M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

14 kwietnia 2015

Google, IKEA, Mars, ING najbardziej pożądanymi pracodawcami według specjalistów

Firma rekrutacyjna Antal International prezentuje wyniki swojego dorocznego badania.

14 kwietnia 2015

Tygrys jako reporter

Startuje nowa kampania energetyka Tiger z portfolio Maspeksu.

14 kwietnia 2015

Kuchnia Dantego zaprasza do konkursu

Malma tym razem zachęca do wypróbowania swoich sił również w językowych łamańcach.

14 kwietnia 2015

Nowa kampania BBDO dla Prudentiala [wiedo]

Ubezpieczyciel rekrutuje przedstawicieli do współpracy w całym kraju 
i mówi o zasadach.

14 kwietnia 2015

Wojciech Ożdżeński dyrektorem marketingu T-Mobile Polska

Ostatnie 2,5 roku pracował w PGE, a wcześniej przez 13 lat w Polkomtelu.

14 kwietnia 2015

Robert Bednarski dyrektorem Facebooka na region CEE

Były prezes Grupy Onet dołącza do warszawskiego biura Facebooka.

14 kwietnia 2015

Total angażuje konsumentów w loterię [wideo]

Główną wygraną w loterii jest Citroën C4 Cactus, którego losowanie odbędzie się 1 lipca br.

14 kwietnia 2015

Cezary Szymanek nowym naczelnym "Sukcesu"

Oprócz szefowania "Bloomberg Businessweek Polska" pokieruje także redakcją kolejnego tytułu Gremi Business.

14 kwietnia 2015

Jan Piotrowski traderem w Amnet Polska

Poprzednio związany był z IDMnetem.

14 kwietnia 2015

Leszek Chmielewski powraca [wideo]

Nowa odsłona kampanii piwa Lech Premium od GPD Advertising.

14 kwietnia 2015

Universal McCann realizuje kampanię piątego sezonu "Gry o tron"

Kolejny sezon kultowego serialu wchodzi na antenę HBO.

14 kwietnia 2015

Polska wśród pięciu rynków telewizyjnych najbardziej zainteresowanych formatami serialowymi

W czołówce są jeszcze USA, Turcja, Rosja i Ukraina.

14 kwietnia 2015

Duże zainteresowanie na MIPTV 2015 dokumentem zrealizowanym przez Norwegów w Polsce

Koproducentami filmu “I am Kuba" są między innymi AMP Polska/Edward Porembny i PISF.

14 kwietnia 2015

Kevin Spacey poleca nowy Renault Espace

Kampanię odświeżonego modelu Renault przygotowały Publicis i OMD.

14 kwietnia 2015

Spot Samsunga Galaxy S6 wygrywa w rankingu YouTube Ads Leaderboard w marcu

Na kolejnych pozycjach znalazły się filmy marek: Plush, Marvel, Malma i ponownie Samsunga.

14 kwietnia 2015

Netia wprowadza nagrywarkę TV w internecie

Operator rusza z kampanią reklamową przygotowaną przez Brasil, Carat i Value Media.

14 kwietnia 2015

Pożyczki od Vivusa w kioskach Ruchu

Dzięki współpracy z Ruchem firma pożyczkowa liczy na znaczny wzrost obrotów.

14 kwietnia 2015

Łukasz Zadworny nowym dyrektorem marki Volkswagen, a Tomasz Porawski - marki Skoda

Po 13 latach pracy dla marki Skoda Łukasz Zadworny przejmie odpowiedzialność za markę Volkswagen. Zastąpi go Tomasz Porawski, który przez sześć lat odpowiadał za sprzedaż Skody w Polsce.

15 kwietnia 2015

Philips reklamuje depilatory Lumea [wideo]

Adaptacją spotów oraz kampanią w internecie zajęła się Ogilvy & Mather.

15 kwietnia 2015

AXN wspiera wiosenne premiery [wideo]

Za przygotowanie i realizację konkursu oraz kreacje internetowe odpowiada agencja Threei.

15 kwietnia 2015

Monster Media Group otwiera własne biuro sprzedaży reklam

Za sprzedaż agencyjną oraz bezpośrednią odpowiadają Katarzyna Kowalska i Joanna Jankowska, które wcześniej pracowały w sieci Evolution Media Net.

15 kwietnia 2015

Lemon Sky J. Walter Thompson Poland realizuje kampanię Sadolin Extra

Kampania obejmuje spoty TV, które będą emitowane również na rynkach zagranicznych.

15 kwietnia 2015

Royal Ad wzmacnia dział sprzedaży agencyjnej

Sieć reklamy luksusowej zatrudnia dwóch sales managerów.

15 kwietnia 2015

Carat zatrudnia cztery nowe osoby

Dom mediowy zatrudnia plannerów.

15 kwietnia 2015

Be Media poszerza ofertę ekranów Transit

Oferta nośników obejmuje ponad 55 miast w Polsce.

