M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

6 listopada 2014

Pepsi przygotowuje "PrzeŚwięta"

Rusza sezonowe wsparcie dla młodszych odbiorców marki.

6 listopada 2014

Category manager zarabia 6,2 tys. zł - wynika z analizy Grupy Pracuj.pl

Zaraz za nim znalazł się brand manager, który zarabia o 200 zł mniej.

6 listopada 2014

Sery Castello zaufały content marketingowi

Carat i iProspect współpracują w ramach promocji marki serów z portfolio Arla Foods.

6 listopada 2014

Degustino z kampanią telewizyjną

Chrzanowska Manufaktura Wędlin wspiera swoje bezglutenowe produkty, które trafiły na rynek na przełomie września i października.

7 listopada 2014

Marta Zielińska pokieruje biznesem Highway Digital

Od czerwca 2013 r. była international sales managerem i senior account managerem w Wirtualnej Polsce.

7 listopada 2014

Piłkarski konkurs Allianz od Grey Group [wideo]

Akcję promują spoty z polskimi mistrzami freestyle football w roli głównej.

7 listopada 2014

Po trzech kwartałach reklama telewizyjna odnotowała ponad 6-proc. wzrost

Starlink podsumowuje sytuację na rynku reklamy telewizyjnej.

7 listopada 2014

Saatchi & Saatchi autorem kampanii dla NC+ [wideo]

W nowej ofercie łączonej NC+ i Orange klienci mogą otrzymać mobilny internet na okres jednego roku za darmo.

7 listopada 2014

AMS ogłasza 15. konkurs Galerii Plakatu

Werdykt jury poznamy 22 grudnia br.

7 listopada 2014

W III kwartale przychody Grupy TVN związane z reklamą wzrosły o 8,3 proc.

Zdaniem szefa TVN to efekt bardzo dobrej oglądalności jesiennej ramówki i kanałów Premium TV.

7 listopada 2014

Zbigniew Bródka twarzą kampanii golarek marki Zelmer

Przedświąteczne działania mają na celu odświeżenie komunikacji marki i wzmocnienie jej pozycji w mniej charakterystycznych dla niej kategoriach. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Unlimited.

7 listopada 2014

Dwie nowe stacje TVN ruszą w przyszłym roku

Wbrew wcześniejszym spekulacjom jedna z nowości nie będzie kanałem wyłącznie sportowym.

7 listopada 2014

UPC Polska: w ciągu roku spadła liczba abonentów, ale wzrosła liczba świadczonych usług

Największemu operatorowi kablowemu w kraju w ciągu roku ubyło 13,9 tys. abonentów, ale za to liczba usług, z których pozostali korzystają, wzrosła o 53,3 tys.

7 listopada 2014

Fervex z billboardem sponsorskim w TV [wideo]

Billboard będzie pojawiał się w stacjach Polsat i TVN. Media zaplanował i kupił Initiative Media.

7 listopada 2014

TVP i National Geographic wyprodukują nowe odcinki "Sensacji XX wieku" Bogusława Wołoszańskiego

Premiera w TVP1 i NG wiosną, a kontynuacja - jesienią.

7 listopada 2014

Insignia poprowadzi kampanię Darco do lutego 2015 r.

Na specjalnie przygotowanej stronie agencja uruchomiła konkurs, w którym co tydzień do wygrania są 2 tys. zł.

7 listopada 2014

"Zwrotka" Żywca najlepszą kampanią w Mixx Awards 2014

Kampania Gonga oprócz Best in Show zdobyła pierwszy raz w historii tego konkursu tytuł Innovation Award.

7 listopada 2014

Przychody T-Mobile rok do roku spadły o 2,7 proc., ale kwartał do kwartału wzrosły - o 6,4 proc.

Liczba klientów komórkowego operatora urosła natomiast zarówno w ujęciu rocznym, jak i kwartalnym.

12 listopada 2014

Axellus ruszył z kampanią Tranu Moller's [wideo]

Firma nie chce podawać szczegółów kampanii.

12 listopada 2014

Sałatki w telewizji

Producent świeżych warzyw i mieszanek sałatkowych Fit & Easy przygotował kampanię telewizyjno-internetową. Kreację i produkcję zrealizowało studio Mucha Film, a media kupił Media Concept.

12 listopada 2014

Mariusz Gdulski na czele połączonego wydziału mediów i zarządzania budżetem Orange Polska

Iwona Chrzanowska-Wójcik, wieloletnia szefowa działu planowania i zakupu mediów, odeszła z firmy.

12 listopada 2014

"Reklamy działają na innych bardziej niż na mnie" - uważa większość konsumentów

Marka, opakowanie i strona producenta: wpływ tych czynników na decyzje zakupowe przyznajemy chętniej niż wpływ reklamy.

12 listopada 2014

Grupa ClickAd z nowymi spółkami i osobami w kadrze zarządzającej

W ramach holdingu działa już w tej chwili sześć spółek wyspecjalizowanych w konkretnych obszarach marketingu internetowego.

12 listopada 2014

Unique One dla L'Oreala

Firma powierzyła agencji przygotowanie ogólnopolskiej loterii audiotekstowej dotyczącej maskar.

