M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

17 marca 2015

Bank Pocztowy reklamuje Pożyczkę na Poczcie

Debiut nowej oferty w tym i przyszłym miesiącu będzie wspierać kampania w telewizji, prasie i internecie przygotowana przez Ambasada BC, Amigos Media i Effective Media.

17 marca 2015

Agata Majecka została chief digital officerem w ZOG

Majecka pozostaje dyrektorem zarządzającym Performics i Newcast.

17 marca 2015

Wojciech Kowalczyk pokieruje sprzedażą reklam i marketingiem stacji Viasat

Obejmie stanowisko head of advertising sales and marketing Poland w Modern Times Group.

17 marca 2015

Druga edycja Papaya Young Directors

Tematem 45-sekundowych filmów są produkty sponsorów i partnerów wydarzenia, wśród których znaleźli się: Rossmann, PZU, Fundacja Stop Wariatom Drogowym, Prosto i Play.

17 marca 2015

Bahlsen rozszerza portfolio o produkt impulsowy

Teraz w portfolio również Karmelio w mniejszym formacie.

18 marca 2015

Comperia.pl w kampanii telewizyjnej wspiera nowy brand Comperia Bonus

Porównywarka będzie promowała wybrane oferty np. banków.

18 marca 2015

Scholz & Friends i Media Direction OMD realizują nową kampanię marki Plush

Obejmuje ona TV, internet, radio i OOH.

18 marca 2015

Gobarto startuje z wielkanocną kampanią

Akcja obejmuje nośniki OOH, a także ekspozycję materiałów promocyjnych w wybranych sklepach.

18 marca 2015

Trzy statuetki dla Polski w YGA

Kampanie Wojciecha Kowalika, Macieja Koziny, Macieja Sobieskiego, Jana Cieślara i Rafała Rysia docenione na jednym z najważniejszych festiwali reklamowych na świecie.

18 marca 2015

Ruszyła nowa kampania Skody [wideo]

Działania realizowane są pod hasłem "Poznaj korzyści do potęgi max".

18 marca 2015

Zmiany w zespole marketingu i PR w Antal International

Do firmy wróciła Dagmara Bałusz. W Antal International pracę rozpoczęły też Sylwia Klimek i Marta Busłajew.

18 marca 2015

Mateusz Sarat awansował w Carat Polska

Jako digital & innovation manager zastąpił Piotra Kossakowskiego.

18 marca 2015

Walk Creative dla marki Polski Cukier [wideo]

Kolejna odsłona kampanii "Słodziaki przedstawiają“.

18 marca 2015

Artur Grochowski dyrektorem sprzedaży Sport.pl

Grochowski wraca do Agory po dwuletniej przerwie. 

18 marca 2015

Andrzej Szpalerski dyrektorem działu badań telewizyjnych w ZPR Media

To nowe stanowisko w firmie.

18 marca 2015

Kompania Piwowarska wybrała 11 agencji BTL

Agencje otrzymały status "rekomendowanych i preferowanych".

18 marca 2015

Wystartowała kampania chipsów Lay’s Max [wideo]

Nagrodą w promocji są przekąski w restauracjach KFC.

18 marca 2015

EmLab szósty raz partnerem produkcyjnym TEDxWarsaw

Gospodarzem spotkania jest Teatr Polski.

18 marca 2015

Edipresse wyda miesięcznik sygnowany logo stacji TVP ABC

Pismo kierowane jest do dzieci i ma mieć charakter edukacyjny.

18 marca 2015

Nestle zachęca do spróbowania świątecznych smaków na co dzień

Wystartowała rozległa kampania produktów marki Winiary, które marketer poleca "nie tylko od święta".

18 marca 2015

Kubuś z kolejną promocją dla najmłodszych

Marka Maspeksu rusza z akcją "Gdzie jest Kubuś?".

18 marca 2015

Liberty Ubezpieczenia reklamuje się po śląsku

Targetowane działania prowadzone są w internecie.

18 marca 2015

Jerzy Dudek ambasadorem UEFA na Trophy Tour

Heineken jest partnerem UEFA Champions League od 2005 r.

18 marca 2015

Paypal zbadał, jak Polacy przygotowują się do Wielkanocy

Co drugi Polak na święta wyda od 200 do 500 zł.

18 marca 2015

Rosyjskie embargo nie zrobiło nam dużej krzywdy?

Według raportu Związku Przedsiębiorców i Pracodawców inne rynki europejskie okazują się większe niż rosyjski.

18 marca 2015

ATL Żubra ostatecznie przechodzi do PZL

Marka Kompanii Piwowarskiej wraca do agencji, która stworzyła niepowtarzalny format reklamowy.

