M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

27 maja 2015

Bakoma promuje swój jogurt jako zastępnik śmietany

Producent poleca swój produkt do celów kulinarnych. Za kreację odpowiada agencja Men at Work.

27 maja 2015

Mariusz Radecki SEO directorem w Semtec

Z tą agencją związany jest od 2010 r.

27 maja 2015

TRND pracuje dla Zalando w Polsce i Belgii

Agencja realizuje kampanię Word of Mouth.

27 maja 2015

GfK Polonia wygrywa konkurs Polskich Badań Internetu

Gemius od przyszłego roku przestanie przygotowywać analizy dla PBI.

28 maja 2015

BPH łowi małe firmy w sieci

Kampanię skierowaną do właścicieli małych firm przygotowały dla banku K2 i Starlink.

28 maja 2015

Wirtualna Polska za 4 mln zł kupuje radia internetowe OpenFM i PolskaStacja

Ich łączne przychody pro forma za ub.r. wyniosły 2,8 mln zł.

28 maja 2015

Profi wchodzi w nowy segment

Producent pasztetów i dań gotowych wprowadza na rynek 12 rodzajów sałatek.

28 maja 2015

Uzupełnienie: "Mondelez wspiera kawę Jacobs w telewizji hybrydowej"

Kontent do kampanii został stworzony przez IQ Marketing.

28 maja 2015

Małgorzata Wasiak w Value Media

Do Value przeszła z Wirtualnej Polski.

28 maja 2015

Krzysztof Szultka dyrektorem marketingu PoloMarketu

Zajmie się całościowo strategią marketingową i komunikacją marki.

28 maja 2015

Lenovo promuje akcesoria w kampanii internetowej

Działania przygotował Universal McCann.

28 maja 2015

Toys"R"us z kampanią na Dzień Dziecka

Działania reklamowe prowadzone są na nośnikach LED.

28 maja 2015

MEC: Wyborcy Andrzeja Dudy bardziej otwarci na social media

Telewizja i internet  były kluczowymi źródłami informacji o kandydatach na prezydenta RP dla internautów.

28 maja 2015

Delegata będzie pracować dla kanałów SPI

Agencja zajmie się dystrybucją tematycznych kanałów telewizyjnych. Przedmiotem umowy podpisanej przez obie spółki są w pierwszej kolejności kanał sportowy i dokumentalny.

28 maja 2015

Polpharma rozpoczyna obchody 80-lecia kampanią od Ogilvy

W spocie telewizyjnym pt. "Chemia uczuć" jako statyści zagrali pracownicy biura handlowego w Warszawie oraz oddziału biotechnologii w Gdańsku.

28 maja 2015

Havas Media i Interactive Partners dla Kia Motors Polska w kampanii dla firm

Osią kampanii jest reklama w internecie.

28 maja 2015

Edipresse wprowadza aplikację Kidla

Kidla to narzędzie mobilne do gromadzenia zdjęć i filmów z dziećmi i zarządzania nimi.

28 maja 2015

Divante wdrożyło serwis dla holenderskiego sklepu Loods5

Obecnie Divante kontynuuje współpracę z Loods5 przy rozwoju platformy e-commerce.

28 maja 2015

Prokuratura zbada sprawę logo województwa pomorskiego

Informacja prasowa podstawą do wszczęcia postępowania.

28 maja 2015

Andrzej Lewandowski w zarządzie JTI Polska

Z firmą związany jest od 2006 r.

28 maja 2015

Dyrektor marki Tyskie odchodzi z Kompanii Piwowarskiej

Mateusz Zaremba po roku kierowania czołową marką piwa w Polsce żegna się z firmą.

28 maja 2015

65 proc. MŚP prowadzi komunikację marketingową

Wyniki badania ARC Rynek i Opinia dla Home.pl.

29 maja 2015

Sebastian Mikosz, prezes zarządu PLL LOT, przewodniczącym jury Effie Awards

90-osobowe jury będzie oceniało zgłoszenia w 16. edycji konkursu.

29 maja 2015

Michał Kuczyński nowym dyrektorem marki Tyskie

Zmiany także na stanowiskach pełniących obowiązki dyrektorów Żubra i marek premium.

29 maja 2015

Z kartą Credit Agricole tańsze zabawki dla dzieci

Z okazji Dnia Dziecka uczestnicy Klubu Rabatowego banku Credit Agricole mogą kupować zabawki i akcesoria dla dzieci ze zniżką do 10 proc.

29 maja 2015

Bogusław Linda zostaje ambasadorem Renault

Kontrakt z aktorem został podpisany na trzy lata.

