M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

9 stycznia 2015

Bartosz Nowak w domu mediowym Intermedia

Agencja ma nowego new business directora.

9 stycznia 2015

Hortex chce zwiększenia udziałów mrożonek

Hortex według słów swego prezesa chce zwiększyć udział mrożonek w segmencie żywnościowym i polepszyć ich dystrybucję. W tym celu Hortex i firma Ren podpisały przedwstępną umowę w sprawie zakupu udziałów w Ren i spółce powiązanej Marywilska, a także uzgodniły wznowienie współpracy dystrybucyjnej.

9 stycznia 2015

Vivus promuje loterię w telewizji [wideo]

Kampanię przygotowały Arip Next i Initiative.

9 stycznia 2015

Sprostowanie: Za planowanie i zakup mediów dla Orange odpowiada Initiative

Za obsługę budżetu mediowego Orange odpowiada aktualnie Initiative.

9 stycznia 2015

Produkty konsumenckie Sharpa przechodzą pod skrzydła słowackiej UMC i tureckiego Vestela

Sharp Electronics Europe oddział w Polsce przestał z końcem roku dostarczać do sklepów produkty RTV i AGD. Wkrótce ich dystrybucję i marketing mają przejąć nowe spółki.

9 stycznia 2015

Ruszyły zgłoszenia do Young Creatives Cannes 2015

Zespoły mogą nadsyłać zgłoszenia do 30 stycznia.

9 stycznia 2015

Polsat Media tworzy specjalny pakiet dziecięcy

W skład pakietu wejdą cztery kanały: Cartoon Network, Boomerang, Polsat JimJam i CBeebies.

9 stycznia 2015

Proama kontynuuje współpracę z agencją Change

Agencja Change ponownie wygrała przetarg na obsługę firmy ubezpieczeniowej Proama. Tym samym Change odpowiada za kreację i realizację reklam ubezpieczyciela od 2011 r., czyli od momentu wprowadzenia marki na polski rynek.

9 stycznia 2015

Nowa aplikacja mobilna od Tribal DDB dla Unilevera

Aplikacja została pierwotnie przygotowana na rynek RPA.

9 stycznia 2015

Zygmut Chajzer zaprasza do gry w Radiu Złote Przeboje

Prezenter promuje konkurs dla słuchaczy.

9 stycznia 2015

Internauci nie ufają vlogerom

Z badania OMD wynika, że ponad 73 proc. polskich internautów weryfikuje informacje zawarte w videoblogach.

9 stycznia 2015

Netsprint reorganizuje strukturę

Marcin Górski odpowiada za pion produkcji, Iwona Kaźmierczak za dział projektów.

9 stycznia 2015

Good One PR pracuje dla Home Invest

Agencja będzie odpowiedzialna za obsługę public relations oraz inne działania w mediach.

12 stycznia 2015

Wedel nowy rok rozpoczyna kampanią

W nowym spocie przygotowanym przez Grandes Kochonos firma promuje swoje flagowe brandy.

12 stycznia 2015

UOKiK ukarał Nową Telefonię

Postępowanie potwierdziło nieuczciwe praktyki rynkowe operatora.

12 stycznia 2015

GPD startuje z drugą kampanią dla Nivea Invisible

Głównym elementem akcji, wokół którego zbudowano komunikację, jest konkurs dla konsumentek pod nazwą "Elegancko czy na luzie".

12 stycznia 2015

Do kampanii Energi dołącza koleżanka Stasia [wideo]

Rozpoczyna się kolejny etap działań reklamowych Grupy Energa.

12 stycznia 2015

Trzy nowe osoby w Mr Target

Eliza Graff pokieruje nowym biznesem agencji. Do firmy dołączył też SEM manager i account manager.

12 stycznia 2015

W 2014 roku Polacy przenieśli 1,567 mln numerów do innej sieci

Z raportu Telepolis.pl wynika, że na szczycie zestawienia najchętniej wybieranych sieci pozostaje P4.

12 stycznia 2015

PKO BP umożliwia kontakt klientom przez Facebooka

Dzięki nowej aplikacji każde zgłoszenie fanów trafi do systemu Contact Center PKO.

12 stycznia 2015

Mediafarm przejmuje obsługę serwisów z portfolio internetowego Atmediów

Firma będzie rozwijać ofertę reklamy wideo pre-roll oraz w tytułach prasowych dostępnych na tablety.

12 stycznia 2015

Ruszyła kampania Agata Meble [wideo]

Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Opus B z Krakowa.

12 stycznia 2015

Katarzyna Barylak PR managerem Fokus TV

Będzie współtworzyć strategię komunikacyjną i działania public relations tej telewizji.

12 stycznia 2015

Druga odsłona karnawałowej kampanii Orange [wideo]

Działania komunikacyjne są prowadzone w telewizji i internecie.

12 stycznia 2015

BBC Worldwide finalizuje prace nad megakampanią reklamową

Spoty BBC Worldwide przygotowane na potrzeby debiutu BBC Earth i BBC Brit w Polsce będą emitowane również na innych rynkach.

