M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

25 lutego 2015

Jakim rodzajom reklam ufamy? Wyniki badania IRCenter

Zaufanie do różnorodnych form reklamy jest odmienne w zależności od wieku, co pokazuje najnowszy raport z badania IRCenter.

25 lutego 2015

Spotify uruchamia pierwszy brand journal w Polsce

Brand journal to jednocześnie nowa funkcja Prowly - aplikacji CRM dla osób zajmujących się komunikacją PR.

25 lutego 2015

Coca-Cola Vanilla po raz pierwszy w Polsce

Marketer testuje nowy wariant Coca-Coli.

25 lutego 2015

Play wolniej, ale wciąż rośnie

Dynamika wzrostu czwartego operatora komórkowego w ub.r. nieco osłabła, ale i tak wypracował on solidne wyniki. W 2015 r. spodziewa się 2-proc. wzrostu krajowego rynku komórkowego, własnych prognoz nie podaje.

25 lutego 2015

Tomasz Parfienowicz strategy directorem Discovery Networks

Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za 109 rynków regionu CEEMEA.

25 lutego 2015

Getin promuje konta oszczędnościowe

Bank obiecuje, że do końca przyszłego roku utrzyma 4-proc. oprocentowanie środków. Kreację przygotowała agencja Good, a planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaVest.

25 lutego 2015

Elżbieta Gorajewska ponownie prezesem OFBOR

Walne zgromadzenie Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) wybrało władze.

25 lutego 2015

Nowa kampania Orange dla Firm [wideo]

Kreację komunikującą nową ofertę przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw.

25 lutego 2015

Costa Coffee zapowiada ekspansję

CHI Polska do końca bm. będzie zarządzać 108 lokalami w 18 polskich miastach. Do końca roku przybędzie 6, 7 dalszych lokalizacji.

25 lutego 2015

Michał Brański głównym przewodniczącym jury Innovation Awards

Prace do konkursu można zgłaszać do 6 marca.

25 lutego 2015

Pakiet "Dziecko" w AdPlayerze i nowe serwisy w ofercie

Zasięg sieci wynosi obecnie ponad 14 mln użytkowników.

25 lutego 2015

Rusza kampania marki Bodymax

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Universal McCann.

25 lutego 2015

Julita Sułowska po 18 latach odchodzi z Grupy TVN

Zastępca dyrektora ds. sprzedaży rezygnuje z pełnienia tej funkcji.

25 lutego 2015

Facebook wprowadza mobilną wersję Ads Managera

Początkowo aplikacja jest dostępna na urządzenia z systemem iOS.

25 lutego 2015

They.pl wydziela markę Contented

Agencja pod brandem Contented będzie oferować usługi z zakresu content marketingu.

26 lutego 2015

"Viva!" jest pełnoletnia

Dwutygodnik obchodzi 18. urodziny i przygotował specjalną edycję magazynu.

26 lutego 2015

"Dziennik Gazeta Prawna" i RMF FM rozpoczynają współpracę

Od początku marca audycja "Twoje pieniądze" będzie miała odsłonę w postaci stałej kolumny w dzienniku.

26 lutego 2015

Tomasz Zgliczyński-Cuber dołącza do zespołu CzteryCzwarte

Nowa osoba wzmocni dział corporate identity.

26 lutego 2015

Samsung z Rossmannem przygotowały wspólną promocję

Za zakup jednego z wybranych modeli pralek Samsung Eco Bubble klient otrzyma bon na 200 zł na zakupy w Rossmannie.

26 lutego 2015

Princessa Zebra z kampanią

Wafelek Nestle osładza dni przedwiośnia. Autorem pomysłu kreatywnego kampanii jest agencja Lemon Sky JWT, za zakup mediów odpowiada MEC.

26 lutego 2015

Startuje pierwsza telewizyjna kampania ZM Szubryt

Działania promują wyroby mięsne zakładu.

26 lutego 2015

Rynek kredytów hipotecznych w 2014 najgorszy od dziewięciu lat

Bankowcy nie widzą szans rychłej poprawy, nie ma więc co szybko liczyć na aktywności reklamowe w tym zakresie.

26 lutego 2015

Startuje kampania społeczna "Bohaterowie"

Fundacja Dorastaj z Nami realizuje działania we współpracy z agencją Telescope.

26 lutego 2015

Comedy Central rozdaje pieniądze na rozwój biznesu

Stacja promuje w ten sposób rozpoczęcie emisji 4. sezonu serialu "Dwie spłukane dziewczyny".

