M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

18 listopada 2014

Plus i Cyfrowy Polsat promują SmartDOM na Gwiazdkę

Ofertę SmartDOM na Gwiazdkę wspiera kampania reklamowa z udziałem ambasadorów programu SmartDOM Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka.

18 listopada 2014

Cztery nowe osoby w Change Integrated

Agencja reklamowa wzmacnia dział kreacji.

18 listopada 2014

Mini ratka w nowej odsłonie [wideo]

Przed świętami największy krajowy bank reklamuje pożyczki gotówkowe.

18 listopada 2014

Prudential ponownie uwiarygadnia się historiami przedwojennych polis

Towarzystwo ubezpieczeniowe znalazło kolejnych spadkobierców, którym wypłaciło odszkodowania. Reklamy z ich udziałem zrealizowała BBDO, a wyreżyserował je Bartek Konopka.

18 listopada 2014

Rusza kampania Uniqa z Jerzym Janowiczem

Pierwsza od wielu lat kampania ubezpieczyciela zaplanowana jest do końca lutego 2015 r. W Polsce adaptowana jest przez agencję reklamową Ambasada BC.

18 listopada 2014

DP Polska sprzedaje część lokali Domino's Pizza

Po tej transakcji już pięć lokali tej sieci będzie pracować w modelu subfranczyzy.

18 listopada 2014

Endorfina Events zmienia swój branding

Agencja ma nowy logotyp i nową stronę internetową.

18 listopada 2014

Philips z Disneyem ruszają ze świąteczną kampanią

Za działania reklamowe odpowiada agencja Unlimited.

18 listopada 2014

Biuro reklamy Grupy Polskapresse uruchomiło pakiet reklamowy Wider TV Guide

Wider TV Guide skupia trzy przewodniki telewizyjne: "Tele Magazyn", "Tele Program" oraz "TV Przewodnik".

18 listopada 2014

Internauci nie dowierzają opiniom w porównywarkach

ARC Rynek i Opinia zaprezentowała wyniki badania na temat marketingu szeptanego w sieci. Wynika z nich m.in., że duża część konsumentów trafnie identyfikuje próby manipulowania komunikacją w mediach online przez podstawione osoby, czyli tzw. trolli.

18 listopada 2014

Łukasz Skrzypek dyrektorem ds. VOD w Agorze

Nowy dyrektor odpowiadać będzie za rozwój serwisu Kinoplex.pl.

19 listopada 2014

Rafał Muciński head of AoD w Performics

Do specjalistycznej struktury ZOG przechodzi z OMD.

19 listopada 2014

Marki FFIiL Śnieżka otrzymają wsparcie na forach

Oficjalna komunikacja będzie prowadzona na forach powiązanych tematycznie z produktami.

19 listopada 2014

Wyjaśnienie: Disney nie prowadzi kampanii z Philipsem

Philips samodzielnie realizuje działania marketingowe.

19 listopada 2014

Walutomat edukuje Polaków

Rusza kampania autorstwa Mosqi.to.

19 listopada 2014

Media Impact Polska reorganizuje oddziały

Zmianie ulega również kierownictwo połączonych tzw. makroregionów.

19 listopada 2014

Karol Precht objął stanowisko head of creative Telewizji Puls

Nowy menedżer będzie nadzorował prace związane z oprawą graficzną kanałów TV Puls i Puls 2.

19 listopada 2014

Po trzech kwartałach Mediacap wygenerował 46 mln zł przychodu

Zysk netto wyniósł 1,2 mln zł.

19 listopada 2014

Świąteczna promocja i kampania KFC

Wsparcie reklamowe przygotowały McCann i OMD.

19 listopada 2014

DrWitt z prozdrowotną inicjatywą

Marka soków z portfolio Agros Novej z działaniami zachęcającymi do zdrowego życia i odżywiania.

19 listopada 2014

Nestlé Polska z akcją promocyjną w sieci sklepów Intermarche

Za całościowe opracowanie ogólnopolskiej loterii odpowiada agencja Unique One.

19 listopada 2014

Dominika Stelmach w zespole Adidasa

Marketer powołał nowego menedżera od kategorii running, fitness/woman.

19 listopada 2014

Po czterech latach KP powraca do reklam piwa Dębowego

Z nazwy znika przymiotnik "mocne". Kampanię zaplanowano na najbliższe pół roku.

19 listopada 2014

Ania Dąbrowska twarzą kampanii Radia Kolor

Stacja startuje z kampanią adresowaną do mieszkańców Warszawy.

19 listopada 2014

Sodexo reklamuje świąteczne bony dla pracowników

Kampania potrwa do grudnia i obejmuje reklamy w prasie branżowej, opiniotwórczej i internecie, a przygotowały ją Peppermint i Mindshare.

19 listopada 2014

Agora pracuje nad formułą nowych stacji TV

Do zapowiadanych ostatnio stacji tematycznych mogą niebawem dołączyć kolejne.

