M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

17 października 2002

Rusza akcja społeczna miesięcznika "Twoje Dziecko"

Wydawany przez Edipresse Polska SA miesięcznik "Twoje Dziecko" wspólnie z Fundacją "Rodzić po ludzku" i Instytutem Matki i Dziecka w...

17 października 2002

"Trybuna Śląska" reklamuje wydanie z dołączonym plakatem duetu Tatu

Czytelnicy "Trybuny Śląskiej" (wydawca: Polskapresse) otrzymają 19 października plakat rosyjskiego duetu Tatu - gwiazdy muzyki pop. Fani zespołu otrzymają dwustronny...

17 października 2002

"Parkiet" zachęca prenumeratorów bezpłatnymi minutami w sieci Idea

Rozpoczęła się specjalna promocja adresowana do prenumeratorów dziennika "Parkiet". Wszyscy, którzy wykupili roczną prenumeratę "Parkietu" lub w czasie trwania promocji...

18 października 2002

Leo Burnett Warszawa otrzymała najwięcej nominacji w Portorożu

Na liście nominowanych do nagród festiwalu reklamowego Golden Drum, odbywającego się w słoweńskim Portorożu, znalazło się w tym roku 36...

18 października 2002

Obrady konkursu Media Trend zakończone

Wczoraj odbył się drugi i ostatni dzień obrad konkursu Media Trend organizowanego wspólnie przez firmę Eskadra oraz dwutygodnik "Media i...

18 października 2002

Grey Worldwide Warszawa przygotował kolejną kampanię dla Lenora

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa przygotowała kolejną kampanię reklamową dla marki Lenor (koncentrat zmiękczający i odświeżający do prania), należącej do...

18 października 2002

Edipresse - 7 mln zł na kampanię zmienionego "Przekroju", debiut przesunięty

Wydawnictwo Edipresse Polska przesunęło termin wprowadzenia nowego layoutu "Przekroju" na koniec listopada br. Początkowo nowy "Przekrój" miał zadebiutować we wrześniu...

18 października 2002

At Media rozwija ofertę reklam pop-up w telewizji

Dom sprzedaży mediów tematycznych At Media rozszerza ofertę reklam pop-up. Jeszcze w grudniu br. na antenie telewizji Canal Plus pojawią...

18 października 2002

Coty wprowadza do swojej oferty perfumy Izabelli Rosselini

Koncern kosmetyczny Coty Polska poszerza swoje portfolio o perfumy Izabelli Rosselini - ISA bella. Jak powiedział Andrzej Schonert, dyrektor marketingu...

18 października 2002

Agencja DougFaberFamily rozbudowuje swoje struktury

Agencja reklamowa DougFaberFamily podjęła decyzję o stworzeniu samodzielnej agencji public relations Stargate. Dyrektorem zarządzającym nowej agencji został Jacek Olechowski, pełniący...

18 października 2002

WP reorganizuje strategię działań e-commerce i ich marketing

Wirtualna Polska zreorganizowała swoją działalność e-commerce. Pod adresem www.zakupy.wp.pl uruchomiony został nowy serwis, w skład którego wchodzą wszelkie projekty e-commerce...

18 października 2002

Ulotki w aptekach - wiarygodne nie dla wszystkich

Ulotki w aptekach są źródłem informacji o lekach OTC (dostępnych bez recepty) tylko dla 19 proc. Polaków, wynika z badania...

18 października 2002

Obchody jubileuszu 50-lecia Telewizji Polskiej SA

Telewizja Polska obchodzić będzie 25 października br. jubileusz 50-lecia stacji. Najważniejsze imprezy związane z obchodami odbędą się dzień później. 26...

18 października 2002

Aleksander Chećko został nowym dyrektorem Programu 1 PR SA

Zarząd Polskiego Radia SA podjął decyzję o powołaniu Aleksandra Chećki na stanowisko dyrektora Programu 1 PR SA (PR1) z dniem...

18 października 2002

Tygodnik "Forum" nagrodzony za promocję równouprawnienia

Tygodnik "Forum" otrzymał "Okulary równości", wyróżnienie przyznawane za działania i publikacje na rzecz równego statusu kobiet i mężczyzn oraz praw...

18 października 2002

Wydawnictwo Lupus wprowadza na rynek pismo "Enter w firmie"

Wydawnictwo Lupus zdecydowało się na wprowadzenie do sprzedaży magazynu "Enter w firmie". Przeznaczone jest ono dla wszystkich użytkowników komputerów prowadzących...

