M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

22 października 2014

Ambra SA prezentuje nową stronę korporacyjną spółki

Firma uruchomiła nowy serwis internetowy przygotowany we współpracy z Emarketing Experts.

22 października 2014

Po pierwszym półroczu br. reklama online przekroczyła 1,25 mld zł

Największy udział w wydatkach na reklamę internetową notuje branża motoryzacyjna - wynika z nowego opracowania IAB AdEx.

22 października 2014

Grupa Goodyear z zimową kampanią

Zimowa kampania GG promuje marki Goodyear, Dunlop i Dębica. Kampania autorstwa GPD Advertising obejmie telewizję, radio i internet.

22 października 2014

Tomasz Król marketing managerem Warki

Marketer wrócił do Polski po pięciu latach pracy w holenderskiej centrali Heinekena.

22 października 2014

Hochland z loterią na 20-lecie

Loteria "Świętuj z nami 20 lat Hochland w Polsce" otrzyma wsparcie w radiu, internecie, na outdoorze i w miejscach sprzedaży. Kreację przygotowała agencja reklamowa Grasp, a za zakup mediów odpowiedzialny jest AdComms Media i Marketing Group.

22 października 2014

Tomasz Karolak śpiewa dla Orange

Operator znosi limit szybkiego internetu LTE. Publicis i MEC autorami kampanii.

22 października 2014

PZU ma dla Link4 ambitne cele, więc może zwiększyć jego budżet reklamowy

W tym roku Link4 ma zebrać 420 mln zł składek, a w przyszłym pół miliarda. Za cztery lata miliard. Ma w tym pomóc zwiększony budżet reklamowy. Szykuje się też rebranding.

23 października 2014

Grupa Żywiec: przychody niższe o blisko 10 proc., a zysk o 30 proc.

Drugi w kraju producent piwa notuje słabsze rezultaty niż przed rokiem.

23 października 2014

Intersnack z launchem Felix Nutters

Wprowadzenie produktu na rynek wesprą działania marketingowe realizowane we współpracy z Great Open House.

23 października 2014

Właściciel Providenta z nową marką Hapi wchodzi w pożyczki przez internet

Nowo utworzona spółka IPF Polska wprowadzi na rynek nową marką Hapi Pożyczki. W 2015 r. zamierza zainwestować 25-50 mln zł.

23 października 2014

Reklama Orange w KER

Komisja Etyki Reklamy uznała, że telewizyjna reklama Orange Polska narusza normy Kodeksu Etyki Reklamy.

23 października 2014

Tetra Pak chce zrewolucjonizować rynek opakowań

Jako pierwsza firma w branży stworzyła opakowanie składające się w całości z surowców odnawialnych pochodzenia roślinnego.

23 października 2014

Samsung kusi LED-ami

Wystartowała wspólna akcja promocyjna producenta i sieci Leroy Merlin. Kreację przygotowała agencja Cheil.

23 października 2014

Solar ze wsparciem od Divante na rynku niemieckim

Spółka z Grupy OEX wspiera markę odzieżową Solar.

23 października 2014

FoodCare odświeża opakowania Fitelli

Za kreację nowych, bardziej kolorowych opakowań odpowiada agencja Well Rounded Design Jacek Cyranek.

23 października 2014

Niebawem ruszy kampania Jeepa Renegade [wideo]

Marka Jeep wchodzi w segment małych SUV-ów.

23 października 2014

Andrzej Żelazny nowym dyrektorem marki Porsche

Nowym dyrektorem marki Porsche w Polsce został Andrzej Żelazny, który w branży motoryzacyjnej pracuje od ponad 20 lat.

23 października 2014

Allegro dostępne przez citylighty

Rusza niestandardowa kampania platformy handlowej. Akcja jest prowadzona we współpracy z Clear Channel i domem mediowym Universal McCann.

23 października 2014

Cherry dostarcza dane centrom handlowym

Nowa spółka business intelligence dostarcza danych o klientach, identyfikując ich smartfony za pośrednictwem Wi-Fi.

23 października 2014

Babeczka z kubeczka z kampanią w telewizji

Dr.Oetker zdecydował się na oddzielne wsparcie swojej nowości.

23 października 2014

Nowy program kulinarny w TVP HD

Od 30 października będzie można oglądać program "Polska Molskiej".

23 października 2014

TVS będzie sprzedawana przez TVN Media

Stacja dołącza do oferty Premium TV.

23 października 2014

62 proc. polskich internautów to "cyfrowi konsumenci"

Firma doradcza EY przeprowadziła badanie wpływu internetu i mediów społecznościowych na zachowania prawie 30 tys. osób korzystających z sieci w 34 krajach.

24 października 2014

Isobar Poland i Communication Unlimited przeprowadzą kampanię Polskiego Radia

Agencje zostały wyłonione w wyniku kilkumiesięcznej procedury konkursowej. Obie agencje utworzyły konsorcjum.

