M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

2 lutego 2015

Rynek OTC wzrósł w 2014 r. o 6 proc.

Liderem jest Aflofarm, który osiągnął sprzedaż na poziomie 537 mln zł (+23 proc.).

2 lutego 2015

Cztery domy mediowe w przetargu BGŻ BNP Paribas

Do dwóch broniących się domów dochodzą jeszcze OMD i ZOG.

2 lutego 2015

"Zachcianki" - kolejna realizacja Heart & Brain, Filmprodukcji, Arip i Macroscope OMD dla UPC

Ewa Kasprzyk ponownie jako Megateściowa.

2 lutego 2015

Pudliszki promują swój flagowy produkt

Ketchup Pudliszki startuje z kampanią autorstwa Change.

2 lutego 2015

Colgate-Palmolive wprowadza markę Sanex

W telewizji pojawiły się pierwsze reklamy nowego brandu w Polsce.

2 lutego 2015

Zgłoszenia do Young Creatives Cannes przedłużone do 9 lutego

Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 14 maja podczas gali konkursu KTR oraz 13 maja w trakcie gali Innovation Award.

2 lutego 2015

Hochland zapowiada duże inwestycje

W 2015 r. firma ma w planach zainwestować w swój rozwój kilka milionów euro.

2 lutego 2015

Magdalena Jagielska w Soul & Mind

Wcześniej związana m.in. z Laboratory oraz Domem Badawczym Maison.

2 lutego 2015

Reuters: Play i Netia ogłoszą partnerstwo

Według informatorów ma to być wstęp do ewentualnego mariażu.

2 lutego 2015

Neue Modell przygotowała kampanię serwisu Dom.gratka.pl

Działania będą prowadzone w internetowych serwisach tematycznych.

2 lutego 2015

TicTac o smaku popcornu

Ferrero wprowadza nowy smak cukierków i wspiera ich launch kampanią, przy okazji organizując promocję i zapraszając do kina.

2 lutego 2015

Wedel poszerza portfolio

Firma od nowego roku wprowadza czekoladki z alkoholem, nowy smak czekolady i powiększa Jedyną.

2 lutego 2015

Biuro reklamy Wydawnictwa Bauer wprowadza zmiany w strukturze

W związku ze zmianą organizacji biura reklamy powstaje także dział analiz i wsparcia sprzedaży, a kilku menedżerów objęło nowe stanowiska.

2 lutego 2015

Polsat Food Network będzie miał wersję HD

Prace prawdopodobnie zakończą się na przełomie I i II kwartału br.

2 lutego 2015

Nowi redaktorzy naczelni "Gazety Wyborczej" w Częstochowie, Lublinie i Łodzi

Zespołami "Gazety" w trzech oddziałach pokierują nowi redaktorzy naczelni. W połowie lutego br. stanowisko redaktora naczelnego łódzkiej "Wyborczej" obejmie Joanna Żarnoch-Chudzińska. Od marca redaktorem naczelnym "Wyborczej" w Lublinie będzie Paweł Krysiak, a w Częstochowie - Tomasz Haładyj.

2 lutego 2015

Rebranding Radia Mazury

Od początku lutego regionalna stacja zmienia się w Radio Zet Gold Mazury. Tym samym sieć Radia Zet Gold dotrze do 22 miast w Polsce.

3 lutego 2015

Tequila Polska po 15 latach kończy współpracę z Kompanią Piwowarską

Umowa obwiązuje do końca stycznia. Tequila nie bierze udziału w obecnym przetargu BTL marketera.

3 lutego 2015

Tomasz Stanek awansuje w Caracie

Nową funkcję będzie pełnił w zespole obsługującym Mondelez Polska.

3 lutego 2015

Volvo wprowadza innowacyjną usługę

W lutym producent samochodów uruchomi w Polsce system Volvo On Call.

3 lutego 2015

Netia: będzie nowy prezes i nowa sieć komórkowa. Z Playem

Adam Sawicki zrezygnował z kierowania telekomem zaledwie po ośmiu miesiącach.

3 lutego 2015

Spadła sprzedaż Rutinoscorbinu i Gripeksu. Voltaren mocno w górę

Liderem sprzedaży w segmencie OTC w 2014 r. był Ibuprom produkowany przez USP Zdrowie.

3 lutego 2015

Michał Wiśniewski ma kolejne obowiązki w Cheil Poland

Pokieruje rozwojem biznesu agencji.

3 lutego 2015

Tymbark z multiwitaminową kampanią

Marka Maspeksu rusza z zimową kampanią promującą witaminizowane soki.

3 lutego 2015

Eurobank reklamuje konta Prestige z oprocentowaniem 4 proc.

Tę ofertę wspiera czterotygodniowa kampania telewizyjna, za której kreację odpowiadała agencja GPD.

3 lutego 2015

Kinga Pienińska z kampanią w telewizji

Marka podkreśla rodzinne pochodzenie i przynależność do segmentu premium.

