M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

20 kwietnia 2015

W kwietniu zadebiutuje miesięcznik "Ekspress Reporterów"

Za projektem stoi wydawnictwo Fabuła Fraza.

20 kwietnia 2015

Marcin Gortat promuje Akademię Sportu w Teletoon+

Słynny koszykarz zachęca dzieci do aktywności fizycznej.

20 kwietnia 2015

Na MIPTV 2015 TVP kupiła od Global Screen pakiet filmów i seriali

Wśród niemieckich propozycji m.in. głośny film wojenny.

21 kwietnia 2015

Saatchi & Saatchi wzmacnia dział kreacji

Marta Hermanowicz objęła stanowisko senior copywritera.

21 kwietnia 2015

Porta z nową kampanią

Wystartowała kampania marketingowa producenta drzwi pod hasłem "Otwórz się na nowe możliwości".

21 kwietnia 2015

"Miliony piw są w Tatrach" nowy spot komunikuje promocję konsumencką [wideo]

Za kreację odpowiada agencja Heart & Brain, za produkcję - Tango Production.

21 kwietnia 2015

Tymbark z relaunchem

Marka Maspeksu na nowy sezon powraca z oldskulową marką Cytroneta.

21 kwietnia 2015

Puchatek z serią gier logicznych dla dzieci

Kakao Maspeksu zachęca do wspólnej zabawy.

21 kwietnia 2015

Rusza kampania telewizyjna Warki [wideo]

Marka chce przypomnieć konsumentom o swoim rodowodzie.

21 kwietnia 2015

Reklama telewizyjna leku Herbapect w KER [wideo]

Aflofarm Farmacja Polska musi wprowadzić zmiany w spocie.

21 kwietnia 2015

PizzaPortal startuje z akcją wspierającą zdrowy tryb życia

"This is fit" ma promować zrównoważoną dietę i aktywność fizyczną.

21 kwietnia 2015

Janaszówek wyprodukuje 1100 paczek M&M's na minutę

Mars Polska otworzył nową linię produkcyjną w fabryce czekolady pod Sochaczewem. Ten kompleks jest jedną z największych inwestycji kapitałowych firmy na świecie.

21 kwietnia 2015

MEC: serwisy VoD głównych stacji TV popularne wśród internautów bez telewizorów

Serwisy Polsatu, TVN i TVP są bardzo popularne wśród internautów, którzy nie mają telewizorów. Wśród "beztelewidzów" obserwujemy przewagę kobiet, 25-34-latków oraz mieszkańców wielkich miast - pokazuje MEC VideoTrack.

21 kwietnia 2015

GoldenSubmarine przygotowała nowy serwis PISF

Strona dostępna jest w dwóch wersjach językowych: polskiej oraz angielskiej.

21 kwietnia 2015

Insignia przygotowała nową strategię dla Jurajskiej

Agencja wdraża działania wideo content, które będą przenikać się między TV a digitalem.

21 kwietnia 2015

Marek Sodolski wiceprezesem E-point

Odpowiada za marketing i sprzedaż.

21 kwietnia 2015

Izabela Wilgan na czele działu projektów specjalnych w Polska Press Grupa

Z wydawcą związana jest od 2009 r.

21 kwietnia 2015

Ringier Axel Springer Polska został Wydawcą Roku "MMP"

Redakcja magazynu "Media & Marketing Polska" przyznała tytuły i wyróżnienia w corocznym Raporcie Specjalnym "Wydawcy".

21 kwietnia 2015

Totalizator reklamuje Multi Multi

Celem loterii i towarzyszącej jej kampanii realizowanej przez Unique One, Fat Baby i ZenithOptimedia jest zmiana percepcji i zwiększenie rozpoznawalności tej gry.

22 kwietnia 2015

Bakuś rozpoczyna działania wizerunkowe [wideo]

Spot podkreśla, jak ważny jest okres dzieciństwa nie tylko dla najmłodszych, ale także dla ich rodziców.

22 kwietnia 2015

Microsoft reklamuje Xbox One z technologią Kinect [wideo]

Za kreację odpowiada Saatchi & Saatchi.

22 kwietnia 2015

"Avengers: Czas Ultrona" na etykietach wody Żywiec Zdrój

Marka z portfolio Danone poszerza portfolio o limitowaną serię ze specjalną "bohaterską" etykietą.

22 kwietnia 2015

Nowa kampania Skandii - #oddziś

Za kampanię odpowiada grupa Walk.

22 kwietnia 2015

Lubella poszerza portfolio

Maspex poszerza portfolio marki Lubella o Płatki żytnie.

22 kwietnia 2015

Pod presją UOKiK Provident zmienia sposób naliczania opłat za pożyczki

Od sierpnia br. opłaty za spłaty rat w domach klientów mają być zryczałtowane, a nie uzależnione od wysokości pożyczki.

