M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

2 marca 2015

Reklama Nesquika narusza normy etyki reklamy

Komisja Komisji Etyki Reklamy zbadała kampanię Nestle Polska.

2 marca 2015

Vivus z nową komunikacją chce dotrzeć do nowych klientów

W tym roku firma pożyczkowa na reklamy zamierza przeznaczyć o jedną piątą więcej.

2 marca 2015

Dobry rok Aliora

Bank rozmawia z niemieckim T-Mobile o ekspansji za granicą. Możliwe, że jeszcze w br.

2 marca 2015

Cin & Cin na Dzień Kobiet

Ambra wspiera wariant Prosecco swojej flagowej marki.

3 marca 2015

Fruktajl wita wiosnę

Maspex startuje z kampanią swojej funkcjonalnej przekąski w płynie.

3 marca 2015

Meble IKEA jak ładowarki

Firma wprowadza na rynek linię mebli, które bezprzewodowo naładują urządzenia mobilne - od kwietnia będą dostępne również w Polsce.

3 marca 2015

Kubuś Waterrr poleca się po zajęciach WF-u

Wystartowała kampania promująca markę Maspeksu w radiowej Trójce.

3 marca 2015

Włocławek wchodzi w nową kategorię

Marka proponuje nowe produkty w linii musztard.

3 marca 2015

Lemon Sky J. Walter Thompson Poland to nowa nazwa agencji

Zmieniona zostanie również identyfikacja 
wizualna agencji.

3 marca 2015

McDonald's rozdaje kawę o poranku

Sieć startuje z powtórką swojej kawowej akcji.

3 marca 2015

Sodexo startuje z wiosenną kampanią

Za kreację odpowiada agencja Peppermint.

3 marca 2015

Żywiec prezentuje historię Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej w nowym spocie [wideo]

60-sekundowa wersja spotu będzie dostępna tylko w stacjach Discovery.

3 marca 2015

Startuje nowa kampania Radia Vox FM

Towarzyszy jej nowa zabawa antenowa "Łowcy hitów".

3 marca 2015

Zmiany personalne w Grupie Doradztwa Radiowego

Justyna Kociubińska została media plannerem, do zespołu dołączyła też Karolina Perczyńska jako junior media planner.

3 marca 2015

Gatta wprowadza innowacyjne rajstopy BB

Firma wprowadza nowość i wspiera ją kampanią, którą zaplanował Starcom.

3 marca 2015

Czanieckie Makarony z kampanią w telewizji

Firma rozpoczęła od spotów sponsorskich, a przed świętami wielkanocnymi będzie promować swoje produkty w kampanii telewizyjnej.

3 marca 2015

Tiger ma nową stronę internetową

Marka energetyku Maspeksu z nową komunikacją online.

3 marca 2015

Anna Jendernal wzmocniła dział produkcji Endorfina Events

Do nowego miejsca trafiła z agencji My Place.

3 marca 2015

MEC: Prawie 9 proc. polskich internautów oglądało w sieci "House of Cards"

Serial był najpopularniejszy w grupie 25-34-latków, pokazuje badanie MEC zrealizowane chwilę przed premierą trzeciego sezonu serialu.

3 marca 2015

Raiffeisen Polbank powraca do intensywnej reklamy

Nowe Wymarzone Konto reklamuje Paweł Orleański. Cel: 100 tys. klientów w ciągu roku. Kampanię przygotowały: GPD, Focus Advantage, Comfitura, Bomaye i Starcom.

3 marca 2015

Nowy skład rady ZFPR. Agnieszka Bajur za Grzegorza Millera w zarządzie związku

Związek Firm Public Relations wybrał nowy skład swojej rady i uzupełnił skład zarządu.

3 marca 2015

Piotr Adamczyk zapewnia: "Dziś gotówka albo stówka"

Eurobank przedłuża akcję promującą kredyt gotówkowy z gwarancją szybkości wypłaty; kampanię realizują GPD, Propeller i Starcom.

3 marca 2015

Adam Kornacki reklamuje ubezpieczenia samochodów w Avivie

Dziennikarz TVN Turbo został twarzą reklamową firmy ubezpieczeniowej.

3 marca 2015

TVP2 promuje nową oprawę

Opracowało ją Konarska-Konarski Studio, a spot reklamowy zrealizowało Platige Image.

3 marca 2015

Polskapresse zmienia nazwę i logo

Polska Press Grupa to nowa marka dla Polskapresse i Mediów Regionalnych.

3 marca 2015

"SME": Tesco rozważa wycofanie się z Polski, Czech, Słowacji i Węgier

Wobec problemów finansowych brytyjska sieć handlowa rozważa ponoć sprzedaż biznesu w czterech krajach regionu wspólnie lub na każdym z rynków osobno. W Polsce sieć zamknęła właśnie cztery placówki, wkrótce dwie kolejne.