19 marca 2015

Marek Dorobisz obejmuje nowe stanowisko w Media Impact Polska

Pokieruje nowo utworzonym działem kreacji.

19 marca 2015

Tomasz Grzegorek w teamie EmLabu

Odpowiada za produkcję eventów.

19 marca 2015

NaTemat wprowadza nowy format reklamowy

Smart screening daje użytkownikowi złudzenie głębi i trójwymiarowości.

19 marca 2015

Carat uruchamia trzy nowe produkty cyfrowe

Z nowych rozwiązań korzystają już Mastercard, Mattel i Arla Foods.

19 marca 2015

Manufaktura po raz kolejny wybrała TBWA

Agencja odpowiada za strategię komunikacyjną oraz kreacje 
w kanałach ATL i BTL.

19 marca 2015

Rafał Olejniczak odchodzi z Radia Zet

Jego obowiązki przejmie jako p.o. redaktor naczelny Jarosław Paszkowski, dotychczasowy dyrektor programowy Radia Zet.

19 marca 2015

Krzysztof Szumski zakłada firmę coachingową

Przedsięwzięcie byłego dyrektora ZenithOptimedia ma skupiać się m.in. na coachingu dla osób z branży mediowej i reklamowej.

19 marca 2015

Pepsi z nową odsłoną kampanii "Wyzwanie Pepsi"

Marka zaprasza do współpracy gwiazdy światowego formatu.

19 marca 2015

Danio w stylu wschodnim

Nowa kampania prezentuje serek jako pożywną przekąskę.

19 marca 2015

KnowledgeHub inwestuje w Beemail

Docelowo fundusz będzie posiadać 33 proc. udziałów w spółce.

19 marca 2015

IDMnet będzie miał w ofercie serwis Polityka.pl

Spółka podpisała z serwisem umowę na zasadach wyłączności sieciowej na czas nieokreślony.

19 marca 2015

W kwietniu startuje codzienny program lifestyle TV Puls

Program poprowadzą Katarzyna Cichopek i Katarzyna Trzaskalska.

19 marca 2015

PND Futura tworzy dział nowych technologii

Head of digital agencji został Wojciech Maznas.

19 marca 2015

ZenithOptimedia wprowadza globalny brand agencji mediowych Blue 449

Będzie to nowa sieć korzystająca ze wszystkich zasobów ZenithOptimedia i Publicis Groupe. Nie jest wykluczone, że jeden z hubów powstanie w Polsce.

19 marca 2015

Evolution Media Net w stanie upadłości

Sieć reklamy internetowej po ponad czterech latach od jej założenia kończy działalność biznesową.

20 marca 2015

Startuje Paramount Channel HD Polska

Początkowo kanał filmowy pojawi się w pakietach telewizyjnych takich operatorów platform cyfrowych i sieci kablowych jak: Cyfrowy Polsat, NC+, Multimedia Polska i Netia.

20 marca 2015

Hoop Cola szuka nowych gwiazd YouTube'a

Pierwszego dnia wiosny ruszy kolejna edycja internetowego talent-show "Można inaczej".

20 marca 2015

Sprzedaż nośników reklamowych na stacjach drugiej linii metra rozpoczęta

Grupa Ströer realizuje pierwszą kampanię reklamową na peronach siedmiu nowych stacji.

20 marca 2015

Majonez Kętrzyński z kampanią świąteczną

Komunikacja realizowana jest pod hasłem "Wielkanoc tradycyjnie kultywowana z Kętrzyńskim".

20 marca 2015

Perlage w Operze Narodowej

Marka Polskich Zdrojów partnerem prestiżowej instytucji kultury.

20 marca 2015

Grupa Redan potroiła zysk netto

W 2014 r. skonsolidowane obroty spółki wzrosły o 7,5 proc., do 504 mln zł. Spółka zależna TXM do końca roku chce wejść na giełdę.

20 marca 2015

Reklama "Dropss" (Netia) niezgodna z Kodeksem Etyki Reklamy

Reklama narusza dobre obyczaje i nie była prowadzona w poczuciu odpowiedzialności społecznej - stwierdziła Komisja Etyki Reklamy.

20 marca 2015

LifeTube otwiera specjalny dział gamingowy

Firma wraz z polskimi gamerami współpracowała już m.in z Sony Playstation i Asusem.

20 marca 2015

"Epoki Warszawy" szukaja chętnych do wspólnej kampanii reklamowej

Patronem honorowym projektu jest Zamek Królewski w Warszawie oraz Prezydent m.st. Warszawy.