M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

12 maja 2015

Joanna Frąckowiak na czele działu PR w Microsoft Polska

Z tą firmą związana jest od 10 lat.

12 maja 2015

Mateusz Kirstein w Platige Image

Business development director/creative producer - nowa funkcja w firmie.

12 maja 2015

Milka zachęca do dzielenia się ostatnią kostką

Mondelez Polska rusza z kampanią czekolad.

12 maja 2015

Honorata Skarbek w kampanii Białej Perły

Zaplanowana kampania reklamowa będzie przebiegać pod hasłem "Biała Perła - uśmiechnij się!".

12 maja 2015

Przychody Agory w I kwartale wzrosły o 11 proc.

Grupa finalizuje też prace nad własną platformą technologiczną. Start jeszcze w II kwartale.

12 maja 2015

ZT Kruszwica kolejny raz pomaga pszczołom

Tym razem na pomoc zagrożonym owadom wyjdą "Kujawscy zapylacze".

12 maja 2015

Vox FM nadal na fali

Stacja notuje kolejne wysokie wyniki słuchalności.

12 maja 2015

TVN Media będzie rozwijać reklamy mobilne i na Smart TV

Planuje też konsekwentnie poszerzać portfolio form dedykowanych online.

12 maja 2015

Paweł Edelman dla Samsunga

Koreański producent promuje swoje najnowsze telewizory.

13 maja 2015

Filip Szarama i Piotr Gardocki w kreacji Lemon Sky J. Walter Thompson

Do nowej agencji przechodzą z Greya.

13 maja 2015

Konrad Kobiela szefem social mediów w Mind Progress Group

Przed dołączeniem do Mind Progress Group zajmował stanowisko social media managera w agencji Webber & Saar.

13 maja 2015

Isobar Polska odpowiada za social media marki Kasia

Agencja po przetargu Unilevera rozpoczyna współpracę z marką.

13 maja 2015

Zaradni doradcy Getin Banku znów w akcji

Kolejną serię spotów z panią Teresą i panem Wojtkiem przygotowały dla banku agencja Good i dom mediowy MediaVest.

13 maja 2015

A+E Networks przygotowuje drugi sezon serii "Polskie prywatne zbrodnie"

Emisji nowej produkcji towarzyszyć będzie kampania reklamowa zaplanowana przez Media Direction OMD.

13 maja 2015

Helena Olecka pokieruje działem digital w Grey Group

Zadaniem Oleckiej na stanowisku digital client service directora jest zbudowanie strategii rozwoju oferty digitalowej Grey Group.

13 maja 2015

Bartosz Kowalczyk na czele SalesMedia

SalesMedia należy do Cube Group, z którą Kowalczyk związany jest od 2012 r.

13 maja 2015

Dagmara Bąk reklamuje Orange

Kreację przygotowała agencja Publicis.

13 maja 2015

VML z kampanią informacyjną o cukrzycy

W mediach społecznościowych zaczną pojawiać się "pijane statusy" jako element kampanii #StopHipo.

13 maja 2015

Marcin Skowroński dyrektorem ds. przychodów reklamowych Allegro

Będzie wspierał m.in. niestandardowe akcje reklamowe dla marek.

13 maja 2015

Facebook wprowadza format Carousel w aplikacjach mobilnych

Serwis rozwija ofertę reklamową.

13 maja 2015

Nowe stacje Canal+ w ofercie Netii

Operator przygotował specjalne promocje dla klientów oferty premium.

13 maja 2015

Mondelez promuje cukierki z toffee

Milka Toffees poleca się jako słodka przekąska.

13 maja 2015

Robert Lewandowski jako marka

Change i Value Media kreują markę RL dla znanego piłkarza.

13 maja 2015

Nowy produkt Zott z wielokanałową kampanią komunikacyjną

Dentsu Aegis Network Polska dla Jogobelli Panna Cotta.

13 maja 2015

Crafton przebudował serwis Uniwersytetu Jagiellońskiego

Strona jest dopasowana do wielu grup docelowych.

13 maja 2015

Ogilvy & Mather z nowymi klientami z branży medycznej

Medicover i Lexum dołączają do portfolio budżetów agencji.

14 maja 2015

Dobry kwartał T-Mobile Polska

Wzrosła zarówno liczba klientów, jak i przychody. - Klienci częściej decydują się na wybór wyższych taryf - twierdzi prezes.

