M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

18 czerwca 2015

MEC Access: widzowie lubią prawdziwe marki w serialach 

70 proc. internautów uważa, że marki, które pojawiają się w serialach, są tam pokazywane odpłatnie. Ponad połowie z nich nie przeszkadza to twierdzić, że lubią, gdy bohaterowie używają na planie prawdziwych marek.

18 czerwca 2015

Na rynku debiutuje magazyn "HAmag"

Główną grupą docelową tego lifestyle'owego projektu są kobiety.

18 czerwca 2015

RDC odkrywa Mazowsze

Rusza letnia trasa rozgłośni po miejscowościach Mazowsza.

18 czerwca 2015

Anna Królewicz dołącza do kreacji Isobar

Współpracowała wcześniej z DDB Warszawa, G7, Havas i BBDO.

19 czerwca 2015

Kolejna odsłona kampanii reklamowej MetLife

Tym razem ubezpieczyciel promuje produkt MetLife MultiOchrona.

19 czerwca 2015

Tomasz Bonek na czele połączonych newsroomów biznesowych Onet-RASP

Po 11 latach w Money.pl pokieruje połączonymi newsroomami i redakcjami serwisów biznesowych Grupy Onet.pl oraz Ringier Axel Springer Polska.

19 czerwca 2015

K2 autorem nowej kampanii PGE [wideo]

Agencja odpowiada za przygotowanie kampanii do wszystkich kanałów komunikacji.

19 czerwca 2015

OMG zmienia się w Optimise

Agencja performance'owa po rebrandingu.

19 czerwca 2015

Fox uruchamia nowy serwis VoD

Serwis debiutuje w sieci Vectra.

19 czerwca 2015

Dentsu Aegis Network Polska rozpoczyna współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce

Grupa będzie partnerem strategicznym w zakresie marketingu, a także narodowym dostawcą EHF Euro 2016.

19 czerwca 2015

Stadler wybiera Diferente

Rusza kampania "Flirt jakości i oszczędności".

19 czerwca 2015

Rusza kolejna edycja kampanii marki Kruger & Matz

W działaniach promocyjnych położono silny nacisk na media społecznościowe oraz internet. Głównym partnerem mediowym jest Wirtualna Polska.

19 czerwca 2015

Peppermint prowadzi projekt contentmarketingowy dla Praktikera

Akcję wspiera kampania display.

19 czerwca 2015

Brita wskazuje na korzyści domowej filtracji wody

Kampania prowadzona jest głównie w internecie.

19 czerwca 2015

"Wielki test o…" TVP1 na Eurovision Creative Forum 2015 w Berlinie

Format TVP zostanie zaprezentowany wśród 21 najciekawszych propozycji programowych.

19 czerwca 2015

Rusza SnapLions

"Media & Marketing Polska" oraz DDB & Tribal przygotowują specjalną relację z festiwalu w Cannes.

19 czerwca 2015

180hb + J. v. M. zrealizowała serwis Narodowego Instytutu Audiowizualnego

Na stronie można korzystać ze zbiorów tej instytucji.

19 czerwca 2015

TNS Polska prowadzi pasywny pomiar korzystania z urządzeń elektronicznych

Dane gromadzone są za pomocą aplikacji MobiStat, którą przygotowała firma Digital Virgo.

19 czerwca 2015

Marka Sun Balance uruchamia wakacyjne wsparcie

Działania prowadzone będą głównie w internecie. Przewidziano też formy niestandardowe.

19 czerwca 2015

Guillaume Duverdier prezesem Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce - Browary Polskie

Będzie koncentrował się na działaniach zapewniających zrównoważony wzrost rynku piwa.

19 czerwca 2015

Maria Kulawik brand managerem Radia Zet Chilli

Będzie też wspierać zespół działu promocji przy działaniach na rzecz Radia Zet.

22 czerwca 2015

Michał Żelażewski jako managing partner w Sarigato

Do tej pory rozwijał dział sprzedaży w Sarigato oraz sieci reklamy wideo Sataku.

22 czerwca 2015

Nokia powróci na rynek smartfonów

CEO Nokii: już w przyszłym roku pojawią się smartfony pod marką Nokia.

22 czerwca 2015

Jarosław Pawlak i Małgorzata Tomczyk-Walczak w IRCenter

Dwóch nowych specjalistów w agencji badawczej.

22 czerwca 2015

Multikino Media poszerza ofertę na lato

Siedem kin wchodzi do oferty brokera na okres wakacji.

