M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

1 kwietnia 2015

Pekao SA odnawia pamiątki klientów

Ruszył specjalny konkurs banku, za jego przygotowanie odpowiada The Digitals.

1 kwietnia 2015

Joanna Pietrzak dyrektorem sprzedaży oferty internetowej marek prasowych Agory

Zajmie się obsługą klientów zainteresowanych reklamą w projektach cyfrowych tytułów prasowych wydawnictwa.

1 kwietnia 2015

W IPG powstaje Mediabrands Studio

Na czele działu akcji niestandardowych stanęła Monika Wójcicka.

1 kwietnia 2015

Getin Bank przygotował harcerzom puszki do kwestowania z terminalami kartowymi

W akcję zaangażowana była także agencja 180heartbeats + Jung v. Matt.

1 kwietnia 2015

Monika Piątkowska w zarządzie PMPG Polskie Media

Pokieruje planowanymi projektami zagranicznymi spółki.

1 kwietnia 2015

Polsat Media koncentruje działania w obszarze online na VoD

Zajmie się też realizacją projektów specjalnych.

2 kwietnia 2015

Zarządzanie AdWords przez mobilną aplikację

Google daje nowe narzędzie swoim klientom reklamowym.

2 kwietnia 2015

Katarzyna Chmura awansowała w TNS Polska

Obejmie stanowisko deputy client service directora.

2 kwietnia 2015

TVP i POT chcą być operatorami MUX8

TVP chce w ten sposób poszerzyć naziemną dystrybucję TV Polonii i TVP Kultury. Wygrana umożliwi też start TVP Dokument.

2 kwietnia 2015

Canal+Seriale zamiast Canal+Film2

Zmiany czekają też stacje sportowe NC+.

2 kwietnia 2015

Paweł Kolenda w komitecie badawczym IAB Europe

Dyrektor ds. badań IAB Polska odpowiada za plany badawcze europejskiego biura.

2 kwietnia 2015

Saturn w portfolio agencji WebTalk

Agencja odpowiada za kanały społecznościowe sieci handlowej.

2 kwietnia 2015

Nowa kampania Mini Lotto

Kreację przygotowała agencja Fat Baby, a strategię mediową opracował i media zakupił ZenithOptimedia Group.

2 kwietnia 2015

Dulux rozpoczyna kampanię nowej marki [wideo]

Działania reklamowe obejmują emisję spotu TV i kampanię w internecie.

2 kwietnia 2015

K2 niestandardowo dla PGE [wideo]

Agencja pracuje dla PGE od 2013 r.

2 kwietnia 2015

Zjednoczenie wprowadza nową markę kosmetyczną Cosmepick

Głównymi kanałami komunikacji będą Instagram, Facebook i YouTube.

2 kwietnia 2015

Maciej Kulpa dołączył do Vizeum Polska

Odpowiada za planowanie i zakup mediów dla MetLife.

2 kwietnia 2015

Żywiec Zdrój z nowymi etykietami i konkursem

Linia Smako-Łyk prezentuje się w nowej odsłonie. Za koncept kreatywny i realizację konkursu "Pokaż Swoją Owocową Stronę" odpowiada agencja VML Polska, natomiast zakupem mediów zajął się MediaCom.

2 kwietnia 2015

Prudential przygotowuje nową kampanię reklamową

Jej szczegóły mają być znane za kilka dni.

2 kwietnia 2015

Anita Makowska nową dyrektor marketingu firmy ubezpieczeniowej Gothaer

Zastąpiła Dorotę Pietrzyk, która rozstała się z firmą.

2 kwietnia 2015

Byss obsługuje Cambridge Chocolate Technologies

Agencja rozbudowuje portfolio klientów.

2 kwietnia 2015

Reklama Tantum Verde narusza normy Kodeksu Etyki Reklamy

Angelini Pharma Polska zobowiązana do wprowadzenia zmian w reklamie.

2 kwietnia 2015

8,5 mln puszek piwa w promocji Tatry do końca września

Producent realizuje największą w historii tej marki promocję sprzedażową.

2 kwietnia 2015

Rusza kampania Warki Radler

Spot przygotowała agencja Just, produkcją zajęło się studio Film Produkcja, a media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest (SMG).

2 kwietnia 2015

Jon Williams przewodniczącym konkursu KTR

Chief creative officer Grey EMEA będzie przewodniczył obradom jury zintegrowanego.

2 kwietnia 2015

Appetita "adwokatem diabła"

Marka z portfolio firmy Colian z product placementem w programie "Piekielny Hotel".

