M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

5 lutego 2015

Jose Mourinho będzie reklamować 4Move - izotoniki od FoodCare

Charyzmatyczny portugalski szkoleniowiec i jeden z najlepiej rozpoznawalnych menedżerów piłkarskich na świecie rozpoczyna współpracę z polską marką.

5 lutego 2015

Allegro sprzedało Wykop

Właścicielem stała się spółka Garvest B.V. kontrolowana m.in. przez Arjana Bakkera, współzałożyciela Allegro.

5 lutego 2015

Andrzej Kapera dyrektorem zarządzającym w Schulz Brand Friendly

Piotr Malita zostaje client service directorem.

5 lutego 2015

Anita Kotlińska w Directors

Nowa senior art director w agencji.

5 lutego 2015

Marketing manager w firmie farmaceutycznej zarabia 19 tys. zł

Wartości zarobków pochodzą od firmy Hays Poland.

5 lutego 2015

Wspólna kampania Żywca, Żabki i Freshmarketu

Rusza wspólny projekt outdoorowy.

5 lutego 2015

Katarzyna Kulik przechodzi z DDB & Tribal do Lvov

Agencja powiększa zespół.

5 lutego 2015

W styczniu najwięcej w TV wydały Aflofarm, Nestle i US Pharmacia

W tym roku reklamodawcy wydali w telewizji już w 1,3 mld zł.

5 lutego 2015

Oświadczenie Group One

Publikujemy oświadczenie grupy komunikacyjnej w związku z wczorajszą informacją o filmie promocyjnym Value Media opublikowaną w MMP24.

5 lutego 2015

Top Secret i Troll ruszają z kampaniami

Polskie marki odzieżowe gotowe do sezonu wiosenno-letniego.

5 lutego 2015

Rossmann i MyLED realizują interaktywną kampanię

Mechanizm akcji polega na stworzeniu przez uczestników zabawy walentynkowej na stronie Rossnet.pl.

5 lutego 2015

Sanofi sięga po narzędzia Wi-Fi marketingu

Grupa Sanofi dołączyła do grona klientów CCA, firmy oferującej narzędzie Wi-Fi Marketing.

6 lutego 2015

AdPeople startuje z kampanią Saxo Bank

Działania prowadzone są w całym regionie CEE.

6 lutego 2015

Twitter wprowadza nowe funkcje społecznościowe

Użytkownicy będą mogli tworzyć dyskusje prywatne oraz nagrywać filmy.

6 lutego 2015

W 2014 r. rynek reklamy TV wzrósł o 5,6 proc. - wynika z raportu Starlinka

W całym 2014 r. przychody stacji TV wzrosły o przeszło 202 mln zł.

6 lutego 2015

Łukasz Chwiszczuk head of SEM w K2 Search

W agencji będzie odpowiedzialny m.in. za kampanie AdWords i optymalizację.

6 lutego 2015

Energetyczne przystanki w kampanii PGE

Oczekujący na przystankach mogą doładować swoje urządzenia dzięki stacjom USB.

6 lutego 2015

Jacek Studziński w dziale strategii 180heartbeats + Jung v. Matt

Zajmie się też działaniami new business.

6 lutego 2015

Agora Custom Publishing pracuje dla PLL LOT

 Agora przygotowała cyfrową wersję katalogu "Shop & More".

6 lutego 2015

Poczta Polska o 11 proc. zwiększyła wartość sprzedaży gazet w swoich placówkach

W tym roku Poczta zamierza zwiększyć liczbę samoobsługowych stref handlu z 280 do 420. W 2020 r. ma ich być ok. 1 tys.

6 lutego 2015

Samsung rusza z wielokanałową kampanią smartfonów Galaxy

Jej hasło to: "Moc piękna. Piękna moc". Za jej realizację odpowiadają Leo Burnett, Starcom, Havas PR Warsaw.

6 lutego 2015

Gong powiększa client service

Dwóch project managerów dołącza do agencji.

6 lutego 2015

Onet oskarża Wirtualną Polskę, że oszukuje algorytmy Google

Onet zarzuca konkurentowi celową manipulację.

6 lutego 2015

Streetcom chwali się 1,5-mln zasięgiem kampanii dla PZ Cussons

Projekt dotyczył marki Morning Fresh.

6 lutego 2015

Bosch i Finish w jednej kampanii [wideo]

Kreację spotu TV stworzyła agencja Havas London.

6 lutego 2015

Carat i Posterscope promują "Warsaw by Night"

Kampania prowadzona jest na zlecenie Forum Film.

