M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

13 marca 2015

Trzy kampanie z Polski na short-liście YGA

"Bardzo dobre maniery", "Tatuaże wolności" oraz "Photos for life" mają szansę na nagrodę na festiwalu Young Guns.

13 marca 2015

Wioletta Rumowska wzmacnia zespół agencji Good

Obejmie stanowisko senior account managera.

13 marca 2015

Marka E ze wsparciem w telewizji po raz pierwszy od pięciu lat

Henkel prezentuje brand detergentu jako bliski tradycji i innowacyjny jednocześnie.

13 marca 2015

Provident pierwszą firmą finansową w Radzie Reklamy

Firma wyszła z propozycją wypracowania zasad, według których powinny być tworzone reklamy branży finansowej.

13 marca 2015

Subaru reklamuje się w radiu i internecie

Dni otwarte w salonach samochodowych oraz nowy model Subaru Outback to tematy aktualnej kampanii reklamowej marketera.

13 marca 2015

Agora Custom Publishing przygotowała dla Lek-Am cyfrowe wydanie magazynu

Magazyn przeznaczony jest dla młodych, aktywnych odbiorców.

13 marca 2015

Nowa kategoria w Innovation Award

Game changer jest nagrodą specjalną przyznawaną w ramach konkursu Innovation Award.

13 marca 2015

Allegro wspiera powieść "Starość aksolotla"

Kampania promocyjna wykorzystuje niestandardowe możliwości kina i tzw. wideo mapping.

13 marca 2015

Oranżada Hellena wspiera kolejny program rozrywkowy

Marka Coliana intensyfikuje product placement.

13 marca 2015

KFC promuje swoje tortille jako produkt na lunch

Wystartowała kampania nowych propozycji w menu.

13 marca 2015

Porębska i Robak dołączają do zespołu Nielsena

Wzmocnią działy kliencki i badawczy.

13 marca 2015

Kolko będzie obsługiwać Mexad Poland

Agencja została wybrana na zasadzie rekomendacji.

13 marca 2015

Endomondo najpopularniejszą mobilną aplikacją sportową

Co trzeci internauta w Polsce korzysta z aplikacji zdrowotnych i sportowych, wynika z badania IRCenter.

13 marca 2015

Katarzyna Gronczewska ponownie w SMG

Będzie tworzyć projekty zintegrowanej komunikacji dla reklamodawców z branży finansowej i meblarskiej.

13 marca 2015

Kamil Bugno head of design w BBDO Warszawa

Agencja powiększa dział kreacji.

13 marca 2015

Zakłady Mięsne Henryk Kania notują 108-proc. wzrost zysku

Spółka prezentuje wyniki za 2014 r.

16 marca 2015

Lego Duplo prowadzi w Polsce testy konsumenckie

To pierwszy test inicjujący współpracę firmy Lego i platformy TestMeToo.

16 marca 2015

TVN Media dodaje funkcjonalności do Tap & Go

Reklamodawcy będą mogli skorzystać z trzech nowych akcji.

16 marca 2015

Biuro Podróży Reklamy polską Agencją Roku na Epica Awards

Agencja pokonała dziewięciu lokalnych konkurentów.

16 marca 2015

Nowy wariant napoju Rockstar wsparty kampanią

PepsiCo poszerza portfolio na wiosnę.

16 marca 2015

Gong przygotował kampanię serwisu Morizon [wideo]

Media zaplanował i kupił ZenithOptimedia Group.

16 marca 2015

"Bardzo dobre maniery" na kolejnej short-liście YGA

Maciej Kozina, Wojciech Kowalik i Maciej Sobieski mają szansę na Young Guns Award również kategorii PR.

16 marca 2015

Leroy Merlin dopinguje bohaterów domu [wideo]

Głównym elementem kampanii jest 20-sekundowy spot telewizyjny zrealizowany za pomocą drona.

16 marca 2015

T-Mobile rusza z kampanią nowych taryf rodzinnych Jump! Family

Kreację przygotowały agencje DDB & Tribal oraz V&P, media zaś zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

16 marca 2015

Rynek muzyki urósł o 7 proc.

Po raz pierwszy od ośmiu lat wzrosła sprzedaż nośników fizycznych. Kolejny wzrost notuje muzyka cyfrowa.

16 marca 2015

Oceanic rusza ze wsparciem nowej linii kosmetyków AA Oil Infusion

Kreację przygotowała agencja Change, produkcję - Easy Hell, telewizję kupił Star Media, a prasę i internet - sam producent.