3 lutego 2015

Kampania Publicis promuje nawilżający krem BB od Garniera [wideo]

Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji, prasie oraz internecie.

3 lutego 2015

Polscy szczypiorniści przyciągnęli widzów do TVP

Mecz piłkarzy ręcznych o trzecie miejsce w MŚ Katar 2015 oglądało na dwóch antenach TVP ponad 5 mln widzów.

3 lutego 2015

GPD z kampanią dla marki Hialeye Free [wideo]

Grupa Adamed promuje krople do oczu.

3 lutego 2015

Maciej Kozina i Wojciech Kowalik kończą współpracę z Isobar Poland

Concept creatives z końcem lutego rozstają się z agencją.

3 lutego 2015

Jesienią ruszy kanał familijny TBN Polska

W ramówce filmy, dokumenty i programy muzyczne.

3 lutego 2015

Media Regionalne wydają nowy tygodnik

To trzeci tygodnik lokalny tego wydawcy.

3 lutego 2015

Bank Millennium chce "znacznie" przyspieszyć pozyskiwanie klientów detalicznych

Za trzy lata chce ich mieć o 300 tys. więcej. To będzie wymagało nakładów na marketing, już w ub.r. wydatki na ten cel wzrosły o ponad jedną czwartą.

3 lutego 2015

Grupa Eurozet wprowadza nową ofertę handlową

Od 16 lutego podnosi się koszt emisji m.in. cennika Radia Zet.

3 lutego 2015

Średnia pensja brand managera to 10 tys. brutto. Dyrektor marketingu zarabia trzy razy więcej

Firma rekrutacyjna Hays Poland prezentuje zarobki w branży marketingowej.

4 lutego 2015

Kamil Mirowski nowym szefem strategii agencji Społem

Poprzednio związany był z agencją The Digitals.

4 lutego 2015

PGE stworzyło własną playlistę w Spotify

Jak zapewnie PGE, jest to pierwsze tego typu działanie firmy z branży energetycznej w serwisie Spotify w Polsce. Za pomysł odpowiada agencja K2.

4 lutego 2015

Wojciech Follprecht dyrektorem kreacji Brave Brain

Jego najważniejszymi zadaniami będzie wzmocnienie i rozwój kompetencji zespołu, zwłaszcza w obszarach digital i mobile.

4 lutego 2015

Kanał Boomerang odświeża wizerunek

Równolegle z rebrandingiem poszerzona zostanie oferta programowa kanału.

4 lutego 2015

Kamil Getka w ZenithOptimedia Group

Do ZOG-u przechodzi z MediaComu.

4 lutego 2015

BZ WBK w 2014 r. wydał na marketing o ponad 60 proc. więcej

W tym roku nie będzie rebrandingu na Santander. Morawiecki: może w 2016, a może w 2017 r., konkretnych planów nie mamy.

4 lutego 2015

Ruszyły zgłoszenia do Facebook Studio

Zwycięzców poznamy w czerwcu.

4 lutego 2015

Rainbow Tours kusi klientów, by nie czekali na last minute

Touroperator oferuje bonusy, takie jak możliwość zmiany rezerwacji lub vouchery na wycieczki fakultatywne.

4 lutego 2015

Jacek Gadzinowski rusza ze Smart Way Video

Oferta nowej firmy adresowana jest do właścicieli marek i firm, które stawiają na skuteczne metody marketingu wideo.

4 lutego 2015

llona Wyrozumska dołącza do Biura Reklamy TVP

Wzmocni zespół internetowy. Do jej głównych zadań będzie należała sprzedaż cyfrowej oferty reklamowej TVP.

4 lutego 2015

Agata Meble wspiera swoje produkty w mediach elektronicznych

Działania powiązane z promocją cenową potrwają do połowy lutego.

4 lutego 2015

Maxus, a nie GroupM, kontynnuje współpracę z GroupOne

Value Media opublikował materiał wideo, w którym pojawia się sformułowanie "Jesteśmy partnerem GroupM". Rafał Wolnomiejski: materiał ukazuje nieprawdę.

4 lutego 2015

Zmiany w dziale sprzedaży Media Impact Polska

Andrzej Kamiński pokieruje działem sprzedaży agencyjnej. Sylwia Chada, ostatnio związana z Atmediami, zajmie się sprzedażą produktów premium.

4 lutego 2015

Taco Bell planuje ekspansję w Polsce

Sieć z meksykańskim jedzeniem ma wrócić na nasz rynek.

5 lutego 2015

ITVN Extra - nowy kanał dla Polonii

TVN uruchamia konkurencję dla TVP Polonia. Na początek w USA i Niemczech.

5 lutego 2015

Liberty chwali się współpracą z agentami

Firma ubezpieczeniowa, która nie chce być już "direct", chwali się, że współpracuje z 8 tys. doradców w kraju.