M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

20 marca 2015

Kompania Piwowarska wprowadza czeską markę Kozel

Launch ma wpisywać się w trend poszukiwania przez konsumentów nowych smaków.

20 marca 2015

Carat wzmacnia client service o siedem osób

Dom mediowy zrekrutował nowych pracowników.

20 marca 2015

Praktiker rusza z kampanią

W nowej kampanii telewizyjnej sieć chce nawiązywać do hollywoodzkich hitów.

20 marca 2015

Makro rekalmuje się na Wielkanoc [wideo]

Kampania emitowana jest w największych stacjach telewizyjnych oraz ogólnopolskich portalach internetowych.

20 marca 2015

Kawa Prima rusza z niestandardową kampanią

D.E. Master Blenders promuje swoją markę, nawiązując do wspomnień z poprzedniej epoki.

20 marca 2015

Michał Kubczak w zespole EmLabu

Zajmie się realizacją prac graficznych dla klientów agencji.

20 marca 2015

Ambitne plany ekspansji Grycana

Marka przewiduje szybki rozwój sieci lodziarni. Chwali się pozycją lidera w segmencie familijnym i dwucyfrowymi wzrostami w eksporcie.

20 marca 2015

Siedem tytułów Agory ma nowy system subskrypcji w Piano Media

Subskrybenci korzystający z nowego system Piano otrzymają określoną liczbę magazynów w wersji drukowanej i cyfrowej, zamiast czasowego dostępu do treści.

20 marca 2015

TV Puls przygotowuje reality show z wróżkami

Program "Dom Wróżek: ponad zmysłami" pojawi się na antenie na początku kwietnia. Projekt na zlecenie TV Puls wyprodukuje ATM Grupa.

20 marca 2015

WebTalk zajmie się social mediami Exim Tours

Zadaniem agencji jest komunikacja nowego klienta w Facebooku, YouTube, Instagramie, Google+.

20 marca 2015

Costa Coffee lekko na wiosnę

Firma wprowadza do menu nowości w wersji light oraz warianty bezglutenowe.

23 marca 2015

Kubuś Waterrr z wariantem na licencji "Gwiezdnych wojen"

Nowość w portfolio Maspeksu.

23 marca 2015

Linia lemoniad Maspeksu poszerza się o dwa nowe warianty

Do sprzedaży na sezon letni trafia nowy wariant limitowanej serii Kubusia Lemoniady Play.

23 marca 2015

"Kukbuk" rozpoczął długofalową współpracę z cukierniami Batida

Cukiernia we współpracy z redakcją magazynu przygotuje warsztaty.

23 marca 2015

Michał Pachnik dyrektorem operacyjnym w Online Media Group Poland

Przez ostatnie cztery lata związany był z Zanoksem.

23 marca 2015

Change dla dzieci [wideo]

Wybudowanie nowego domu dziecka w Radymnie to cel, który postawiła sobie "Nasza Fundacja". Agencja Change zrealizowała spoty reklamowe.

23 marca 2015

Grey Possible przestaje istnieć jako samodzielna struktura

Zespół zostaje wcielony do Grey Worldwide Warszawa.

23 marca 2015

Berlinki na żywo w "Must be the music" [wideo]

Koncepcję przygotowała agencja Publicis we współpracy z Alvernią Content oraz biurem reklamy telewizji Polsat i studiem animacji Human Ark.

23 marca 2015

Nescafe Dolce Gusto reklamuje się w telewizji hybrydowej

Za przygotowanie kampanii odpowiada Peppermint.

23 marca 2015

Renault Kadjar wykorzystuje widoki z Google

Niekonwencjonalna kampania nowego modelu Renault.

23 marca 2015

Michał Gołębiewski w zespole komunikacji PwC

Menedżer przechodzi z PKP PLK SA.

23 marca 2015

Maspex stawia na śniadania

Startuje akcja Multistyle Śniadaniowe z Tymbarkiem.

23 marca 2015

Adam Bolikowski po 20 latach odchodzi z Carata

Ostatnio pracował tam na stanowisku senior strategy. Jego dalsze plany zawodowe nie są znane.

23 marca 2015

"Rolnik szuka żony" po raz drugi w TVP1

W Wielkanoc odcinek pilotażowy, we wrześniu start drugiego sezonu show.

23 marca 2015

13 Ulica startuje z kampanią wizerunkową

Kanał filmowy rozpoczyna ogólnopolską kampanię wizerunkową. Działaniom towarzyszy konkurs dla widzów.

23 marca 2015

Streetcom rusza z kampanią dla Miracle Cream marki Garnier

W akcji dla kremy przeciwzmarszczkowego bierze udział 2 tys. ambasadorek.

