M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

21 listopada 2002

Agencja D'Arcy przygotowała adaptację kampanii golarki Philipsa

Agencja D'Arcy Warszawa przygotowała adaptację filmu reklamującego golarki z nowej "szklanej" serii Philipsa. Emisja reklamy rozpocznie się 22 listopada br....

21 listopada 2002

10 tys. zł do wygrania w finale konkursu RMF FM "Prawda czy fałsz?"

W piątek 22 listopada br. na antenie Radia RMF FM odbędzie się finał konkursu "Prawda czy fałsz?". Towarzyszył on słuchaczom...

21 listopada 2002

Plebiscyt miesięcznika "Dziecko" rozstrzygnięty

Miesięcznik "Dziecko" wydawany przez Agorę SA już po raz trzeci zorganizował plebiscyt na najlepszy produkt dla dziecka w danym roku....

22 listopada 2002

Broker FM przymierza się do wejścia na giełdę w 2004 r.

Jak podał "Puls Biznesu", Broker FM, dom sprzedaży Radia RMF FM, szuka pieniędzy na sfinansowanie swojej stacji telewizyjnej. Pieniądze na...

22 listopada 2002

Agora SA udzieli pożyczki AMS SA w wysokości 20 mln zł

Koncern medialny Agora SA zawarł umowę pożyczki w kwocie 20 mln zł z podmiotem powiązanym - firmą reklamy zewnętrznej Art...

22 listopada 2002

Grupa Żywiec promuje wśród internautów markę piwa Warka

Grupa Żywiec SA przygotowała nietypowe przedsięwzięcie marketingowe. Skierowane jest ono do grupy internautów i ma na celu promowanie w niekonwencjonalny...

22 listopada 2002

"Moje Gotowanie" ogłasza konkurs na najlepszy produkt spożywczy roku

Redakcja miesięcznika "Moje Gotowanie" (wydawca: G+J Polska) ogłosił rozpoczęcie I edycji plebiscytu Rarytas 2003 na najlepszy produkt spożywczy roku. Konkurs...

22 listopada 2002

Wind Telecom SA oferuje call center dla małych i średnich firm

Wind Telecom SA z siedzibą w Bielsku-Białej, producent i integrator systemów komunikacyjnych w Polsce, wprowadza na rynek ofertę systemów call...

22 listopada 2002

"Pani Domu" rozwija akcję promującą czytanie bajek

Do numeru 48. tygodnika "Pani Domu" (wydawca: Axel Springer Polska), który ukaże się na rynku 25 listopada br., dołączona zostanie...

22 listopada 2002

Radio Zet oficjalnie zakończyło akcję charytatywną "Pomoc dla Pragi"

W szkole przy ul. Klimenckiej w Pradze został zakończony remont zniszczonych przez sierpniową powódź budynków, sfinansowany przez słuchaczy Radia Zet,...

22 listopada 2002

Infor otrzymał certyfikat Organizatora Szkoleń Najwyższej Jakości

Wchodzące w skład Grupy Wydawniczej "Infor" Centrum Edukacji Gospodarczej "Infor Training" uzyskało certyfikat Organizatora Szkoleń Najwyższej Jakości. Certyfikaty przyznane zostały...

22 listopada 2002

Lowe GGK i PanMedia Western dla Provident Polska

Wystartowała kolejna kampania reklamowa Provident Polska SA. Jest to największa kampania produktowa brytyjskiej firmy, która zajmuje się udzielaniem pożyczek gotówkowych...

22 listopada 2002

MediaVest i Starcom wspólnie uczestniczą w przetargu na budżet Ery

Dom mediowy MediaVest oraz dom mediowy Starcom, oba należące do grupy Publicis, przedstawiły wspólną ofertę w przetargu na obsługę budżetu...

22 listopada 2002

Jarosław Podsiadło nowym new product managerem w Coca-Coli

Jarosław Podsiadło awansował na stanowisko new product managera w Europie Centralnej i w Rosji w koncernie Coca-Cola. Tym samym dołączył...

22 listopada 2002

Ustawa Prawo pocztowe chce zakazać wykorzystywania insertów

Przyjęcie projektu ustawy Prawo pocztowe w obecnym kształcie uniemożliwiłoby organizowanie cross-promocji - ostrzega Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB). Projekt zawiera zapis...

22 listopada 2002

DD Media osiągnęła rentowność i planuje rozwój nowych produktów

DD Media, wydawca bezpłatnego tygodnika "Dzień Dobry", planuje wprowadzenie w 2003 r. nowych produktów do swojej oferty wydawniczej. Jednym z...