24 października 2014

Muzeum Historyczne Miasta Krakowa z Grupą Adweb

Agencja zwyciężyła przetarg na produkcje interaktywne.

24 października 2014

Glossy Media tworzy pakiet "Wnętrza"

Tym samym sieć uruchamia jedenasty pakiet tematyczny.

24 października 2014

Robert Baumann w zespole Sarigato

Do firmy dołącza senior publisher manager.

24 października 2014

Sejm chce organiczyć obecność niezdrowej żywności w szkołach

Od nowego roku szkolnego nie będzie można w szkołach (i przedszkolach) sprzedawać i reklamować "śmieciowego" jedzenia.

24 października 2014

Michał Olszewski naczelnym "Gazety Wyborczej Kraków"

Zastępuje na tym stanowisku Józefa Stachowa.

24 października 2014

Edelman strategicznie współpracuje z ProCreation

Oferta agencji poszerza się o kolejne usługi.

24 października 2014

Marzena Więckowska przeszła do Amazona

Przez ostatnie dwa lata związana była z HJ Heinz.

24 października 2014

Nju.Mobile ma już ponad 600 tys. użytkowników, ale jego siła "przyciągania" słabnie

Tania marka Orange z kwartału na kwartał przyciąga mniej chętnych.

24 października 2014

Serwis Praca.gratka.pl rusza z kampanią

Rozpoczyna się nowa faza działań reklamowych.

24 października 2014

Nissan uruchamia w Polsce program lojalnościowy

Użytkownicy aut tej marki mogą liczyć na zniżki w trakcie serwisowania.

24 października 2014

Julia Roberts została twarzą rajstop

Kampanię w Polsce zaplanował i kupił MEC.

24 października 2014

Marcin Świderek szefem działu mody "Harper's Bazaar"

Filip Niedenthal pełniący dotychczas tę funkcję został redaktorem naczelnym polskiej edycji lifestyle'owego magazynu dla mężczyzn "Esquire".

24 października 2014

Agnieszka Brojek w zespole ATM FX

Zespół spółki ATM FX, należącej do ATM Grupa SA, został wzmocniony przez nową osobę. Od października br. dołączyła do niego Agnieszka Brojek, objęła stanowisko producenta i new business managera.

24 października 2014

Firma Profi ukarana za seksistowską reklamę

W opinii zespołu orzekającego Komisji Etyki Reklamy firma naruszyła reklamą zup dobre obyczaje.

24 października 2014

Marka Nordea Bank ostatecznie zniknie z Polski. Za tydzień

Ok. 130 oddziałów byłego banku zostanie przemalowanych w barwy PKO BP. Pełna fuzja operacyjna nastąpi do połowy 2015 r.

24 października 2014

Polsat Media będzie sprzedawał reklamy w Muzo.fm

Biuro reklamy ma pierwszą stację radiową.

24 października 2014

Biedronka z obchodami Dnia Makaronu

Druga sieć dyskontowa, zaraz po Lidlu, wprowadza do sprzedaży typowo włoskie produkty.

24 października 2014

Po trzech kwartałach TVP 60 mln zł na plusie

Publiczny nadawca zawdzięcza to przesunięciu na br. abonamentu RTV z ub.r., ale także wzrostowi przychodów reklamowych i sponsorskich.

24 października 2014

Startuje Biz Polska - program i portal Biz Banku dla przedsiębiorców

Inicjatywa realizowana przez Biz Bank obejmuje cykl spotkań z przedsiębiorcami oraz portal internetowy, który przygotowała łódzka agencja Imagine.

27 października 2014

Michel Moran w kampanii Lisnera [wideo]

Komunikację przygotowała agencja GPD Advertising.

27 października 2014

Mariusz Odziemczyk w zespole Procontent Communication

Nowy public affairs manager w agencji.

27 października 2014

Blondynka z reklam Playa w głównej roli w nowej komedii Zatorskiego

Udział w reklamach sieci komórkowej pomógł w karierze aktorki.

27 października 2014

"Dobry Tydzień" - nowy tygodnik Wydawnictwa Bauer

Redaktorem naczelnym magazynu jest Paweł Zapała, który równocześnie kieruje także tygodnikiem "Świat & Ludzie".

27 października 2014

PZL przygotował międzynarodową kampanię dla Muzeum Narodowego w Warszawie [wideo]

Komunikacja będzie prowadzona również w Polsce.

27 października 2014

Polska spływa kawą i herbatą

Sieć sklepów Lidl tydzień tematyczny rozpoczyna publikacją wyników badań na temat preferencji Polaków.

27 października 2014

Apetina startuje z kampanią

Arla promuje kremowe serki jako inspirację kulinarną.