M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

14 listopada 2014

PKO Bank Polski z facebookową aplikacją dla olimpijczyków

Pytania zostały przygotowane we współpracy z Uniwersytetem Warszawskim.

14 listopada 2014

Bosch rozpoczyna przedświąteczne wsparcie

Partnerem akcji jest firma Komfort, dystrybutor dywanów i podłóg.

14 listopada 2014

Perfumy i kosmetyki to najmocniej rosnąca kategoria e-handlu

Izba Gospodarki Elektronicznej przygotowała raport "Kupuję w internecie 2014".

14 listopada 2014

Świąteczna kampania iDream

IDream w kampanii promuje nowy iPad Air 2 oraz zestawy MacBook Air + MS Office 365.

14 listopada 2014

LPP wprowadzi szóstą markę na rynek

Do Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay dołączy kolejny brand.

14 listopada 2014

Katarzyna Ejdys awansowała na head of Newcast

Nowe stanowisko w ramach struktur ZenithOptimedia Group podlega Agacie Majeckiej, managing director Performics & Newcast.

14 listopada 2014

Directors dla Deutsche Bank Private Banking

Kampania obejmuje prasę w wyselekcjonowanych magazynach.

14 listopada 2014

Rusza promocja przygotowana przez Kropkę Bordo dla marki Actimel

Actimel startuje z promocją konsumencką "Przygotuj rodzinę na aktywną zimę".

14 listopada 2014

Volvo Trucks Reklamodawcą Roku na Eurobest

Statuetka zostanie wręczona 3 grudnia br. podczas festiwalu w Helsinkach.

14 listopada 2014

FoodCare musi zapłacić Tigerowi

Decyzją Sądu Apelacyjnego FoodCare musi zapłacić Dariuszowi "Tiger" Michalczewskiemu ponad 15 mln zł. Pięściarz zapowiada kontynuację dochodzenia swoich praw. FoodCare zapowiada złożenie skargi kasacyjnej do Sądu Najwyższego.

14 listopada 2014

Polacy polubili świętowanie w lokalach

Z badania przeprowadzonego przez GfK Polonia na zlecenie sieci restauracji Sphinx wynika, że Polacy coraz częściej i chętniej przenoszą obchody świąt i spotkań okolicznościowych do restauracji i lokali gastronomicznych.

14 listopada 2014

Studio projektów Ikar dla marki Okocim

Nowa grafika ma podkreślać charakter marki, wykorzystując postać kozła, który do tej pory widniał w logotypie.

14 listopada 2014

Grupa Polsat zdystansowała TVN pod względem oglądalności

Jej przychody reklamowe rosną w tym roku zdecydowanie szybciej niż rynek.

14 listopada 2014

Polskapresse zamyka drukarnię w Gdańsku

Wydawca zaznacza, że pracownicy drukarni uzyskają pakiet działań osłonowych wykraczający poza standardowe regulacje kodeksu pracy.

14 listopada 2014

Mąka Szymanowska - "Od pokoleń" [wideo]

Rusza wizerunkowa kampania marki Polskich Młynów autorstwa Change Integrated.

14 listopada 2014

Show "Kto poślubi mojego syna" w TVN oglądało średnio 1,5 mln widzów, w planach kolejna edycja

Jesienna nowość TVN miała ponad 13-proc. udział w rynku.

14 listopada 2014

TVN nabył prawa emisyjne do dwóch popularnych seriali Globo TV

"Xingu", jedna z produkcji, była hitem w Brazylii - osiągnęła ponad 40-proc. udział w rynku widowni.

14 listopada 2014

Kompania Piwowarska: wolumen sprzedaży w górę, ale przychody w dół

Dobrze radzi sobie marka Żubr, rośnie Lech, za to spada Tyskie.

14 listopada 2014

Marcin Płassowski przechodzi z Saatchi do Tap2C

Wieloletni menedżer agencji zmienia branżę.

17 listopada 2014

Esselte promuje produkty marki Leitz

Kampanię koordynuje Biuro Podróży Reklamy.

17 listopada 2014

Fotowarsztaty Axa z Lidią Popiel

Autorzy dwunastu najlepszych prac wybranych przez fotografkę zostaną zaproszeni na warsztaty w Warszawie.

17 listopada 2014

Lemon Sky JWT autorem serwisu korporacyjnego CEDC

Agencja prowadzi prace związane z dalszą rozbudową strony zgodnie z globalną strategią marki.

17 listopada 2014

Umowa społeczna dla Warszawy - nowe zasady wpółpracy miasta z branżą OOH

Dzięki umowie ma zostać zlikwidowanych 3 tys. nośników reklam w Warszawie.

17 listopada 2014

Od stycznia do września rynek reklamy wzrósł o 2,6 proc. - podał Starlink

Wzrost był możliwy przede wszystkim dzięki wydatkom na reklamę telewizyjną, internetową i radiową. Wartość rynku netto to dziś ponad 5,1 mld zł.