18 października 2002

McDonald's rozpoczyna promocję kolejnej książeczki rabatowej

McDonald's rozpoczął realizację programu promocyjnego pod hasłem "Jedz za dwóch" oraz planuje rozpoczęcie kolejnej edycji książeczki rabatowej. W promocji "Jedz...

18 października 2002

Strony pisane systemem Braille'a w tygodniku "Pani Domu"

W wydaniu 43/44 "Pani Domu" (wydawca Axel Springer Polska), które ukaże się 21 października br., zostaną zamieszczone specjalne strony pisane...

18 października 2002

San Markos odpowiedzialna za promocję sieci marketów Obi

Agencja reklamowa San Markos przygotowała serię materiałów promujących Dni Otwarte, które mają miejsce w październiku br. w marketach Obi. W...

18 października 2002

Dragon Rouge przygotował nowe opakowania dla sosów Łowicz

Firma projektowa Dragon Rouge zaprojektowała nowe opakowania dla sosów marki Łowicz firmy Agros Fortuna. Według autorów nowych projektów duże fotografie...

18 października 2002

Akcja promocyjna serwisu Poltronic

Serwis darmowych kont pocztowych firmy Poltronic.pl - Free (www.free.pnet.pl) wystartował z nową zabawą dla internautów. Nagrodami w konkursie są telekarty...

18 października 2002

Ale kino! patronem medialnym "Ediego"

Kanał Ale kino! został patronem medialnym debiutu Piotra Trzaskalskiego "Edi". Zdobywca pięciu nagród na tegorocznym festiwalu w Gdyni i Grand...

18 października 2002

Axel wydaje poradnik dla nastolatek

18 października ukaże się jesienna edycja poradnika o urodzie, modzie i zdrowiu nastolatek "Bądź śliczna z Dziewczyną" z serii "Dziewczyna...

18 października 2002

Partner of Promotion rozpoczyna współpracę z firmą Mapa Spontex

Firma public relations Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z firmą Mapa Spontex. Obecnie rozpoczyna realizację kampanii promocyjnej towarzyszącej wprowadzaniu na...

18 października 2002

Współpraca MTV Europe i Philipsa w promowaniu Expanium MP3

Philips będzie promował w Europie przenośne odtwarzacze muzyki Philips Expanium we współpracy z MTV Networks Europe. Wspólne działania obu firm...

21 października 2002

Polska branża reklamowa zebrała 16 nagród na festiwalu w Portorożu

Na zakończonym w słoweńskim Portorożu festiwalu reklamowym Golden Drum nagrody zostały przyznane 16 pracom zgłoszonym z Polski (w sumie było...

21 października 2002

Biuro Reklamy TVP SA zapowiada wzrost kosztów dotarcia w 2003 r.

Wzrost kosztów dotarcia w stacjach telewizyjnych należących do telewizji publicznej (TVP1, TVP2, TVP3 Regionalna i TV Polonia) w 2003 r....

21 października 2002

Narojek został dyrektorem departamentu komunikacji rynkowej w PTC

Robert Narojek objął 15 października br. stanowisko dyrektora departamentu komunikacji rynkowej w Polskiej Telefonii Cyfrowej, będącej operatorem telefonii komórkowej Era....

21 października 2002

David Millingen został regionalnym dyrektorem kreatywnym sieci Grey

David Millingen, dyrektor kreatywny agencji reklamowej Grey Worldwide Warszawa, będzie odpowiadał za kreację w poszczególnych oddziałach sieci regionu Europy Centralnej....

21 października 2002

Marek Drabik odchodzi z firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland

Marek Drabik, dyrektor ds. rozwoju w firmie reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland, odchodzi ze spółki. Drabik nie podał powodu swojej...

21 października 2002

MindShare Polska przejmuje budżet mediowy Gillette w Polsce

Dom mediowy MindShare Polska przejął od domu mediowego Media Direction OMD obsługę budżetu mediowego koncernu Gillette. Przekazanie budżetu w Polsce...

21 października 2002

The Mediaedge:cia rozpoczął współpracę z Biofarmem

Dom mediowy The Mediaedge:cia rozpoczął współpracę z producentem farmaceutyków firmą Biofarm, która produkuje i dystrybuuje w Polsce m.in. marki: Tussal,...

21 października 2002

STU Ergo Hestia SA zamierza reklamować pakiety ubezpieczeń

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeniowe "Ergo Hestia SA" przygotowało kampanię reklamową wspierającą sprzedaż jednego z flagowych produktów firmy - pakietu Hestia 7....

