M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

16 kwietnia 2015

Bauer wprowadza magazyn dla millenialsów

Na rynek trafia "Bravo Tube News" - magazyn dla youtuberów.

16 kwietnia 2015

Startuje kampania "Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku"

Maspex rusza z coroczną odsłoną działań promujących markę napojów.

16 kwietnia 2015

Polskie dokumenty kooprodukowane przez TVP zdobyły cztery nagrody w Las Vegas

Doceniono: "Kabaret śmierci", "Portrety wojenne", "Granatowy zeszyt" i "Obietnicę dzieciństwa".

16 kwietnia 2015

Cydr Lubelski w puszkach

Ambra SA, producent Cydru Lubelskiego, jeszcze mocniej stawia na impulsowość zakupów.

16 kwietnia 2015

Kit Kat namawia do przerwy

Startuje nowa kampania czekoladowego batona Nestle.

16 kwietnia 2015

ING Bank promuje firmowe konta

"W ING bankuję, tak jak prowadzę firmę. Po swojemu" - rusza nowa kampania Kont Direct dla Firmy ING Banku Śląskiego.

16 kwietnia 2015

CIECH stawia chwastom granicę

Wystartowała nowa kampania marketingowa Chwastoksu i Agrosaru, zrealizowana przez agencję reklamową Walk.

16 kwietnia 2015

Unilever z dużą inwestycją w lody

Firma znacznie poszerza portfolio kilku marek, stawia zarówno na lody impulsowe, jak i kategorię lodów familijnych. Najsilniejsze wsparcie reklamowe mają otrzymać warianty jogurtowe Big Milka.

16 kwietnia 2015

18-letnia whisky Grant's debiutuje na polskim rynku

Marka z portfolio CEDC jest najczęściej nagradzaną szkocką whisky typu blended.

16 kwietnia 2015

TVP promuje na targach MIPTV swoje formaty programowe

Wśród propozycji nadawcy publicznego dominują formaty serialowe.

16 kwietnia 2015

SPI International przeprowadzi rebranding stacji filmowej

Poszerzy też dystrybucję trzech innych stacji tematycznych.

16 kwietnia 2015

Po raz pierwszy od siedmiu lat LOT zakończył rok na plusie

Na działalności podstawowej, czyli na lataniu, nasz narodowy przewoźnik zarobił ponad 99 mln zł. EBITDA wyniosła 291 mln zł, o 86 proc. więcej niż w 2013 r. Ze względu na osłabienie złotówki spółka zaksięgowała jednak 263 mln zł straty netto.

16 kwietnia 2015

Tomasz Kot reklamuje T-Mobile

Operator rusza z nową platformą komunikacji - rodzinnym miniserialem reklamowym. Kreację przygotowała agencja DDB & Tribal.

16 kwietnia 2015

Allegro i mBank zawiązują partnerstwo - będą wspólnie oferować rachunki bankowe

MBank i Allegro podpisały długoterminową umowę polegającą na oferowaniu produktów bankowych klientom serwisu.

16 kwietnia 2015

Duże zainteresowanie produkcjami lokalnymi na polskim stoisku na MIPTV 2015

Odwiedzający najczęściej interesują się lokalnymi produkcjami dokumentalnymi.

16 kwietnia 2015

Jero Lenssinck Communication nową agencją na rynku

Funkcję dyrektor zarządzającej pełni Magdalena Przyborowska.

16 kwietnia 2015

Nowa limuzyna Infiniti Q70 w kampanii autorstwa Directors

Kampania obejmuje outdoor, radio oraz internet.

17 kwietnia 2015

Publicis oddaje głos Morlińskim w nowej kampanii dla Animeksu [wideo]

Celem działań jest nadanie marce nowego wizerunku.

17 kwietnia 2015

Schulz Brand Friendly i Saszan wprowadzają na rynek nową markę przekąskową

Kampania realizowana będzie pod hasłem "Chrupanie, muzyka, impreza".

17 kwietnia 2015

Anna Karczmarczuk prezesem Ipsosa

Przez ostatnie trzy lata pełniła funkcję dyrektora ds. kontaktów z klientami w TNS Polska.

17 kwietnia 2015

Natalia Zadykowicz dołącza do Vizeum

Przez ostatnie trzy lata związana była z ZOG-iem.

17 kwietnia 2015

BoxOfAds debiutuje na rynku

Narzędzie ułatwia planowanie i tworzenie kampanii display w sieciach reklamowych.

17 kwietnia 2015

Opcom kolejny rok będzie pracował dla marki Chipsletten

Umowa została przedłużona bez potrzeby organizowania przetargu.

