M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

24 czerwca 2015

Publicis Poland i Skanska Property Poland rozpoczynają współpracę

Agencja zajmie się obsługą wybranych projektów korporacyjnych i inwestycyjnych dewelopera.

24 czerwca 2015

Mondelez wspiera Prince Polo

Startuje kampania pod hasłem "Wiesz, co dobre".

24 czerwca 2015

Nowy prezes Wyborowej Pernod Ricard

Eric Benoist obejmuje stanowisko prezesa firmy.

24 czerwca 2015

"Paczki wdzięczności" autorstwa FCB z brązem w Cannes [wideo]

Tylko jedna nominacja w kolejnych kategoriach.

24 czerwca 2015

Michał Imbierowicz w jury Golden Drum

Polak jurorem podczas 22. edycji festiwalu.

24 czerwca 2015

Coca-Cola wchodzi w segment smakowej wody

Na rynku zadebiutowała Kropla, a producent wspiera ją taneczną kampanią.

24 czerwca 2015

Magda Rymarczyk PR managerem Click Community

Odpowiada za wizerunek i komunikację podmiotów grupy.

24 czerwca 2015

Vacaloca pracuje dla X-Trade Brokers

Agencja stworzyła dla domu maklerskiego film viralowy.

24 czerwca 2015

LifeTube wprowadza filmy sferyczne 360 stopni

Do odtwarzania kontentu wystarczy smartfon z czujnikiem ruchu.

24 czerwca 2015

Whirlpool promuje nową linię lodówek Supreme NoFrost

Działania promocyjne realizowane są przez ambient i kampanię reklamową.

24 czerwca 2015

San Markos pracuje dla EWE

Kampania EWE skierowana jest do firm i obejmuje działania w prasie, online, BTL, outdoor i radio.

24 czerwca 2015

ZOG: reklama w tym roku wzrośnie o 2,4 proc.

Dom mediowy utrzymuje prognozy z marca br., rynek reklamowy osiągnie wartość 6,703 mld zł.

24 czerwca 2015

Soda Stream po raz pierwszy z kampanią telewizyjną w Polsce

Marka pokaże billboardy sponsorskie.

24 czerwca 2015

Bosch promuje generatory pary

Kampanię realizuje agencja Insignia.

24 czerwca 2015

Spółka Mondeleza i Douwe Egberts ma wystartować 6 lipca

Nowy podmiot nazywa się Jacobs Douwe Egberts. Można spodziewać się globalnego przetargu na media tego markera.

24 czerwca 2015

FoodCare chwali się zagraniczną ekspansją

Firma zapewnia, że od 4 lat zwiększa sprzedaż eksportową średnio o ponad 50 proc. rocznie.

24 czerwca 2015

W lipcu Fiat będzie promował model 500X

Łączna liczba emisji spotów w TV wyniesie 6,6 tys.

24 czerwca 2015

Saatchi & Saatchi wzmacnia dział obsługi klienta

Do zespołu dołącza Agnieszka Zubrzycka.

25 czerwca 2015

Motorola Solutions pracuje z Grupą Adweb

Firma chce wzmocnić swój wizerunek na rynku pracy.

25 czerwca 2015

Monster Polska wraca z kolejnym etapem kampanii

Obecna kampania radiowa obejmuje Warszawę i Kraków.

25 czerwca 2015

Agora powołuje Epic Makers

Rusza nowe studio formatów wideo mocno powiązane z YouTube.

25 czerwca 2015

Desperados wprowadza "nocny" wariant piwa

Na rynek trafia Desperados Nocturno i otrzyma marketingowe wsparcie.

25 czerwca 2015

Henryk Kania rozszerza współpracę z Tesco na Wyspach

Spółka robi kolejny krok w kierunku zwiększenia udziału eksportu w ogólnej strukturze przychodów spółki.

25 czerwca 2015

Duży budżet na promocję nowej marki banku BGŻ BNP Paribas

Sama kampania wizerunkowa potrwa dwa miesiące. Realizują ją Publicis i Havas Media.

25 czerwca 2015

Costa Coffee z brandem Oreo

W sieci do menu dołączają warianty kawowych deserów z ciasteczkami z portfolio Mondeleza.

25 czerwca 2015

Uzupełnienie: Soda Stream z pierwszą kampanią telewizyjną w Polsce

Firma zaprezentowała 15-sekundowy spot promocyjny.

