M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

22 stycznia 2015

Arla z magiczną kampanią w telewizji

Marka Lurpak w najnowszej kampanii pozycjonuje się jako pomocnica kuchennych "czarodziejek".

22 stycznia 2015

Za mało masła w maśle. Kara: 1,4 mln zł dla Masmala

Firma Masmal z Grudziądza fałszowała skład masła. "Masło ekstra" zawierało nawet 61 proc. tłuszczu roślinnego. UOKiK ukarał nieuczciwego wytwórcę 1,4 mln zł kary.

22 stycznia 2015

Kończyński, Sakowicz i Szulczyński pokierują agencją K2

Tomek Tomczyk i Łukasz Lewandowski przekazują operacyjne zarządzanie do nowych dyrektorów współzarządzających.

22 stycznia 2015

Krzysztof Kobylarz dyrektorem marketingu i sprzedaży w agencji Ivision.pl

Poprzednio związany był z Interią.

22 stycznia 2015

"Cenowy szok na nowy rok" w programie smartDOM

Kolejna odsłona oferty cenowej i kolejne reklamy autorstwa Grey. Tym razem bez Brodzik i Wilczaka.

22 stycznia 2015

Sprostowanie: Mindshare nie uczestniczył w przetargu mediowym Viacomu

Dom mediowy zaprzecza naszym informacjom.

22 stycznia 2015

Lubię To - Linked by Isobar przygotowała nową kampanię dla H&M

Seria czterech filmów "Trenuj modnie" będzie prezentowana na facebookowym profilu marki H&M.

22 stycznia 2015

Suzuki SX4 S-Cross w kampanii z panterą

Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem "Dzikość w sercu, bezpieczeństwo na drodze".

22 stycznia 2015

Kanał Wellbeing Network wystartuje z opóźnieniem

Ma być dostępny w Polsce za pośrednictwem platformy Cyfrowy Polsat i wybranych sieci kablowych.

22 stycznia 2015

Merlin.pl: przybywa konsumentów 55+

W 2014 r. co szósta transakcja w tym e-sklepie była wykonywana przez grupę starszych klientów.

23 stycznia 2015

Leszek Nowak business development directorem w ASAP & ASAP Communication

Wcześniej Nowak m.in. zarządzał OS3 i był konsultantem w Ernst & Young.

23 stycznia 2015

Anna Pańczyk nowym CEO Grey Group

Rafał Baran, który był CEO Grey Group od 2008 r., został powołany na stanowisko non-executive presidenta Grey Central and Eastern Europe.

23 stycznia 2015

Grupa CP DDB tworzy Happy Endians, strukturę produkcji digital

Sebastian Gill, który wcześniej pracował jako digital director & technical director w Ars Thanea, zostaje szefem nowej struktury.

23 stycznia 2015

Sunbites mają nowy smak

Frito Lay Polska poszerza portfolio wielozbożowej przekąski, której ambasadorką jest Małgorzata Socha.

23 stycznia 2015

"The New OH!" - ruszyła kampania Opla Corsy

Premiera nowej Corsy na polskim rynku wspierana jest dwuetapową kampanią komunikacyjną w rozmaitych mediach.

23 stycznia 2015

Orange i T-Mobile będą mieć w Polsce wspólną spółkę zakupową

BuyIn - procurmentowe joint venture T-Mobile i Orange, zajmujące się zakupem m.in. telefonów i tabletów, sprzętu telekomunikacyjnego i sieciowego - działa już w ponad 40 krajach.

23 stycznia 2015

Dystrybutor e-papierosów żąda od TVN sprostowania i skarży się KRRiT

Chodzi m.in. o napisy informacyjne podczas wywiadu z kardiologiem w "Dzień dobry TVN" na temat używania e-papierosów. Zdaniem dystrybutora były nieprawdziwe. Domaga się od nadawcy 17-minutowego sprostowania.

23 stycznia 2015

Bahlsen z dużą kampanią dla marki Krakuski

Kampania potrwa w sumie 22 tygodnie i jest zaplanowana na cały rok. Za zakup mediów na potrzeby działań odpowiada Starcom.

23 stycznia 2015

Wyszukiwarka Netsprint dostępna dla Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych

Realizacja projektu trwała blisko cztery miesiące.

23 stycznia 2015

Skoda rusza z kampanią młodszej Fabii [wideo]

W kampanii reklamowej rozbrzmiewa piosenka artystki Nikki Yanofsky "Something new".

23 stycznia 2015

Zdjęcia z "Photos for Life" prezentowane są w sklepach IKEA

Ramki ze zdjęciami oznaczono specjalną informacją, dzięki której odwiedzający sklep mogą dowiedzieć się, jak wspomóc Fundację Rak’n’Roll i jej podopiecznych.

23 stycznia 2015

Google, Chrome i Facebook najpopularniejszymi aplikacjami w komórkach Polaków

Pierwsze wyniki aplikacji badawczej Mobience dotyczące użytkowników smartfonów z Androidem.

23 stycznia 2015

Żubr liderem rynku piwa

Tyskie zdetronizowane przez siostrzaną markę z KP.

