M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

5 marca 2015

Comperia.pl przygotowuje kampanię

Wydawca internetowych porównywarek finansowych, ubezpieczeniowych i komunikacyjnych pracuje nad kampanią telewizyjną wraz z Codemedia i Ilmatic Productions.

5 marca 2015

Appetita ponownie sponsoruje "Top Chefa"

Marka przypraw z portfolio firmy Colian kibicuje kucharzom.

5 marca 2015

Łowicz z kampanią dżemów dla dzieci

Niebawem wystartują działania reklamowe dla marki z portfolio Agros Novej wprowadzonej z myślą o najmłodszych - Łowicz 100 proc. z owoców extra gładki.

5 marca 2015

Jakub Kłoczewiak będzie odpowiadał za obsługę klientów UPC w Polsce i regionie

Wcześniej pracował w grupie Orange Polska, gdzie był prezesem Contact Center i Orange Customer Service.

5 marca 2015

San Markos autorem strategii komunikacji dla EWE Energia

Agencja ma nowego klienta.

5 marca 2015

Volkswagen pomaga zdobyć miejsce parkingowe przy Domaniewskiej [wideo]

Za pomysł i realizację odpowiada DDB & Tribal.

5 marca 2015

JZO znów z Schulz Brand Friendly [wideo]

Kampania "To się opłaca!" potrwa do 15 czerwca br.

5 marca 2015

Przychody Cyfrowego Polsatu przekroczyły w ub.r. 7,4 mld zł

W ciągu minionego roku spadła liczba użytkowników telefonii komórkowej, wzrosła natomiast liczba subskrybentów telewizji i internetu. Telewizja Polsat najbardziej urosła, jeśli chodzi o widownię i sporo powyżej rynku w reklamie.

5 marca 2015

Katarzyna Strzelczyk dyrektorem ds. social mediów w Multi Communications

Nowo utworzone stanowisko w agencji.

5 marca 2015

"Mamo, To Ja" obchodzi 20-lecie

Edipresse wesprze jubileusz swojego tytułu kampanią.

6 marca 2015

Joanna Kuzdak dyrektorem w Grupie Onet-RAS

Będzie zarządzać segmentem biznes i finanse.

6 marca 2015

Procter & Gamble, Rossmann i sieć Cinema City we wspólnej akcji

W marcu rusza promocja, w której po zakupie kosmetyków P&G w sieci Rossmann można wygrać bilety do kina.

6 marca 2015

Hubert Pałkiewicz awansuje w Value Media

Jako communication director odpowiada za strategię obecności marki PKO Bank Polski w obszarze digital.

6 marca 2015

Bartłomiej Walczuk associate creative directorem w 180hb

Będzie kierował teamem kreatywnym i wspierał relacje z klientami.

6 marca 2015

"Narty, karabiny, dziewczyny" nowa kampania Eurosportu w klimacie filmów Tarantino [wideo]

Autorem koncepcji całej kampanii oraz podmiotem odpowiedzialnym za jej realizację jest agencja FaceAddicted.

6 marca 2015

Rusza "Akademia Video" Onetu

"Akademia Video" to projekt, który ma na celu przyspieszyć rozwój branży wideo na polskim rynku, poprzez kreowanie kolejnych gwiazd YouTube’a.

6 marca 2015

Palma z kampanią w telewizji

Margaryna Bielmaru poleca się do świątecznych wypieków.

6 marca 2015

Gemius daje możliwość zaplanowania kampanii na nowych wskaźnikach

Wskaźnik inscreen pokazuje, jaka część wyświetleń reklamy rzeczywiście była widoczna dla internautów. Natomiast dwell - przez jaki czas internauta miał możliwość aktywnego kontaktu z daną reklamą.

6 marca 2015

Media Impact z nową ofertą reklamy natywnej

Biuro sprzedaży wprowadza produkty Onet.Buzz oraz Marki Mówią i tworzy specjalny zespół kampanii natywnych.

6 marca 2015

Polpharma wraca z kampanią marki Ibufen

Reklamy emitowane są w stacjach ogólnopolskich.

6 marca 2015

Chrzanowska Manufaktura Wędlin z magiczną kampanią

Startuje wsparcie reklamowe wędlin kruchych.

6 marca 2015

Kenwood Polska sponsorem programu "Top chef"

W kulinarnym show pojawią się produkty firmy.

6 marca 2015

Wirtualna Polska rusza ze Studiem TV

Dla każdego z powstających w Studio TV formatów przygotowywana jest poświęcona im oferta reklamowa.