21 października 2002

Tuba ma dostarczać kontent do nowych serwisów sieci Era

Agencja reklamowa Tuba wygrała przetarg na dostarczanie zawartości nowych serwisów, które mają działać w ramach usługi o nazwie Tu i...

21 października 2002

Murator rezygnuje z regionalnych dodatków magazynu "Murator"

Wydawnictwo Murator podjęło decyzję o zawieszeniu wydawania regionalnych dodatków do miesięcznika "Murator". Od stycznia 2003 r. przestaną się ukazywać dodatki...

21 października 2002

Infor uruchomi płatną pełną wersję "Gazety Prawnej" w internecie

Wydawnictwo Infor uruchomiło nową witrynę "Gazety Prawnej", a od 4 listopada br. zamierza rozpocząć sprzedaż pełnej wersji tego dziennika w...

21 października 2002

GGK PR i ID Advertising przygotowały nowy serwis DuPont

Agencja GGK Public Relations i agencja interaktywna ID Advertising przygotowały serwis internetowy dla firmy DuPont. Witryna www.teflon.pl poświęcona jest jednemu...

21 października 2002

Sprostowanie

W informacji w DS "MiMP" 18 października br. dotyczącej konkursu Media Trend podaliśmy, że organizatorem konkursu jest firma Eskadra wspólnie...

21 października 2002

BCA SA inwestuje w rozwój usług z zakresu internet public relations

Agencja public relations Business Communications Associates SA (BCA SA) uruchomiła nowy system komunikacji z mediami. Łączy on funkcje bazy mediów,...

21 października 2002

Ciszewski Public Relations rozpocznie współpracę z firmą Tchibo

Firma Tchibo Warszawa została nowym klientem agencji Ciszewski Public Relations. Współpraca, rozpoczęta na początku października br., obejmie działania z zakresu...

21 października 2002

Canal Plus informuje o programie przez telefon komórkowy

Canal Plus uruchomił nową usługę SMS-ową dla swoich abonentów. Korzystając z serwisu Canal Plus SMS, mogą otrzymywać bezpośrednio na telefon...

21 października 2002

Marshall Cavendish Polska wprowadza nową edycję "Świata Wiedzy"

Wydawnictwo Marshall Cavendish Polska wprowadził do sprzedaży "Świat Wiedzy" w odnowionej szacie graficznej, większym formacie i objętości (48 stron). Dołączony...

22 października 2002

Propozycja zapisów o tzw. Grupach Kapitałowych do statutu ZKDP

Piotr Niemczycki, wiceprezes zarządu Agory SA, zwrócił się do środowiska wydawców prasowych z prośbą o ponowne rozpatrzenie możliwości wprowadzenia zapisów...

22 października 2002

Nowa struktura o nazwie iLeo rozpoczyna działalność w Polsce

Spółka o nazwie iLeo została już w Polsce zarejestrowana i w ciągu kilku najbliższych tygodni zacznie oficjalną działalność pod tym...

22 października 2002

Ruszyła kampania reklamowa nowej kawy Maspeksu

Ruszyła kampania reklamowa nowego produktu Maspeksu Wadowice - La Festa Cappuccino Cremo. Strategię i kreację przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG...

22 października 2002

ComPress wkracza na rynek marketingu bezpośredniego

Agencja public relations ComPress SA poszerza swoją ofertę o działania z zakresu marketingu bezpośredniego. Nowymi usługami zajmować się będzie wydzielony...

22 października 2002

Agencja Publicis przygotowała kreację dla reklam Generali

Agencja reklamowa Publicis przygotowała kreację kampanii reklamowej polskich oddziałów włoskiego towarzystwa ubezpieczeniowego Generali. "Celem kampanii jest promocja marki Generali i...

22 października 2002

Pierwsza telewizyjna kampania wizerunkowa Dr Eris

Firma kosmetyczna Dr Irena Eris ruszyła z wizerunkową kampanią reklamową, prowadzoną tylko w telewizji. Strategię kampanii i kreację spotu reklamowego...

22 października 2002

Tequila/BTL Group rozpoczyna wydawanie własnego e-newslettera

Agencja marketing services Tequila/BTL Group ropoczyna wydawanie własnego newslettera internetowego. Pojawił się właśnie jego pierwszy numer. "Grupą docelową e-newslettera są...

22 października 2002

Portal Gazeta.pl uruchamia płatny serwis SMS-owy "Politycy"

Portal Gazeta.pl, należący do Agory, przygotował dla użytkowników telefonów komórkowych w sieci Plus GSM serwis SMS-owy "Politycy". Dziennikarze "Gazety Wyborczej"...