25 czerwca 2015

Marka Leon będzie obchodzić 10-lecie istnienia

Brand soków z portfolio Horteksu przygotował dla swoich najmłodszych konsumentów specjalne atrakcje, a z okazji urodzin wystartuje z kampanią.

25 czerwca 2015

W 2017 roku internet stanie się największym medium na 1/3 globalnego rynku reklamowego

Przy utrzymaniu tego trendu internet wyprzedzi telewizję, stając się największym globalnym medium reklamowym przed końcem tej dekady - wynika z analiz ZenithOptimedia.

25 czerwca 2015

Alior Bank promuje pożyczki gotówkowe

Kampanię w telewizji i internecie przygotowały PZL, Easy Hell, Sympatico, Kalicińscy.com i Maxus.

25 czerwca 2015

Interia ma nowego wydawcę

Do zespołu dołącza Michał Bagiński, który wcześniej pracował dla Wp.pl.

25 czerwca 2015

Awans i nowa osoba w Diferente

Rozwija się dział DTP i produkcji agencji.

25 czerwca 2015

Topex rusza z letnią kampanią

Producent narzędzi startuje z telewizyjną kampanią, która potrwa w telewizji dwa tygodnie.

25 czerwca 2015

PB: Spółka Poroszenki wchodzi do Polski

Roshen chce konkurować na polskim rynku z największymi producentami słodyczy.

25 czerwca 2015

Kuba Kądziela dyr. sprzedaży w Esencja Studio

Ma za zadanie wdrożyć nową strategię sprzedażową dla obecnych i nowych usług agencji.

25 czerwca 2015

Radio Go FM kupiło ofertę programową Grupy Radiowej Time

Stacja startuje podczas tegorocznych wakacji.

25 czerwca 2015

Grupa Radiowa Time z nowym cennikiem reklamowym

W związku z rosnącą słuchalnością stacji Radia Vox FM i sieci Eska Grupa podnosi ceny reklam średnio o 14 proc.

26 czerwca 2015

VML Agencją Interaktywną Roku wg "MMP"

Redakcja "Media & Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego. Dodatkowo podczas tej samej gali grand prix Golden Arrow otrzymały agencje BBDO Warszawa, Socialyze, Starcom MediaVest Group za pracę "Dotrzymane obietnice" dla firmy Prudential.

26 czerwca 2015

Opoczno zleca kampanię LS J. Walter Thompson

Kolekcje ceramiki są prezentowane w formie kobiecych magazynów lifestyle'owych.

26 czerwca 2015

4Fun Media liftinguje swoje kanały TV

Zmianie nazw kanałów towarzyszy kampania reklamowa.

26 czerwca 2015

Lidl promuje tydzień francuski [wideo]

Francuskie sery są głównym motywem kampanii.

26 czerwca 2015

Peppermint wzmacnia zespół

Dwie nowe osoby na pokładzie agencji.

26 czerwca 2015

Jolanta Kaczmarek pozostaje prezesem Radia RDC

KRRiTV podjęła decyzję o ponownym powołaniu Kaczmarek na stanowisko prezes zarządu stacji.

26 czerwca 2015

McDonald's poszerza portfolio

Do oferty trafiają dwa nowe warianty kanapek i przekąski, a także nowe warianty deserów.

26 czerwca 2015

Wideo online w młodej grupie przerosło TV

Rok 2014 był przełomowy, po raz pierwszy widzowie w wieku 16-24 oglądali więcej wideo w sieci niż przed odbiornikami TV (91 proc. vs. 90 proc.) - wynika z analizy MediaCom Warszawa.

26 czerwca 2015

RMF FM we wspólnej letniej akcji z TVP Info

W najbliższą sobotę rusza 10-tygodniowa akcja multimedialna "Twoje miasto".

26 czerwca 2015

Ipla z myślą o osobach niedosłyszących

Telewizja internetowa wprowadza ułatwienia.

26 czerwca 2015

Wizz Air prowadzi silne wsparcie w Europie

Kampania rebrandingowa obejmuje również Polskę. Przygotowały ją Fenomem i PHD Media Direction.

26 czerwca 2015

Sobieski wznosi "Toast za sukces"

Marka wódki doda do butelków trunku kieliszki i rozda je w liczbie miliona sztuk.

26 czerwca 2015

Uzupełnienie: Desperados wprowadza "nocny" wariant piwa

Nowy wariant będzie wsparty kampanią.

26 czerwca 2015

Kawiarnia Costa Coffe w pobliżu Domaniewskiej

Costa Coffee otworzyła 51. lokal w Warszawie.