26 lutego 2015

National Geographic z Nagrodą Travelerów

W konkursie do wygrania crossovery Fiat 500X na weekend oraz inne nagrody.

26 lutego 2015

Agnieszka Krakós-Gorący menedżerem ds. komunikacji w Viacomie

Będzie odpowiedzialna za wszystkie działania komunikacyjne - zarówno z obszaru korporacyjnego, jak i programowego.

26 lutego 2015

Agencja K2 Media utworzyła dział Multiscreen

Zajmie się on projektowaniem i prowadzeniem kampanii wideo we wszystkich kanałach komunikacji - od TV po nośniki mobilne.

26 lutego 2015

"Magazyn Wino" dla Biedronki

Specjalne wydanie periodyku promuje portugalskie produkty.

26 lutego 2015

Telewizyjna Czwórka gotowa do wiosny

Stacja TV4 proponuje nowe sezony seriali, a także filmowe przeboje i premiery zagranicznych produkcji.

26 lutego 2015

NaTemat wprowadza natywną reklamę wideo

Rozwiązanie oparto na produkcie firmy Teads.

27 lutego 2015

Mondelez będzie nadal bawił się kawą

Na wiosnę firma będzie kontynuowała wsparcie dla marki Jacobs.

27 lutego 2015

Przychody i zyski T-Mobile w 2014 r. w dół

Zmalała liczba abonentów, wzrosła za to baza użytkowników prepaid.

27 lutego 2015

KRRiT: 30 tys. zł kary za przekroczenie czasu reklam w TV4 i TV6

Ustalając wysokość sankcji, Rada uwzględniła, że są to kanały ogólnodostępne rozpowszechniane nieodpłatnie na obszarze całego kraju.

27 lutego 2015

Kolejna kampania Publicis dla Orange z udziałem "Rodzinki.pl" [wideo]

Komunikacja pojawi się w telewizji i kinach.

27 lutego 2015

MediaCom współrealizuje nowy program TVP2

Inne podmioty i agencje zaangażowane w projekt to: BBDO, DDB Tribal, Blue Angel oraz Edelman.

27 lutego 2015

Wydawca "Newsweeka" startuje z autorskim systemem dostępu do płatnych treści

Czytelnicy tygodnika będą mogli korzystać z dostępu do wydań "Newsweek Polska", "Newsweek Historia" oraz do wybranych artykułów z amerykańskiego wydania "Newsweeka".

27 lutego 2015

Łowicz poszerza portfolio sosów

Marka Agros-Novej dołącza do sosów dodatkowo przyprawy do mięsa.

27 lutego 2015

Anna Wójcik account managerem w Kore Konnektiv

Awans w agencji.

27 lutego 2015

Połowa Polaków zadowolona ze swoich dochodów

TNS Polska publikuje wyniki badań wykonanych na zlecenie Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej.

27 lutego 2015

T-Mobile będzie reklamował nowe taryfy Jump Family

Nad kampanią pracują DDB i Starcom.

27 lutego 2015

TTV ma nową ramówkę i oprawę

W wiosennej ramówce pojawią się trzy nowości.

27 lutego 2015

Zwolnienia dyrektorów w T-Mobile Polska

Odchodzi m.in. dyrektor marketingu postpaid. Firma likwiduje te stanowiska w ramach "upraszczania struktur".

2 marca 2015

BrainJuice dla Kiljańczyk Development

Agencja obsłuży dewelopera przy promocji jego najnowszej inwestycji - osiedla Willa Ursynów.

2 marca 2015

Marta Kosiorek wzmacnia dział SEO w K2 Search

Wcześniej pracowała w Ad-Media.pl.

2 marca 2015

Otrivin z nową stroną internetową i spotem reklamowym [wideo]

Marka z portfolio Novartis Poland uruchamia działania marketingowe zaplanowane na najbliższy rok.

2 marca 2015

Polymus ponownie dla Danfoss Poland

Agencja zwiększyła zasięg nadzorowanych dla klienta sklepów o placówki sieciowe, takie jak Castorama i Leroy Merlin.

2 marca 2015

Cannes Lions 2015 i polskie akcenty

W tegorocznej edycji pojawiły się nowości w postaci akredytacji "Networking" oraz "Lions Innovation".

2 marca 2015

Change rozszerza współpracę z PSP

W lutym agencja rozpoczyna realizację strategii działań digitalowych.

2 marca 2015

Change Integrated i We Love Ads łączą się

Nowa struktura będzie funkcjonować pod nazwą Change.

2 marca 2015

Nowy strateg w agencji Melting Pot

Jakub Żołnowski przechodzi z Grey Group.