22 listopada 2002

Budżet reklamowy NOM wygrały Zenith Media i DougFaberFamily

Agencja reklamowa DougFaberFamily (DFF) wygrała rozpisany około dwóch miesiący temu przetarg na obsługę strategiczną i kreatywną ogłoszony przez Niezależnego Operatora...

22 listopada 2002

KRRiTV spotka się z nowo powstałą grupą 33 radiowych stacji lokalnych

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zamierza spotkać się z przedstawicielami 33 radiowych stacji lokalnych, którzy w ostatnim czasie poinformowali o...

22 listopada 2002

Kanał Ale Kino! uruchamia usługę SMS dla swoich widzów

Telewizyjny kanał filmowy Ale Kino! uruchamia usługę SMS dla swoich widzów. Widzowie korzystający z serwisu Ale Kino! SMS będą mogli...

22 listopada 2002

Clear Channel Poland wprowadza ofertę świąteczną

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland przygotowała dla swoich klientów ofertę świąteczną pod hasłem "Wkrótce święta". W ofercie klienci mogą...

22 listopada 2002

L'Oreal wspiera reklamowo sprzedaż farby do włosów Preference

Koncern kosmetyczny L'Oreal Polska rozpoczął kampanię reklamową farb do włosów Preference. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja McCann-Erickson Polska, a...

22 listopada 2002

Broker FM przymierza się do wejścia na giełdę w 2004 r.

Jak podał "Puls Biznesu", Broker FM, dom sprzedaży Radia RMF FM, szuka pieniędzy na sfinansowanie swojej stacji telewizyjnej. Pieniądze na...

22 listopada 2002

Agora SA udzieli pożyczki AMS SA w wysokości 20 mln zł

Koncern medialny Agora SA zawarł umowę pożyczki w kwocie 20 mln zł z podmiotem powiązanym - firmą reklamy zewnętrznej Art...

22 listopada 2002

Grupa Żywiec promuje wśród internautów markę piwa Warka

Grupa Żywiec SA przygotowała nietypowe przedsięwzięcie marketingowe. Skierowane jest ono do grupy internautów i ma na celu promowanie w niekonwencjonalny...

22 listopada 2002

"Moje Gotowanie" ogłasza konkurs na najlepszy produkt spożywczy roku

Redakcja miesięcznika "Moje Gotowanie" (wydawca: G+J Polska) ogłosił rozpoczęcie I edycji plebiscytu Rarytas 2003 na najlepszy produkt spożywczy roku. Konkurs...

22 listopada 2002

Wind Telecom SA oferuje call center dla małych i średnich firm

Wind Telecom SA z siedzibą w Bielsku-Białej, producent i integrator systemów komunikacyjnych w Polsce, wprowadza na rynek ofertę systemów call...

22 listopada 2002

"Pani Domu" rozwija akcję promującą czytanie bajek

Do numeru 48. tygodnika "Pani Domu" (wydawca: Axel Springer Polska), który ukaże się na rynku 25 listopada br., dołączona zostanie...

22 listopada 2002

Radio Zet oficjalnie zakończyło akcję charytatywną "Pomoc dla Pragi"

W szkole przy ul. Klimenckiej w Pradze został zakończony remont zniszczonych przez sierpniową powódź budynków, sfinansowany przez słuchaczy Radia Zet,...

22 listopada 2002

Infor otrzymał certyfikat Organizatora Szkoleń Najwyższej Jakości

Wchodzące w skład Grupy Wydawniczej "Infor" Centrum Edukacji Gospodarczej "Infor Training" uzyskało certyfikat Organizatora Szkoleń Najwyższej Jakości. Certyfikaty przyznane zostały...

22 listopada 2002

Lowe GGK i PanMedia Western dla Provident Polska

Wystartowała kolejna kampania reklamowa Provident Polska SA. Jest to największa kampania produktowa brytyjskiej firmy, która zajmuje się udzielaniem pożyczek gotówkowych...

22 listopada 2002

MediaVest i Starcom wspólnie uczestniczą w przetargu na budżet Ery

Dom mediowy MediaVest oraz dom mediowy Starcom, oba należące do grupy Publicis, przedstawiły wspólną ofertę w przetargu na obsługę budżetu...

22 listopada 2002

Jarosław Podsiadło nowym new product managerem w Coca-Coli

Jarosław Podsiadło awansował na stanowisko new product managera w Europie Centralnej i w Rosji w koncernie Coca-Cola. Tym samym dołączył...

22 listopada 2002

Ustawa Prawo pocztowe chce zakazać wykorzystywania insertów

Przyjęcie projektu ustawy Prawo pocztowe w obecnym kształcie uniemożliwiłoby organizowanie cross-promocji - ostrzega Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB). Projekt zawiera zapis...

