M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

12 lutego 2015

Startuje Chili, nowa platforma VoD

Na polski rynek wchodzi niezależny włoski gracz. Partnerem projektu jest Samsung.

12 lutego 2015

Dżinsy jako element stylu życia w kampanii Levi'sa

Startują wiosenne działania marki.

12 lutego 2015

Filip Gieleciński group account directorem w Posterscope Poland

Będzie odpowiadał za strategię rozwoju tej spółki w ramach grupy Dentsu.

12 lutego 2015

Nivea z lokalnym programem aktywizacyjnym

Firma rusza z kolejną edycją działań "Podwórko Nivea" związanych z budowaniem placów zabaw i szkółek piłkarskich.

13 lutego 2015

Ashton Kutcher promuje tablety Lenovo [wideo]

Globalną kampanię w Polsce zaplanował dom mediowy Universal McCann.

13 lutego 2015

Łukasz Borak awansuje w strukturach Peugeot i Citroen Polska

Teraz odpowiada za strategię digitalową trzech brandów: Peugeot, Citroen oraz DS.

13 lutego 2015

Screen Network poszerza ofertę o sieć wielkopowierzchniowych nośników LED

System online stwarza warunki do bezpośredniego łączenia przekazu na nośnikach z innymi obszarami mediów cyfrowych, np. portalami społecznościowymi, stronami WWW, bazami danych klientów itd.

13 lutego 2015

Wolska-Rzewuska i Grzeszczuk awansują w Dentsu Aegis Network

Pracownicy Isobar Polska obejmują nowe stanowiska w grupie.

13 lutego 2015

Gong wzmacnia kreację i strategię

Do agencji dołączyły trzy nowe osoby.

13 lutego 2015

Gran Malta - nowa, eksportowa marka Van Pura

Produkt promuje hasło "Feel free to taste it!".

13 lutego 2015

Royal Ad wyłącznym partnerem serwisów grupy Hoblo

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

13 lutego 2015

Kampania Publicis dla Fundacji Dzieci Niczyje

Działania będą prowadzone w prasie oraz na outdoorze.

13 lutego 2015

Tauron Polska Energia zostanie sponsorem tytularnym hali Kraków Arena

Wartość umowy sponsorskiej to 10,4 mln zł.

13 lutego 2015

Pasztety Profi z kampanią na Śląsku

Firma promuje swoje produkty pod hasłem "Wystarczy pasztet".

13 lutego 2015

Kubuś zaprasza do rodzinnej zabawy na stoku

Na Polanie Szymoszkowej w Zakopanem powstała Zimowa Strefa Kubusia.

13 lutego 2015

Karotka Plus Fortuny zmienia oblicze na funkcjonalne

Marka z portfolio Agros-Novej wspiera swoje nowości kampanią.

13 lutego 2015

Grupa Żywiec ze 160 mln zysku netto w 2014 r.

W ubiegłym roku polski rynek piwa mierzył się z podobnymi wyzwaniami jak w poprzednich latach. Ustabilizowała się sprzedaż, odnotowując niewielki wzrost, ale spadła jej wartość, co miało też wpływ na wyniki wicelidera rynku.

13 lutego 2015

Nowość w ofercie SalesManago

System został wyposażony w beacony do monitoringu offline.

13 lutego 2015

K2 powołuje dział strategii technologicznej

Na jego czele stanął Mikołaj Machowczyk, odpowiedzialny wcześniej za rozwój mobile w Grupie K2.

13 lutego 2015

Ptasie Mleczko walczy o miano najlepszego

Wystartowała kolejna odsłona kampanii "Najlepsze od Wedla".

13 lutego 2015

Szefowa marketingu Żywca zarobiła w ub.r. 978 tys. zł

Wynagrodzenie Małgorzaty Lubelskiej, członka zarządu i dyrektor marketingu Grupy Żywiec, było minimalnie niższe niż w 2013 r.

13 lutego 2015

Rusza kolejna odsłona kampanii promującej cyfryzację Polskiego Radia

Polskie Radio z intensywnymi działaniami promocyjnymi.

13 lutego 2015

Siedem nowości w wiosennej ramówce TVN

Kanał stawia też na sprawdzone formaty rozrywkowe znane z poprzednich sezonów oraz seriale.

13 lutego 2015

Polacy chcą mieć więcej dzieci

Na drodze do powiększenia rodziny stają im jednak finanse i słabo oceniana polityka prorodzinna państwa.

13 lutego 2015

Grupa Lotos będzie sponsorem piłkarskiej reprezentacji

W przyszłym tygodniu paliwowa spółka ma podpisać umowę w tej sprawie z PZPN.