24 marca 2015

Dyrektor biura komunikacji korporacyjnej LOT z zarzutami korupcyjnymi

Sprawa dotycząca korupcji w PZU, związanej z procesem wyboru agencji eventowej, powiększa zasięg o kolejny podmiot.

24 marca 2015

Sejm przyjmuje ustawę krajobrazową

Według IGRZ projekt narusza szesnaście artykułów Konstytucji RP, w tym dwanaście zasad konstytucyjnych.

24 marca 2015

Goldbach Audience zajmie się sprzedażą Wykop.pl

Po niespełna dwóch latach serwis wraca do oferty biura reklamy.

24 marca 2015

Bluerank, Performics oraz Mets i Qusima walczą o nagrody w Berlinie

Polskie agencje mają łącznie siedem nominacji.

24 marca 2015

Wzmocnienia personalne w HyperCrew

Agencja rozbudowuje dział obsługi klienta i zatrudnia junior designera.

24 marca 2015

McDonald's z pierwszą kampanią swojej sieci McCafe

Działania startują pod hasłem "Przyjemnie każdego dnia". Za kreację i produkcję odpowiada agencja DDB & Tribal, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Macroscope OMD.

24 marca 2015

Jerzy Dudek w kampanii marki Premio

Kampanię przygotowały BlueCloud i Upgrade Marketing.

24 marca 2015

NuOrder dla Wallbeing.com

Agencja odpowiada za prowadzenie działań marketingowych w internecie tego serwisu.

24 marca 2015

Szkoleniowcy Pogoni Szczecin reklamują piwo Bosman

Regionalna marka Carlsberga jest sponsorem szczecińskiego klubu piłkarskiego od 2004 r.

24 marca 2015

Koniec ING Życie i ING OFE

Zamiast nich (znów) będzie Nationale-Nederlanden.

24 marca 2015

Tomasz Wróblewski nowym naczelnym "Wprost"

Wydawca zapowiada, że nie planuje zwolnień w redakcji.

24 marca 2015

Sphinx stawia na austriacką kawę

Sieć wprowadza nową mieszankę kaw pod marką Julius Meinl.

24 marca 2015

Grupa Leo Burnett dementuje pogłoski o planach zamknięcia agencji G7

Tomasz Hilt, CEO Grupy Leo Burnett, do której należy agencja G7, twierdzi, że miniony rok był dla niej najlepszym od siedmiu lat.

24 marca 2015

Mind Progress rozstaje się z Marcinem Budzyńskim

Z agencji odchodzi business development director. Jego stanowisko nie zostanie ponownie obsadzone.

24 marca 2015

Filip Pniewski art directorem w The Digitals

Agencja zatrudnia też traffic managera - Katarzynę Dobrowolską.

24 marca 2015

SMG uruchomi w Polsce panel konsumencki na urządzeniach mobilnych

Projekt Grupy Starcom MediaVest i firmy RealityMine ma służyć pogłębianiu wiedzy o zachowaniach ludzi, zwyczajach zakupowych i poszukiwaniu insightów konsumenckich.

24 marca 2015

Fundusz MCI inwestuje w 4screens

Z platformy do tworzenia aplikacji dla wielu ekranów korzystają m.in. TVN, TVP i 4Fun Media.

24 marca 2015

Powstała nowa agencja Head 2 Head Events

Zarządzającymi i współtwórcami agencji są Krzysztof Szymański i Robert Pęszyński.

24 marca 2015

Magdalena Błaszczyk odpowiedzialna za TVP HD

Będzie nadzorować m.in. strategię programową kanału i działania wizerunkowe.

24 marca 2015

Innovation Award 2015: 156 zgłoszeń w 7 kategoriach

Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w trakcie Gali Innovation Award, 13 maja 2015 r. w Teatrze Polskim 
w Warszawie.

24 marca 2015

Aukcje i sklepy online dominują wśród internautów

Polscy internauci kupują online średnio raz w miesiącu lub rzadziej, przy czym najczęściej w portalach aukcyjnych. Takie są wnioski z badania domu mediowego Mindshare.

24 marca 2015

Kolejna odsłona "włoskiej" kampanii Malmy

Maspex startuje z drugą odsłoną kampanii z udziałem Kuchni Dantego.

24 marca 2015

Domino's Pizza wejdzie do nowych miast, widzi potencjał dla 300 lokali

Sieć zapowiada dalszą ekspansję w Polsce.

24 marca 2015

Były prezes Netii nowym prezesem T-Mobile Polska

Adam Sawicki, przez niespełna rok prezes Netii, a wcześniej GTS, został nowym prezesem T-Mobile Polska.