29 maja 2015

Miasto Sopot rusza z kampanią promocyjną

Akcję wzmacniają spoty reklamowe emitowane w wybranych galeriach handlowych w Polsce.

29 maja 2015

TestMeToo rozpoczyna współpracę z Brand Fibers

Brand Fibres należy do VML Poland.

29 maja 2015

"Takie jest Życie" zmienia się w tygodnik i ma nowego naczelnego

Tytuł zyska też większy format i objętość. Pismem pokieruje Konrad Pawłowski.

29 maja 2015

Natalia Osica założyła własną agencję

Przez ostatnie dwa lata związana była z Gemiusem, a wcześniej m.in. z SWPS.

29 maja 2015

MEC VideoTrack: TVN ma najciekawszą ofertę programów w internecie

Z badania wynika też, że Ipla jest ulubionym serwisem widzów głównych stacji, a HBO Now ma potencjał.

29 maja 2015

Vive Profit przeprowadzi kampanię wizerunkową

Sieć sklepów z odzieżą używaną przygotowała kampanię we własnym zakresie.

29 maja 2015

RTB House stawia na rozwój w Turcji

Firma powołuje country managera w postacie Okaya Tuğa.

29 maja 2015

Youtuberzy #bezlimitu angażują się w kampanię Virgin Mobile

Rusza niestandardowa akcji marki telekomowej.

29 maja 2015

Uzupełnienie: konkurs Mlekołaków

Grupa 3 odpowiada za projekt i wdrożenie strony konkursowej.

29 maja 2015

MRM/McCann dla Muzeum Polin

Agencja digitalowa, wchodząca w skład McCann Worldgroup, będzie odpowiadała za przygotowanie strategii komunikacji w kanałach społecznościowych.

29 maja 2015

Radiowa Czwórka wspiera rowerzystów

W sobotę audycja "PlenAir" będzie nadawana z Bulwaru Flotylli Wiślanej.

29 maja 2015

Startuje cykl plenerowych imprez Amica Tour

Rozpoczyna się dwumiesięczny projekt producenta sprzętu AGD realizowany m. in. we współpracy z uczestnikami programu MasterChef.

29 maja 2015

Limitowana seria wódki Bols

Jednocześnie producent rusza z nową platformą komunikacji.

29 maja 2015

Samsung daje do wyboru słuchawki lub głośnik

Rusza specjalna oferta dla nabywców Samsunga Galaxy S6.

29 maja 2015

Agnieszka Giedroyc general managerem Havas Media International na Azję i Pacyfik

W nowej roli Polka będzie pracować z hubami Havas Media zlokalizowanymi w Singapurze i Hongkongu, zarządzając budżetami kluczowych klientów, jak Emirates, LG Electronics i Shangri-La Hotels.

1 czerwca 2015

Lemon Sky JWT ma dwie nominacje w Golden Hammer

Kampania "Listen for Syria" walczy o nagrody na Łotwie.

1 czerwca 2015

Kacper Kłos, EVP Grupy Saatchi & Saatchi Poland, global digital lead dla GlaxoSmithKline

Digital directorem w polskim oddziale Saatchi & Saatchi zostaje Jannis Koasidis, wcześniej pracujący dla P&G jako international account director.

1 czerwca 2015

Jacek Białkowski przechodzi z Gemiusa do Ad Vice

Z branżą reklamy internetowej jest związany od siedmiu lat.

1 czerwca 2015

Stokrotka może przejąć Frac

UOKiK zgodził się na transakcję.

1 czerwca 2015

Piotr Adamczyk i Łukasz Wyglądała obejmują regionalne role w MEC

Menedżerowie z polskiego biura MEC będą odpowiadali za rozwój oferty mobilemarketingowej oraz programmatic advertising w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

1 czerwca 2015

FoodCare poszerza rodzinę Frugo

Frugo Juicy Water to owocowa woda o smaku truskawkowym i cytrynowym.

1 czerwca 2015

VML Poland autorem kampanii Effie Awards

Koncepcja oparta jest na językowej zabawie słownej nawiązującej do fraz - "I challenge you", "I nominate you", "I congratulate you".

1 czerwca 2015

San Markos i Publicity dla księdza Twardowskiego

Nowym klientem agencji jest Społeczny Komitet Obchodów 100. rocznicy urodzin poety i duchownego.

1 czerwca 2015

Startuje kampania urodzinowa Radia Zet

Obchody ćwierćwiecza stacji zostaną wsparte kampanią.