M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

16 czerwca 2015

Grupa PGD zleca social media agencji Think Kong

Umowa z agencją została podpisana na pół roku.

16 czerwca 2015

Kubuś Play przekonuje do witamin

Wystartowała nowa kampania napojów marki Maspeksu. Za kreację działań odpowiada Brasil.

16 czerwca 2015

Aleksandra Pietrzyk przeszła z Polsat Media do Endemol Polska

Head of commercial dołącza do zespołu firmy.

16 czerwca 2015

K2 przygotowała nowy serwis dla ING Życie

Zlecenie dotyczy rebrandingu w Nationale-Nederlanden.

16 czerwca 2015

Allianz Polska rusza z kampanią reklamową ubezpieczeń komunikacyjnych

Przygotowały ją: Ogilvy & Mather, MediaCom oraz Sales & More. Przez siedem tygodni spoty mają zostać wyemitowane 12 tysięcy razy.

16 czerwca 2015

Polsat Media rozpocznie sprzedaż czasu w H2

Dotychczas kanał nie emitował reklam.

16 czerwca 2015

Polscy prelegenci na scenie Cannes Lions 2015

22 czerwca 2015 r. podczas Cannes Lions Festival przedstawiciele VML Poland i Tic Tac w wystąpieniu "Making mountains out of Minions" przedstawią szczegóły najnowszej kampanii.

16 czerwca 2015

Oreo pomaga złożyć życzenia na Dzień Ojca

Kampanię dla brandu Mondeleza realizują agencje z Dentsu Aegis Network.

16 czerwca 2015

Grzegorz Długosz nowym prezesem Polskiego Standardu Płatności

Adam Malicki, dotychczasowy prezes, pozostaje w firmie; nowym wiceprezesem został Dariusz Mazurkiewicz.

16 czerwca 2015

DDB & Tribal wygrywa w Facebook Awards

Polska agencja otrzymuje złoto za kampanię dla LOT-u.

16 czerwca 2015

Hity weekendu gromadziły przed telewizorami ponad 4-mln widownię

Mecz Polska - Gruzja obejrzało na kanałach Polsatu 4,4 mln widzów, a wybrane transmisje z festiwalu w Opolu w TVP przekroczyły 4,6 mln.

16 czerwca 2015

Andrzej Błachut i Marcin Mroczek będą pracować w Ogilvy & Mather

Seniorski team kreatywny przechodzi z Scholz & Friends Warszawa do Ogilvy.

16 czerwca 2015

MasterCard będzie promował cashback, czyli alternatywę dla bankomatów

Do końca lipca br. organizacja płatnicza będzie promowała wypłacanie gotówki w sklepach podczas płatności za zakupy.

16 czerwca 2015

Miasto Stołeczne Warszawa szuka agencji

Przedmiotem przetargu jest realizacja kampanii informacyjnych w prasie, radiu i internecie.

16 czerwca 2015

Aleksandra Lau pokieruje zespołem brand & entertainment w On Board Ecco Network

Awans na stanowisko PR managera w strukturze grupy.

16 czerwca 2015

Joanna Hurda regional client service & shopper marketing directorem w Grey Group

Agencja zaczyna inwestować w rozwój kompetencji shoppermarketingowych.

17 czerwca 2015

Nowa odsłona kampanii reklamowej piwa Żubr

Kampania przygotowana przez PZL, G7 i MEC potrwa do końca lipca.

17 czerwca 2015

MSLGroup wzmacnia retail

Do zespołu agencji dołączają Rafał Niczypor, Michał Kubajek i Magdalena Michniewska.

17 czerwca 2015

Reuters: chiński fundusz zainteresowany kupnem Raiffeisen Polbanku

Ponoć preferowanym kupcem jest nadal PZU, ale zainteresowanie Chińczyków może podbić stawkę.

17 czerwca 2015

Ptasie Mleczko w wersji Frappe

Wedel wprowadza na lato nowy wariant.

17 czerwca 2015

KRRiT: 10 tys. zł kary dla TV Republika za reklamę Kasztelana przed południem i reklamy ponad limit

W ub.r. Telewizja Republika SA uzyskała blisko 6 mln zł przychodów.

17 czerwca 2015

Sieć Lotos z kampanią olejową

Kampania radiowa ma dotrzeć do 91 proc. kierowców w Polsce.

17 czerwca 2015

Neckermann szykuje trzytygodniową kampanię

Touroperator celuje w klientów last minute.

17 czerwca 2015

VML oraz Young & Rubicam dla Activii i New Balance

Wystartowała wakacyjna zabawa marki Activia z portfolio Danone.

17 czerwca 2015

Enter Air idzie na giełdę

Największa w kraju czarterowa linia lotnicza chce pozyskać kapitał na odnowienie floty.