16 marca 2015

Opus B przygotował kampanię dla Agata Meble [wideo]

Komunikacja dotyczy promocyjnej sprzedaży ratalnej.

16 marca 2015

5. edycja Konkursu Lotów Red Bull w Polsce

W połowie marca startuje kampania wspierająca rekrutację do zawodów.

16 marca 2015

Reklamy już nie takie głośne

KRRiT skontrolowała poziom głośności bloków reklamowych nadawców telewizyjnych i stwierdziła, że jest lepiej, czyli ciszej, niż w latach ubiegłych. Skarg też jest mniej.

16 marca 2015

IKEA chce zmienić polskie balkony

Firma wprowadza kolekcję mebli balkonowych i wita wiosnę kampanią.

16 marca 2015

Sprostowanie: Startuje kampania nowej kategorii firmy Tarczyński

Za zakup mediów odpowiada Lowe Media.

16 marca 2015

Wydawca "Super Expressu" startuje z loterią i promocją

Wprowadzeniu loterii towarzyszy kampania reklamowa w telewizji i radiu.

17 marca 2015

Rynek wina w Polsce coraz mocniejszy

Według badań Nielsena największe wzrosty rynek notuje w w małych i średnich sklepach.

17 marca 2015

Przyszłość G7 pod znakiem zapytania

Dorota Mazur, która od 2011 r. zarządzała agencją G7, rozstaje się z firmą. Nowy dyrektor zarządzający nie został wyznaczony.

17 marca 2015

Philips Avent z platformą społecznościową dla mam

Za stworzenie platformy odpowiada agencja OS3.

17 marca 2015

Witold Adamski dołącza do zespołu Lowe Media

Będzie kierował pracą zespołu obsługującego wszystkie kampanie offline i online ING Banku.

17 marca 2015

4F inwestuje w product placement

- Strategia marki zakłada obecność w formie dyskretnego lokowania produktu w mediach - mówi brand manager marki 4F Patrycja Gołek.

17 marca 2015

Mexad realizuje kampanię dla Asusa

Agencja mediowa odpowiada za kampanię odsłonową w modelu programmatic buying.

17 marca 2015

Zott rusza z wiosenną kampanią twarogu

Firma zdecydowała o promowaniu wariantu Twaróg Zott Natur.

17 marca 2015

Red Bull startuje z promocją tegorocznej edycji festiwalu Red Bull Music Academy Weekender

Druga edycja podróżującego po miastach festiwalu muzycznego odbędzie się w Warszawie.

17 marca 2015

Grupa Scripps Networks Interactive nabywcą większościowego udziału w TVN

Łączna kwota, którą nabywca zapłaci Grupie ITI i Grupie Canal+, to 584 mln euro.

17 marca 2015

Da Grasso w parze z Coca-Cola HBC Polska

Sieć franczyzowa zmienia dostawcę napojów gazowanych.

17 marca 2015

Producent Plusssza idzie w disco

Producent preparatów witaminowych sponsoruje "Disco Star" w Polo TV.

17 marca 2015

Krzysztof Kowalewski w reklamie majonezów Mosso [wideo]

Kampanii towarzyszy komunikacja w prasie, internecie oraz za pośrednictwem mediów społecznościowych.

17 marca 2015

Silan Soft & Oils z rozległą kampanią

Do końca marca trwa loteria "Wygraj z Silanem" wspierana kampanią.

17 marca 2015

Owoce Świata Tymbarku w bardziej mobilnych opakowaniach

Napoje z egzotycznej linii Maspeksu wracają w poręcznych i lekkich butelkach, a marka sponsoruje program "Must be the music".

17 marca 2015

Alicja Strzelczak dyrektorem marketingu tytułów wnętrzarskich ZPR Media

Będzie odpowiadać za działania marketingowe miesięczników "Dobre Wnętrze", "Moje Mieszkanie" i "M jak Mieszkanie".

17 marca 2015

Clue PR dla ThinkTank

Agencja PR obsłuży ośrodek do końca roku kalendarzowego.

17 marca 2015

Bank Millennium reklamuje Konta 360°

Kampania obejmie działania w telewizji, internecie, kinach oraz outdoor, a przygotowały ją agencje Change oraz Isobar i dom mediowy Initiative.

17 marca 2015

Nestlé otwiera pierwszą w Polsce fabrykę Purina PetCare

Do końca 2015 r. firma zainwestuje kolejne 153 mln zł.