M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

20 lutego 2015

GfK Polonia i ZPPP Browary Polskie badają piwne preferencje Polaków

Piwo wśród polskich konsumentów jawi się jako trunek towarzyszący chwilom zabawy i relaksu, jest najczęściej konsumowanym trunkiem w Polsce - sięga po nie blisko dwie trzecie Polaków.

20 lutego 2015

Starcom MediaVest nawiązuje w Europie współpracę z InMobi

Dotychczas SMG ściśle współpracowała z InMobi w krajach Ameryki Północnej.

20 lutego 2015

Weekendowa akcja sieci Saturn wspierana taktyczną kampanią

Do niedzieli za każde wydane na zakupy 500 zł klienci otrzymają 50 zł rabatu. Kampanię reklamową przygotowały: Ogilvy & Mather, Golden Submarine i Universal McCann.

20 lutego 2015

Platige i Egurrola stworzą oprawę Finału Ligi Europy UEFA

Reżyserią widowiska zajmie się Agustin Egurrola.

20 lutego 2015

Sprzedaż H&M w Polsce wzrosła w ub.r. o 12 proc.

Firma potwierdza także plany szybkiego wprowadzenia sprzedaży online na naszym rynku.

20 lutego 2015

Trzech kreatywnych zakłada studio Challenge

Jest to inicjatywa Dawida Skindera, Michała Dobiesa oraz Mateusza Pałki.

20 lutego 2015

Wiosną TVP1 stawia przede wszystkim na seriale

Seriale zobaczymy codziennie w paśmie prime time, oprócz poniedziałków. Wśród nowości "Strażacy", "Talianka" i Uwikłani".

20 lutego 2015

Magdalena Andrzejuk przechodzi z DSK do FCB Warsaw

Agencja powiększa dział kreacji.

20 lutego 2015

Izabela Sałamacha wraca do On Board PR

Pracowała tam w latach 2005-2007.

20 lutego 2015

Pięć wiosennych nowości proponuje widzom TVN Style

Wśród nowych propozycji m.in. nowe reality show o lekarzach i prywatnych detektywach.

20 lutego 2015

Pod koniec lutego wystartuje Puls 2 HD

Początkowo kanał trafi do oferty sieci kablowych Vectra i Inea.

20 lutego 2015

W 2014 samorządy wydały na promocje 785 mln zł

Portal MarketingMiejsca.com.pl podsumował aktywności reklamowe miast, gmin i województw na podstawie danych Ministerstwa Finansów. Wymienione podmioty wydały na komunikację i promocję o 116 mln zł więcej niż rok wcześniej.

20 lutego 2015

Były szef Media Markt i Saturna będzie odpowiadał za marketing i sprzedaż Cyfrowego Polsatu i Plusa

Jarosław Drabarek - twórca potęgi sieci Media Saturn Holding w Polsce będzie odpowiadał za wspólny obszar sprzedaży, marketingu i utrzymania klienta Cyfrowego Polsatu i Polkomtela.

20 lutego 2015

TV Puls stawia na filmy i produkcje własne

Stacja inwestuje w ramówkę i uruchamia nowe pasmo własne.

21 lutego 2015

Tomasz Paciorek awansuje w Opcomie

Realizuje koncepcje kreatywne między innymi dla klientów: Skoda Polska, Grupa Allegro, Nivea, Crunchips, Tchibo, Cukier Królewski.

23 lutego 2015

Arena i Just przygotowały kampanię Credit Agricole [wideo]

Rusza wsparcie "Kredytu prostoliczonego za 10 zł".

23 lutego 2015

Clickad wypromuje Polską Gospodarkę oraz markę Polska

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozstrzygnęła przetarg.

23 lutego 2015

Nina Żukowska i Leszek Fiała w Advanced Communication

Agencja zatrudnia dwóch dyrektorów.

23 lutego 2015

Chrzanowska Manufaktura Wędlin wchodzi w nowy segment

Firma wprowadza linię wędlin Kruchych.

23 lutego 2015

Knorr gotowy na Wielkanoc

W punktach sprzedaży pojawią się specjalne palety eksponujące produkty z portfolio Unilevera.

23 lutego 2015

Heineken rusza z promocją na motywach Ligi Mistrzów

Tym razem konsumenci mogą wygrać nagrody i porozmawiać na Twitterze z gwiazdami.

23 lutego 2015

Jurajska ujednolica komunikację wizualną

Woda mineralna ma trafić na półki w odświeżonej szacie graficznej.

23 lutego 2015

Karolina Kucharska-Sieniła wesprze dział promocji Wydawnictwa Zwierciadło

Odpowiadać będzie i za sam miesięcznik, i za wydania specjalne pisma.

23 lutego 2015

W IV kw. 2014 r. przychody Grupy Agora wzrosły o ponad 11 proc.

Na taki wynik wpłynęły szybszy niż rynkowy wzrost wpływów reklamowych segmentów internet, radio i reklama zewnętrzna oraz rekordowa frekwencja kinowa i przychody z działalności filmowej. Przychody ze sprzedaży usług reklamowych były wyższe o 5,3 proc.

23 lutego 2015

Farna i Karpiel-Bułecka reklamują Playa

Dwoje piosenkarzy dołącza do listy celebrytów reklamujących sieć komórkową.

