M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

9 grudnia 2014

BZ WBK do końca 2015 r. chce podwoić liczbę użytkowników bankowości mobilnej - do 1 mln

Równolegle bank rozwija bankowość internetową, z której korzysta 1,7 mln jego klientów.

9 grudnia 2014

Lemon Sky JWT autorem nowej kampanii OleOle.pl [wideo]

Reklama nawiązuje do konwencji amerykańskiego kina klasy B.

9 grudnia 2014

Value Media: wydatki na reklamę samochodów wzrosły o 10 proc.

Telewizja to wciąż najważniejsze medium dla tej branży, ale najdynamiczniej rosną wydatki w internecie - wynika z raportu.

9 grudnia 2014

Wśród największych towarzystw w rynku OC komunikacyjnego rośnie Hestia i Compensa

Rosną też Proama i Liberty Ubezpieczenia. PZU, Warta, MTU, Uniqa tracą.

9 grudnia 2014

Budżety powyżej 5 mln zł do indywidualnych negocjacji w TVP

Biuro Reklamy TVP informuje reklamodawców o zmianach w polityce handlowej na przyszły rok. Największą z nich będzie wprowadzenie pięciu klastrów.

9 grudnia 2014

Renault świętuje z okazji 100 tys. fanów w Facebooku

W konkursie może wziąć udział każdy fan Renault - wystarczy, że napisze w kilku słowach, czym marka zdobyła jego serce.

9 grudnia 2014

Animex wspiera markę Krakus [wideo]

Kreację do kampanii TV przygotowała agencja Publicis.

9 grudnia 2014

Good One Group dołącza do sieci 3AWorldWide

Ma to umożliwić rozwój usług z zakresu digital, PR, social mediów, SEO, SEM oraz zakupu mediów.

9 grudnia 2014

Pierwszy sklep stacjonarny Avonu w Polsce

1 proc. z każdego zakupu przyczyni się do wsparcia akcji społecznych.

9 grudnia 2014

Burger King SEE ma prowadzić niezależnie od AmRestu restauracje w Polsce

Prawdopodobnie dla nowej spółki Burger Kinga będzie pracować dom mediowy Vizeum.

9 grudnia 2014

Premiera spotu Old Spice "Dad Song" [wideo]

Po raz pierwszy film marki P&G debiutuje na kilku rynkach jednocześnie.

10 grudnia 2014

Kubuś w wersji świątecznej

Marka Maspeksu zaprosiła do współpracy zwycięzców zorganizowanego przez siebie konkursu.

10 grudnia 2014

RMF FM startuje ze świąteczną akcją

Rozpoczynają się działania stacji pod hasłem "Choinki pod choinkę".

10 grudnia 2014

K2 stworzyła nową witrynę dla TR Warszawa

Strona zawiera opisy spektakli aktualnych i archiwalnych, prezentuje repertuar oraz bieżące informacje o projektach dodatkowych prowadzonych przez teatr.

10 grudnia 2014

Marka Goldbach Interactive przestanie funkcjonować

Po zintegrowaniu zespołu na polskim rynku pozostanie wyłącznie Goldbach Audience.

10 grudnia 2014

Usługa ads.allegro będzie dostępna nie tylko na urządzeniach mobilnych

Dzięki niej sprzedawcy mogą zaprezentować swoją ofertę na pierwszym miejscu listy wyszukiwania Allegro.

10 grudnia 2014

Grupa Adweb zajmie się obsługą PureGreen

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

10 grudnia 2014

Google wprowadza chromebooki

Nowy rodzaj niedrogiego komputera może zamieszać w branży.

10 grudnia 2014

Redesign napojów Zbyszko przez CzteryCzwarte

Agencja wygrała przetarg na redesign marki obejmujący całe portfolio napojów gazowanych (3 Owoce, Polo Cola i Tonic) oraz napojów niegazowanych (owocowych i Ice Tea).

10 grudnia 2014

Ruszyła kampania "Zakochaj się w Warszawie na święta" [wideo]

Za kreację kampanii odpowiada agencja Allegro.

10 grudnia 2014

Tymbark ze świątecznymi aplikacjami

Maspex realizuje świąteczne konkursy dla marki Tymbark. Za kreację odpowiada agencja Lemon Sky JWT. Media na potrzeby działań kupuje Mindshare.

10 grudnia 2014

Nowa platforma komunikacyjna marki Finlandia

Nagrodą jest wycieczka za koło podbiegunowe. Za projekt odpowiada Tribal DDB.

10 grudnia 2014

Monika Rusinek senior communication plannerem w Value Media

Przeszła z MEC. W Value Media będzie odpowiadała za obsługę m.in. PKO BP.

10 grudnia 2014

Getin Bank uruchamia nowy program rabatowy

Zniżki będą dostępne w kilku tysiącach sklepów.

10 grudnia 2014

KP reklamuje limitowaną, zimową edycję piwa Lech Premium

Kreację reklam przygotowała agencja GPD.

