M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

10 marca 2015

Converse celebruje historie swoich fanów

Przedstawiciele Converse, przygotowując kampanię na wiosnę 2015 r., zebrali kolekcję portretów sneakersów The Chuck Taylor All Star z całego świata.

10 marca 2015

Urszula Marzec pokieruje marketingiem SES Astra

Odpowiedzialna dotychczas za marketing SES Astra Barbara Uzunowska-Drymer rozstała się z firmą.

10 marca 2015

CBA może postawić zarzuty korupcyjne prezesowi jednej z agencji eventowych

Śledztwo w tej sprawie jest prowadzone od września 2014 r.

10 marca 2015

Katarzyna Szeja dołącza do zespołu Fox International Channel

Będzie pracować w zespole regionalnego dyrektora sprzedaży.

10 marca 2015

Carlsberg w 2015 r. chce rosnąć szybciej niż rynek

Wolumen i wartość sprzedaży trzeciego pod względem wielkości producenta piwa w kraju wzrosły w ub.r. o 3,4 proc., podczas gdy rynek, według szacunków marketera, urósł o 0,8 proc. ale wartościowo zmalał o 0,5 proc.

10 marca 2015

43 proc. przedsiębiorstw w Polsce prowadzi programy motywacyjne B2B

Sodexo Benefits and Rewards Services opublikowało wyniki swoich badań.

10 marca 2015

Pół miliona użytkowników Blika

Firma Polski Standard Płatności, która wdraża system płatności mobilnych, informuje, że miesiąc po oficjalnym starcie może z nich korzystać już 0,5 mln użytkowników.

10 marca 2015

Polacy w ub.r. wydali 2 mld zł w mobilnym handlu

PayPal i Ispos prezentują raport o stanie e-commerce.

10 marca 2015

"PB": nowym właścicielem TVN-u może zostać właściciel Travel Channel

Według nieoficjalnych informacji dziennika "Puls Biznesu" firma Scripps Network Interactive finalizuje rozmowy w sprawie kupna pakietu kontrolnego telewizyjnej grupy.

11 marca 2015

Wedel poleca się do gotowania

Wystartowała kolejna odsłona kampanii Wedla. Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja Grandes Kochonos, a za zakup mediów dom mediowy OMD.

11 marca 2015

Nowy head of agency sales w Adexon

Agnieszka Marks pokieruje sprzedażą agencyjną sieci reklamowej.

11 marca 2015

Trwa kampania wafelków Lusette

Firma I.D.C. Polonia promuje jeden ze swoich czekoladowych produktów.

11 marca 2015

Burda wyda nowy magazyn kulinarny "Slowly Veggie"

Dwumiesięcznikiem pokieruje Katarzyna Gubała.

11 marca 2015

PepsiCo dostarczy napoje na Stadion PGE Arena Gdańsk

Firma została oficjalnym dostawcą Stadionu PGE Arena Gdańsk.

11 marca 2015

Dwie nowe osoby dołączają do Mr Target

Agencja zatrudnia Natalię Ciesek i Paulinę Katyl.

11 marca 2015

Kamil Durczok odchodzi z TVN

Trzem pracownikom, którzy byli poddani mobbingowi i molestowaniu seksualnemu, stacja w ramach zadośćuczynienia wypłaci kwoty do wysokości 6-krotności ich miesięcznego wynagrodzenia.

11 marca 2015

"Skandaliści" znikają z anteny Polsat News

Wiceszef anteny został zawieszony w swoich obowiązkach.

11 marca 2015

Liberty Ubezpieczenia w 2014 r. zebrało o 6 proc. więcej składek

Szefowie firmy mają prawo do zadowolenia z takiej dynamiki na kurczącym się rynku. Wskazują, że zasadniczy wpływ na wyniki w ub.r. miała współpraca z agentami.

11 marca 2015

Stacja Vox FM notuje istotną dynamikę wzrostu

Wzrasta udział w czasie słuchania stacji i jej zasięg dzienny.

11 marca 2015

HBO pracuje nad trzecim polskim serialem sensacyjnym

Ruszają zdjęcia do nowej produkcji. Serial "Pakt" będzie miał premierę jesienią br.

11 marca 2015

Oranżada Hellena gasi pragnienie uczestników kolejnego programu rozrywkowego

Po talk show Kuby Wojewódzkiego w TVN przyszła kolej na product placement marki Coliana w programie "Twoja twarz brzmi znajomo" w Polsacie.

11 marca 2015

Nowa Karotka z CzteryCzwarte

CzteryCzwarte Brand Design zaprojektowała nowe opakowania dla soków Karotka Plus. Nowa linia produktu właśnie wchodzi na rynek.

11 marca 2015

Decathlon rusza z kolejną kampanią od K2 [wideo]

Do emisji trafiły dwa spoty o długości 30 i 15 sekund.