6 lutego 2015

Sparc Media powiększa team w Polsce

Firma oferująca rozwiązania z zakresu RTB inwestuje w lokalny zespół.

9 lutego 2015

Dominika Poleszak przeszła do Monitori

Poprzednio zarządzała firmą badawczą Replise Polska.

9 lutego 2015

W social mediach udział grupy 18-24 z dużych miast maleje

Młodych w mediach społecznościowych zastępują powoli "młodzi dorośli" z mniejszych miast - wynika z badania IRCenter.com.

9 lutego 2015

Anna Mucha będzie reklamowała Play. Razem z Kubą Wojewódzkim

Operator wprowadza bezpłatne połączenia i SMS-y wewnątrz sieci.

9 lutego 2015

Gorenje wybrało agencję

Super-Fi Polska będzie odpowiadać za wsparcie marki w wybranych kanałach.

9 lutego 2015

Nivea i Hebe ruszają z walentynkową aktywacją

Specjalny konkurs w Facebooku prowadzi Lubię To - Linked by Isobar.

9 lutego 2015

Tous kontynuuje kampanię "Czułe historie"

Kolejny etap komunikacji powiązany jest z nadchodzącymi walentynkami.

9 lutego 2015

Wirtualna Polska "zaskoczona" zarzutami Onetu

Portal twierdzi, że kwestionowana przez konkurenta praktyka była eksperymentem do ograniczonej liczby użytkowników by zbadać sposób wyboru treści na portalu.

9 lutego 2015

Polskie Koleje Państwowe ruszają z kampanią wizerunkową

Kampania będzie prowadzona we wszystkich mediach: telewizji, radiu, prasie i internecie. Działania wizerunkowo-produktowe będą miały swoją odsłonę również na nośnikach reklamy zewnętrznej.

9 lutego 2015

Unique One dla Puriny

Agencja zorganizowała konkurs dla kociej marki z portfolio Nestle.

9 lutego 2015

Pajacyk z nowym serwisem od Faster & Better

Głównym założeniem strony było maksymalne zaangażowanie użytkownika i namówienie go do wsparcia inicjatywy.

9 lutego 2015

Klienci Rainbow Tours zarezerwowali o 12 proc. więcej wycieczek na lato niż rok temu

Touroperator podsumował wyniki przedsprzedaży wycieczek na sezon od kwietnia do października br., które jego klienci zarezerwowali do końca stycznia br.

9 lutego 2015

LED-owa technologia na backlightach AMS [wideo]

Pierwszą w tym roku marką wykorzystującą technologię LED na backlightach jest Škoda Fabia.

9 lutego 2015

Warianty Carmel Brownie i Choco Delight na stałe w ofercie Hitów

Bahlsen pozostawia swoje ciastka w ofercie na stałe.

9 lutego 2015

Wystartowała walentynkowa kampania Plusha [wideo]

Kolejna realizacja Scholz & Friends dla marki.

9 lutego 2015

Klienci Fenomemu stają się jej pracownikami

Zespół agencji liczy 47 osób.

9 lutego 2015

RMF FM wybrała Artystę 25-lecia

Podczas obchodów swoich urodzin stacja uhonorowała muzyków zespołu Perfect.

9 lutego 2015

TVP2 przesuwa emisję kolejnej edycji "Voice of Poland"

Program powróci na antenę jesienią.

9 lutego 2015

Travel Channel HD w ofercie Multimedia Polska

Kanał podróżniczy będzie dostępny w podstawowym pakiecie cyfrowym sieci Multimedia Polska.

9 lutego 2015

Zysk netto TVN w 2014 r. wyniósł 189 mln zł

Zdaniem kierownictwa TVN widoczne wzrosty to m.in. efekt wdrożenia nowej polityki reklamowej, bardzo dobrze przyjętej przez rynek.

9 lutego 2015

SMG Poland ze złotem w globalnym konkursie One Awards w Miami

Uznanie zdobył projekt non profit "Liczę na Twoje 3 minuty".

10 lutego 2015

Marcin Hajek dyrektorem VoD.pl w Grupie Onet.pl

Do tej pory był dyrektorem działu monetyzacji produktów w Grupie Onet.

10 lutego 2015

W BP nagrody można zdobyć "z prędkością światła"

Nowa kampania reklamowa będzie prowadzona przez ponad miesiąc.

10 lutego 2015

Radio Plus w nowej odsłonie

Stacja startuje z nową kampanią i nowym hasłem.