M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

20 października 2014

Stovit z kampanią w telewizji

Firma podkreśla owocowość i naturalność swoich produktów.

20 października 2014

Tequila z kampanią dla Acuvue

Kampania wprowadzająca na rynek nowe opakowania soczewek obejmuje działania w punktach sprzedaży.

20 października 2014

GG największą usługą mobilnego internetu

Wprowadzone do badania Megapanel zmiany pozwalają mierzyć potencjał aplikacji mobilnych.

20 października 2014

Anna Pańczyk, szefowa Change Integrated, odchodzi z agencji

Jej obowiązki tymczasowo przejmie prezes Marek Żołędziowski.

20 października 2014

Paweł Wojciechowski dyrektorem e-commerce w agencji Next

Agencja wzmacnia kompetencje e-commerce i zatrudnia menedżera z wieloletnim doświadczeniem.

20 października 2014

Kampania reklamowa na otwarcie poznańskiej Galerii Dębiec

Hasło przewodnie to: "Już czas na otwarcie".

20 października 2014

Oficjalnie startuje Muzo.fm

Telewizja Polsat podpisała przedwstępną umowę zakupu 100 proc. akcji radia Muzo.fm za 4,3 mln zł. Powstaje zintegrowany projekt muzyczny Grupy Polsat o szerokiej dystrybucji telewizyjnej, radiowej i internetowej.

20 października 2014

Bonduelle startuje z kampanią

Promocja została przygotowana we współpracy z marką Bosch.

20 października 2014

"Polityka" przyznała Nagrody Naukowe

Pięciu stypendystów otrzymało nagrody o wartości 30 tys. zł każda.

21 października 2014

MRM//McCann dla KFC w obszarze digital [wideo]

Serwis, który ruszył na początku października, jest wspierany przez kampanię displayową - pre-rolle w YouTube i posty sponsorowane w Facebooku.

21 października 2014

McDonald's otworzy nową flagową restaurację w Warszawie

Ma ona zastąpić pierwszy, historyczny lokal sieci w Domu Handlowym "Sezam", który został zamknięty. Lokalizacja flagowej restauracji marketera to jedno z najbardziej prestiżowych miejsc w stolicy.

21 października 2014

Spotify rodzinnie

Serwis uruchamia pakiet rodzinny pozwalający powiązać ze sobą do 5 kont premium.

21 października 2014

Andrzej Pągowski w kampanii UPC Biznes

W drugiej odsłonie kampanii filmowej "Think Big" UPC Biznes Andrzej Pągowski występuje jako artysta i przedsiębiorca.

21 października 2014

Content marketing w kampanii Samsunga [wideo]

Za koncepcję kampanii odpowiadają Cheil Polska, Starcom oraz Havas PR Warsaw.

21 października 2014

Bezpieczna płatność telefonem w kampanii Publicis dla Orange [wideo]

Przygotowane kreacje ukażą się w telewizji, prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Działania komunikacyjne przygotowała agencja Publicis oraz Digital Wonderland.

21 października 2014

"Innovation Teleport" - nowa kampania zagraniczna Poznania [wideo]

Koncepcję projektu opracowało i wdrożyło Bridge Design & Technology Research Bureau, a współrealizowało przy wsparciu studia Super Super.

21 października 2014

Pod hasłem "Let’s go shopping" odbędzie się VII Forum MEC

Poza menedżerami MEC na konferencji wystąpią m.in. eksperci z Amazona, Loyalty Partner, Orange, Vevo i amerykańskich firm technologicznych.

21 października 2014

Maria Szarapowa ambasadorką zapachu Avon

Avon wprowadza nowy zapach Avon Luck.

21 października 2014

Tauron Dystrybucja w kolejnej odsłonie kampanii dla dzieci

Firma chce uczyć bezpiecznego korzystania z energii elektrycznej.

21 października 2014

Almette na morelowo-waniliowo

Hochland wprowadza na rynek nowy wariant smakowy serka do smarowania z dodatkiem owoców i wspiera go intensywną kampanią. Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajęła się agencja ZenithOptimedia.

21 października 2014

Discovery Media i Żywiec mówią o dziedzictwie marki [wideo]

Spot podkreśla historię, pochodzenie, naturalne składniki. 60-sekundowa wersja będzie dostępna tylko w stacjach Discovery.

21 października 2014

Majonez Kielecki gotowy do świąt

Startuje kampania Majonezu Kieleckiego WSP Społem.

21 października 2014

Value Media "nowym" domem mediowym Group One

Grupa łączy domy mediowe Value Media i Equinox. W efekcie tej fuzji powstanie niezależna agencja mediowa, której obroty wyniosą ok. 100 mln zł.

21 października 2014

Mixx Awards 2014 - nominacje ogłoszone

Nowością w 2014 roku jest podział na dwa obszary: strategies & objectives oraz tools & tactics.

21 października 2014

Visolvit w nowych opakowaniach zaprojektowany przez CzteryCzwarte

Inspiracją do konceptu graficznego stała się nowa kampania reklamowa stworzona przez agencję Ambasada BC.

21 października 2014

Nowy produkt reklamowy dla branży e-commerce od Netsprint

Właściciele sklepów internetowych mogą korzystać z dynamicznej formy reklamy retargetowanej.

