M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

27 marca 2015

Walka o kolory między RedBullem a Biedronką

Sprawa trafiła do Urzędu Harmonizacji Rynku Wewnętrznego regulującego znaki towarowe w UE.

27 marca 2015

Dawid Wałęga szefem digitalu w MediaCom Warszawa

Z tym domem mediowym związany jest od 2006 r.

30 marca 2015

Ahmad Tea wznawia kampanię [wideo]

Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy The Media Insight.

30 marca 2015

Katarzyna Nowakowska w agencji Społem

Od początku kwietnia przejmie komunikację marki Dr. Oetker.

30 marca 2015

OS3 prowadzi kampanię wideo PKO BP

Spot prezentuje możliwość założenia lokaty przez aplikację w telefonie.

30 marca 2015

Amino prezentuje spot sponsorski

Przed poniedziałkowym pasmem "Mega Hit" w Polsacie Unilever promuje swoje zupy.

30 marca 2015

Pizzaportal nalicza punkty Payback

Za każde wydane 2 zł użytkownik dostaje 1 punkt.

30 marca 2015

McDonald's karmi szefa

W nowej kampanii wspierającej trzy nowe warianty kanapek firma stawia na komunikat o wyjątkowości.

30 marca 2015

Marka Sencor rusza z wiosenną promocją

Fast Poland realizuje działania pod hasłem "90 dni - zero ryzyka albo zwrot pieniędzy".

30 marca 2015

Telekomy wybierają radio

Raport AdBranch pokazał, że w Polsce operatorzy przeznaczyli w ub.r. na reklamę radiową 150 mln zł.

30 marca 2015

Starcom MediaVest Group planuje akwizycje w regionie

Polski rynek jest również brany pod uwagę.

30 marca 2015

BMW startuje z działaniami wizerunkowymi

Kampanię realizują MAB i Initiative.

30 marca 2015

Ryszard Tomaszewski odchodzi z Tesco Polska

Po 20 latach pracy w Tesco i dziewięciu latach pracy na stanowisku prezesa Tesco Polska menedżer postanowił zakończyć karierę w firmie.

30 marca 2015

ZOG: W 2015 r. polski rynek reklamy wzrośnie o 2,4 proc. do 6,7 mld zł

Globalny rynek reklamowy urośnie o 4,4 proc. Wideo online będzie najszybciej rosnącym segmentem reklamy.

30 marca 2015

Trojanowicz i Adamcio nowymi naczelnymi TV-guide’ów Bauera

Zmiany dotyczą pięciu tytułów tego wydawnictwa.

30 marca 2015

Małgorzata Rozenek twarzą niestandardowej kampanii marki Foxy

Firma ICT Poland rozszerza współpracę z tą celebrytką.

30 marca 2015

Havas Media Group uruchamia LuxHub

To specjalistyczna dywizja doradcza, wspierająca działania dla marek luksusowych.

30 marca 2015

T-Mobile będzie reklamował nowe taryfy internetowe

Cztery nowe taryfy 4G LTE oferują od 5 GB do nawet 70 GB miesięcznego limitu danych.

30 marca 2015

Empik "w poszukiwaniu straconego czytelnika"

Agencja Change przygotowała dla Empiku nietypową kampanię.

30 marca 2015

Agnieszka Gajzler ma nowe kompetencje w Dentsu

Powierzono jej dodatkową funkcję product development directora.

31 marca 2015

Nowa identyfikacja wizualna DPD

Za kompleksowy rebranding odpowiada agencja Lippincott, na bazie typografii zaprojektowanej przez grafika Hannesa von Döhrena.

31 marca 2015

Nowa marka odzieżowa wchodzi do Polski

Pod koniec kwietnia w warszawskim Blue City otworzy się sklep marki Kiabi, launch marki wspiera Communication Unilimited.

31 marca 2015

Zniżki w Multikinie w zamian za płatność w usłudze V.me by Visa

Specjalna promocja potrwa do końca kwietnia br.

31 marca 2015

Osiem firm ubezpieczeniowych wprowadzi bezpośrednią likwidację szkód

Polska Izba Ubezpieczeń szykuje kampanię reklamową.

31 marca 2015

Marcin Kowol w dziale analitycznym Value Media

Do domu mediowego z GroupOne przechodzi ze Starcomu.

31 marca 2015

Wystartował polski sklep internetowy H&M

Druga co do wielkości światowa sieć odzieżowa rozpoczyna sprzedaż online na naszym rynku.

31 marca 2015

Kolejny nowy klient Think Kong

Agencja na zasadach projektowych rozpoczyna współpracę z Abplanalp Consulting.

31 marca 2015

Starcom MediaVest Group powiększa zespół analityków

Nowe osoby dołączą do departamentu DNA.

