M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

15 listopada 2002

Słodka Chwila Dr. Oetkera nagrodzona na targach żywności w Paryżu

Budyń Słodka Chwila Dr. Oetkera Polska otrzymał nagrodę za najlepszy produkt narodowy podczas Międzynarodowych Targów Żywności "SIAL 2002" w Paryżu....

18 listopada 2002

Procter & Gamble decyduje o przesunięciach globalnych budżetów

Przedstawiciele koncernu Procter & Gamble poinformowali o zmianach wśród agencji reklamowych obsługujących globalne budżety reklamowe firmy, których wysokość szacowana jest...

18 listopada 2002

Program RMF FM dostępny na platformie cyfrowej Polsatu

Program Radia RMF FM jest dostępny na platformie cyfrowej Polsatu w pakiecie radiowym. Umowa w tej sprawie została podpisana w...

18 listopada 2002

G+J Polska zapowiada zmiany w magazynie "Claudia"

Wydawca magazynu "Claudia" firma G+J Polska zapowiada na 2003 r. zmiany i ulepszenia w piśmie. Redaktor naczelna "Claudii" oraz jego...

18 listopada 2002

MultiBank ogłosi przetarg na obsługę budżetu reklamowego

Krzysztof Druszcz, rzecznik prasowy MultiBanku, ogłosił publicznie, że w najbliższym czasie rozpisany zostanie przetarg na obsługę reklamową (strategia i kreacja)...

18 listopada 2002

HP Polska planuje rynkowy debiut urządzenia typu tablet

HP Polska prawdopodobnie jeszcze w grudniu br. wprowadzi na polski rynek przenośny komputer Compaq Tablet PC. Jest to rodzaj komputera...

18 listopada 2002

ING Nationale-Nederlanden zmienia koncepcję komunikacji

W połowie listopada br. wystartowała wizerunkowa kampania reklamowa towarzystwa ubezpieczeniowego ING Nationale-Nederlanden. Kampania, przygotowana przez agencję reklamową PZL, potrwa do...

18 listopada 2002

Jutrzenka ruszyła z kampanią reklamową Jeżyków

Producent słodyczy Jutrzenka SA rozpoczęła kampanię reklamową Jeżyków. Strategię i kreację kampanii opracowała agencja reklamowa Moby Dick Group. Planowaniem i...

18 listopada 2002

Agnieszka Niburska rozpoczyna pracę w Rowland Communications

Agnieszka Niburska rozpoczęła w listopadzie br. pracę w agencji public relations Rowland Communications. Nie ujawniła jednak stanowiska ani zakresu obowiązków,...

18 listopada 2002

"Media i Marketing Polska" nagrodzony Medalem Polskiej Izby Reklamy

Polska Izba Reklamy - samorząd gospodarczy firm reklamowych - po raz pierwszy przyznała specjalne medale honorowe osobom i firmom, które...

18 listopada 2002

ITI Group odnotowała 24-proc. wzrost przychodów i stratę 52 mln dol.

Przedstawiciele Grupy ITI poinformowali o 24-proc. wzroście skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, które zamknęły się w kwocie 114,2 mln dol., po...

18 listopada 2002

Telewizja Polsat rozpocznie nadawanie nowego serialu pt. "Psie serce"

Na początku grudnia br. rozpocznie się emisja pierwszego filmu z czteroczęściowego cyklu fabularnego pod wspólnym tytułem "Psie serce". W roli...

18 listopada 2002

Engine odpowiedzialny za świąteczną promocję Coca-Coli w internecie

Wraz ze świąteczną promocją koncernu Coca-Cola Poland Services, we współpracy z agencją Engine z Gdańska, opublikowany został nowy serwis internetowy....

18 listopada 2002

Ruszyła cross-promocja marki Hoop Cola i filmu "Spiderman"

Warner Bros, dystrybutor filmu "Spiderman", oraz Hoop SA, producent napoju Hoop Cola, rozpoczęły działania crosspromocyjne. Obie firmy zorganizowały konkurs SMS-owy...

18 listopada 2002

Dystrybutor papieru Cezex zwiększył przychody ze sprzedaży o 37 proc.

Cezex, dystrybutor wyrobów papierowych, w pierwszej połowie października br. przekroczył ubiegłoroczne przychody ze sprzedaży, które wyniosły 181 mln zł. Planowana...

19 listopada 2002

ITI Holdings planuje emisję obligacji

Jak podał "Puls Biznesu", ITI Holdings zamierza wyemitować obligacje za 150-200 mln euro. Papiery będą notowane na CeTo. Pieniądze zostaną...