21 października 2014

Jerzy Dudek promuje opony Goodyeara

Startuje pierwsza w historii kampania sieci Premio Opony - Autoserwis.

21 października 2014

Misiak Plusha wprowadza Miksa

W zamian za wyższe stawki niż w przypadku oferty na kartę operator umożliwia zakup telefonów od 1 zł.

21 października 2014

Onet startuje z kampanią wizerunkową

Wystartowały działania promocyjne pod hasłem "Każdy ma swój Onet". Koncept i kreacje do kampanii przygotowała agencja Open.

21 października 2014

Antyradio z nową stroną internetową

Stacja stawia na profesjonalny kontent.

21 października 2014

ING Bank inwestuje w wizerunek

Brain, Gong i Lowe Media przygotowały dla banku kampanię "Liczą się ludzie". Do emisji w TV trafiły 60-sek. spoty.

21 października 2014

Polsat z rekordową widownią podczas koncertu Budki Suflera

Pożeganlny koncert "Ostatnie takie tango Budki Suflera" obejrzało ponad 2,3 mln widzów.

21 października 2014

Startuje nowa kampania wizerunkowa stacji MiniMini+

Działania potrwają do połowy listopada br. i są realizowane pod hasłem "Polecany przez mamy". Za ideę kreatywną spotu odpowiada NC+.

21 października 2014

Tyskie rusza z nową kampanią

Reklamą wspiera nowy wariant z dwutygodniowym terminem przydatności do spożycia. Kreację przygotowała agencja TBWA.

21 października 2014

Marka Felix z kocią promocją

Rusza kampania telewizyjna brandu Nestle i cykl akcji samplingowych w największych miastach Polski.

21 października 2014

Alior: pociąg do marzeń

Kolejny bank obiecuje pomóc spełnić marzenia. W reklamie głosu użyczył Wojciech Malajkat. Za przygotowanie reklamy TV i materiałów BTL odpowiadała agencja PZL.

22 października 2014

Sphinx chce taniej nakarmić studentów

Sieć wdraża program lojalnościowy Sphinx Student Club. Uczestnicy programu będą mieli dostęp do specjalnych akcji promocyjnych, będą też mogli brać udział w wydarzeniach kulturalnych organizowanych w restauracjach Sphinx.

22 października 2014

Teva promuje NeoFuraginę [wideo]

Rozpoczyna się kampania launchingowa, która będzie prowadzona w stacjach ogólnopolskich.

22 października 2014

Eska Rock odświeża logotyp

Stacja rozpoczyna proces wdrażania nowej identyfikacji wizualnej.

22 października 2014

UOKiK ukarał Aegon, Idea Bank, Open Finance i Raiffeisena na łącznie ponad 50 mln zł

Urząd uznał, że nie informując klientów wystarczająco o ryzyku inwestycji, instytucje te naruszyły zbiorowe interesy. Postępowania w sprawie kolejnych 24 firm są w toku.

22 października 2014

Publicis stworzył nową kampanię dla marki Łaciate [wideo]

TV, OOH i internet - w tych mediach będzie prowadzone wsparcie marketingowe. Za ich zakup odpowiedzialny jest MEC.

22 października 2014

Aleksandra Puton odpowiada za PR Lemon Sky JWT

Z agencją rozstała się Monika Witoń.

22 października 2014

T-Mobile wprowadza elektroniczną fotoramkę, na którą można przesyłać zdjęcia wprost ze smartfonu

Urządzenie nazywa się Zoom.Me, a projekt firmuje Mateusz Kusznierewicz, który pracował już reklamowo dla T-Mobile (a wcześniej dla Ery).

22 października 2014

Mały Głód wjeżdża na Wyspy Brytyjskie [wideo]

Polski oddział Y&R zrealizował kampanię dla Danone London.

22 października 2014

Ceneo rusza z kampanią reklamową

Internetowa porównywarka cen będzie reklamowana w TV, internecie, radiu i na outdoorze. Promuje mobilną wersję. Kreację przygotował Gong, a media kupił Equinox.

22 października 2014

Lech Błażejewski został CTO w Dentsu Aegis Network

W grupie mediowej pokieruje działem research & development.

22 października 2014

Zaczyna się kampania Persil Duo Caps [wideo]

Wsparcie 360 stopni prowadzone jest pod hasłem "Pożegnaj plamy. Powitaj lśniącą czystość". Działania realizują: TBWA, MEC i Albedo Marketing.

22 października 2014

Mondelez ponownie wspiera Prince Polo

Internauci ponownie wybierają "ToCosie". Marketer kontynuuje platformę komunikacji z wiosny bieżącego roku.

22 października 2014

MEC wprowadza Nestlé do "Dzień dobry TVN"

Nestlé we współpracy z MEC realizuje "Zdrowy start w przyszłość", cykl programów edukacyjnych emitowanych w porannym programie TVN.

22 października 2014

Alior kupi Meritum Bank za 352,5 mln zł

Scholz & Friends i ZOG prawdopodobnie stracą klienta, gdyż podmiot przejmujący od sześciu lat współpracuje niezmiennie z PZL i Maxusem.