12 stycznia 2015

Spicy Mobile chce zbadać rynek mobile w Polsce

Agencja komunikacji mobilnej opracowała aplikację badawczą Mobience.

13 stycznia 2015

Monika Szot na stanowisku media partnership & content manager w Amplifi Polska

Przez ostatnie trzy lata pełniła funkcję strategic partnership managera w ZenithOptimedia.

13 stycznia 2015

Ruszyła nowa kampania Danonków [wideo]

Young & Rubicam autorem kolejnego spotu dla marki.

13 stycznia 2015

Robert Kubicki i Marta Białostocka dołączają do zespołu Leo Burnett

Nowy team seniorski w agencji.

13 stycznia 2015

Insignia stworzyła nowy projekt dla Starwood Hotels & Resorts

Z tą siecią współpracuje już od siedmiu lat.

13 stycznia 2015

Agnieszka Jurkiewicz przechodzi z MSLGroup do Discovery Networks

Obejmuje stanowisko corporate communications managera CEN.

13 stycznia 2015

New Age Media ma nowego sales managera

Do zespołu dołącza Ewa Jankowska.

13 stycznia 2015

"MMP" ze świetnymi ocenami w badaniu ScreenLovers

"Media & Marketing Polska" według PR-owców z branży TV jest najlepszym źródłem informacji o reklamie telewizyjnej i ma najlepszych dziennikarzy branżowych. Ponadto nasz tytuł jest najbardziej lubiany jako potencjalny współpracownik.

13 stycznia 2015

Gordo otwiera dział badawczy

Działem będzie zarządzać Marta Marchlewska, research director Gordo LAB.

13 stycznia 2015

Iain Jacob szefem Starcom MediaVest Group w regionie, który obejmuje Polskę

Starcom MediaVest Group zmienia regionalne struktury zarządzania. Rośnie znaczenie Polski na globalnej mapie sieci.

13 stycznia 2015

GTS Poland pod marką T-Mobile

Od 15 stycznia br. wszystkie usługi i produkty dostępne do tej pory pod marką GTS będą oferowane pod silną międzynarodową marką Grupy Deutsche Telekom. Jest to kolejny etap integracji spółek T-Mobile Polska i GTS Poland, który rozpoczął się w czerwcu ubiegłego roku.

13 stycznia 2015

Orange Sport w portfolio TVN Media

O zmianie brokera informowani są już klienci TVN i agencje mediowe.

13 stycznia 2015

Andrzej Wierzchoń WOM sales directorem w TRND

Agencja wzmacnia new business.

13 stycznia 2015

InPost przejmuje Polską Grupę Pocztową

Spółki zintegrowały swoje struktury operacyjne.

13 stycznia 2015

180hb + J. v. M. przygotowała kampanię Nike'a dla biegaczy

Agencja odpowiada też za całą identyfikację wizualną akcji "Zaplanuj nieoczekiwane".

13 stycznia 2015

Forever 21 otworzy sklepy w Polsce

Amerykańska marka odzieżowa fast fashion planuje ekspansję w naszym kraju. Do tej pory w Europie działa tylko w Wlk. Brytanii.

13 stycznia 2015

Fiat Auto Poland opublikował wyniki sprzedaży w 2014 roku

Grupa Fiat Chrysler Automobiles w ubiegłym roku w Polsce sprzedała 21 600 nowych samochodów.

13 stycznia 2015

Gruper.pl dołączył do grupy social commerce ZUMZI.com

Ma to umożliwić serwisowi zwiększenie skali biznesu i zakresu usług.

14 stycznia 2015

Druga odsłona DDB Digital Academy

Spotkanie organizowane przez DDB Warszawa ma zainteresować nie tylko marketerów, ale także młodych ludzi zainteresowanych wykorzystaniem nowych technologii w komunikacji.

14 stycznia 2015

Wide Open połączy się z GPD

Agencja full service zintegruje w swoich strukturach siostrzaną agencję interactive.

14 stycznia 2015

Unlimited prowadzi działania dla marki z portfolio Coty

W ramach współpracy Unlimited jest odpowiedzialna za całokształt działań dla marki Katy Perry Fragrances związanych z koncertem gwiazdy w Polsce.

14 stycznia 2015

Adrino wylicza wartość reklamy w magazynach tabletowych na 27,18 mln zł

W badaniu przeanalizowano 24 najpopularniejsze na rynku, tabletowe wydania pism.

14 stycznia 2015

Awanse w dziale projektów specjalnych Polsat Media

Nowi menedżerowie mają przyczynić się m.in. do pozyskiwania nowego biznesu.

14 stycznia 2015

W lutym Hochland intensywnie i owocowo

Marka Almette zapowiada dużą kampanię wariantu Almette Fruit na luty.

14 stycznia 2015

Bonnier Business Polska kupił Grupę Bankier.pl

Inwestycja ma wzmocnić pozycję Bonniera na rynku i umiejscowić wydawcę w czołówce segmentu mediów biznesowych.