M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

22 października 2002

Ziemiańska została nowym dyrektorem biura reklamy Edipresse Polska

Agnieszka Ziemiańska od listopada br. obejmie funkcję dyrektora biura reklamy w Edipresse Polska. Ziemiańska obejmie stanowisko Elżbiety Olechowskiej, która rozstała...

22 października 2002

Palmers nowym klientem PR24

Agencja PR24 podpisała umowę na pełną obsługę public relations marki Palmers w Polsce. Kampania będzie miała charakter informacyjno-wizerunkowy. W ramach...

22 października 2002

Olympus chce zagrać na emocjach

Olympus przygotował ogólnoeuropejską kampanię reklamową, która w październiku br. objąć ma ekskluzywne magazyny i specjalistyczne publikacje, a w listopadzie i...

22 października 2002

Serwis dla fanów SMS-ów

Pod adresem www.sms.mania.pl ruszył serwis przeznaczony dla fanów technologii SMS. Strony serwisu zawierają ofertę dzwonków, logosów i EMS-ów do wielu...

22 października 2002

Bankier.pl umożliwia napełnianie kart pre-paid do komórek

Bankier.pl udostępnił na swoich stronach możliwość uzupełniania kont telefonów komórkowych działających w systemie pre-paid: Tak Tak, Simplus czy Pop poprzez...

23 października 2002

Grupa ITI uruchomi w styczniu 2003 r. nowy kanał telewizyjny

Grupa ITI kończy pracę nad nowym telewizyjnym kanałem tematycznym, najprawdopodobniej zostanie on uruchomiony w styczniu 2003 r. Kierownictwo Grupy nie...

23 października 2002

Maciej Ziąbrowski został strategic planning directorem w MediaCom

Maciej Ziąbrowski objął stanowisko strategic planning directora w domu mediowym MediaCom Warszawa. Zastąpił na tym stanowisku Wandę Muszyński, która opuściła...

23 października 2002

TV4 przegrała w sądzie z przewodniczącym KRRiTV

Sąd Gospodarczy w Warszawie przyznał rację Juliuszowi Braunowi, przewodniczacemu Kraowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiTV), i zasądził telewizji TV4 (Polskie...

23 października 2002

Tequila/BTL Group zaadaptowała kampanię dla Visy

Agencja Tequila/BTL Group zaadaptowała wizerunkową kampanię reklamową kart płatniczych Visa Electron i Visa Classic. "Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku karty...

23 października 2002

Ruszyła sekundowa kampania reklamowa proszku Dosia

Koncern Reckitt Benckiser rozpoczął kampanię reklamową proszku do prania marki Dosia. Celem kampanii jest poinformowanie o promocji cenowej, którą objęty...

23 października 2002

Euro RSCG Dialog przygotowała promocję dla PKO Banku Polskiego

Agencja marketing services Euro RSCG Dialog przygotowała strategię oraz opracowała założenia kampanii promocyjnej dla PKO Banku Polskiego mającej na celu...

23 października 2002

Cadbury wprowadza na rynek nowy produkt - bombonierki Avanti

Firma Cadbury Wedel wprowadziła na rynek nową markę bombonierek - Avanti. Jak powiedziała Urszula Dobrosz, kierownik grupy produktów w Cadbury...

23 października 2002

Agencja reklamowa Papagayo rozpoczęła obsługę firmy Autotest Polska

Firma Autotest Polska Sp. z o.o. zleciła agencji reklamowej Papagayo przygotowanie materiałów POS, reklamy prasowej oraz reklamy radiowej w związku...

23 października 2002

Sukces sprzedaży odmienionego "Twojego Imperium" Bauera

Wydawnictwo Bauer poinformowało o rekordowej sprzedaży odmienionego tygodnika "Twoje Imperium". Pierwszy numer po odświeżeniu formuły według prognoz wydawcy miał sprzedać...

23 października 2002

Ruszyła kampania reklamowa firmy odzieżowej Mexx

Mexx, holenderska firma odzieżowa, uruchomiła outdoorową kampanię reklamową. Jest ona kontynuacją działań prowadzonych przez ostatnie dwa lata pod hasłem: "Mexx...

23 października 2002

Współpraca magazynu "StudentNews" z dziennikiem "Gazeta Prawna"

"StudentNews", nowy bezpłatny miesięcznik dla studentów, nawiązał współpracę z Grupą Wydawniczą "Infor". W jej ramach eksperci "Gazety Prawnej" wydawanej przez...

23 października 2002

"Forum" wyróżnione za problematykę praw kobiet

Tygodnik "Forum" otrzymał szwedzkie okulary równości, wyróżnienie przyznawane za działania i publikacje na rzecz równego statusu kobiet i męczyzn oraz...