24 lutego 2015

Arkadiusz Radwan dołączył do zespołu Lionbridge

Do lipca ub.r. pracował w Hypermedia (Dentsu Aegis Network Polska), gdzie ostatnio pełnił obowiązki media business unit directora.

24 lutego 2015

T-Mobile inwestuje w krakowską spółkę mobilną

Technologia KoalaMetrics ma sprawić, że operator zaoferuje lepsze dopasowanie reklam do preferencji danej osoby.

24 lutego 2015

Adamed rusza ze wsparciem marki Urofuraginum

Kampania będzie prowadzona w stacjach ogólnopolskich i tematycznych skierowanych do kobiet.

24 lutego 2015

Mindshare wprowadza w Polsce sieciowe rozwiązanie The Loop

The Loop to zbiór narzędzi do monitorowania kampanii w czasie rzeczywistym i sterowania budżetami klientów po analizie działań reklamowych.

24 lutego 2015

Sphinx rusza nad morze

Otworzono pierwszą restaurację sieci w Kołobrzegu.

24 lutego 2015

Rusza druga część kampanii "PKP. Zapowiada się dobra podróż"

Do końca marca wyemitowane zostanie ok. 3,5 tys. spotów.

24 lutego 2015

TestMeeToo chce skorzystać z trendu product seeding

Platforma testowania produktów chwali się pierwszymi projektami.

24 lutego 2015

Grupa Interia wdraża technologię uwierzytelniającą type-ins Interactions Europe

Technologia została już zastosowana dla wszystkich kont użytkowników serwisu Czateria.pl.

24 lutego 2015

Brother promuje serię Business Smart

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiadają agencje Newcast, Performics i Zenith należące do ZenithOptimedia Group.

24 lutego 2015

Kinga Rybarczyk pokieruje działem projektów specjalnych "Gazety Wyborczej"

Powołano nowy dział, którego zadaniem jest skoordynowanie, wzmocnienie i rozwój wszystkich dodatkowych projektów realizowanych przez zespół "Wyborczej". 

24 lutego 2015

Lowe Warsaw promuje teatr

Ruszyły działania promocyjne związane z jubileuszem 250-lecia teatru publicznego w Polsce.

24 lutego 2015

Generali: "Życie się zmienia, więc Generali zmienia ubezpieczenia"

Polski oddział włoskiego ubezpieczyciela rusza z zapowiadaną ofensywą reklamową. Kreacje kampanii przygotowała agencja Testardo Gram, za zakup i planowanie mediów odpowiada Carat Polska.

24 lutego 2015

CI Polsat pracuje nad własnymi produkcjami dokumentalnymi

Jednocześnie wzmacnia ramówkę serialami zakupionymi od TVP.

24 lutego 2015

Empik debiutuje z powieścią na Instagramie

Wystartowała instagramowa kampania Empiku - #storygramempik, z jednej strony wspierająca czytelnictwo w Polsce, z drugiej zbliżające się premiery w Empiku. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Change (Group One).

24 lutego 2015

Streetcom startuje z kampanią rekomendacji dla marki Optrex

Agencja realizuje kolejny projekt zlecony przez Reckitt Benckiser.

24 lutego 2015

Provident kusi cashbackiem

Po miesiącu spłacania firma obiecuje zwrócić od 200 do tysiąca zł. Kreację kampanii przygotowała krakowska agencja reklamowa Opus B.

24 lutego 2015

Marka Strongbow wejdzie na polski rynek

Międzynarodowy brand cydru Heinekena zadebiutuje już w tym sezonie.

24 lutego 2015

Paweł Petkowicz pokieruje Budowią

Jako dyrektor zarządzający ma zadbać o ugruntowanie pozycji zespołu handlowego, oferującego kompleksowe rozwiązania w zakresie marketingu online.

24 lutego 2015

Nowa kampania reklamowa marki Wawel [wideo]

Za opracowanie strategii komunikacji i kreację spotu odpowiada agencja Havas Worldwide Warsaw.

24 lutego 2015

Według zarządu stacji "Dzień dobry TVN" to program rozrywkowy

Telewizja odrzuca żądanie sprostowania, twierdząc, że program rozrywkowy nie podlega obowiązkowi sprostowania nieprawdziwych informacji, więc dystrybutor e-papierosów składa pozew do sądu.

24 lutego 2015

Telewizja Puls wspiera wiosenną ramówkę

Działania obejmą prasę, radio i internet.

24 lutego 2015

Piotr Dmochowski-Lipski wiceprzewodniczącym ITSO

Członek rady nadzorczej Polskiego Radia RDC w Komitecie Doradczym Międzynarodowej Organizacji Telekomunikacji Satelitarnej.

24 lutego 2015

Eska TV z nowym programem rozrywkowym

Od marca na antenie stacji muzycznej widzowie zobaczą program "100 złotych, czyli klipy, które opłaca się znać" z udziałem gwiazd polskiego show-biznesu.

24 lutego 2015

Totalizator reklamuje Multi Multi

Chce przekonać, że gra jest prosta. Kampanię przygotowały Fat Baby i ZOG.

25 lutego 2015

Tatra z nową kampanią od Heart & Brain [wideo]

Marka komunikuje współpracę z GOPR.