17 listopada 2014

Nowe odsłony gadających zwierząt w kampanii Tigera

Maspex prezentuje nową odsłonę kampanii dla energetyka.

17 listopada 2014

Tymbark promuje Multiwitaminę

Maspex zachęca do odmiany swojego dnia za pomocą owocowego napoju do śniadania.

17 listopada 2014

Serwis DaWanda reklamuje się w TV

Przy realizacji tej kampanii wykorzystywane jest nowe na polskim rynku narzędzie TVSquared.

17 listopada 2014

Kolejna edycja warsztatów kulinarnych "Kukbuka"

Magazyn kontynuuje współpracę ze studiem CookUp.

17 listopada 2014

"Reklama dzieciom" w TVP po raz 22.

Akcja charytatywna reklamodawców i TVP.

17 listopada 2014

KiS Production dla Wydawnictwa Zielona Litera

Agencja PR świadczy usługi promocyjne dla wydawnictwa.

17 listopada 2014

PKO Bank Polski przedłuża umowę z Value Media

Firmy rozpoczęły czwarty rok współpracy.

17 listopada 2014

Grupa Sfinks Polska zadowolona z ostatnich wyników finansowych

Po trzech kwartałach roku spółka wypracowała przychody ze sprzedaży w wysokości 126,83 mln zł oraz zysk netto na poziomie 2,23 mln zł.

17 listopada 2014

Mikołaj już na puszkach Coca-Coli

Firma kontynuuje przedświąteczne działania promocyjne.

17 listopada 2014

Jesienne wieczory weekendowe wygrywają największe stacje komercyjne

Jesienią największy udział w widowni weekendowych pasm wieczornych ma Polsat, a wśród widzów grupy komercyjnej - TVN.

17 listopada 2014

KPMG: wino i whisky rosną najszybciej

Rynek napojów alkoholowych wart jest 41 mld zł.

17 listopada 2014

Orange na święta z Rodzinką

W świątecznej kampanii operator będzie wykorzystywał format z postaciami z serialu TVP2. Serce i Rozum też będą. Autorami kreacji są Publicis i Havas. Będą też telewizory za 1 zł.

17 listopada 2014

"Kto oszczędza, tego stać na niezależność" - nowa kampania ING Banku.

Agata Kulesza, Wojciech Błach i Marek Kondrat w kolejnej realizacji Brain dla ING.

18 listopada 2014

Cross-promocja Delecty z Bakallandem

Ruszyło przedświąteczne wsparcie sprzedaży. Za kampanię odpowiada dom mediowy Starcom, który zaplanował media, oraz agencja reklamowa DDB Warszawa - autor spotu telewizyjnego.

18 listopada 2014

Startuje konkurs marki Apetina

Rozpoczęły się dodatkowe działania promocyjne dla marki z portfolio Arla Foods.

18 listopada 2014

Gatta promuje w radiu nową kolekcję

Startuje kolejna odsłona kampanii "Your Secret, Your Beauty".

18 listopada 2014

Milka szlachetnie na święta

Marka koncernu Mondelez na święta wspiera inicjatywę Szlachetna Paczka. Polską adaptację spotu przygotowały agencje Saatchi & Saatchi oraz Badi Badi.

18 listopada 2014

Robert Kabot nie kieruje marketingiem firmy Sobieski

Spółka nie wybrała jeszcze jego następcy.

18 listopada 2014

Grupa K2 po trzech kwartałach ma ponad 4 mln zł zysku

Główny wpływ na osiągnięcie tego wyniku miała transakcja zbycia akcji Audioteka SA.

18 listopada 2014

Wawel składa hołd tradycji

Firma z Krakowa wprowadza limitowaną serię czekolad w "malowanych" opakowaniach.

18 listopada 2014

Herbapol promuje herbaty i soki

Firma wystartowała z działaniami promocyjnymi dla swoich tradycyjnych kategorii - herbat owocowych i soków.

18 listopada 2014

Bartłomiej Trośniak dołącza do Value Media

Odpowiada za sprzedaż kampanii realizowanych w modelu efektywnościowym.

18 listopada 2014

Media Service Zawada z wydaniem charytatywnym na 20-lecie

Nakład "Opowieści do poduszki" ma być przekazany Fundacji Dzieciom "Zdążyć z pomocą".

18 listopada 2014

Hotchili poprowadzi YouTube marki Kenwood Polska

Marka sprzętów kuchennych inwestuje w kontent marketing.

18 listopada 2014

FilmBox Premium zamiast FilmBox Extra

Zmiana, która przeprowadzana jest obecnie w Czechach i na Słowacji, a docelowo będzie miała miejsce również w Polsce, ma wyraźnie odróżnić flagowy kanał premium od pozostałych.

18 listopada 2014

"Taniec z gwiazdami" oglądało w Polsacie średnio 3,6 mln widzów

Wiosną kolejna edycja show w tej stacji.