19 listopada 2002

P&G wspiera markę Pantene i akcję "Podaruj dzieciom słońce"

Koncern Procter & Gamble (P&G) rusza z kampanią reklamową Pantene Sonic Comb. Będą to działania reklamowe wspierające wizerunek marki poprzez...

19 listopada 2002

MultiBank rozpoczyna nową akcję promocyjną "Śladami Jamesa Bonda"

MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - organizuje wspólnie z Visa International nową promocję "Śladami Jamesa Bonda". Akcja ma...

19 listopada 2002

Piotr Aleksandrowicz nowym naczelnym "BusinessWeeka"

Jak podał "Puls Biznesu", Piotr Aleksandrowicz obejmie stanowisko redaktora naczelnego "BusinessWeeka". Od jesieni ubiegłego roku stanowisko to było nieobsadzone, a...

19 listopada 2002

Super Media realizuje projekty dla Konfederacji Pracodawców Polskich

Super Media zakończyła prace nad firmową witryną dla Konfederacji Pracodawców Polskich. Nowo powstały serwis www.kpp.org.pl ma być źródłem informacji z...

19 listopada 2002

Antalis Poland notuje wzrost wielkości przychodów ze sprzedaży

Antalis Poland, dystrybutor papieru dla poligrafii i biur oraz tworzyw sztucznych dla rynku reklamy, w październiku br. odnotował wzrost wyników...

19 listopada 2002

List do redakcji

Publikujemy list Tomasza Sieniutycza, dyrektora ds. marketingu Biura Reklamy TVP SA, do Andrzeja Muszyńskiego, szefa domu negocjacyjnego Magna Global Polska,...

19 listopada 2002

Fundusz Barings został akcjonariuszem CR Media Consulting SA

Fundusz Barings Private Equity Partners (należący do grupy ING) oraz osoby fizyczne będące założycielami spółki CR Media zostały głównymi akcjonariuszami...

19 listopada 2002

TNS OBOP i SMB odnotowały wzrost zainteresowania direct mailingiem

Według najnowszych, niepublikowanych jeszcze badań firmy badawczej TNS OBOP i Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego wśród technik marketingu bezpośredniego największą popularnością cieszą...

19 listopada 2002

Prognozy sprzedaży pierwszego numeru "Look" na poziomie 80 tys. egz.

Wydawnictwo Media Styl wchodzące w skład Grupy Wydawniczej Bauer prognozuje, że pierwszy numer magazynu "Look" sprzeda się w liczbie ponad...

19 listopada 2002

Żywiec SA rozpoczął trzecią edycję kampanii reklamowej Heinekena

Kampania wizerunkowa piwa Heineken (browar Żywiec SA) realizowana przez agencję reklamową Grey Worldwide Warszawa ma kolejną, trzecią już odsłonę. Po...

19 listopada 2002

Grey i MediaCom przygotowały nową kampanię dla firmy Elektrolux

Agencja Grey Worldwide Warszawa przygotowała adaptację kreacji nowej kampanii reklamowej dla firmy Elektrolux. Oryginalne reklamy są autorstwa szwedzkiego oddziału Greya....

19 listopada 2002

PZU Życie planuje świąteczną kampanię reklamową

Towarzystwo ubezpieczeniowe PZU Życie przygotowuje świąteczną kampanię reklamową. Nad kreacją i strategią kampanii pracuje agencja reklamowa D'Arcy. Planowaniem i zakupem...

20 listopada 2002

Publicis Groupe ma dwie opcje likwidacji agencji D'Arcy w Polsce

Wciąż nie jest jasne, jak będzie przebiegał "rozbiór" sieci D'Arcy po podjętej w październiku br. decyzji Publicis Groupe (która jest...

20 listopada 2002

Kajzer został dyrektorem ds. rozwoju w firmach BTL Euro RSCG

Artur Kajzer, który pod koniec października br. zrezygnował ze stanowiska dyrektora zarządzającego brokera reklamy kinowej RMB Polska (o jego odejściu...

20 listopada 2002

Orzełowski nowym dyrektorem zarządzającym w "Metropolu"

Metro International, wydawca bezpłatnego dziennika "Metropol", zwolnił ze stanowiska dyrektora zarządzającego Cezarego Ruta. Jego stanowisko obejmie Wojciech Orzełowski, dotychczasowy dyrektor...

20 listopada 2002

TV Pilot rozpocznie emisję na początku lutego 2003 r.

Nowy kanał telewizyjny TV Pilot rozpocznie emisję na początku lutego 2003 r. Wcześniej Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zaakceptowała wniosek...

20 listopada 2002

Starcom będzie obsługiwał budżet Commercial Union

Commercial Union przekaże swój budżet mediowy domowi mediowemu Starcom - wynika z nieoficjalnych informacji. Żadna ze stron na razie tego...