22 listopada 2002

DD Media osiągnęła rentowność i planuje rozwój nowych produktów

DD Media, wydawca bezpłatnego tygodnika "Dzień Dobry", planuje wprowadzenie w 2003 r. nowych produktów do swojej oferty wydawniczej. Jednym z...

22 listopada 2002

Budżet reklamowy NOM wygrały Zenith Media i DougFaberFamily

Agencja reklamowa DougFaberFamily (DFF) wygrała rozpisany około dwóch miesiący temu przetarg na obsługę strategiczną i kreatywną ogłoszony przez Niezależnego Operatora...

22 listopada 2002

KRRiTV spotka się z nowo powstałą grupą 33 radiowych stacji lokalnych

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zamierza spotkać się z przedstawicielami 33 radiowych stacji lokalnych, którzy w ostatnim czasie poinformowali o...

22 listopada 2002

Kanał Ale Kino! uruchamia usługę SMS dla swoich widzów

Telewizyjny kanał filmowy Ale Kino! uruchamia usługę SMS dla swoich widzów. Widzowie korzystający z serwisu Ale Kino! SMS będą mogli...

22 listopada 2002

Clear Channel Poland wprowadza ofertę świąteczną

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland przygotowała dla swoich klientów ofertę świąteczną pod hasłem "Wkrótce święta". W ofercie klienci mogą...

22 listopada 2002

L'Oreal wspiera reklamowo sprzedaż farby do włosów Preference

Koncern kosmetyczny L'Oreal Polska rozpoczął kampanię reklamową farb do włosów Preference. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja McCann-Erickson Polska, a...

25 listopada 2002

Powstał projekt stworzenia agencji G7 na bazie likwidowanej D'Arcy

G7 - tak najprawdopodobniej będzie się nazywała agencja reklamowa utworzona na bazie agencji D'Arcy (przypomnijmy, że decyzję o zamknięciu sieci...

25 listopada 2002

Redaktor naczelna i połowa redakcji odeszła z magazynu "Cosmopolitan"

Redaktor naczelna Grażyna Olbrych i połowa redakcji opuściły kilkanaście dni temu magazyn "Cosmopolitan", wydawany przez wydawnictwo Hearst-Marquard Publishing należące do...

25 listopada 2002

Siemens rozpoczął kampanię nowego modelu telefonu

Siemens rozpoczął kampanię reklamową promującą nowy model telefonu C55. Część kreacji została przygotowana centralnie, adaptacją i przygotowaniem pozostałej części kreacji...

25 listopada 2002

Agencja DCS przygotowała kampanię dla sieci sklepów Komfort

Agencja reklamowa DCS przygotowała kampanię reklamową dla sieci sklepów Komfort. Jej budżet wynosi 3 mln zł. "Kampania skierowana jest do...

25 listopada 2002

Agencja Dylis przygotowała kampanię dla Elektrociepłowni Wybrzeże

Gdańska agencja reklamowa Dylis przygotowała strategię i kreację działań oraz zaplanowała i zakupiła media do kampanii Elektrociepłowni Wybrzeże SA Gdańsk....

25 listopada 2002

Kampania społeczna Lowe GGK dla Federacji Konsumentów

"Podpisać możesz, przeczytać musisz" - pod takim hasłem przebiega kampania przygotowana przez Lowe GGK dla Federacji Konsumentów. Jej celem jest...

25 listopada 2002

Akademicy z Poznania o fiasku marketingowym marki piwa 10,5

Nakładem Polskiego Wydawnictwa Ekonomicznego na rynku pojawiło sie opracowanie pt. "Zarządzanie produktem" autorstwa pracowników Katedry Marketingu Produktu Akademii Ekonomicznej w...

25 listopada 2002

W Radiu Zet trwa nowy muzyczny konkurs

Dzisiaj ruszył nowy SMS-owy konkurs w Radiu Zet. W czasie porannego programu Radia Zet "Dzień dobry bardzo" między 7 a...

25 listopada 2002

Audi A8 reklamuje się na nośnikach AMS SA

W listopadzie i grudniu br. na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS SA pojawiła się reklama samochodu marki Audi A8. Jest to...

26 listopada 2002

E-mailing do firm tylko za zgodą

Służbowe adresy e-mail oraz adresy elektroniczne firm lub działów będą podlegać ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną - wynika z...

26 listopada 2002

AGB uważa raport GUS za sukces swojego panelu telemetrycznego

AGB Polska uważa, że wyniki Narodowego Spisu Powszechnego przeprowadzonego w tym roku przez Główny Urząd Statystczny (GUS) potwierdzają, iż to...