M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

17 lutego 2015

Shell promuje swoje karty paliwowe

Podkreśla, że dzięki niej można uiszczać opłaty drogowe w Polsce i Europie.

17 lutego 2015

Piotr Ślusarski dołącza do K2 Media jako head of TV planning & buying

Będzie odpowiadał za rozwinięcie kompetencji agencji w zakresie planowania i zakupu czasu w TV.

17 lutego 2015

Mercedes wjeżdża z nową kampanią

Kampanię przygotowały Sataku i MEC.

17 lutego 2015

Fisher-Price rusza z kampanią wizerunkową [wideo]

Kampania obejmuje reklamy w telewizji, internecie oraz prasie.

17 lutego 2015

Anetta Gołda po 17 latach odejdzie z Grupy Żywiec

Kierownik ds. brand PR żegna się z firmą.

17 lutego 2015

Plus reklamuje internet LTE, znów porównując go z ofertą Orange Polska

"Zmień swój internet domowy na internet w Plusie. Jest szybszy od Neostrady".

17 lutego 2015

Next przejmuje od Isobaru obsługę "Z Kujawskim pomagamy pszczołom"

Next przygotowała koncepcję kreatywną tegorocznej edycji programu i zajmie się tworzeniem materiałów promujących akcję w internecie.

17 lutego 2015

Adidas rusza z nową komunikacją "Sport 15"

Ikony sportu mają być inspiracją dla młodych sportowców. Eric Liedtke: - To więcej niż zwykła kampania reklamowa. To długofalowa inwestycja w naszą markę.

17 lutego 2015

MBank będzie reklamował nowe konta

Bank kusi wysokością oprocentowania i brakiem opłat przy aktywnym używaniu konta.

17 lutego 2015

Polsat pokaże mistrzostwa Europy w siatkówce 2015 i 2017

Stacja nabyła prawa do pokazywania mistrzowskich turniejów na wyłączność w telewizji, internecie i sieciach mobilnych. Polsat nie ujawnia, czy zakoduje mecze.

17 lutego 2015

Bogusław Kaczmarek wiceprezesem Polskapresse w Gdańsku

Zarząd będzie dwuosobowy i tworzyć go będą: Tomasz Niski, prezes, i Bogusław Kaczmarek, wiceprezes, dyrektor marketingu i sprzedaży B2C.

17 lutego 2015

TVP Regionalna przygotowuje nowe programy na wiosnę

Wśród nowości programy popularnonaukowe i dotyczące tematyki lokalnej.

17 lutego 2015

Bakalland spłynie miodem

Linia produktów Ba! poszerza się o warianty z miodem.

17 lutego 2015

Wizz Air rusza z kampanią "Travel mode on"

Przewoźnik lotniczy rozpoczyna europejską kampanię, która obejmie również Polskę.

17 lutego 2015

Anna Oziębło dyrektorem ds. badania Megapanel w Gemiusie

Z Nielsena do Gemiusa.

18 lutego 2015

Kowalik i Kozina biorą rozwód

Team concept creatives z Isobar Poland odchodzi z agencji. Kozina dołączy do 180heartbeats + Jung von Matt, a Kowalik do Fallon Prague.

18 lutego 2015

Mieszko Musiał awansuje w regionalnych strukturach Carlsberga

Piotr Gondek obejmuje nowe stanowisko krajowego dyrektora sprzedaży Carlsberg Polska, zastępując Mieszka Musiała.

18 lutego 2015

Lepsze wynki Sfinksa

Sieć osiągnęła 17-proc. wzrost w porównaniu z rokiem 2013.

18 lutego 2015

Pracownia Kreatywna ma nowego project managera

Agata Zych-Zielińska w Pracowni Kreatywnej działającej w ramach Grupy ZPR Media.

18 lutego 2015

Orange będzie reklamował ofertę sprzedaży prądu

Firma telekomunikacyjna wchodzi w nowy segment.

18 lutego 2015

"Rz": Rynek karmy dla zwierząt wciąż z potencjałem

Według danych zebranych przez dziennik "Rzeczpospolita" Polacy wydają na żywność dla swoich domowych pupili więcej niż na produkty dla niemowląt.

18 lutego 2015

Marcin Wójtowicz będzie dyrektorem marketingu Getin Noble Banku

Natalia Załęcka pozostaje w grupie GNB i pracuje nad nowym projektem, który ma ujrzeć światło dzienne pod koniec roku.

18 lutego 2015

Katarzyna Jóźwik będzie odpowiadała za marketing i rozwój Link4

Była dyrektor marketingu firmy pożyczkowej Provident Polska będzie nową szefową marketingu firmy ubezpieczeniowej Link4, należącej do PZU.

18 lutego 2015

Grupa Lotos głównym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski

Kontrakt podpisano na blisko 4 lata. Do kasy PZPN wpłynie co najmniej 40 mln zł.