2 kwietnia 2015

"MMP" cyfrowo dla prenumeratorów

Udostępniamy cyfrowe wydanie magazynu na urządzenia mobilne z systemem Android oraz IOS. Zarówno magazyn, jak i sama aplikacja "Media & Marketing Polska" dostępna na tablety oraz smartfony są dla Państwa darmowe.

2 kwietnia 2015

Apetina z "dobrze skomponowaną" kampanią

Startują wiosenne działania komunikacyjne Arla Foods. Za przygotowanie strategii i kreacji oraz realizację działań odpowiada agencja XConcept, za zaplanowanie i zakup mediów - dom mediowy Carat Polska.

2 kwietnia 2015

Do usłyszenia po świętach

Następne wydanie MMP24 ukaże się we wtorek 7 kwietnia.

2 kwietnia 2015

Wystartowała kampania reklamowa Śnieżki Satynowej na rok 2015

Komunikacja kontynuuje strategię ubiegłorocznych działań.

2 kwietnia 2015

Grolsch na 400. urodziny coraz bardziej kulturalny

Startuje ogólnopolska kampania outdoorowa przygotowana przez warszawski oddział GPD.

2 kwietnia 2015

Wizz Air otwiera kolejną bazę w Polsce - w Lublinie

To już szósta, z 21 ogółem, baza węgierskiego niskokosztowego przewoźnika uruchomiona w naszym kraju.

2 kwietnia 2015

Jacek Osadnik nowym dyrektorem marketingu Kino Polska

Nowemu dyrektorowi będzie podlegać komunikacja marketingowa wszystkich produktów Grupy - m.in. kanałów filmowych spod marek Kino Polska i FilmBox - w kraju i za granicą.

7 kwietnia 2015

Nowy wizerunek i kampania Kropli Beskidu

Komunikacja "Czysta strona życia" jest utrzymana w nowocześniejszym niż dotychczas tonie.

7 kwietnia 2015

Awanse i zmiany w Digital Open Group

Małgorzata Skwira objęła nowo utworzone stanowisko head of PR. Doszło do kolejnych awansów i zatrudniono nowe osoby.

7 kwietnia 2015

2,6 mld zł był wart rynek reklamy internetowej w ub.r.

Niekwestionowanym liderem pod względem wartości jest wciąż display.

7 kwietnia 2015

Fiat Auto Poland zmienia nazwę

Nowa nazwa spółki to FCA Poland SA.

7 kwietnia 2015

Dentsu Aegis Network partnerem innowacyjnym Sopot Match Race 2015

Ma to być pierwsza realizacja w ramach budowy nowych kompetencji.

7 kwietnia 2015

Łukasz Kozłowski pokieruje zespołem Orange w Initiative

Po dziewięciu latach spędzonych w MEC Kozłowski zmienia dom mediowy.

7 kwietnia 2015

Bank Pekao partnerem transmisji Ligi Mistrzów UEFA w Multikinie

Podobnie jak rok temu kibice będą mogli zobaczyć wszystkie mecze, począwszy od jednej ósmej finału.

7 kwietnia 2015

IAB Internet Week - nowy cykl warsztatów IAB Polska

Pierwsza edycja wydarzenia odbędzie się w dniach od 13 do 17 kwietnia br.

7 kwietnia 2015

Lord Sommersby częstuje wiosną

Marka z portfolio Carlsberga poszerza się o wariant o smaku kwiatu bzu i limonki.

7 kwietnia 2015

Kampania kostek bulionowych Vegeta

Podravka stawia na rosół.

7 kwietnia 2015

Ania Starmach proponuje akcesoria do kawy

Jacobs kontynuuje akcję "Baw się kawą" i nadal wspiera ją kampanią.

7 kwietnia 2015

Nowy Passat w kampanii [wideo]

Działania reklamowe realizują Hand Made, K2 i MediaCom Warszawa.

7 kwietnia 2015

Gerber z akcją promocyjną

Za organizację projektu odpowiada Unique One.

7 kwietnia 2015

Textilmarket od początku roku otworzył 9 placówek

W tym roku sieć chce mieć jeszcze 50 nowych sklepów.

7 kwietnia 2015

Wizaż po liftingu

Serwis przeszedł relaunch na 15-lecie.

7 kwietnia 2015

Spot Wedla promuje czekolady i praliny

Lotte Wedel wspiera tym razem linię inspirowaną włoskimi deserami.

7 kwietnia 2015

To do PR - nowa agencja na rynku

Działalność rozpoczęła agencja PR kierowana przez Agnieszkę Nowak-Kozicką.