22 kwietnia 2015

Tiger Restart rusza z outdoorową kampanią marki

Energetyk Maspeksu chce być pogotowiem w płynie dla tych, co mają trudne poranki.

22 kwietnia 2015

Łowicz "wygładza" dżem dla dzieci

Wystartowała kampania Agros-Novej promująca linię dżemów dla dzieci. Za kreację kampanii odpowiada agencja Brandplace, a zakup mediów powierzono MediaComowi.

22 kwietnia 2015

"DGP": Ministerstwo Zdrowia chce zakazu reklamy piwa

Wiceminister zdrowia Igor Radziewicz-Winnicki jest za całkowitym zakazem reklamy napojów alkoholowych, także piwa. Ponadto rozważane jest także wprowadzenie minimalnych cen na alkohol dostępny w sprzedaży detalicznej.

22 kwietnia 2015

W e-bookach rządzi Miłoszewski

Virtualo podsumowało I kwartał sprzedaży e-książek.

22 kwietnia 2015

Oliviero Toscani z kampanią dla marki Roleski [wideo]

Światowej sławy fotograf przygotował kampanię za 5,5 mln zł.

22 kwietnia 2015

Chrzanowska Manufaktura Wędlin gotowa na sezon grillowy

Firma poszerza portfolio o Frankfurterki do przygotowania na grillu.

22 kwietnia 2015

W 2014 Penta wypracowała 70 mln euro zysku netto

Jak poinformował portal Wyborcza.biz, grupa inwestycyjna Penta (właściciel około 200 księgarń Empik i aptek Dr. Max) radzi sobie dobrze na polskim rynku.

22 kwietnia 2015

DDC Media zmienia się w Media DDB & Tribal

Internetowy dom mediowy grupy CP DDB pod nowym szyldem. Będzie nim kierować Krzysztof Dębski.

22 kwietnia 2015

Fortuna Karotka Plus korzysta z kampanii rekomendacji

W akcji biorą udział kobiety w wieku 25-50 lat.

22 kwietnia 2015

Danonek ma uczyć i bawić dzieci

Wystartowała bezpłatna aplikacja edukacyjna dla dzieci.

22 kwietnia 2015

UPC Polska poszerza zasięg swoich usług

Teraz oferta firmy będzie dostępna również w Płocku. Startuje kampania informacyjna.

22 kwietnia 2015

Carrefour będzie promował literaturę francuską

Specjalnie z myślą o Warszawskich Targach Książki sieć przygotowuje dodatkowe działania promocyjne.

23 kwietnia 2015

Barczak i Osiadacz awansują w Universal McCann

Dom mediowy inwestuje w pracowników związanych z mediami online.

23 kwietnia 2015

23 zespoły nominowane w polskiej edycji Young Creatives Cannes

Zwycięskie teamy, które pojadą do Cannes, poznamy na Gali KTR 14 maja 2015 w stołecznym Teatrze Polskim.

23 kwietnia 2015

Biedronka otwiera sklep na Dworcu Centralnym w Warszawie

Sprzedaż w sklepie rozpoczyna się dzisiaj.

23 kwietnia 2015

Piotr Kania dyrektorem kreatywnym w Logic Design

Agencja projektowo-doradcza wzmacnia zespół.

23 kwietnia 2015

Textilmarket z pierwszą kampanią telewizyjną

Marka o 50 proc. zwiększa wydatki na marketing.

23 kwietnia 2015

Algida ruszyła ze wsparciem nowego Big Milka

Marka Unilevera wspiera nowy wariant lodów na patyku.

23 kwietnia 2015

Krystyna Czubówna reklamuje Termy Bukovina

Kampania prowadzona jest w rozgłośniach radiowych.

23 kwietnia 2015

Persil chce przekonać do kapsułek "konserwatywnych" konsumentów

Marka Henkla połączyła proszek i żel w jednej kapsułce, żeby pozwolić konsumentom "oswajać się" z nową technologią.

23 kwietnia 2015

Herbapol chce dodawać soki do napojów również latem

Firma wprowadza specjalne smaki na lato w linii Smaki Słońca.

23 kwietnia 2015

Karpińska i Kopeć dyrektorami marketingu "Gazety Wyborczej"

Będą odpowiadać za wszystkie działania promocyjne dziennika - zarówno wydań papierowych, jak i cyfrowych. 

23 kwietnia 2015

MiniMini+ uczy dzieci języków obcych

Stacja pokaże bajki w oryginalnej wersji językowej.

23 kwietnia 2015

Polsat prowadzi wiosną, TVP2 broni wyniku

Udziały czterech głównych stacji w czasie oglądania spadły od początku marca o 4 proc., w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej. Polsat przed TVN na pozycji lidera.

23 kwietnia 2015

Edipresse Polska SA wygrywa z Anną Janicką

Sąd oddalił apelację Anny Janickiej przeciwko wydawnictwu o ochronę dóbr osobistych.