12 listopada 2014

Krzysztof Szumski odchodzi z ZOG

Zastępca szefa zakupów rozstaje się z domem mediowym.

12 listopada 2014

Winther i Jagieło dołączają do 180heartbeats + J. v. M.

Dział kreacji agencji powiększa się o doświadczonych pracowników.

12 listopada 2014

Pernod Ricard przyprawia pomarańczę

Wyborowa Smaki Świata proponuje nowy wariant alkoholu w związku ze zbliżającą się zimą.

12 listopada 2014

Orange zmienia wizerunek w kampanii agencji Publicis [wideo]

W ostatnim czasie Orange wprowadził dwie usługi, które do tej pory nie były kojarzone z działaniem operatora telekomunikacyjnego.

12 listopada 2014

W grudniu National Geographic Channel wzmocni ofertę pasm wieczornych

Nadawca ma w planach kolejne nowości własne oraz rozwijanie koprodukcji.

12 listopada 2014

Kanał Love już nie nadaje

Sygnał stacji został wyłączony. Trwa spór o prawa do stacji.

12 listopada 2014

Organic Marketing tematem 8. edycji Havas Media Group Conference

Na konferencji zostaną m.in. zaprezentowane wyniki pierwszej fali badania Meaningful Brands w Polsce.

12 listopada 2014

Nowy miesięcznik Bauera

"Życie na Gorąco - Retro" otrzyma wsparcie promocyjne w TV.

12 listopada 2014

Lotte Wedel ma wyłączność na stosowanie nazwy Ptasie Mleczko

Firma o polskich korzeniach po prawie 60 latach wygrywa proces o wyłączne prawo do używania nazwy swojego produktu.

12 listopada 2014

Coca-Cola stawia na świąteczne obdarowywanie radością

Startuje świąteczna kampania marki pod hasłem "Podaruj radość".

12 listopada 2014

Przychody Grupy Agora w III kwartale wzrosły o 1,7 proc.

Autorzy raportu kwartalnego deklarują, że to efekt skutecznego wykorzystania poprawy koniunktury na rynku reklamy w III kwartale br.

13 listopada 2014

K2 Media dalej będzie obsługiwać markę Oilatum

Profil Oilatum prowadzony przez K2 Social jest powiązany ogólnopolską kampanią "Przytulenie ma znaczenie".

13 listopada 2014

Tradedoubler zaprezentował Adapt

Narzędzie ma rozwiązywać problem nadmiaru danych w działaniach marketingowych.

13 listopada 2014

Esencje do sosów Knorra dostaną wsparcie

Nowy produkt ma pomóc konsumentom wyprodukować w domowym zaciszu ulubiony sos. Nowość wesprze kampania internetowa, za którą odpowiada agencja Lowe.

13 listopada 2014

Play wprowadza taryfę dla kilkulatków

Ofertę Formuła Junior Box wzorowano na zestawach Happymeal McDonald's. Nową ofertę operator reklamuje w kampanii autorstwa agencji Grandes Kochonos i domu mediowego MediaCom.

13 listopada 2014

Autentyczni piwowarzy w reklamach Bosmana

Carlsberg Polska prowadzi outdoorową kampanię regionalnej marki piw, wspierając się wizerunkami i nazwiskami pracowników szczecińskiego browaru.

13 listopada 2014

Szersze kompetencje Katarzyny Kieli w Discovery Networks

Polska menedżerka będzie odpowiadać za kolejne rynki, w tym niemiecki.

13 listopada 2014

Wojciech Kowalik dołączy do zespołu Tok FM

Stacja będzie miała nowego reportera.

13 listopada 2014

Śpiewające portfele w kampanii Santander Consumer Banku

Bank rusza z nową komunikacją. Kreację przygotowała Grupa Eskadra, a animację Platige Image. Kampania towarzyszy konkursowi - indywidualny konsument może wygrać 10 tys. zł.

13 listopada 2014

Black z kolejnym poszerzeniem porfolio

Tym razem marka stawia na witaminy i funkcjonalność.

13 listopada 2014

Jacek Klukowski odpowiada za marketing Polskiego Standardu Płatności pod marką Blik

Wcześniej przez kilkanaście lat był związany marketingowo z branżą dilerów samochodowych.

13 listopada 2014

IRCenter i Interactions wprowadzają nowy format badawczy

Badanie ma być odpowiedzią na brak dostępności w Polsce Google Consumer Surveys, narzędzia popularnego wśród amerykańskich marketerów.

13 listopada 2014

Saatchi & Saatchi rozwija zespół działu kreacji i obsługi klienta

Pięć nowych osób w agencji.

13 listopada 2014

Looksoft wybrał agencję PR

Firmę promować będzie White Label Public Relations.

13 listopada 2014

Coraz bliżej debiutu Netfliksa na polskim rynku

Firma może pojawić się w Polsce już w I lub II kwartale przyszłego roku.

13 listopada 2014

Startuje nowa kampania Tyskiego [wideo]

Za pomocą Tyskiego można teraz złożyć życzenia. Kampanię przygotowano na okres przedświąteczny. Autorem konceptu kreatywnego jest agencja Nairobia, która prowadzi również działania BTL.