3 marca 2015

Wystartowała kampania promująca wiosenną ramówkę Polsatu

Kampania realizowana jest pod hasłem "Włącz emocje".

4 marca 2015

Andrzej Żelazny dyrektorem polskiego oddziału Nissan Sales Central & Eastern Europe

Z branżą motoryzacyjną jest związany od 25 lat.

4 marca 2015

RMF FM z czterema nowymi programami weekendowymi

Do ramówki stacji dołączają cztery nowe programy, a "Świat się śmieje" zmienia godziny emisji.

4 marca 2015

Jerzy Visan za Katarzynę Scheer w zarządzie Allianza

Menedżerka po 1,5 roku rozstaje się z firmą.

4 marca 2015

Microsoft stawia na reklamy w MSN, Skype, Outlooku i Windows Phone

Technologiczny gigant mocniej wspiera swoje usługi dla reklamodawców. W Agorze będącej brokerem Microsoftu powstał specjalny team sprzedażowy.

4 marca 2015

Monika Bierwagen szefem Isobar Polska

Na stanowisku dyrektora zarządzającego oraz presidenta Isobar Polska zastąpiła Krzysztofa Andrzejczaka.

4 marca 2015

Agencja Vision Group z nowym menedżerem

Łukasz Smolnik dołącza do zespołu agencji.

4 marca 2015

Fruktajl z dodatkowym wsparciem sponsorskim

Maspex dodatkowo wspiera kampanię swojej płynnej przekąski billboardami sponsorskimi.

4 marca 2015

Eska TV wesprze swój nowy program kampanią

"100 złotych, czyli klipy, które opłaca się znać" otrzymają wsparcie w prasie i internecie.

4 marca 2015

Pierwsza ogólnopolska kampania marki Blachotrapez [wideo]

Kampanię przygotowała agencja Schulz Brand Friendly, która odpowiada również za planowanie i zakup mediów.

4 marca 2015

Listerine promuje się w wielokanałowej kampanii

Ruszyła bardzo intensywna kampania nowości w portfolio Johnson & Johnson. Za kreację telewizyjną odpowiada agencja DDB Tribal.

4 marca 2015

Starcom MediaVest Group poszerza zespół LiquidThread

Do zespołu dołącza Aneta Sternicka. Zajmie się projektami branded content.

4 marca 2015

Zysk netto ATM Grupy po czterech kwartałach 2014 r. wyniósł blisko 18 mln zł

Oznacza to prawie trzykrotny wzrost w stosunku do sytuacji po czterech kwartałach 2013 r. Z kolei 153 mln zł skonsolidowanego przychodu to największa wartość, jaką wykazała Grupa kapitałowa ATM w swojej historii.

4 marca 2015

Kotlin poszerza portfolio keczupów

Marka Agros-Novej wprowadza na rynek pikantny wariant keczupu o obniżonej kaloryczności.

4 marca 2015

MBank reklamuje nowe Konta mobilne plus

Wiodącym medium kampanii jest telewizja.

4 marca 2015

McCormick z dużą kampanią dla marki Kamis

Wystartowały wiosenne działania dla marki przypraw.

4 marca 2015

Reklama TV najpopularniejszym źródłem informacji dla internautów o nowych produktach

Tak wynika z badania "Content Marketing. Polska 2014" przygotowanego przez agencję reklamową Digital One i firmę badawczą Polskie Badania Internetu.

4 marca 2015

Zmiany w zakresie obowiązków członków zarządu Media Impact

Mariusz Wąsiński będzie odpowiadał za sprzedaż oferty Programmatic, a Rafał Karski m.in. za sprzedaż regionalną.

5 marca 2015

Michał Tyburcy awansuje na account directora w Change

W agencji pracuje od pięciu lat.

5 marca 2015

Kuba Wojewódzki częstuje oranżadą

Hellena z portfolio Coliana promuje się w talk-show TVN.

5 marca 2015

Arkadiusz Wójcik odpowiada za sprzedaż urządzeń Samsunga u operatorów

Przez ostatnie pięć lat pracował w Orange Polska, gdzie zarządzał sprzedażą m.in. w tzw. zdalnych kanałach (e-sklepy, telesprzedaż).

5 marca 2015

Fokus TV HD w sieci kablowej Inea

To trzeci operator sieciowy, który oferuje ten kanał.

5 marca 2015

Media Group realizuje niestandardowy projekt dla PizzaPortal.pl

W ramach akcji przygotowano specjalne pasmo programowe w Comedy Central i promocję dla widzów.

5 marca 2015

Wystartowała kampania Fundacji Radia Zet

Hasło tegorocznej komunikacji to "1 proc. ratuje serce".