M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

23 kwietnia 2015

Paweł Kolenda w jury IAB Research Awards 2015

Nagrody za najlepsze projekty badawcze zostaną rozdane na Interact Congress w Berlinie. "Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym tego wydarzenia.

23 kwietnia 2015

MK Cafe przekonuje, że "kawa nie służy do picia"

Hand Made zaprezentował nowy spot dla marki.

23 kwietnia 2015

Kampania T-Mobile wchodzi w kolejną fazę [wideo]

W internecie premierę będą miały specjalnie przygotowane na potrzeby tego medium kreacje. Wsparcie obejmuje również TV. Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja DDB & Tribal.

23 kwietnia 2015

4F angażuje społeczności dzięki grze "Challenge yourself"

Koncepcja aplikacji powstała z inicjatywy marki 4F i firmy Gamfi.

23 kwietnia 2015

Książęce z nową kampanią przygotowaną przez Nairobię [wideo]

Premiera trzech nowych spotów w telewizji przewidziana jest na początek maja.

23 kwietnia 2015

Główne anteny TVP postawią latem na premiery

Szczególnie bogata ma być oferta serialowa i filmowa.

23 kwietnia 2015

Pierwsza realizacja Brain dla Heyah

T-Mobile Polska ruszył z kampanią marki Heyah, do której kreację po raz pierwszy przygotowała nowa agencja.

24 kwietnia 2015

Nowi dyrektorzy kreatywni w Walk

Mariusz Pitura dołącza do zespołu agencji, Alek Frydrych awansuje w strukturze Walk Digital.

24 kwietnia 2015

Premiera "Z archiwum 997" wspierana jest kampanią [wideo]

Kampania będzie prowadzona przez najbliższe cztery tygodnie.

24 kwietnia 2015

Piotr Całka obejmuje rolę partnera zarządzającego w Inspire Labs

Przez ostatnich osiem lat związany był z agencją z Dentsu Aegis Network.

24 kwietnia 2015

Kolko i Snapp ze wspólną ofertą marketingu aplikacji mobilnych

Jednocześnie do Snapp dołączył Michał Lewandowski, poprzednio związany z agencją Walk.

24 kwietnia 2015

Goldbach Audience wzbogaca swoją ofertę reklamową w oparciu o Listonic

Reklamodawcy mogą już korzystać z nowego narzędzia.

24 kwietnia 2015

Dekoral promuje się nową kampanią

Sezon remontów w pełni - producent farb promuje swoją linię Dekoral Fashion w telewizji i internecie.

24 kwietnia 2015

Trzy firmy dołączają do IAA Polska

Dwóch marketerów i jeden dom mediowy dołączają do stowarzyszenia.

24 kwietnia 2015

4-procentowy wzrost sprzedaży bezpośredniej w 2014 r.

Łączna liczba zamówień wyniosła ok. 35 mln, z czego 92 proc. zostało zrealizowanych w sprzedaży indywidualnej.

24 kwietnia 2015

Rusza kampania serwisu OtoMoto

Po rebrandingu przyszedł czas na działania komunikacyjne w mediach.

24 kwietnia 2015

Hochland z silnym wsparciem komunikacyjnym

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Grasp Group.

24 kwietnia 2015

Grupa Żywiec po I kwartale br. - niższe przychody i niższa strata netto

Producent piwa w pierwszych trzech miesiącach uzyskał 615,6 mln zł przychodów ze sprzedaży.

24 kwietnia 2015

Samsung łączy promocję z Nespresso

Materiały promocyjne znajdą się w kanale e-commerce oraz w punktach sprzedaży.

24 kwietnia 2015

Rebranding WP doceniony w konkursie Transform Awards

Projekt zdobył złoto i I wyróżnienie.

27 kwietnia 2015

Matusik i Sidorowicz w zespole Hypermedia linked by Isobar

Odpowiadają przed Jolantą Kaczmarek, international group account manager.

27 kwietnia 2015

Schulz Brand Friendly opracował nową strategią pozycjonowania marki Mardom

Kampania realizowana będzie w internecie.

27 kwietnia 2015

Be Media oferuje pakiet mediów w Lux Medzie dla kampanii społecznych

Nowa propozycja biura reklamy.

27 kwietnia 2015

Group One kupuje pakiet kontrolny udziałów agencji Gong

Agnieszka i Bartosz Gołębiowscy pozostaną mniejszościowymi udziałowcami i zarządzającymi.

27 kwietnia 2015

Bank Pocztowy może pójść na giełdę

PKO BP, jego mniejszościowy akcjonariusz, wreszcie zgodził się na zmniejszenie zaangażowania. Bank ma ściśle współpracować z Pocztą.