17 czerwca 2015

Haagen Dazs na razie zostaje w Polsce

Marka lodów superpremium promuje się w Polsce na outdoorze.

17 czerwca 2015

Kolejne kino 3D w ofercie Multikino Media

W czerwcu w Świnoujściu otworzy się 55. kino sieci.

17 czerwca 2015

McDonald's częstuje od rana darmowymi muffinami

Sieć kontynuuje działania promocyjne - tym razem zamiast kawą częstuje przez godzinę darmowymi kanapkami śniadaniowymi.

17 czerwca 2015

Solski Burson-Marsteller zatrudnia do zespołu brand practice

Do agencji dołączają Marta Młynarczykowska i Agata Grzelczyk.

17 czerwca 2015

Sektor finansowy w I kw. br. wydał na reklamę 104 mln zł

To o 11 mln zł mniej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Analizę wydatków przygotował dom mediowy Codemedia.

17 czerwca 2015

Renata Bogiel-Mikołajczyk kierownikiem marketingu Edipresse

Odpowiedzialna będzie za strategię promocyjną projektów książkowych.

17 czerwca 2015

Grey i Carat przygotowały kampanię dla Rzecznika Praw Obywatelskich

Spoty emitowane będą w kinach i serwisach wideo.

17 czerwca 2015

Lech Pils planuje postawienie przy stadionie Lecha 140-tonowej lokomotywy

Projekt sponsora klubu nawiązuje do kolejarskich korzeni drużyny. Akcję wspiera kampania.

17 czerwca 2015

Tomasz Wienke country mangerem na Polskę w Jula

Poprzednio był związany z Praktikerem.

17 czerwca 2015

Da Vinci Media GmbH buduje zespół w Polsce

Nadawca chce m.in. intensyfikować działania marketingowe.

17 czerwca 2015

Subway ponownie z Disneyem

Najnowsza promocja związana jest z filmem "W głowie się nie mieści".

17 czerwca 2015

UOKiK zgodził się na przejęcie TVN

Oznacza to, że Southbank Media, należący do grupy kapitałowej Scripps Networks, może przejąć spółkę N-Vision, właściciela stacji TVN.

17 czerwca 2015

McCann Worldgroup i Starcom MediaVest Group partnerami EFNI

Agencje zostały partnerem specjalistycznej debaty poświęconej obszarowi Big Data.

17 czerwca 2015

The Medical Channel pojawi się w Polsce

Firma Program podpisała już umowę dotyczącą dystrybucji tej stacji medycznej.

18 czerwca 2015

Bank Millennium w internecie promuje wakacyjną ofertę Konta Oszczędnościowego

Przez dwa tygodnie w portalach i mediach społecznościowych bank będzie kusił wyższym oprocentowaniem.

18 czerwca 2015

YouTube przeprowadzi kampanię z okazji urodzin

Działania reklamowe będą prowadzone na nośnikach digital signage sieci Screen Network.

18 czerwca 2015

Bahlsen rusza z intensywnym wsparciem Hitów

Na początku czerwca wystartowała kampania pod hasłem "Hit robi imprezę".

18 czerwca 2015

Anna Tuzek w Communication Unlimited

Jako senior account manager wzmocni dział client service.

18 czerwca 2015

Polacy kontra bezpieczeństwo w sieci

Wśród tych, którzy słyszeli o zagrożeniach komunikacji internetowej, jedynie 37 proc. podjęło jakieś działania mające zminimalizować ryzyko.

18 czerwca 2015

Ruch SA i Vivus.pl we wspólnej kampanii

Ogólnopolskie działania prezentują krótkoterminowe pożyczki Vivusa dostępne w kioskach i salonikach Ruch.

18 czerwca 2015

Robert Górski reklamuje Orange na kartę

Operator promuje ofertę pakietu 6 GB bezprzewodowego internetu za 6 zł na wakacje. Kampanię realizują Publicis i Initiative.

18 czerwca 2015

K2 przy użyciu aplikacji Tinder promuje zapach CK Reveal

K2 na zlecenie Coty Polska zrealizowała cykl eventów w galeriach handlowych w sieci Sephora.

18 czerwca 2015

Grupa Time notuje znaczną dynamikę wzrostów słuchalności

Time goni również dotychczasowego lidera w rankingu słuchalności - Grupę RMF.

18 czerwca 2015

Polskie Zdroje promują Cisowiankę na outdoorze

Wystartowała miesięczna kampania marki wody.

18 czerwca 2015

Sześć regionalnych rozgłośni Polskiego Radia z nowymi nominacjami dla zarządów

KRRiT powołała zarządy sześciu regionalnych rozgłośni radiowych Polskiego Radia.