne

Polska jest kolejnym rynkiem, na którym MEC Analytics & Insight prowadzi projekty ekonometryczne dla marek SABMillera.

16 października 2014

Tomasz Jakubiak ambasadorem Herbapolu

Startująca kampania reklamowa nowego segmentu będzie wspierana wizerunkiem znanego szefa kuchni.

16 października 2014

AMG.net i Bluerank podpisują umowę o współpracy

Firmy stworzą wspólną ofertę.

16 października 2014

Lubella startuje z promocją

Autorem kreacji jest agencja Brainbox.

16 października 2014

Anna Dereszowska ambasadorką marki Philips

Aktorka wypromuje produkty do stylizacji włosów, usuwania owłosienia i pielęgnacji twarzy.

17 października 2014

Krzysztof Rejek nowym art directorem w E-point

Software house wzmacnia kompetencje kreacyjne.

17 października 2014

Agencja Red8 Advertising dla Orlen Oil [wideo]

Głównym bohaterem jesiennej odsłony kampanii spółki jest Tomasz Gajda.

17 października 2014

Degustino poszerza portfolio

Chrzanowska Manufaktura Wędlin inwestuje w swoją markę.

17 października 2014

Filip Syczyński wygrywa Mofilm New York 2014

Polski filmowiec triumfuje w konkursie na najlepszy film reklamowy.

17 października 2014

Nowa odsłona kampanii Sony Xperia Z3 [wideo]

Za działania niestandardowe odpowiada MediaCom Beyond Advertising, za koncept i realizację KodID.

17 października 2014

Bank BPH może zmienić właściciela

General Electric "analizuje możliwości" sprzedaży banku BPH. Komisja Nadzoru Finansowego chciałaby, by był to inwestor zagraniczny.

17 października 2014

Pernod Ricard z ofertą świąteczną

Na rynek trafią niebawem flagowe alkohole firmy w świątecznych opakowaniach.

17 października 2014

ING Życie zmieni się w Nationale-Nederlanden

Firma ubezpieczeniowa powróci do marki, z której zrezygnowała sześć lat temu.

17 października 2014

Change prawdopodobnie zajmie się obsługą reklamową mobilnych płatności Blik

Spółka Polski Standard Płatności, która wdraża standard mobilnych płatności, finalizuje przetarg na obsługę reklamową marki Blik, pod którą będą promowane. Negocjuje warunki z agencją Change Integrated.

17 października 2014

Rafał Freyer nowym dyrektorem programowym Kino Polska Muzyka

Zastąpił Roberta Marko, który zajmie się nowym projektem w Grupie Kino Polska.

17 października 2014

TVP i TVN chcą dołączyć do polskiego pawilonu na targach telewizyjnych w Cannes

Plany polskich nadawców na prezentację w 2015 r.

17 października 2014

TVN na sprzedaż?

ITI i Canal+ "analizują opcje". Canal+ zapowiada, że nadal będzie prowadzić "aktywną" działalność w Polsce.

20 października 2014

Tymbark z wielką akcją jabłkową

Pracownicy marki rozdadzą pół miliona jabłek w ramach akcji "Jabłka Tymbark z polskich sadów".

20 października 2014

Wyjaśnienie: ING Życie zmieni markę, ale nie podaje na jaką

Firma potwierdza rebranding, ale pod jaką marką będzie działać, jeszcze nie ujawnia.

20 października 2014

Horeca Strategies i Live na short-liście festiwalu EuBea 2014

Polskie projekty przygotowane dla Grupy Żywiec będą walczyć o nagrody na międzynarodowym festiwalu eventowym.

20 października 2014

Starcom zajmie się obsługą mobilnych płatności Blik

Razem z agencją Change przygotują kampanię wprowadzającą i promującą mobilne płatności pod marką Blik.

20 października 2014

Allegro producentem III Gali "Polacy z werwą"

Agencja odpowiedzialna za event dla PKN Orlen.