M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

1 grudnia 2014

W okresie zimowym TVP stawia na nowości

Nadawca nie czeka na start wiosennej ramówki i proponuje blisko 20 nowości na swoich antenach.

1 grudnia 2014

Pandora z nowym konceptem reklamy telewizyjnej

Agencja Fold 7 przygotowała 27 różnych scen dostosowanych do poszczególnych sezonów i okazji.

1 grudnia 2014

Blogerzy w kampanii marki Bosch

Rusza wsparcie promocyjne pod nazwą "MaxxiMum możliwości".

1 grudnia 2014

Kolejne zwolnienia grupowe w Atmediach

W najbliższych tygodniach z domu sprzedaży mediów tematycznych odejdzie znaczna część zespołu.

1 grudnia 2014

Codemedia tworzy dział zajmujący się storytelling

Nową jednostką pokierują Piotr Zagórski i Marta Gilbas.

1 grudnia 2014

Marka Cin & Cin zmienia design opakowań

Startuje też konkurs marki.

2 grudnia 2014

Fox Life zostanie zastąpiony przez Fox Comedy

Zdaniem nadawcy zmiana jest efektem badania, z którego wynika, że w Polsce jest zapotrzebowanie na stację o profilu komediowym.

2 grudnia 2014

Marcin Marciniak, managing partner Maxusa, również odchodzi

Rafał Wolnomiejski, szef GroupM w Polsce, do momentu zamykania MMP24 nie skomentował naszych doniesień. Jak wynika z naszych ustaleń, to właśnie Wolnomiejski przejmuje tymczasowo zarządzanie polskim oddziałem Maxusa.

2 grudnia 2014

Grupa WP kupuje Grupę Money

Po O2 Wirtualna Polska wybrała się na kolejne zakupy.

2 grudnia 2014

Komarzewski pokieruje promocją segmentu people & glossy Edipresse

Awansowały również inne osoby w zespole wydawnictwa.

2 grudnia 2014

Jesienią spadł udział stacji top 4 i wzrósł naziemnej TV kosztem płatnej

Udział kanałów dużej czwórki spadł do 44 proc., ale mniejsze kanały z multipleksów mają już blisko jedną czwartą udziału w czasie oglądania grupy komercyjnej - pokazują dane Nielsena za okres IX-XI.  

2 grudnia 2014

Walk Warsaw i McCann Worldgroup Warsaw na short-listach Eurobest

Tylko dwie agencje z Polski będą walczyć o nagrodę na festiwalu w Helsinkach.

2 grudnia 2014

Agencja Gordo uruchamia dział wyspecjalizowany w wydrukach 3D

Head of new technology w Gordo 3D jest Anna Grotte-Wojniak.

2 grudnia 2014

TVN Media w ramach Premium TV wprowadza nowe produkty sponsoringowe

Dotychczasowe formy zakupu sponsoringów zostały wzbogacone o nowe pakiety kontekstowe, demograficzne oraz zasięgowe. Mają one umożliwić klientom jeszcze bardziej efektywne planowanie komunikacji marek.

2 grudnia 2014

Sejm przegłosował kolejną obniżkę opłat za płatności kartami

Może ona kosztować banki nawet 1 mld zł mniej przychodów.

2 grudnia 2014

Plush Mix Święta

Kolejna realizacja Scholz & Friends dla marki Plush (Polkomtel)

2 grudnia 2014

Katarzyna Ostap-Tomann nowym członkiem zarządu Telewizji Polsat

Będzie odpowiadała za finanse.

2 grudnia 2014

Bartosz Drozdowski zakłada agencję marketingu mobilnego

Startuje Mobile Rockets, za którą stoją menedżerowie dawnych struktur ARBO.

2 grudnia 2014

Cztery nowe osoby w KinAds

Broker uzupełnia skład w dziale handlowym i obsługi klienta.

2 grudnia 2014

Polskie Radio we współpracy z Polish Express

Polskie Radio dla Zagranicy rozpoczęło współpracę z serwisem internetowym dla Polonii.

2 grudnia 2014

Laptop HP za 0 zł i zdalne wsparcie - nowa reklama Business Everywhere Orange

Kampanię przygotowały Havas Worldwide Warsaw oraz MEC.

2 grudnia 2014

Apetina Arla z konkursem w Pintereście

Marka startuje z inspiracjami dla użytkowników serwisu.

2 grudnia 2014

Babciny sweter i kurs pilotażu, czyli gwiazdkowa kampania ING Banku

Bank kontynuuje komunikację pod hasłem: "Kto oszczędza, tego stać na niezależność".

2 grudnia 2014

Drugi sezon "O mnie się nie martw" wiosną w TVP2

Nadawca jest bardzo zadowolony z wyników pierwszej serii i zapowiada kontynuację produkcji.

2 grudnia 2014

Michał Maciątek dyrektorem operacyjnym El Padre

Menedżer wraca do pracy w agencji po czterech latach.

3 grudnia 2014

AdQuota rozpoczęła współpracę z Polskapresse

Polskapresse i Media Regionalne mają nowego partnera do sprzedaży reklam w kanale mobilnym.

3 grudnia 2014

PIU: w br. kupiliśmy tyle samo polis direct co w ub.r., ale ich wartość spadła

Konkurencja powoduje silną presję cenową. Korzystają klienci.