23 października 2002

Użytkownicy MniamMniam.pl wybiorą Smakowitość Roku

Rozpoczął się drugi etap plebiscytu Smakowitość 2002 ogłoszonego przez internetowy serwis kulinarny MniamMniam.pl. Jest to pierwsze tego typu przedsięwzięcie w...

23 października 2002

Ukazał się katalog nowych samochodów magazynu "Auto Świat"

Na rynku ukazał się "Auto Świat Katalog 2003" wydany przez Axel Springer Polska, zawierający pełną ofertę samochodów osobowych, terenowych i...

4 listopada 2002

Damir Brajdić nowym kreatywnym w agencji McCann-Erickson

Potwierdziły się nasze informacje (DS "MiMP" z 28.10.) związane z planowanym obsadzeniem stanowiska dyrektora kreatywnego w agencji reklamowej McCann-Erickson przez...

4 listopada 2002

Lucyna Olszewska jest nową redaktor naczelną "Zwierciadła"

Lucyna Olszewska została nową naczelną miesięcznika "Zwierciadło" (Wydawnictwo Zwierciadło Sp. z o.o.). Zastąpiła Beatę Dzięgielewską, związaną ze "Zwierciadlem" od lat,...

4 listopada 2002

Ströer wprowadzi standard dwutygodniowych kampanii reklamowych

Firma reklamy zewnętrznej Ströer out of Home Media zamierza wprowadzić na rynek, począwszy od 2004 r., standard dwutygodniowych kampanii reklamowych...

4 listopada 2002

Provident rozpocznie przedświąteczną kampanię reklamową

Najnowsza kampania reklamowa Provident Polska SA, firmy specjalizującej się w krótkoterminowych pożyczkach gotówkowych, wystartuje 15 listopada br. na antenach TVP...

4 listopada 2002

Shell Polska rozpoczął wizerunkową kampanię za 0,5 mln dol.

Shell Polska rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową, której budżet do końca tego roku wynosi 0,5 mln dol. Kampania jest częścią globalnych...

4 listopada 2002

Miesięcznik "Plasma Media" dostępny w Poznaniu

Wydawany na CD-ROM-ach miesięcznik "Plasma Media" jest już dostępny w Poznaniu. To kolejne miasto po Warszawie, Gdańsku, Gdyni i Sopocie,...

4 listopada 2002

Wspólny konkurs marki Carlsberg i magazynu "Forma"

Marka piwa Carlsberg, należąca do grupy Carlsberg-Okocim SA, oraz wydawnictwo Motor-Presse Polska są organizatorami konkursu konsumenckiego dla czytelników miesięcznika "Forma"....

4 listopada 2002

I-Metria będzie badać efektywność brandingową e-kampanii

Firma badawcza I-Metria wprowadza na rynek nowy produkt służący badaniu efektywności reklamy internetowej. Badanie nosi nazwę "Prawdziwy efekt" i daje...

4 listopada 2002

Ad Fabrika FCB uruchomiła serwis online

Agencja reklamowa Ad Fabrika FCB uruchomiła swoją stronę www.adfabrikafcb.pl. Na stronie można m.in. znaleźć informacje na temat filozofii firmy; opis...

4 listopada 2002

Webtel przygotował dla Organon Polska akcję dla kobiet

Firma Webtel przygotowała dla koncernu farmaceutycznego Organon Polska specjalną akcję e-marketingową związaną z tabletką antykoncepcyjną Cerazette. "Jej celem jest przede...

4 listopada 2002

TVN 24 zwiększyła zasięg

TVN 24 podpisała w październiku br. kolejne umowy dystrybucyjne z sieciami telewizji kablowych. Dzięki umowom m.in. z sieciami kablowymi S.TAR...

4 listopada 2002

RMS Polska obchodzi rocznicę działalności operacyjnej

RMS Polska z początkiem listopada 2002 zakończył pierwszy rok działalności operacyjnej. RMS Polska współpracuje obecnie z większością domów mediowych oraz...

5 listopada 2002

"Gazeta Wyborcza" odnotowała spadek wpływów z reklam o 22 proc.

Agora ogłosiła wyniki finansowe za dziewięć miesięcy 2002 r. Przychody netto były o 3,1 proc. niższe niż w analogicznym okresie...

5 listopada 2002

Murator wprowadza nowe rubryki, makiety i okładki swoich tytułów

Wydawnictwo Murator od stycznia 2003 r. wprowadzi kolejne zmiany do kilku swoich tytułów. Poradnikowy miesięcznik o wnętrzach "M jak mieszkanie"...

5 listopada 2002

Małgorzata Marczak przeszła z CR Mediów do RRM-u

Małgorzata Marczak jest nowym pracownikiem RRM-u, domu sprzedaży Radia Zet i Radiostacji. Objęła stanowisko starszego doradcy działu obsługi agencji. Zajmuje...