31 marca 2015

Wydawca "WSieci", "Gazety Bankowej" i "Fronda" zapowiada wkrótce nowy, wysokonakładowy tygodnik

- Kompletujemy zespół redakcyjny, wzmacniamy dział wydawniczy i szykujemy kampanię reklamową - mówi prezes Fratrii, bliższych szczegółów nie ujawnia.

31 marca 2015

TVN Meteo Active i TVN Fabuła wystartują w połowie kwietnia

TVN Meteo Active kierowany jest do osób zainteresowanych aktywnym stylem życia. TVN Fabuła ma wyróżniać się ofertą filmowo-serialową.

31 marca 2015

FoodCare kontynuuje inwestycje w portfolio Blacka

Na półki trafia nowy wariant energetyka - Black Vitamin & Minerals.

31 marca 2015

Grupa ZPR Media zmodyfikowała serwis Se.pl

Serwis ma zapewniać reklamodawcom dostęp do nowych niestandardowych form reklamy.

31 marca 2015

Paola startuje z kampanią

Marka syropów firmy Hoop z kampanią wiosenną.

31 marca 2015

Continental ponownie organizuje kampanię w mediach Agory

Niestandardowa kampania "Wyjechani na weekend" potrwa do lata.

31 marca 2015

IQS: Zmienia się sposób konsumpcji telewizji przez Polaków

Oglądanie telewizji to coraz częściej okazja do równoczesnego wykonywania innych czynności domowych.

31 marca 2015

Wirtualna Polska liczy na 80-100 mln zł z wejścia na giełdę

Oprócz emisji nowych akcji część swoich - do 23,5 proc. - zamierza sprzedać także Innova Capital. Pieniądze mają być przeznaczone na spłatę zadłużenia i kolejne akwizycje.

31 marca 2015

Dyrektor zarządzająca Media Direction OMD przechodzi do biura reklamy TVN

Aleksandra Przeździecka, dotychczasowa dyrektor zarządzająca domu mediowego Media Direction OMD, przechodzi do biura reklamy TVN Media, gdzie będzie dyrektorem ds. strategii rozwoju Premium TV.

31 marca 2015

Siedem osób awansowało na stanowiska associate directorów w MediaComie

Dom mediowy zmiany w strukturze tłumaczy potrzebą utworzenia specjalnych zespołów do obsługi klientów pozyskanych w ub.r.

31 marca 2015

TVP zakończyła 2014 r. z 6,3 mln zł zysku

W 2013 r. publiczny nadawca miał 20,5 mln zł straty.

1 kwietnia 2015

Winiary z myślą o lecie

Marka z portfolio Nestle wchodzi w nowy segment deserów - puddingi.

1 kwietnia 2015

Mondelez proponuje śniadanie w formie tartinki

Firma poszerza portfolio ciastek BelVita o tartinki z nadzieniem czekoladowo-orzechowym.

1 kwietnia 2015

Szczoteczki Jordan z kampanią w telewizji

Cederotth poleca dopasowanie szczoteczki do potrzeb konsumenta.

1 kwietnia 2015

IKEA Centres ma nowego dyrektora działu najmu

Monika Bańkowska awansowała ze stanowiska lease managera.

1 kwietnia 2015

Polski producent rowerów promuje aktywność na wiosnę z udziałem Mai Włoszczowskiej

Za koncepcję akcji promocyjnej dla marki Kross odpowiada agencja Byss.

1 kwietnia 2015

Chrzanowska Manufaktura Wędlin poszerza portfolio

Firma wprowadza na rynek trzy nowe warianty parówek - wieprzowe, drobiowe i z szynki.

1 kwietnia 2015

Absolut zachęca do spróbowania swoich sił w sztuce barmańskiej

Pernod Ricard z wiosenną propozycją miniatur wariantów smakowych dodawanych do klasycznego wariantu Absoluta.

1 kwietnia 2015

Cztery domy mediowe w przetargu USP Zdrowie

Broni się Starcom, a szansę mają też: PHD Media Direction, Initiative i MEC, który w ramach Mets powołuje specjalny zespół.

1 kwietnia 2015

Appetita sponsoruje gotowanie Ewy Wachowicz

Colian zaangażowany w kolejny program kulinarny.

1 kwietnia 2015

Piątnica zadowolona z wyników

W ciągu 12 miesięcy 2014 r. spółka zwiększyła sprzedaż wszystkich kluczowych produktów, a jej przychody, mimo ograniczeń eksportowych, wzrosły o 5 proc. - do poziomu 890 mln zł.

1 kwietnia 2015

Milka ze skoczną czekoladą na święta

Mondelez poszerza portfolio czekolad Milki o wariant z białymi zającami.