3 grudnia 2014

Rusza nowa platforma wideo - Onet.tv

Reklamodawcy będą mogli skorzystać z formatów takich, jak preroll, midroll branding playera i sponsoring, oraz niestandardowych - typu kolekcje, zakładki.

3 grudnia 2014

Spółka Czerwona Torebka oskarża dziennikarzy o manipulowanie kursem

Spółka kontrolowana przez znanego biznesmena Mariusza Świtalskiego złożyła doniesienie na dziennikarzy "Gazety Wyborczej", "Gazety Bankowej" i portalu wGospodarce.pl.

3 grudnia 2014

KER oddala odwołanie Pfizera

Decyzja w sprawie reklamy marki Polocard zostaje podtrzymana.

3 grudnia 2014

Rafał Wolnomiejski i Anna Bratkowska przejmują kierownictwo w Maxusie

Władze sieci wprowadziły zmiany w zarządzie jednego z domów mediowych GroupM. Bratkowska operacyjnie odpowiedzialna za agencję.

3 grudnia 2014

Płatności Blik ruszą pod koniec stycznia. Pekao SA nie składa broni - unowocześnia swój system PeoPay

BZ WBK i Bank Millennium poinformowały swoich klientów, że 26 stycznia 2015 r. wprowadzą mobilne płatności Blik. Tymczasem Pekao SA unowocześniło swój konkurencyjny system PeoPay - można nim płacić zbliżeniowo.

3 grudnia 2014

H2 HD i Lifetime HD w ofercie Cyfrowego Polsatu i NC+

Równocześnie z debiutem stacji Polsat Media rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego w Lifetime HD.

3 grudnia 2014

TVN i T-Mobile chcą przyzwyczaić klientów do oglądania TV i wideo na urządzeniach mobilnych

Na początek firmy przygotowały trzy pakiety programów, seriali i filmów: od bezpłatnego po Multi za 15 zł miesięcznie.

3 grudnia 2014

SweetDeal.pl połączy się z Gruperem

Proces fuzji potrwa do końca br.

3 grudnia 2014

Jacek Hampel podpowiada, jak kupić narzędzia pod choinkę

Wystartowała przedświąteczna kampania Proline.

3 grudnia 2014

Discovery Networks wzmacnia zespół komunikacji w regionie

Anna Kozerska objęła stanowisko communications directora w regionie. Do zespołu dołącza Marta Hopfer jako consumer marketing & PR manager CE.

3 grudnia 2014

Ewa Wąsikowska-Tomczyńska w Grupie Super Express

Będzie odpowiadać m.in. za tygodnik "SE TV".

3 grudnia 2014

Biuro Podróży Reklamy pracuje dla Wienerberger

Agencja dla nowego klienta stworzyła nowe serwisy i poprowadzi kampanie online.

3 grudnia 2014

Krzysztof Andrzejczak obejmie regionalną rolę w sieci Isobar

Monika Bierwagen zastąpi Andrzejczaka, Agata Szeliga-Staszkiewicz będzie zarządzać Hypermedia Linked by Isobar.

3 grudnia 2014

Atmedia i TVN nie komentują doniesień na temat rozmów z Gazpromem

Sprzedaż Atmediów może zostać sfinalizowana jeszcze w tym roku, a TVN na początku przyszłego.

4 grudnia 2014

OMD zatrudnia osoby do social mediów

Małgorzata Bazior i Łukasz Mróz dołączają do zespołu digitalowego.

4 grudnia 2014

Link4 szuka szefa marketingu

Maciej Marszałek, który przez pół roku pełnił tę funkcję, przeszedł do Grupy Axa.

4 grudnia 2014

Bransoletki Yes w prezencie za zakupy w Intermarche

Startuje świąteczna promocja sieci wsparta kampanią.

4 grudnia 2014

ZFPR apeluje do Kompanii Piwowarskiej o postępowanie fair play wobec agencji w przetargu

KP odpowiada: nie traktujemy nikogo z pozycji siły, ale chcemy wybrać możliwie najlepszą ofertę.

4 grudnia 2014

Rafał Ryś i Mirosław Charkot w Grey Group

Ryś, który przeszedł z Isobar Poland, będzie deputy creative directorem, a Charkot, który przeszedł z Ambasady, będzie zarządzał działem BTL & Design.

4 grudnia 2014

Dziewięć polskich banków pracuje nad wdrożeniem mobilnych płatności Visa

Nad wdrożeniem mobilnych płatności zbliżeniowych Visa wykorzystujących chmurę pracują: BZ WBK, ING Bank Śląski, mBank, Bank Millennium, Raiffeisen Polbank, Eurobank, Getin Bank, Bank Polskiej Spółdzielczości oraz Bank Smart (FM Bank).

4 grudnia 2014

HBO promuje własne seriale

Kampania obejmuje telewizję, radio, internet oraz kino i wspiera takie produkcje jak "Gra o tron", "Detektyw", "Zakazane imperium" i "Dziewczyny".

4 grudnia 2014

Samar: kontynuacja korzystnego trendu w polskiej motoryzacji

Instytut badawczy Samar opublikował listopadowe wyniki rejestracji nowych aut w Polsce. Ubiegły miesiąc był już 18. z rzędu, kiedy ta liczba wzrasta w porównaniu z analogicznym okresem roku 2013. Coraz lepiej sprzedają się samochody segmentu premium.

4 grudnia 2014

MasterPass z promocją OOH

Najnowsze działania AMS obejmują kampanię dla MasterCard, promującą nowy system płatności MasterPass.