20 listopada 2002

Brak zgody URTiP na uwolnienie wszystkich częstotliwości po Canal Plus

Urząd Regulacji Telekomunikacji i Poczty (URTiP) uznał, że Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji może uwolnić jedynie dwie spośród siedmiu częstotliwości...

20 listopada 2002

WebService Internet partnerem ARBOmedia

Agencja interaktywna WebService Internet podpisała umowę partnerską z siecią reklamy internetowej ARBOmedia. Umowa obejmuje m.in. współpracę przy planowaniu i zakupie...

20 listopada 2002

Goodyear rozpoczyna współpracę z agencją Proinwest Art Meritum

Grupa reklamowa Proinwest Art Meritum (PAM) rozpoczęła współpracę z Goodyear Dunlop Tires Polska. Pierwsze projekty, które Goodyear powierzył PAM, to...

20 listopada 2002

OS3 Multimedia zbudowała serwis dla Sferii

Agencja interaktywna OS3 Multimedia stworzyła serwis internetowy dla OSP Polpager, operatora bezprzewodowej sieci telekomunikacyjnej Sferia. Serwis oparty jest na systemie...

20 listopada 2002

Idea tworzy nowy serwis internetowy

PTK Centertel, operator sieci Idea, zamierza uruchomić pod koniec listopada nowy serwis www.Idea.pl charakteryzujący się m.in. rozbudowanym systemem personalizacji i...

20 listopada 2002

Syndyk PDW wystawia na sprzedaż tytuły wydawnictwa

Jak podaje "Puls Biznesu", syndyk masy upadłościowej Polskiego Domu Wydawniczego (PDW) wystawił na sprzedaż trzy tytuły wydawnictwa. Są to magazyny...

20 listopada 2002

Odpowiedź TNS OBOP na list Vogel Burda Communications

TNS OBOP nadesłał do naszej redakcji swoją odpowiedź na list firmy Vogel Burda Communications Sp. z o.o., który był opublikowany...

21 listopada 2002

Jamie Gordon rozstał się z firmą marketing services TequilaBTL Group

Jamie Gordon nie będzie kontynuował współpracy z TequilaBTL Group, polskim oddziale sieci firm marketing services Tequila (jest związana układem partnerskim...

21 listopada 2002

Polsat rozpoczął urodzinową kampanię reklamową

Telewizja Polsat, która w tym roku obchodzi 10-lecie istnienia, rozpoczęła kampanię reklamową związaną z tym jubileuszem. Kampania została przygotowana przez...

21 listopada 2002

OMD Metrics wprowadza software OMD Viewer do badania Brand Tracking

OMD Metrics, wyspecjalizowany dział OMD Poland, do którego należą domy mediowe Optimum Media OMD, Media Direction OMD oraz Brand &...

21 listopada 2002

Pomarańcze i klementynki reklamowane za pieniądze Unii

Rusza pierwsza prowadzona na terenie Polski kampania reklamowa finansowana przez Wspólnotę Unii Europejskiej (fundusze włoskie, greckie i hiszpańskie) w kraju...

21 listopada 2002

Agencja Grey Worldwide przygotowała kampanię dla marki Pantene

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa przygotowała nową kampanię reklamową promującą szampony Pantene (Procter & Gamble). Kampania jest związana z akcją...

21 listopada 2002

MBank uruchomił projekt promocyjny dla swoich użytkowników

Internetowy mBank uruchomił program promocyjny dla swoich użytkowników. Projekt o nazwie mRabatki polegać będzie na współpracy z partnerami handlowymi, którzy...

21 listopada 2002

Szeroka oferta sponsoringowa "Zimy z radiową Jedynką"

Program I Polskiego Radia SA i magazyn "Moje Gotowanie" wydawnictwa Gruner + Jahr Polska zamierzają zimą 2003 r. przeprowadzić cykl...

21 listopada 2002

Axel Springer wydaje kolejny dodatek do "Profitu"

Axel Springer, wydawca m.in. magazynu "Profit", opublikował kolejny dodatek "Finanse dla firmy". Według Mariusza Ziomeckiego, redaktora naczelnego "Profitu", specjalne wydanie...

21 listopada 2002

Duże zainteresowanie internautów usługą OnetKonekt

Z usługi OnetKonekt pozwalającej na "wdzwaniany" dostęp do internetu przez numer dostępowy alternatywny dla numeru Telekomunikacji Polskiej SA skorzystało już...

21 listopada 2002

Antalis Poland wprowadza do swojej oferty płyty akrylowe

Antalis Polska, dystrybutor papieru dla poligrafii i biur oraz tworzyw sztucznych dla rynku reklamy, wprowadził do swojej oferty nowy produkt...