15 kwietnia 2015

EmLab promuje europejską wołowinę w Turcji

Działania informacyjne koncentrują się na obszarze komunikacji biznesowej.

15 kwietnia 2015

Bulionetka Knorra będzie Esencją

Produkt Unilevera promowany przez Marco Pierre White'a będzie nosił nazwę Esencji.

15 kwietnia 2015

TVP pokaże wielki, najdroższy w historii boks

To TVP, a nie promujący od lat pięściarstwo Polsat, będzie transmitować walkę stulecia między Floydem Mayweatherem i Manny Pacquiao. Według niektórych prognoz "na ringu" będzie do wzięcia ok. 400, a może nawet 500 mln dol., co jest prawdopodobnie rekordem niemożliwym do pobicia w boksie zawodowym.

15 kwietnia 2015

"Kukbuk" z wydaniem specjalnym

Tym razem numer poświęcony jest wnętrzu i podróżom.

15 kwietnia 2015

Knorr i Hellmann's we wspólnej aktywacji konsumenckiej

Z okazji sezonu grillowego dwie marki Unilevera łączą siły.

15 kwietnia 2015

Radio Vox FM zadowolone z wyników kampanii

Stacja poprawiła wyniki słuchalności, odnotowując najwyższy na przestrzeni ostatniego roku udział w czasie słuchania w trzech badanych grupach wiekowych.

15 kwietnia 2015

IQS zostaje wzmocniony przez sześć nowych osób

Instytut badawczy zasilili nowi menedżerowie z dużym doświadczeniem rynkowym.

15 kwietnia 2015

Mosqi.to pracuje dla marki Top Secret

Strony nie ujawniają, na jak długo podpisały umowę.

15 kwietnia 2015

Wojciech Modest Amaro twarzą kampanii farb

Marka z portfolio FFiL Śnieżka startuje z kampanią. Za kreację odpowiada Grupa Eskadra.

15 kwietnia 2015

RMF FM nadal na czele z udziałem 25,7 proc.

W ostatniej fali kwartalnego badania Instytutu Millward Brown flagowa stacja RMF zdecydowanie na czele pod względem udziału w czasie słuchania.

15 kwietnia 2015

Agora wprowadza na rynek nowy magazyn kulinarny

Debiutuje miesięcznik "Lubię Gotować" za 1,99 zł.

15 kwietnia 2015

Edipresse z nowym miesięcznikiem "Be Active"

Wydawca wesprze miesięcznik kampanią za 4,5 mln zł, a naczelną redakcji zostanie Ewa Chodakowska.

15 kwietnia 2015

SPI International uruchomi kanał FunBox Ultra HD 4K

Będzie to pierwszy polski kanał telewizyjny nadajacy w standardzie 4K.

15 kwietnia 2015

Prince Polo świętuje 60-lecie

Marka Mondeleza przygotowała dla konsumentów atrakcje.

15 kwietnia 2015

Heyah z nowymi pakietami Smart

Nowa oferta drugiej marki T-Mobile skierowana jest przede wszystkim do młodych - zawiera duże pakiety mobilnego internetu w niskich cenach. I to na internecie skupi się kampania, której przygotowaniem zajmą się niedawno wybrana Brain (ATL), dotychczasowa agencja G7 (BTL) i Starcom.

15 kwietnia 2015

"Grazia" będzie miesięcznikiem

Wydawnictwo Bauer poszerza segment magazynów luksusowych.

15 kwietnia 2015

Wirtualna Polska: na kolejne akwizycje wydamy 50-80 mln zł

WP chce aktywnie uczestniczyć w dalszej konsolidacji rynku internetowego w Polsce.

15 kwietnia 2015

Marcin Dubiniec dołącza do zespołu Papaya

Nowy reżyser reprezentowany jest przez Papaya na zasadach wyłączności.

15 kwietnia 2015

"Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy" otrzymuje wsparcie reklamowe

Działania reklamowe prowadzone są głównie w internecie, za które odpowiada SMG i należąca do niej agencja Next.

16 kwietnia 2015

Carrefour stawia na czytelników

Sieć supermarketów wzbogaca ofertę książek w swoich sklepach.

16 kwietnia 2015

Ballantine's z limitowaną edycją

Do sklepów trafia limitowana edycja whisky - Satellite.

16 kwietnia 2015

Piotr Ruszak dyrektorem ds. reputacji marki w SMG

Odpowiada za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną wszystkich marek agencji i departamentów specjalistycznych SMG.

16 kwietnia 2015

WebTalk poprowadzi komunikację digital marki Oshee Polska

Agencja zajmie się głównie kanałami społecznościowymi.

16 kwietnia 2015

Hubert Kowalczyk został head of IA/UX w Edge Technology

Poprzednio związany był z Isobar Poland.

16 kwietnia 2015

Kubuś namawia do polubienia WF-u

Marka Maspeksu z intensywnymi działaniami na rzecz aktywności dzieci.