27 kwietnia 2015

Sejm przyjął wszystkie poprawki do ustawy krajobrazowej

Kary za nielegalne reklamy będą wynosić czterdziestokrotność opłat reklamowych.

27 kwietnia 2015

Nespresso otwiera w miastach swoje butiki

Kawowa marka otworzyła swoje sklepy we Wrocławiu i w Krakowie.

27 kwietnia 2015

Uzupełnienie: Persil chce przekonać do kapsułek "konserwatywnych" konsumentów

Henkel wesprze nowy produkt wielokanałową kampanią.

27 kwietnia 2015

Fenomem rozwija kampanię wideo Netii [wideo]

Celem strategii opracowanej przez agencję jest edukacyjne wsparcie komunikacji ATL nowego produktu.

27 kwietnia 2015

Dekoral znów łączy Polaków kolorami [wideo]

Biuro Podróży Reklamy kolejny raz realizuje kampanię "Kolorowa Polska".

27 kwietnia 2015

Fokus TV udostępniony w sieci Multimedia Polska

Nadawcą kanału jest należąca do Grupy ZPR Media spółka TV Spektrum.

27 kwietnia 2015

Westwing zadowolony z przychodów

Przychody w 2014 r. zwiększyły się o 66 proc. do 183 mln euro, a spółka otrzymała kolejne 30 mln euro dofinansowania.

27 kwietnia 2015

Michał Pawłowski w składzie jury Ad Stars

Deputy creative director z Saatchi & Saatchi Group będzie oceniał prace na Ad Stars International Awards Korea

27 kwietnia 2015

Natalia Gębska szefuje antenie Radia Zet

Nową funkcję Gębska połączy z dotychczasowymi obowiązkami w Radiu Zet Chilli.

27 kwietnia 2015

Wojciech Jagielski odchodzi z Radia Zet

Joanna Sołtysiak zastępuje go na stanowisku dyrektora muzycznego.

27 kwietnia 2015

Agencja Imagine ma nowego klienta

Do klientów dołącza Bank Smart.

27 kwietnia 2015

Sphinx wprowadza kawę na wynos

Wraz z nowym menu lunchowym w restauracjach sieci pojawia się kolejne udogodnienie dla konsumentów.

27 kwietnia 2015

Raport o programach wsparcia sprzedaży 2015

Od jutra w MMP Online cykl publikacji o lojalności i wsparciu sprzedaży.

28 kwietnia 2015

Proama - milion klientów w trzy lata

Po nieco ponad trzech latach działalności firma ubezpiecza już 1 mln klientów.

28 kwietnia 2015

PKP Intercity zachęca do podróży [wideo]

Rusza nowa odsłona kampanii "Zapowiada się dobra podróż".

28 kwietnia 2015

Kolejne pismo dla dzieci od Media Service Zawada

"Playmobil" ma być magazynem kierowanym do odbiorców w wieku 4-10 lat.

28 kwietnia 2015

Nestle wprowadza koszerne Kit Katy

Fabryka Nestlé w Namysłowie rozpoczyna produkcję lodów koszernych. Produkcję pierwszej partii osobiście nadzorował naczelny rabin Polski Michael Schudrich.

28 kwietnia 2015

Nowa akcja Jankesa w Radiu Eska

Nagrodami w konkursie są vouchery na zakupy poprzez platformę internetową MyBaze.com, zrzeszającą światowe marki z sektora design.

28 kwietnia 2015

Polska Press Grupa zmieni serwisy regionalne

Proces właśnie się rozpoczyna. Pilotażowo pierwsze zmiany zostaną wprowadzone w "Dzienniku Zachodnim".

28 kwietnia 2015

Spot z lat 90. wspiera relaunch marki EB

Grupa Żywiec rozpoczyna kampanię.

28 kwietnia 2015

Wzrost wielkości sprzedaży OOH w I kwartale 2015 r.

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) publikuje wyniki finansowe.

28 kwietnia 2015

Maxi Zoo Polska startuje z kampanią

Sieć sklepów zoologicznych ma nowego dyrektora marketingu i sprzedaży, zatrudniła również agencję 4Frame do kompleksowej obsługi marki i niebawem ruszy z kampanią.

28 kwietnia 2015

Debiutuje butik interaktywny 11/10

11/10 powstało w ramach agencji Nairobia.

28 kwietnia 2015

QuarticOn wchodzi na rynek chiński

Firma świadcząca usługi reklamowe dla e-commerce debiutuje na szybko rozwijającym się rynku.

28 kwietnia 2015

Michał Dolny - z Netii do Multimedia Polska

Michał Dolny nowym dyrektorem marketingu Multimedia Polska.