18 lutego 2015

Katarzyna Szerling nową dyrektor marketingu Providenta

Ze stanowiska dyrektora departamentu CRM awansuje na dyrektora pionu marketingu.

18 lutego 2015

Cztery nowości i kolejne sezony hitów w wiosennej ramówce TVP2

Wiosną TVP2 postawi na seriale, nowe filmy fabularne i programy rozrywkowe.

18 lutego 2015

Tomasz Cirmirakis odpowiada za komunikację Goldbach Audience

Katarzyna Tatarkiewicz opuszcza dom sprzedaży.

18 lutego 2015

Philips rusza z kampanią blenderów z technologią Speedtouch [wideo]

Za launch produktu odpowiadają spółki z Dentsu Aegis Network.

18 lutego 2015

Agata Nowak dołącza do Codemedia

Będzie pracować w dziale business development.

19 lutego 2015

"Przerażająca" kampania Cheetosów [wideo]

Ruszyły działania pod hasłem "Najedz się strachu".

19 lutego 2015

BGŻOptima: "Kto kocha, ten daje i nie odbiera"

Bank promuje lokatę zapewniającą wypłatę odsetek nawet w wypadku wycofania przed terminem.

19 lutego 2015

BelVita z nową komunikacją

Marka Mondeleza adresuje swój komunikat do "mistrzów poranka".

19 lutego 2015

Daniel Palak dyrektorem zarządzającym Comperia.pl

Z PZU do porównywarki finansowej.

19 lutego 2015

Malma po włosku

Wystartowały kolejne działania promocyjne dla marki makaronów z portfolio Maspeksu realizowane we współpracy z Kuchnią Dantego.

19 lutego 2015

Wydawca "Expressu Bydgoskiego" i "Nowości - Dziennika Toruńskiego" ukarany przez UOKiK za kryptoreklamę

W dodatkach o zdrowiu publikowano artykuły sponsorowane, które nie były oznaczone jako reklama. Kara: 13 tys. zł. Wydawca się odwołuje.

19 lutego 2015

Małgorzata Wołejko w zespole Spicy Mobile

Przez ostatnie lata związana była z Gemiusem.

19 lutego 2015

Ostry spór TVP i PZPS o transmisje meczów siatkówki

TVP: Zostaliśmy bezprawnie wykluczeni z przetargu. Idziemy do sądu. PZPS: W ofercie TVP były błędy.

19 lutego 2015

Saatchi autorem jubileuszowej kampanii NC+ [wideo]

Platforma telewizyjna startuje z kampanią, ale przetarg wciąż trwa.

19 lutego 2015

Gorący Kubek ze specjalną linią adresowaną do kobiet

Unilever stworzył serię "eleganckich" zup pod marką Gorący Kubek.

19 lutego 2015

Radio Zet z nowym serwisem internetowym

Redaktor naczelną serwisu została Kamila Kalińczak.

19 lutego 2015

Jedna nowość i kontynuacje hitów w wiosennej ramówce Polsatu

"Celebrity Splash!" ma przyciągnąć widzów do sobotniego pasma prime time.

19 lutego 2015

Startrack: rośnie grupa "light viewers" - osób, które TV oglądają rzadko

Badanie SMG pokazuje, że ok. 20 proc. internautów, którzy oglądają telewizję, poświęca jej godzinę lub krócej w ciągu dnia. 

19 lutego 2015

Wystartował konkurs dla polskich fanów Arsenalu i linii Emirates [wideo]

Działania promocyjne realizuje Havas Media.

19 lutego 2015

Mariusz Pitura odchodzi z Lemon Sky JWT

Piotr Małkiewicz awansuje na stanowisko executive creative directora całej agencji.

19 lutego 2015

Uzupełnienie: Kiri z kampanią serka

Za zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada MediaCom.

20 lutego 2015

Facebook wprowadza Multi-Product Ads

Do stworzenia tych reklam potrzebny jest Power Editor, narzędzie ułatwiające firmom zarządzanie wieloma kampaniami w Facebooku.

20 lutego 2015

Bakoma rozpoczyna nową kampanię Bakusia [wideo]

Kampania obejmuje promocję dwóch produktów: Bakuś do kieszonki i nowy Bakuś shake.

20 lutego 2015

Nowa kategoria w Innovation Award

Jury w kategorii touchpoint będzie poszukiwać rozwiązań, które pozwoliły dotrzeć do konsumentów w sposób niestandardowy.

20 lutego 2015

Dr. Oetker prezentuje spot wielkanocny

Firma zaprezentowała swój spot reklamowy - ponownie autorstwa Scholz & Friends.

20 lutego 2015

IKEA deklaruje, że wyprodukuje tyle energii, ile zużywa

Grupa IKEA inwestuje w kolejne farmy wiatrowe w Polsce.