10 grudnia 2014

Tomasz Zieliński przechodzi z Young & Rubicam do Havas Worldwide Warsaw

Nowy senior copywriter w agencji.

11 grudnia 2014

Uzupełnienie: KP reklamuje limitowaną, zimową edycję piwa Lech Premium

Agencja GDP odpowiada także za koncepcję kreatywną opakowań, które wykonało Mango Design; produkcją spotu zajęło się Platige Image, komunikację BTL prowadzi agencja Afekt, a działania interaktywne - agencja Lubię To.

11 grudnia 2014

Maciej Ładwiński nowym dyrektorem marketingu Perła - Browary Lubelskie

Współtwórca marketingowego sukcesu piwa Łomża będzie teraz kierował marketingiem lubelskiego browaru.

11 grudnia 2014

BCC wspiera koncerny tytoniowe w walce przeciw jednolitym paczkom w UE

Jednolite opakowania papierosów wzorem Australii chcą wprowadzić Wielka Brytania i Irlandia. Firmy tytoniowe nie chcą do tego dopuścić. W Polsce wspiera je Business Centre Club i apeluje m.in. do polskiej komisarz Elżbiety Bieńkowskiej.

11 grudnia 2014

530 prac walczy o główną nagrodę w 15. konkursie Galerii Plakatu AMS

Każda z prac zgłoszonych do tegorocznego konkursu jest głosem w dyskusji na temat przestrzeni publicznej.

11 grudnia 2014

Fenomem poszerza współpracę z Grant’s Whisky

Agencja pracuje z tą marką od września br., teraz zajmie się również jej komunikacją w mediach społecznościowych.

11 grudnia 2014

Kolejne witryny w ofercie AdPlayer

Sieć jest bogatsza o strony należące m.in. do NextWeb Media.

11 grudnia 2014

NAM prezentuje strategię po zakończeniu współpracy z Heliosem

Siedmioletnia umowa z siecią Helios wygasa na początku 2015 r.

11 grudnia 2014

Powstał BrainJuice RED

Agencja zajmie się obsługą sektora deweloperskiego.

11 grudnia 2014

Discovery Science HD zadebiutuje w 2015 r.

Trwają rozmowy dotyczące dystrybucji kanału.

11 grudnia 2014

Świąteczne wsparcie programu Wedla

Działania reklamowe obejmą TV, radio i internet.

11 grudnia 2014

Agencja Unique One w świątecznej akcji dla marki Winiary

W wyniku wygranego przetargu firma Nestle Polska powierzyła agencji Unique One opracowanie ogólnopolskiej promocji Świąteczna Poczta Winiary.

11 grudnia 2014

Multikino Media zwiększa zasięg

Kolejne kino Cinema 3D dołącza do oferty brokera.

11 grudnia 2014

Drugi sezon serialu "Krew z krwi" w ramówce TVP2

Emisja nowej, 10-odcinkowej serii od marca 2015 r.

11 grudnia 2014

Unilever wprowadza nowy wariant Gorącego Kubka dla kobiet

Na rynku debiutuje Gorący Kubek Rozkosze Podniebienia.

11 grudnia 2014

P&G wykorzystuje społeczność ambasadorek do testowania Aussie

Nowa marka z portfolio marketera wspierana akcją rekomendacyjną.

11 grudnia 2014

ZFPR oficjalnie protestuje przeciw przetargowi Kompanii Piwowarskiej

Związek wzywa firmę do unieważnienia obecnego postępowania przetargowego i rozpisania konkursu na nowo.

12 grudnia 2014

Ringier przygotowuje tygodnik "7dni"

Magazyn ma być dystrybuowany w sieci Biedronka.

12 grudnia 2014

Wizard dla Piccolo w nowej odsłonie

Największą zmianą w stosunku do dotychczasowego wizerunku marki jest pojawienie się jej brand hero - Piccolo - w roli superbohatera.

12 grudnia 2014

Ruszyły grudniowe kampanie reklamowe promujące Office 365 Personal

Za kreację odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi.

12 grudnia 2014

Barilla we współpracy z Mariuszem Wlazłym

Marka nawiązała współpracę z fundacją znanego siatkarza.

12 grudnia 2014

Grzegorz Esz odchodzi z UPC Polska

Członek zarządu odpowiedzialny za marketing rezygnuje z pełnionej funkcji i odchodzi. Firma szuka następcy.

12 grudnia 2014

Jonny Crowe zastąpi Roberta Bednarskiego w Grupie Onet.pl

Bednarski z Onetem związany był przez ostatnich 15 lat. Firmę opuści również Renata Morlewska-Sipior - CFO Grupy.

12 grudnia 2014

Michał Krużycki nowym dyrektorem w Grupie WP

Odpowiada za obszar partnerstw i produktów płatnych.

12 grudnia 2014

Profi zmienia opakowania

Z końcem roku firma zmieni opakowania linii swoich tradycyjnych zup gotowych do spożycia.