22 czerwca 2015

Sfinks kupuje Da Grasso za 55 mln zł

Sieć pizzerii liczy ponad 170 lokali, w 2013 r. miała 21,3 mln zł przychodu i 1 mln zł zysku.

22 czerwca 2015

Anna Skrzypczyk art directorem Click Community

Pokieruje zespołem pięciu graphic designerów.

22 czerwca 2015

Enter Air leci na giełdę po 110 mln zł

Czarterowa linia lotnicza chce kupić sześć nowych Boeingów 737.

22 czerwca 2015

Sześć nowych osób i awanse w Fenomem

Agencja wzmocniła kreację, obsługę klienta i social media.

22 czerwca 2015

Multi Channel Network reprezentuje reklamowo Sprzedajemy.pl

Serwis wchodzi do sieci reklamowej.

22 czerwca 2015

Milka wprowadza "wakacyjne" warianty

Kampanię przygotowały Riverwood i Carat.

22 czerwca 2015

Brave - nowa agencja eventowa w grupie Arteria

Brave przejmuje zespół oraz wszystkie projekty i klientów działu Polymus Events.

22 czerwca 2015

Sześć nominacji dla Polski na pierwszych short-listach w Cannes

Trzy nominacje dla Isobara, dwie dla DDB & Tribal, jedna dla FCB Warsaw.

23 czerwca 2015

The Digitals zatrudnia dwie osoby

Do agencji dołączają Michał Kowalski i Piotr Rychel.

23 czerwca 2015

On Board Ecco Network powiększa zespół

Nowym pracownikiem została Ewa Kurowska, dietetyk kliniczny.

23 czerwca 2015

PizzaPortal.pl ze wsparciem dla niesłyszących

Serwis wykorzystuje technologię wideochatu.

23 czerwca 2015

Sfinks Polska powiększa skład zarządu

W zarządzie zasiądą dwaj nowi wiceprezesi: Tomasz Gryn i Jacek Kuś.

23 czerwca 2015

Tomasz Brzeziński i Szymon Szmigiel w Netsprincie

Firma zatrudnia doświadczonych pracowników.

23 czerwca 2015

Kampania Tic Taców autorstwa VML na świecie

Działania obejmują już 21 krajów na całym świecie.

23 czerwca 2015

ZenithOptimedia wygrywa budżet mediowy Coty

Zenith wygrywa globalny budżet firmy na zakup i planowanie mediów. Przetarg dotyczył także Polski.

23 czerwca 2015

Rusza kampania sponsoringowa Warki Radler "Run Zero" [wideo]

Marka promuje imprezę biegową.

23 czerwca 2015

Prezes LOT: za pięć lat chcemy być dwa razy więksi

W 2020 r. nasz narodowy przewoźnik chce mieć prawie dwa razy większą flotę, wykonywać 60 proc. więcej rejsów i przewozić 10 mln pasażerów, zwiększając obroty z 3,5 do 9 mld zł. Oczywiście, jeśli pozyska finansowanie.

23 czerwca 2015

Nowy branding Visy

Organizacja płatnicza zmienia identyfikację wizualną marki oraz hasło, by lepiej odzwierciedlały jej rolę jako "serca ekosystemu płatniczego".

23 czerwca 2015

Tyskie Radler z nowym spotem telewizyjnym

Y&R, Papaya Films, Platige Image i MEC w nowej realizacji dla Kompanii Piwowarskiej.

23 czerwca 2015

Idea Bank rusza z kampanią promującą innowacje dla firm

Zaczyna od outdooru i radia, planuje także dużą kampanię telewizyjną.

23 czerwca 2015

Kupony rabatowe w aplikacji Wirtualnej Polski

Portal wzbogaca ofertę produktów reklamowych z segmentu mobile.

23 czerwca 2015

Karolina Szapiro w komunikacji Sanofi

Przez ostatnie cztery lata dbała o PR Grupy Ipopema.

23 czerwca 2015

Joanna Giz w zespole K2 Media

Zajmie się tworzeniem kontentu dla klientów agencji.

23 czerwca 2015

Brąz dla DDB & Tribal w Cannes [wideo]

Sześć nominacji w drugim dniu festiwalu dla agencji z Polski.

24 czerwca 2015

Netizens Digital Innovation House wzmacnia dział new business

Aneta Zabiegała obejmuje nowo utworzone stanowisko w domu produkcyjnym.