M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

10 lutego 2015

Lidia Popiel w reklamie Bioliq [wideo]

Produkt otrzymał wsparcie w TV.

10 lutego 2015

Cezary Śledziak został prezesem spółki Semtec

Do tej pory był dyrektorem zarządzającym tej agencji.

10 lutego 2015

Insignia promuje warzywne inspiracje Bonduelle

Rusza wsparcie reklamowe linii produktów Na parze.

10 lutego 2015

Vizeum wspiera mediowo rebranding kanału Fox

Kampania będzie prowadzona w TV, internecie i na nośnikach OOH.

10 lutego 2015

Redan SA przyspiesza

W styczniu przyspieszyła sprzedaż sieci odzieżowej Top Secret.

10 lutego 2015

Finlandia poszerza portfolio

W okresie karnawału na rynek trafiają nowe smaki wódki w odsłonach owocowych.

10 lutego 2015

Pizza Hut testuje format Express

Pierwsza restauracja ruszyła w Bielsku-Białej.

10 lutego 2015

Orka dla Bakomy [wideo]

Nowy spot reklamowy nawiązuje do wcześniejszej kampanii marki, prowadzonej w 2013 roku.

10 lutego 2015

Kawa lub hot dog na Orlenie za wyliczenie składki w Avivie

Firmy ubezpieczeniowa i paliwowa przygotowały nietypową promocję.

10 lutego 2015

Koniec Eurolotu? Wizz Air już deklaruje, że "zastąpi" go na wybranych trasach

Linia lotnicza Eurolot od 1 kwietnia zawiesza wszystkie swoje rejsy. To koniec przewoźnika? Konkurencja już ostrzy sobie zęby na jego pasażerów.

10 lutego 2015

Mnews.tv, bezpłatna telewizja internetowo-mobilna, rozpoczyna nadawanie

Oferta kierowana jest do odbiorców miejskich zainteresowanych tzw. infotainmentem. Mnews.tv należy do platformy mediowej Newsroommedia.

10 lutego 2015

Startują mobilne płatności Blik. Cele są ambitne

Wdrożenie wspólnego standardu płatności telefonami komórkowymi zapowiada co najmniej 15 banków. Planują wspólne zgromadzenie budżetu reklamowego. Duża kampania launchowa jednak prawdopodobnie dopiero po wakacjach.

10 lutego 2015

Rusza muzyczna promocja Absoluta

Celem akcji jest wzrost sprzedaży.

10 lutego 2015

Jacek Osadnik nie jest już dyrektorem marketingu TV Puls

Nie wiadomo jeszcze, kto go zastąpi.

10 lutego 2015

Iwona Kielak dyrektorem handlowym w pionie Projektów Specjalnych Agory

Będzie odpowiadać za sprzedaż i promocje książek, filmów i muzyki.

10 lutego 2015

Startuje kampania Cartoon Network z Marcinem Gortatem

Działania mają formę kampanii społecznej prowadzonej pod hasłem "Bądź kumplem, nie dokuczaj".

11 lutego 2015

Lion startuje z kampanią

Nestle promuje swoją markę pod hasłem "Poradnik przywódcy stada".

11 lutego 2015

Marvipol powierza obsługę marketingową The Digitals

Na początku agencja zajęła się zarządzaniem komunikacją w social mediach klienta.

11 lutego 2015

Żywiec Zdrój na walentynki

Marka wody z portfolio Danone startuje z działaniami promocyjnymi i poszerza portfolio z okazji święta zakochanych.

11 lutego 2015

Raiffeisen Polbank na sprzedaż

Austriacka grupa bankowa zdecydowała o sprzedaży swoich oddziałów w Polsce i na Słowenii oraz internetowego banku Zuno w Czechach i na Słowacji. Reklamowo dla banku pracują agencje GPD, The Digitals, Focus Advantage, Comfitura oraz dom mediowy Starcom.

11 lutego 2015

Internauci wydają co miesiąc 156 zł na zakupy w sieci

Około 48 proc. osób korzystających z usług sklepów internetowych planuje większe niż w zeszłym roku zakupy online - wynika z badania ARC Rynek i Opinia dla Poczty Polskiej.

11 lutego 2015

Marka Quiosque współpracuje z InAct

Agencja zajmie się wsparciem odzieżowego brandu.

11 lutego 2015

Carat zatrudnia nowe osoby w client service

Do zespołu domu mediowego dołącza pięć osób.

11 lutego 2015

San Markos ponownie dla Lubelskiego [wideo]

"Na chwilę lub na dłużej" - zimowa odsłona kampanii przygotowana przez agencję San Markos dla województwa lubelskiego.

