M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

7 kwietnia 2015

Sprite i Fanta z promocją "Orzeźwiające doładowanie"

Firma zapewnia, że to największa akcja w historii dla obu marek i realizuje ją we współpracy z marką Play.

7 kwietnia 2015

Pedigree z kampanią 360 stopni na rzecz adopcji

Marka uczy szacunku do zwierząt i odpowiedzialności.

7 kwietnia 2015

"Jakubiak lokalnie" i dżemy Herbapolu

Tomasz Jakubiak kontynuuje wsparcie produktów Herbapolu.

7 kwietnia 2015

Paweł Tomczuk przestaje kierować MSLGroup

Teraz jako founding partner będzie wspierał rozwój biznesu i doradzał zarządowi. Jego obowiązki przejął prezes firmy Sebastian Hejnowski.

7 kwietnia 2015

KRRiT rozpoczyna konsultacje ws. czterech nowych kanałów naziemnej telewizji

Na opinie Krajowa Rada czeka do końca miesiąca.

7 kwietnia 2015

W Kuchni+ obejrzymy pierwsze autorskie talk show

"Ślinotok" poprowadzą raper Piotr "Vienio" Więcławski i szefowa kuchni Adrianna Marczewska, uczestniczka "Top Chefa".

7 kwietnia 2015

Radio Kolor ma nowy logotyp

Ostatnie odświeżenie wizerunku radio przebyło sześć lat temu.

7 kwietnia 2015

Beata Białkowska, zarządzająca marketingiem Cyfrowego Polsatu i Plusa, odchodzi z grupy

Podział kompetencji po jej odejściu zostanie dopiero ustalony.

7 kwietnia 2015

Wołoszański w przestworzach w nowej kampanii Liberty Ubezpieczenia

Co ma wspólnego bombowiec B-17 Latająca Forteca z ubezpieczeniem samochodu?

7 kwietnia 2015

Kompania Piwowarska będzie reklamowała nowe Tyskie Radler

Największy w kraju producent piwa wprowadza pod swoją sztandarową marką miks piwa i lemoniady. Kampanię szykuje agencja Young & Rubicam, a opakowanie zaprojektowało Wilk Studio.

7 kwietnia 2015

Nowy dyr. biura reklamy Fratrii i jego zastępca przeszli z Grupy Allegro

Karol Skorupski, dotychczasowy dyrektor biura reklamy Grupy Allegro i GG Network, będzie nowym dyrektorem biura reklamy Fratrii, a jego zastępcą zostanie Marcin Ośmiałowski.

7 kwietnia 2015

Intermarché ze świąteczną odsłoną działań

Komunikacja eksponuje nowy projekt kulinarny sieci - Atelier Intermarche.

7 kwietnia 2015

Z Credit Agricole do Anwilu

Olga Wieszczek została rzeczniczką prasową włocławskiego Anwilu.

7 kwietnia 2015

Demner, Merlicek & Bergmann przygotowała nową komunikację Media Markt

Nowa-stara agencja przygotowała nowy format komunikacji sieci handlowej stawiający na emocje.

7 kwietnia 2015

Cyfrowy zasięg Polskiego Radia poszerza się o kolejne miasta

Dziesięć nowych nadajników i sześć kolejnych miast zostało objętych technologią DAB+.

8 kwietnia 2015

Black namawia do podwójnego grzechu

FoodCare na wiosnę na turbodoładowaniu.

8 kwietnia 2015

Twardziele miękną od Milki

Mondelez wspiera wariant czekolady Milka z dodatkiem Oreo.

8 kwietnia 2015

Monster Munch w telewizji po raz pierwszy od wielu lat

Przekąski Lorenza powracają z silnym wsparciem w telewizji. Kreację na rynek polski rozwinęła niemiecka agencja Pahnke.

8 kwietnia 2015

Lubella startuje z nowym serwisem

Maspex kontynuuje wsparcie swojej marki.

8 kwietnia 2015

Nowy wizerunek Orange [wideo]

Publicis Poland adaptował kreacje Publicis Conseil do potrzeb polskiego rynku.

8 kwietnia 2015

Anna Putts, dyrektor marketingu Samsung Electronics Polska, przewodniczącą jury Golden Arrow

Zgłoszenia na konkurs można nadsyłać do 8 maja.

8 kwietnia 2015

Sprostowanie: Kampania kostek bulionowych Vegeta

Media na potrzeby kampanii kupuje Havas Media.

8 kwietnia 2015

Martis rozpoczyna współpracę z Wyborową

Pierwszym wspólnym projektem było przygotowanie serii dedykowanych materiałów i gadżetów reklamowych.

8 kwietnia 2015

Canal+ i Discovery uruchamiają wspólny kanał TV

Nowa stacja premium wystartuje w maju br.

8 kwietnia 2015

Alpen Gold z dużą kampanią wizerunkową

Marka Mondeleza z odważną odsłoną i komunikacją adresowaną do kobiet. Marka rozpoczyna również nowe pozycjonowanie.