6 marca 2015

UOKiK zgadza się na transakcje Auchan

Detalista zrealizuje warunki przejęcie sieci Real.

6 marca 2015

Hity w wersji impulsowej

Bahlsen wprowadza format ciastek "na raz".

6 marca 2015

25 nowości w wiosennej ramówce Lifetime

Wśród propozycji jest 5 seriali i 15 filmów pełnometrażowych.

6 marca 2015

Nagrody za 289 tys. zł w promocji "Spróbuj czegoś nowego z Visa"

Promocję wspiera kampania reklamowa m.in. w telewizji i internecie przygotowana lokalnie przez Saatchi & Saatchi oraz MEC.

6 marca 2015

Sebastian Umiński przechodzi do Ogilvy & Mather

Przez ostatnie sześć lat pracował w Interactive Solutions Saatchi & Saatchi jako innovation development director.

9 marca 2015

Golub GetHouse powierza kolejny projekt WorkRoom Agency [wideo]

Działania agencji dla Mennica Legacy Tower obejmują m.in. przygotowanie strategii komunikacji i branding.

9 marca 2015

Konkurs Jeepa i Multikina

Widzowie mają szansę wygrać Jeepa Renegade.

9 marca 2015

Wiosenna kampania sieci Komfort [wideo]

Kampania jest kontynuacją zrealizowanej na początku roku akcji wyprzedażowej.

9 marca 2015

OS3 przygotowała platformę Challenge Up!

Agencja odpowiada za wsparcie konkursu dla start-upów.

9 marca 2015

Goldbach Audience rozszerza swoją ofertę w zakresie reklamy DOOH

Dom sprzedaży rozpoczyna współpracę z CityINFOtv.

9 marca 2015

Adrianna Kubik pokieruje Zespołem Contented w They.pl

Nowy menedżer na czele komórki contentmarketingowej.

9 marca 2015

AIESEC wybiera do współpracy Green Parrot

Agencja odpowiada za wsparcie reklamowe organizacji w internecie.

9 marca 2015

Piotr Zaremba i Piotr Skwieciński zastępcami naczelnego “WSieci"

Nowi zastępcy Jacka Karnowskiego.

9 marca 2015

Multikino Media rozpoczyna sprzedaż kampanii przed nowym Bondem

Klienci mają do wyboru dwa rodzaje kampanii: regularną oraz follow the movie.

9 marca 2015

Converse celebruje historie swoich fanów [wideo]

Nowa globalna kampania marki "Made by You".

9 marca 2015

ING Bank reklamuje bankowość w telefonie

Bank prezentuje zalety mobilnej bankowości przez pryzmat ludzi, a nie technologii.

9 marca 2015

Biedronka robi konkurencję kapitule Nike

Sieć Jeronimo Martins organizuje konkurs literacki, w którym można wygrać 100 tys. zł.

9 marca 2015

Kubuś sponsoruje "Małych Gigantów"

Marka Maskpeksu zaangażowana w nowy program rozrywkowy TVN.

9 marca 2015

Rusza hybrydowa Stopklatka TV

Docelowo w ramach oferty hybrydowej nadawca chce oferować nowe formy reklamy.

10 marca 2015

Startuje kampania Bakomy Premium Gold [wideo]

Działania reklamowe zostały zaplanowane do końca kwietnia br.

10 marca 2015

GIF wycofuje z obrotu NeoFuraginę

Powodem jest zagrożenie wynikające z treści ulotki.

10 marca 2015

Michał Łukasiewicz dyrektorem zarządzającym Catvertiser.com

Z branżą interaktywną związany jest od 2007 r.

10 marca 2015

Największa akcja samplingowa Coca-Coli w trzech polskich miastach

Za organizację akcji odpowiada Havas Engage Warsaw.

10 marca 2015

TBM Snacks znów z Schulz Brand Friendly

Agencja zajmie się strategią, kreacją i rebrandingiem opakowań.

10 marca 2015

Marcin Kusideł awansuje w SEO Group

W agencji objął stanowisko new business directora.

10 marca 2015

Electrolux rozpoczyna jedną z największych kampanii - "Tajemniczy składnik"

Za pomysł, strategię, kreacje, badania i realizację całej kampanii odpowiadają wraz z Electroluksem należące do ZenithOptimedia Group: Newcast, Zenith, Performics i DriveR.

10 marca 2015

Rusza trzeci etap kampanii promującej cyfryzację Polskiego Radia [wideo]

Kampania odnosi się do konkretnych programów cyfrowych Polskiego Radia: Radia Rytm, Polskiego Radia 24 oraz Polskiego Radia Dzieciom.