13 lutego 2015

Starcom zdobył budżet Liberty Ubezpieczenia

Przejmie obsługę mediową ubezpieczyciela od Havasa.

13 lutego 2015

Startuje siódma edycja konkursu Telemarketer Roku

Imprezę organizuje z Grupa Call Center przy Polskim Stowarzyszeniu Marketingu SMB.

16 lutego 2015

Antyradio ma nowe częstotliwości i poszerza zasięg

Stacja łącznie będzie wykorzystywać 16 nadajników, obejmując tym samym zasięgiem największe polskie miasta.

16 lutego 2015

Fox wyprodukuje nowy serial dla kanału Cinemax

Produkcję zobaczą również polscy widzowie.

16 lutego 2015

Marcin Kalkhoff dyrektorem marketingu w Szpitalu Medicover

BrandDoctor idzie do szpitala.

16 lutego 2015

Tymbark gifował na walentynki

Marka Maspeksu zaproponowała multimedialną zabawę z okazji święta zakochanych.

16 lutego 2015

Hortex poszerza portfolio soków

Firma wprowadza na rynek dwa nowe warianty smakowe na wiosnę.

16 lutego 2015

Radio Zet Gold z lokalnym programem w Krakowie

Od połowy lutego stacja z Grupy Eurozet będzie nadawać na nowych częstotliwościach, a w Krakowie pojawią się programy lokalne.

16 lutego 2015

Rynek mleczarski w Polsce ma się dobrze

W 2014 r. wyeksportowaliśmy ok. 15 proc. więcej produktów mleczarskich niż w 2013 r. Hitem ubiegłego roku okazało się mleko w proszku.

16 lutego 2015

Wystartowała strefa bezpłatnego internetu przy Krupówkach

Sponsorem projektu jest Vivus.pl.

16 lutego 2015

Prowly integruje feed ze Spider's Web

Funkcja publikacji newsów, które gromadzone są w Prowly feed, została rozbudowana o dodatkową możliwość ich ekspozycji w dedykowanym widgecie na stronie głównej Spidersweb.pl.

16 lutego 2015

Fundacja DKMS Polska z kampanią do potencjalnych dawców szpiku

Za strategię oraz zakup mediów odpowiada Ecselis - agencja performance marketingu i analityki internetowej.

16 lutego 2015

67,6 mln zł przychodów Mediacap w 2014 r.

Niezależny holding reklamowy rośnie dzięki przejęciom i zapowiada kolejną akwizycję, dzięki której przychody mają przekroczyć 100 mln zł.

16 lutego 2015

Liczba klientów UPC Polska wzrosła w IV kw. ub.r. o ponad 16 tys.

Najlepiej idzie operatorowi sprzedaż kablowego internetu.

16 lutego 2015

Sokołów ma pomysł na wołowinę

Spółka wielokanałowo promuje Ucztę Qulinarną.

16 lutego 2015

O 300 tys. wzrosła w 2014 r. liczba użytkowników komórek Orange

To zasługa wzrostu liczby abonentów. Liczba użytkowników ofert na kartę spada, podobnie jak użytkowników telefonów stacjonarnych i Neostrady. Przychody grupy zmalały o 4,5 proc. Spółka inwestuje więc w światłowody.

16 lutego 2015

Hoop stawia na Colę, Paolę, Jupika i wodę

W spółce nastąpiły zmiany personalne, a firma stawia na umocnienie pozycji w swoich kategoriach i wejście w nowe segmenty.

16 lutego 2015

Magdalena Mleczko dołącza do zespołu Radia Zet Chilli

Od niedzieli Zet Chilli będzie nadawać na nowych częstotliwościach. Do zespołu dołączy Magdalena Mleczko.

17 lutego 2015

Dentsu koproducentem filmu "Król życia"

Za współpracę koprodukcyjną odpowiadać będzie spółka Amplifi Polska.

17 lutego 2015

Publicis dla Orange

Nowy sezon "Rodzinki.pl" promuje kompleksową ofertę operatora.

17 lutego 2015

Pierwsza kampania telewizyjna Westwing

Klub zakupowy promuje się w telewizji.

17 lutego 2015

Danonki w kampanii z udziałem zwierząt

Startują kolejne działania promocyjne dla marki z portfolio Danone.

17 lutego 2015

Dr. Oetker promuje drożdże i dekoracje

Startuje nowa kampania reklamowa firmy.

17 lutego 2015

Carlsberg stawia na retro

Na rynek trafi limitowana kolekcja opakowań piwa wspierana telewizyjną kampanią.

17 lutego 2015

Olga Abramchuk przechodzi do Isobar Polska

Poprzednio związana była z RTB House.