8 kwietnia 2015

Marek Cieliczko menedżerem ds. ramówki Fokus TV

Do jego zadań należy planowanie i opracowywanie ramówki miesięcznej kanału oraz nadzór nad ramówką dzienną.

8 kwietnia 2015

Joanna Marek w agencji SearchLab

Jest związana z Agorą od 2003 r. Przez dziewięć lat zarządzała zespołami sprzedażowymi.

8 kwietnia 2015

Goldfinger prowadzi projekt promocyjny dla Nikona

Agencja przygotowała komunikację promocji typu cashback.

8 kwietnia 2015

Tomasz Brzeziński dołącza do zespołu Netsprint

Do jego najważniejszych obowiązków należeć będą analiza, tworzenie nowych rozwiązań i usprawnień w systemach produkcyjnych oraz służących obsłudze klienta.

8 kwietnia 2015

Provident: sprawdź, abyś potem nie żałował

Nową kampanię reklamową dla firmy pożyczkowej przygotowały agencje Opus B i AdHeads oraz dom mediowy OMD.

8 kwietnia 2015

Biuro Podróży Reklamy dla marki Bondex

Zakres realizowanych działań obejmuje dwa segmenty prac.

8 kwietnia 2015

Maspex z kampanią dla Owoców Świata

Firma promuje linię Tymbarku w nowych opakowaniach. Za kreację odpowiada Brainbox.

8 kwietnia 2015

Kubuś z nowym musem

Marka Maspeksu poszerza portfolio o smak brzoskwiniowy.

9 kwietnia 2015

Żywiec Zdrój gazuje sok

Firma poszerza portfolio o nowość - linię wód źródlanych z sokiem owocowym.

9 kwietnia 2015

Agata Krogulec nowym dyrektorem dystrybucji kanałów telewizyjnych w Grupie ZPR Media

Z Grupą po osiemnastu latach rozstaje się Maciej Domagała.

9 kwietnia 2015

Radio Zet Chilli startuje z kampanią

Stacja Eurozetu promuje się na wiosnę.

9 kwietnia 2015

Z Evolution Media do sieci Multi Channel Network

Radosław Leżański dołącza do zespołu Multi Channel Network.

9 kwietnia 2015

Spółdzielnia Mleczarska Ryki z inwestycją w nowoczesną linię produkcyjną

Firma przeznacza 10 mln zł na nowoczesną linię do konfekcji sera.

9 kwietnia 2015

Desperados dla millennialsów

Kreację przygotowała agencja W+K Amsterdam, a adaptowała ją agencja Good. Za działania w internecie odpowiada K2, a za zakup mediów MediaVest.

9 kwietnia 2015

Sugarfree zamiast H Warsaw

Nową agencją pokieruje jej "stary" szef, czyli Juliusz Baliszewski, natomiast kreacją będzie dowodził Tomasz Zieliński z Havas Worldwide Warsaw.

9 kwietnia 2015

Winiary z nowym produktem

Marka Nestle poszerza portfolio produktów o bazę do jasnych sosów.

9 kwietnia 2015

IKEA dla wegan

Popularne w restauracjach sieci meblowej klopsiki otrzymamy również w wersji wegańskiej.

9 kwietnia 2015

2,1 mld zł zebranych składek dało MetLife awans z szóstej na trzecią pozycję

Zysk netto MetLife TUnŻiR w 2014 r. wyniósł 351 mln zł. Kreacją reklam dla MetLife zajmuje się agencja PZL, a planowaniem i zakupem mediów dom mediowy Vizeum.

9 kwietnia 2015

AMS promuje pędzącą Mazdę

Marka samochodu to drugi reklamodawca, który zdecydował się skorzystać z backlightów z ledową technologią.

9 kwietnia 2015

Multikino Media wprowadza pierwszą rozrywkową platformę

Aplikacja Multiworld ma umożliwiać rozszerzenie oznakowanych formatów reklamowych i uzyskanie dodatkowych informacji o produkcie.

9 kwietnia 2015

Anwil wspiera polskich ciężarowców

Spółka z Grupy Orlen podjęła decyzję o kontynuowaniu współpracy z Polskim Związkiem Podnoszenia Ciężarów (PZPC).

9 kwietnia 2015

Converse zapraszają do zabawy

Marka zaprasza do wspólnego celebrowania swoich urodzin.

9 kwietnia 2015

Piotr Zięba dołącza do zespołu Sony Music Entertainment Poland

Będzie odpowiadał za rozwój dystrybucji w krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

9 kwietnia 2015

Dariusz Kołacz wiceprezesem w krakowskim oddziale Polska Press

Będzie odpowiadał m.in. za aktywności marketingowe firmy.

9 kwietnia 2015

Katarzyna Johansson dyrektorem sprzedaży i marketingu AIA

Będzie odpowiadać za tworzenie polityki handlowej.