19 listopada 2014

H&M uruchomi w przyszłym roku sklep online w Polsce.

Detalista fast fashion idzie tropem swojego konkurenta - firmy Inditex.

19 listopada 2014

Cherry dla najemców centrów handlowych

Firma business intelligence oferuje nowy pakiet danych.

19 listopada 2014

Change obronił Pudliszki

HJ Heinz ponownie wybrał ofertę agencji

20 listopada 2014

Sprostowanie: media dla Heinz Polska kupuje OMD Macroscope

Za obsługę budżetu mediowego firmy HJ Heinz Polska, właściciela marki Pudliszki, odpowiada aktualnie OMD Macroscope.

20 listopada 2014

Big-Active z debiutem w telewizji

Działania promocyjne realizowane są pod hasłem "Dopełnienie". Koncepcję kreatywną stworzyła agencja Engine.

20 listopada 2014

TVN prognozuje, że w latach 2015-2016 jego przychody mogą rosnąć o 5-9 proc.

W dalszej perspektywie (2017-2019) telewizyjna spółka zakłada osiągnięcie średniorocznego tempa wzrostu przychodów na poziomie ok. 5 proc. EBIDTA w 2016 r. miałaby być o ponad 100 mln wyższa niż w br.

20 listopada 2014

Monika Olędzka w zespole PR Coty

Ostatnio Olędzka związana była z działem komunikacji Douglas Polska.

20 listopada 2014

Maciej Szymałkowski odpowiada za klientów korporacyjnych w Prowly

Doświadczenie rynkowe nabywał m.in. w agencjach K2 czy VML Poland.

20 listopada 2014

Michał Sławiński dołączył do K2

Wzmocni ośmioosobowy zespół K2 Social prowadzony przez Katarzynę Zadworny.

20 listopada 2014

Facebook Groups - nowa aplikacja serwisu

Propozycja jest dostępna we wszystkich krajach dla użytkowników systemów iOS i Android.

20 listopada 2014

Badanie Viacom: dzieci najlepiej zapamiętują reklamy TV

W ciągu tygodnia dzieci w wieku 6-13 lat - m.in. z Polski - spędzają średnio 210 min, korzystając z urządzeń ekranowych, a w weekendy nawet 4 godz.

20 listopada 2014

Nestle ze świąteczną ofertą słodyczy

Firma wprowadza limitowaną serię słodkich przysmaków na święta, ale wspierać marketingowo będzie inne kategorie.

20 listopada 2014

Redan zainwestuje w rozwój

Spółka Redan SA poprzez spółkę zależną Adesso zawarła umowy kredytowe z Alior Bankiem o łącznej wartości 40 mln zł.

20 listopada 2014

Pralki Bosch wsparte kampanią

Promocję konsumencką wspiera kampania reklamowa.

20 listopada 2014

Kampania Polopiryny Max autorstwa H Warsaw [wideo]

Ruszyło wsparcie reklamowe marki z portfolio Polpharmy.

20 listopada 2014

DDB Warszawa inauguruje DDB Digital Academy

Startuje platforma wymiany wiedzy o rozwiązaniach cyfrowych.

20 listopada 2014

Sencor gra w kolory

Firma Fast Poland zdecydowała o rozpoczęciu działań promocyjnych dla swojej marki AGD.

20 listopada 2014

TVP1 i Polsat najpopularniejsze wśród widzów naziemnych

Główne stacje TVP tracą najwięcej. Udział tegorocznych debiutantów uplasował się w przedziale 0,7-1,3 proc.

20 listopada 2014

Znamy laureatów Viva! Photo Awards 2014

Dwutygodnik już po raz szósty przyznał nagrody w konkursie fotograficznym.

20 listopada 2014

Burgery według pomysłu konsumentów w McDonald's

Finał konkursu Mój Burger.

20 listopada 2014

Jutro startuje kampania reklamowa Henryka Kani

Producent wędlin chce umocnić swoją pozycję i zachęcić Polaków do sięgania po paczkowane wędliny. Za kreację działań odpowiada agencja Grandes Kochonos. Spółka opublikowała także swoje wyniki finansowe - przychody po trzecim kwartale br. wyniosły 644,3 mln zł.

20 listopada 2014

Streetcom promuje margarynę Naturima

Zakłady Tłuszczowe "Kruszwica" powierzyły przygotowanie akcji agencji marketingu rekomendacji Streetcom. Dzięki kampanii rekomendacji kontakt z informacją o produkcie będzie miało ok. 800 tys. konsumentów.

21 listopada 2014

LS JWT uruchomiła nowy serwis tematyczny Winiary

Strona powiązana jest z serwisami Pinterest, Facebook i Google+.

21 listopada 2014

CQN wraca do klasycznego SMS marketingu

Kampanie rozliczane są w modelu efektywnościowym.