5 listopada 2002

Ad Fabrika FCB realizuje kampanię reklamową dla Allianz

Na poczatku listopada br. wystartowała billboardowa kampania Towarzystwa Ubezpieczeniowego "Allianz" przygotowana przez agencję Ad Fabrika FCB. Kampania ta jest częścią...

5 listopada 2002

Tchibo wspiera kampanią reklamową sprzedaż świątecznej oferty

Producent kawy firma Tchibo Warszawa wesprze sprzedaż świątecznych zestawów działaniami promocyjnymi. Ich podstawą będzie kampania telewizyjna i billboardowa zaplanowana na...

5 listopada 2002

GTS ruszyła z outdoorową kampanią informacyjną

Telekomunikacyjna firma GTS Internet Partners rozpoczęła miesięczną kampanię reklamową, prowadzoną tylko na nośnikach reklamy zewnętrznej. Według Urszuli Stankiewicz, szefa działu...

5 listopada 2002

Toyota uruchomiła witrynę dla klientów i dealerów

Agencja interaktywna e-point SA uruchomiła dla Toyoty Motor Poland serwis internetowy www.mojatoyota.pl. Jego celem jest wykreowanie wizerunku Toyoty w polskim...

5 listopada 2002

Kociołek zastąpił Grygucia na stanowisku rzecznika Eurozetu

Paweł Kociołek zastąpił na stanowisku rzecznika prasowego holdingu Eurozet, właściciela Radia Zet i Radiostacji, Tomasza Grygucia, który odszedł z Eurozetu...

5 listopada 2002

Adcon przygotowała promocję świąteczną napojów Coca-Coli

Ruszyła świąteczna kampania promocyjna napojów Coca-Cola Poland Services przygotowana przez agencję reklamową Adcon. W ramach kreacji agencja opracowała nowe etykiety...

5 listopada 2002

Robert Niczewski został doradcą zarządu Hoop SA ds. public relations

Robert Niczewski objął od listopada br. stanowisko doradcy zarządu ds. public relations w firmie Hoop SA, producencie napojów oraz wód...

6 listopada 2002

Nadawcy proponują "małą" nowelizację Ustawy o radiofonii i telewizji

Przedstawiciele komercyjnych nadawców telewizyjnych i radiowych skrytykowali na wczorajszym posiedzeniu Sejmowej Komisji Kultury i Środków Przekazu (KKiŚP) rządowy projekt nowelizacji...

6 listopada 2002

Interia odnotowała spadek przychodów o 8 proc.

Notowana na WGPW Interia.pl SA opublikowała swój raport finansowy za III kwartał br. Przychody spółki w tym okresie spadły w...

6 listopada 2002

Agnieszka Szymków została account managerem w TequilaBTL Group

Nowym account managerem w dziale obsługi klienta warszawskiego biura firmy marketing services TequilaBTL Group została Agnieszka Szymków. Przez ostatnie trzy...

6 listopada 2002

Parallel pomaga promować markę Bakoma wśród detalistów

Benefit to nazwa nowego programu promocyjnego Bakomy adresowanego do małych i średnich sklepów. Detaliści kupujący określone ilości produktów firmy mogą...

6 listopada 2002

Skoda rozpoczęła wizerunkową kampanię samochodu marki Octavia

Skoda Auto Polska rozpoczęła kampanię reklamową samochodu marki Skoda Octavia. Kampania ma charater wizerunkowy i potrwa do końca listopada br....

6 listopada 2002

Viva Polska rozpocznie w przyszłym roku kampanię reklamową

Stacja muzyczna Viva Polska planuje na przyszły rok kampanię reklamową. "Jej celem będzie przede wszystkim promocja nowego logo stacji i...

6 listopada 2002

Wydawnictwo G+J Polska rozpoczyna promocję swoich książek

Publikacje książkowe stają się nową formą działalności G+J Polska. Wydawnictwo wykorzysta potencjał swoich tytułów prasowych dla wypromowania książek. Pierwsze -...

6 listopada 2002

Kompania Piwowarska SA rozpoczęła emisję nowego spotu piwa Lech

Kompania Piwowarska SA (KP SA) rozpoczęła emisję nowego filmu reklamowego dla marki Lech. Kreację i strategię reklamy opracowała agencja Corporate...

6 listopada 2002

"Gazeta Olsztyńska" przeprowadzi akcję edukacyjną

"Gazeta Olsztyńska" (wydawca Edytor) przeprowadzi edukacyjną akcję dotyczącą historii Polski. Dziennik opublikuje w listopadzie br. trzy plakaty formatu A2, które...