17 kwietnia 2015

Monika Szklarz w zespole Turner Broadcasting System Polska

Przez ostanie osiem lat pracowała w Samsung Electronics Polska na stanowisku specjalisty ds. PR.

17 kwietnia 2015

Specjal wraca do promocji konsumenckiej

Do wygrania jest 2,8 mln puszek piwa.

17 kwietnia 2015

Trzy osoby dołączają do MoBehave

Agencja powiększa się o dwóch mobile marketing coordinators i sales executive.

17 kwietnia 2015

The Digitals przygotowała kampanię dla Marvipolu

Firmy współpracują ze sobą od początku bieżącego roku.

17 kwietnia 2015

#LepszaJa - Nike motywuje kobiety na całym świecie [wideo]

Za produkcję spotów odpowiada agencja Wieden + Kennedy.

17 kwietnia 2015

Piotr Zawałło i Dariusz Samul w FCB Warsaw

Nowy seniorski team kreatywny dołącza do agencji.

17 kwietnia 2015

Anna Podkowińska zostanie szefem digitalu w Burda International

Będzie nadzorować rynek polski i czeski.

17 kwietnia 2015

Łukasz Moczulski odpowiada za kluczowych klientów w Youngers

Z tą agencją związany jest od 2010 r.

17 kwietnia 2015

Agata Meble ponownie zachęca do zakupu jej produktów [wideo]

Kampanię realizują Opus B i Vizeum.

17 kwietnia 2015

Niestandardowa akcja Fiata 500

"Upoluj kultową 500-tkę" - to nowa realizacja reklamowa marki w Facebooku.

17 kwietnia 2015

Odświeżony Redd's z kampanią "Piwo inne niż inne"

Matowe etykiety i ciemniejsza, stonowana kolorystyka mają lepiej podkreślać piwny charakter napoju. Nowy smak - gruszka z chili.

17 kwietnia 2015

Wojowniczy Okocim

Nowa kampania reklamowa piwa Okocim ponownie wykorzystuje motyw "wojowników".

17 kwietnia 2015

Katarzyna Bujakiewicz reklamuje Playa

Kolejna celebrytka w plejadzie Playa.

17 kwietnia 2015

Orange zmienia wizualizację marki

Nowy system komunikacji i claim mają odzwierciedlać nową filozofię marki definiującą biznes, oferty produktów przez pryzmat rzeczywistych potrzeb klientów.

20 kwietnia 2015

EB wraca na rynek

Grupa Żywiec potwierdza wprowadzenie marki, ale nie komentuje informacji o wsparciu i dystrybucji.

20 kwietnia 2015

McCann Worldgroup dla Fundacji Dzieci Niczyje [wideo]

Kampania rozpoczęła się 10 kwietnia niestandardowym eventem w warszawskiej Kinotece.

20 kwietnia 2015

Buty firmy Adidas w wiatach przystankowych AMS [wideo]

Za planowanie i zakup OOH odpowiadają Posterscope oraz Carat.

20 kwietnia 2015

GIF wycofał serię leku Drosetux

W syropie znaleziono zanieczyszczenia.

20 kwietnia 2015

I kwartał br. rekordowy dla kina

Po pierwszych trzech miesiącach sprzedano blisko 14 mln biletów.

20 kwietnia 2015

Costa Coffee niestandardowo w Instagramie

Kampanię realizuje K2 Media.

20 kwietnia 2015

Spotify wprowadza nowość dla reklamodawców

Kampanie reklamowe będzie można targetować na podstawie wyborów muzycznych użytkowników.

20 kwietnia 2015

LoveBrands Relations dla Grupy Pracuj

Agencja odpowiedzialna jest przede wszystkim za budowanie relacji z mediami i tworzenie materiałów prasowych.

20 kwietnia 2015

MediaCom realizuje pierwszą kampanię dla Biodermy

Współpraca domu mediowego z klientem odbywa się na dwóch obszarach: kreacji oraz performance’u.

20 kwietnia 2015

Przychody Kompanii Piwowarskiej zmalały o 2 proc.

Spadek odnotowano, mimo że firma od kwietnia ub.r. do marca br. sprzedała o 2 proc. więcej piwa.

20 kwietnia 2015

Publicis dla Orange w nowej formule

Pierwszy spot przygotowany przez polski Publicis dla Orange Polska w ramach nowej komunikacji marki.

20 kwietnia 2015

BZ WBK z Mrozem i Sound’N’Grace

Bank wyraźnie kieruje przekaz do młodych.

20 kwietnia 2015

Media Serwis Zawada wydaje e-magazyn "W Siodle"

Publikacja dostępna jest bezpłatnie na tablety i smartfony.