14 maja 2015

Isobar Poland Agencją Roku na Innovation Award 2015

Podczas gali Innovation Award przyznano dwa grand prix: dla akcji o charakterze komercyjnym i społecznym oraz 10 nagród i 18 wyróżnień w kategoriach konkursowych.

14 maja 2015

Grupa WP nabiera wiatru w żagle

Spółka została partnerem Kadry Narodowej Polskiego Związku Żeglarskiego.

14 maja 2015

Tomasz Puczkowski corporate intelligence directorem w czeskim biurze Atmediów

Będzie odpowiadał za rynek czeski i węgierski.

14 maja 2015

Grycan wchodzi na Ochotę

W Warszawie otworzyła się kolejna lodziarniokawiarnia marki.

14 maja 2015

Oranżada Hellena otwiera sezon kampanią telewizyjną

Po serii działań wizerunkowych związanych ze sponsoringiem i product placement marka Coliana rusza z kampanią telewizyjną ponownie z udziałem Ani Mru Mru.

14 maja 2015

Kompania Piwowarska zwiększyła sprzedaż o 2 proc., ale o tyle samo spadły przychody

- Innowacje kluczem do zwiększenia wartości rynku - mówi prezes.

14 maja 2015

Litewskie firmy wdrażają Netsprint Audience

Technologię Netsprinta uruchamia sieć Adnet Media i portal Delfi.lt.

14 maja 2015

Instant Articles - nowa propozycja Facebooka dla wydawców

Wydawcy mogą publikować swoje artykuły, które na początku pojawią się w aplikacji na system iOS.

14 maja 2015

SMG Starlink: polski rynek reklamy w I kwartale wzrósł o 2,5 proc.

Czynnikiem, który w największym stopniu pozytywnie oddziaływał na kondycję rynku reklamy, był wzrost wydatków reklamowych sektorów handel oraz produkty farmaceutyczne i leki, jak również stabilna sytuacja w sektorze FMCG.

14 maja 2015

Adam Śmiłowski dołączył do Grey Group 
jako strategic operations director

Jego rolą będzie współdziałanie z zarządem w budowaniu nowoczesnej grupy komunikacyjnej zorientowanej na innowacyjne kanały i usługi digitalowe.

14 maja 2015

Fox promuje serial "Miasteczko Wayward Pines"

Za media odpowiada Vizeum. Kreację przygotował dział marketingu Fox International Channels Poland.

14 maja 2015

Podravka funduje wakacje

Producent przypraw zaprasza do Chorwacji - startuje loteria.

14 maja 2015

KinAds ma 10 nowych kin w ofercie

Broker powiększa zasięg.

14 maja 2015

Agencja Idealia pracuje dla PSA Peugeot Citroën

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

14 maja 2015

Kampania dla Grupy Pracuj trafi na konkursy

Kampania brandingowa dla firmy przygotowana przez agencję Up została zgłoszona do międzynarodowych konkursów Cannes Lions i Clio Awards.

15 maja 2015

Rowerowa kampania Activii

Young & Rubicam przygotowało nową komunikację dla marki z portfolio Danone.

15 maja 2015

Cydr Green Mill z nową kampanią i komunikacją

Marketer stawia na zmianę perspektywy i myślenie o cydrze w kategorii małej przyjemności.

15 maja 2015

Trzy nowe osoby w Brand Support

Wesprą dział client service, kreacji i PR.

15 maja 2015

Ogilvy & Mather wygrywa przetarg Żywca

Na short-liście były również agencje Lvov i Just.

15 maja 2015

Monika Wasilewska przeszła do WebTalk

Dwa i pół roku spędziła ostatnio w Lubię To - Linked by Isobar.

15 maja 2015

Paulina Ptak oraz Patrycja Marcinkowska w IQS

Dwie badaczki dołączają do firmy.

15 maja 2015

Dobry kwartał Grupy Cyfrowy Polsat

Przychody Grupy Telewizji Polsat z reklamy telewizyjnej i sponsoringu wzrosły o 6,4 proc. i wyniosły 221 mln zł.

15 maja 2015

18 złotych, 62 srebrne i 65 brązowych nagród na KTR 2015

W tym roku nie przyznano nagrody grand prix KTR. Reklamodawcą Roku została platforma telewizyjna NC+, Agencją Roku ogłoszono DDB & Tribal, Oto Film Domem Produkcyjnym Roku, Platige Image i Studio Orka z tytułem Studio Postprodukcyjne Roku.