11 marca 2015

Małgorzata Seck nową dyrektor kontentu Orange Polska

Ostatnio odpowiadała za rozwój produktów wideo i kontentu w Netii.

11 marca 2015

Fiat promuje się przy cyklach Multikina

Media dla Fiata planuje i kupuje dom mediowy Maxus.

11 marca 2015

NuOrder pracuje dla marki Oscillococcinum

Agencja zajmie się wsparciem w mediach digitalowych.

11 marca 2015

Kamil Sikorski został head of digital w Maxusie

Kompetencje Sikorskiego obejmą koordynację i zarządzenie pracą jednostek działających w ramach teamu digital. Awansował również Tomasz Przeździecki.

11 marca 2015

Streetcom: kobiety kupują dla siebie i dla panów

Agencja marketingu rekomendacji przebadała 41 tys. osób ze swojej społeczności. Analiza miała na celu zbadanie aktualnych zachowań konsumentów podczas zakupów.

12 marca 2015

Interactions wyłącznym przedstawicielem Solve Media w Europie

Sieć otwiera też nowe biuro w Londynie.

12 marca 2015

Pilsweizer wprowadza na rynek piwo Femme Fatale

Nowa marka właśnie wchodzi na rynek.

12 marca 2015

Dariusz Jurek w zespole K2 Search

Agencja zatrudnia specjalistę ds. pozycjonowania.

12 marca 2015

Uzupełnienie: Liberty Ubezpieczenia w 2014 r. zebrało o 6 proc. więcej składek

Starcom przejmuje obsługę ubezpieczyciela od Havas Media.

12 marca 2015

Anna Magdziarz nową naczelną "Olivii"

Dotychczasowa naczelna pisma Dorota Maj odchodzi z wydawnictwa.

12 marca 2015

Beata Tabak menedżerem ds. produkcji w TV Puls

Będzie odpowiadać za produkcje wewnętrzne i zewnętrzne nadawcy.

12 marca 2015

Nju.Mobile najchętniej polecaną marką wśród komórkowych ofert abonamentowych

Tak wynika z badań TNS, a fakt ten Orange wykorzystuje w najnowszej kampanii reklamowej.

12 marca 2015

Katarzyna Szeja menedżerem sprzedaży regionalnej w FIC

Fox International Channels wzmacnia struktury. Szeja będzie odpowiadać za sprzedaż czasu reklamowego oraz za projekty specjalne w regionie Europy Środkowej.

12 marca 2015

Alior Bank reklamuje pożyczkę na 5 proc.

"Teraz wszystko stało się bardziej dostępne". To hasło to jednak tylko chwyt marketingowy - choć nominalne oprocentowanie wynosi 5 proc., to RSSO (czyli rzeczywiste) ponad 19 proc.

12 marca 2015

Ewa Bogiel szefową sprzedaży w Ad-Vice

Do nowej firmy przechodzi z IDMnet.

12 marca 2015

RMF FM pozostaje liderem słuchalności

Zwiększa się udział stacji w czasie słuchania.

12 marca 2015

Nowe osoby w TBWA PR

Emilia Kulas i Laura Domagała rozpoczynają pracę w dziale consumer PR agencji.

12 marca 2015

Infinity Group odpowiada za nową odsłonę Grupy Generali w internecie

Po zakończeniu prac nad nowym serwisem generali.pl agencja będzie wspierać ubezpieczyciela w optymalizowaniu procesu sprzedaży online.

12 marca 2015

Grupa OS3 chwali się dynamiką przychodów

Zysku jednak nie podaje do informacji.

12 marca 2015

MediaCom Store wprowadza nową usługę monitoringu

Usługa monitoringu punktu sprzedaży przeznaczona jest dla działów marketingu oraz działów sprzedaży odpowiedzialnych za planowanie i egzekucje działań trade’owych.

12 marca 2015

"Twój Styl" świętuje nadejście wiosny

W kwietniowym wydaniu na czytelniczki czekają liczne opcje rabatowe.

12 marca 2015

Startuje kampania nowej kategorii firmy Tarczyński

Linia wędlin Suche ma korzystać z siły brandu i kategorii kabanosów, w których Tarczyński jest liderem.

12 marca 2015

Pandora z wiosenną kampanią

Marketer wprowadza kolekcję ręcznie wykańczanej biżuterii.

12 marca 2015

Hyundai promuje nową generację samochodów i20

Hyundai Motor Poland stawia w kampanii na design i nowoczesność.

12 marca 2015

Grupa Żywiec wprowadza do sprzedaży cydr Strongbow

Marketer uważa, że produkt może trafić m.in. do osób, które obecnie nie piją piwa.

13 marca 2015

Renault łączy kampanię z loterią [wideo]

W akcji codziennie do wylosowania jest karta paliwowa o wartości 3 tys. zł brutto.

13 marca 2015

Rusza kampania #ListenforSyria [wideo]

Autorem kreacji jest Lemon Sky J. Walter Thompson.