11 lutego 2015

OS3 namawia do głosowania na Warszawę w "Monopoly"

Międzynarodowa akcja "Monopoly" jest przygotowana z okazji 80-lecia marki.

11 lutego 2015

Angry Birds wracają do Tesco

Poprzednia promocja (w 2013 r.) z maskotkami zakończyła się wielkim sukcesem.

11 lutego 2015

Kiri z kampanią serka

Firma Bel promuje serek do smarowania i komunikat adresuje do dzieci i rodziców.

11 lutego 2015

Emil Wiśniewski dyrektorem kreatywnym w They.pl

Creative group head z Cheil Poland zmienia agencję.

11 lutego 2015

Karolina Łuczak awansuje w biurze PR Provident Polska

Jednocześnie do zespołu dołącza Piotr Wardziak, wieloletni dziennikarz ekonomiczny.

11 lutego 2015

IKEA podsumowuje ubiegły rok

Według marketera w 2014 r. IKEA Centers w Polsce odwiedziło 58,3 mln osób.

11 lutego 2015

KinAds przedstawił ofertę na 2015 r.

Oferta została wzbogacona o autorskie nowości domu sprzedaży.

11 lutego 2015

Blik już jest, a PKO BP nadal reklamuje płatności IKO

Bank rusza z kampanią płatności mobilnych IKO, mimo że właśnie ruszył system płatności mobilnych Blik, którego PKO BP był inicjatorem i który powstał na bazie IKO.

11 lutego 2015

Cezary Sochacki po blisko 20 latach opuszcza branżę reklamową

Został prezesem fundacji dobroczynnej Krajowe Centrum Kompetencji.

11 lutego 2015

Clue PR będzie obsługiwać Ixaris Systems Ltd.

Agencja ma nowego klienta specjalizującego się w obszarze rozwiązań pre-paid.

11 lutego 2015

National Geographic Channel wspiera swój hit programowy

Pasmo "Podkręć swoje zwoje" promowane będzie do połowy marca.

11 lutego 2015

Media Impact Polska tworzy działy sprzedaży specjalnej i awansuje

Ich zadaniem będzie m.in. poszukiwanie nowych przychodów reklamowych firmy.

12 lutego 2015

Value Media wzmacnia dział TV buyingu

Trzy osoby dołączają do domu mediowego z GroupOne.

12 lutego 2015

Nutella wprowadza personalizację etykiet

Promocję wspierają działania crossmediowe przygotowane przez Vizeum i Lowe.

12 lutego 2015

Renault wspiera model Kadjar w social mediach

Firma po raz pierwszy wprowadza na rynek crossovera w segmencie C.

12 lutego 2015

Facebook wprowadza prostszą sprzedaż w grupach

Nowa funkcja będzie się pojawiała stopniowo w kolejnych krajach w ciągu najbliższych miesięcy.

12 lutego 2015

Hortex z limitowaną ofertą dla zakochanych

Firma wprowadziła limitowaną serię napojów dostępnych tylko w sieci Biedronka.

12 lutego 2015

Lidl zachwala "Chrupiące z pieca" pieczywo [wideo]

Za kreację kampanii odpowiada agencja GPD.

12 lutego 2015

IAB Polska organizuje nowy cykl warsztatów dla marketerów

Pierwsza edycja IAB Internet Week odbędzie się w dniach 13-17 kwietnia br.

12 lutego 2015

Mieliśmy największą frekwencję w kinach od 1989 r.

W ub.r. sprzedano blisko 40,4 mln biletów.

12 lutego 2015

"Fakt" zmienia layout magazynu telewizyjnego

"Fakt TV" będzie szerzej informował o serialach, produkcjach filmowych, rozbudowuje również część poradnikową.

12 lutego 2015

Byss przygotowała strategię dla Kross Racing Team

Agencja przygotuje także materiały promocyjne wydarzenia.

12 lutego 2015

BZ WBK bez Kevina Spacey

Rusza pierwsza tegoroczna kampania Banku Zachodniego WBK. Bez udziału amerykańskiego aktora, za to z polskimi.

12 lutego 2015

Królewska promocja w sieci McDonald's

Wczoraj firma wystartowała z promocją w związku z poszerzeniem oferty.

12 lutego 2015

Carlsberg ponownie "prawdopodobnie" najlepszy

Po czterech latach marka wraca do sloganu "Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie".

12 lutego 2015

Starlink: w 2014 r. rynek reklamy wart był 7,28 mld zł

W 2015 r. wydatki wzrosną o 2,7-3,3 proc. - prognozuje dom mediowy.