23 stycznia 2015

Nowe stanowiska w Streetcom Polska

Urszula Jaworowska awansowała na stanowisko account directora. Do zespołu dołączyły również dwie nowe osoby. Karina Królikowska jako sales manager oraz Agnieszka Zając, która objęła stanowisko PR managera.

23 stycznia 2015

PBC: Czytelnictwo "Tele Tygodnia" wyniosło 22,35 proc.

"Fakt", "Gazeta Wyborcza" i "Tele Tydzień" to tytuły najchętniej czytane w swoich kategoriach.

26 stycznia 2015

Media Service Zawada wprowadza nową kolekcję filmową

To jedna z pierwszych nowości zaplanowanych na ten rok.

26 stycznia 2015

W ramach Dentsu powstaje dział Amplifi Data Science

Team leaderem nowo powstałego zespołu został Szymon Urbański, który wcześniej pracował w Dentsu jako consumer interaction analysis expert.

26 stycznia 2015

Maciej Bruzgo wzmacnia zespół K2 Media

Odpowiada za rozwój działu performance.

26 stycznia 2015

Internauci wakacje planują w styczniu

Styczeń, czerwiec i lipiec to miesiące, w których strony internetowe biur podróży przeżywają największe oblężenie - wynika z danych Gemiusa.

26 stycznia 2015

Startuje druga edycja konkursu Papaya Young Directors

Zadaniem uczestników jest napisanie treatmentu oraz realizacja reklamy.

26 stycznia 2015

W konkursie Renault można wygrać samochód. Na weekend

Konkurs realizowany jest w ramach "Zawrotnych wieczorów filmowych" organizowanych przez Multikino.

26 stycznia 2015

Google Polska i PKP Intercity nawiązały współpracę

Na mapach Google można sprawdzić rozkład jazdy pociągów tego przewoźnika.

26 stycznia 2015

Agencja Peppermint z nowym klientem

Marvipol SA startuje z kampanią reklamową.

26 stycznia 2015

Multimedia Polska zostawia tylko kanały w jakości HD

Pierwsza ogólnopolska kablówka, która decyduje się wyłączyć abonentom kanały w standardowej jakość SD mające swoje odpowiedniki w HD.

26 stycznia 2015

Saatchi & Saatchi wzmacnia swój dział kreacji

Po kilkuletniej przygodzie z DDB Warszawa Michał Desowski wraca do Saatchi & Saatchi.



26 stycznia 2015

Dwoje członków zarządu Grupy Żywiec złożyło rezygnację

Jacek Gerula i Grażyna Rzehak-Majcherek z końcem marca br. przestaną pełnić funkcję w zarządzie spółki.

26 stycznia 2015

Marika Mstowska dołączyła do zespołu Codest

Codest jest jedną z marek Grupy AdTaily, której głównym udziałowcem jest Agora.

26 stycznia 2015

Agencje z Dentsu Aegis wspierają premierę "Pingwinów z Madagaskaru"

Dystrybutorem filmu jest Imperial Cinepix.

26 stycznia 2015

Anna Adrian menedżerem ds. komunikacji w Seacie

Była menedżerka Grupy Allegro przechodzi do Volkswagen Group Poland.

27 stycznia 2015

Goldbach Audience będzie sprzedawał reklamy w GG i Open FM

Sieć przejmuje obowiązki pełnione dotychczas przez biuro reklamy Grupy Allegro i GG Network.

27 stycznia 2015

Perwoll kontynuuje współpracę z Mają Sablewską [wideo]

TBWA przygotowuje kolejną kampanię dla marki z portfolio firmy Henkel.

27 stycznia 2015

Barbara Kowol pokieruje redakcją "Twojego Imperium"

Wcześniej była wicenaczelną tego tygodnika.

27 stycznia 2015

Arkadiusz Seidler dołączył do Audioteki

Pokieruje działem kontentu i produkcji.

27 stycznia 2015

Performics promuje Bank Smart

Kampania obejmie również media offline'owe, które zaplanuje ZOG.

27 stycznia 2015

Nowy specjalista ds. sponsoringu i PR w Totolotku

Mariusz Rzeczkowski od 2010 r. był związany z agencją Polish Sport Promotion, gdzie realizował projekty marketingu sportowego.

27 stycznia 2015

Frosta po raz kolejny pyta konsumentów o zdanie

Rusza kampania, w której firma prosi konsumentów o zdanie na temat smaku produktów marki Frosta.

27 stycznia 2015

McDonald's zaprasza do pracy

W woj. mazowieckim firma rekrutuje nowych pracowników.

27 stycznia 2015

Antyradio poszerza zasięg

Stacja Eurozetu dociera do największych miast w Polsce.

27 stycznia 2015

Kantar Media: Aflofarm, Kino Świat i Orange w 2014 r. wydały na reklamę najwięcej

Banki i większość telekomów poza ścisłą czołówką.

27 stycznia 2015

Przetarg na markę Żywiec, DDB & Tribal nie startuje

Obecna agencja marki - DDB & Tribal - zrezygnowała z udziału i będzie obsługiwać tego klienta tylko do końca stycznia.