M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

2 lipca 2015

S3 nowym partnerem Home.pl

S3 jest wyłącznym dostawcą usług SEO dla Home.pl.

2 lipca 2015

Jeżyki z GoldenSubmarine

Agencja odpowiada za strategię i kreację marki Jeżyki w internecie.

2 lipca 2015

Startuje kampania nowego wariantu Desperadosa [wideo]

Kreację przygotowała agencja W+K Amsterdam, a polską adaptację agencja Good.

2 lipca 2015

Wakacyjna kampania Providenta [wideo]

Działania będą prowadzone do końca tego miesiąca.

2 lipca 2015

Mobile commerce w Polsce to ponad 14 proc. e-handlu

Firma Criteo Mobile Commerce przedstawiła wyniki swojego międzynarodowego badania.

2 lipca 2015

BOŚ Bank rozdaje bony na rowery 
w kampanii reklamowej przygotowanej przez Fat Baby

Bank promuje ofertę "EKOkonto bez kosztów".

2 lipca 2015

Adrino oferuje darmowe wsparcie wydawcom aplikacji

Opcja freemium przeznaczona jest dla początkujących wydawców.

2 lipca 2015

Maciej Kossowski przechodzi do Grupy Wirtualna Polska

Wspólnie z Joanną Pawlak pokieruje działem sprzedaży.

2 lipca 2015

Plus promuje internet LTE [wideo]

Rusza kolejny etap kampanii.

2 lipca 2015

Joanna Korczyk-Ulman w agencji Veneo

Poprzednio jako redaktor związana była z Onetem.

2 lipca 2015

Schulz Brand Friendly z kampanią Mardom [wideo]

Firma rozpoczęła pierwszą w historii kampanię reklamową.

2 lipca 2015

Hyundai działa w Mikołajkach

Marketer z niestandardowymi aktywnościami podczas 72. Rajdu Polski.

2 lipca 2015

Anna Załuska kierownikiem działu komunikacji Teva Pharmaceuticals

Zastąpiła Joannę Kalicką-Molin.

2 lipca 2015

Startuje kampania promująca linię zabudowy Bosch Serie I8

Za opracowanie strategii oraz zakup mediów odpowiada agencja Insignia.

2 lipca 2015

GroupM Interaction i Qusima zmienia się w GroupM Connect

Za marki digitalowe w polskim GroupM odpowiada Tomasz Piątkowski.

2 lipca 2015

Zmiany na stanowiskach wydawców czasopism Agory

Zmiany wynikają z nowej segmentacji czasopism wydawanych w ramach pionu czasopisma i prasa bezpłatna. 

2 lipca 2015

Grycanowie otworzyli swoją pierwszą lodziarnię w Świnoujściu

Marka Grycan kontynuuje obraną na wiosnę strategię wychodzenia poza Mazowsze i Łódzkie.

2 lipca 2015

Unique One dla Totalizatora Sportowego

Agencja organizuje letnią loterię.

2 lipca 2015

Young & Rubicam wprowadza nowy produkt Danio

Danio Shake it! w nowej kampanii.

2 lipca 2015

Odświeżone Gumtree

Serwis zyskał nowe funkcje.

2 lipca 2015

Arkadiusz Wójcik pokieruje działem IM w Samsung Electronics Polska

Do jego obowiązków należeć będzie m.in. tworzenie i realizacja strategii oraz kompleksowe zarządzanie sprzedażą produktów mobilnych.

2 lipca 2015

"KancerSutra" - nowa kampania fundacji Rak'n'Roll

W ramach nowej kampanii fundacja Rak’n’Roll zachęca do uprawiania seksu i pokazuje, że pomimo choroby nowotworowej można i trzeba czerpać energię i radość z bycia razem.

2 lipca 2015

Plush pomoże obuć młodych w Vansy

Rusza letnia kampania marki, w której marka Polkomtela rozdaje bony z 30-proc. zniżką na buty.

2 lipca 2015

Sobieski wprowadza Fruits and Wine

Nowy produkt to połączenie wina z sokiem. Launch wesprą różnorodne aktywności.

3 lipca 2015

W konkursie Philipsa można wygrać dzień z celebrytami

Konkurs to jedna z większych akcji poświęconych produktom audio marki Philips.

3 lipca 2015

IPanaceum nowym klientem Click Community

Agencja zajmie się obsługą w mediach społecznościowych oraz stworzeniem apteki internetowej.

3 lipca 2015

Dwa awanse w agencji S4

Zmiany w działach kreacji oraz graficznym.

3 lipca 2015

Kolejna odsłona kampani Plusa [wideo]

Operator promuje ofertę "Ja + Abonament, czyli wszystko bez limitu: rozmowy, SMS-y, a teraz także internet LTE!".

3 lipca 2015

Alicja Miklaszewska-Kowalczuk account directorem Arena Media

Będzie odpowiedzialna za wsparcie strategiczne kluczowych klientów agencji i rozwój nowego biznesu.

3 lipca 2015

TVP rozpoczyna testy nadawania w 4K

Testy obejmą emisję naziemną oraz internetową. Potrwają miesiąc.

3 lipca 2015

Marka Jan Niezbędny dba o czystość Tatr

Jan Niezbędny sponsoruje kolejną edycję akcji "Czyste Tatry".

3 lipca 2015

Awans i nowy pracownik w agencji Plej

Anna Rogowiecka awansowała na stanowisko dyrektora działu development & PR, do zespołu dołącza Rafał Matulka.

3 lipca 2015

Samsung dopasuje monitor do odbiorcy

Monitory z funkcją Audience Measurement oprócz wyświetlania treści promocyjnych zmierzą ruch przed ekranem.

3 lipca 2015

Edward Korbel w SW Research

Obejmie stanowisko konsultanta badań.

3 lipca 2015

Ströer Polska kupuje od CAM Media sieć Ad-Vice

Wartość transakcji wynosi 4,6 mln zł brutto.

3 lipca 2015

Marki Fit & Easy i Activia zapraszają do aktywności na plaży

Startuje wspólna akcja eventowa dwóch marek nad polskim morzem.

3 lipca 2015

Marta Krysik kupiła udziały GoldenSubmarine

Z agencją związana jest od 2006 r.

3 lipca 2015

Paweł Cholewa w Grey Group

Nowy art director w dziale BTL & design agencji.

3 lipca 2015

Ogilvy & Mather powiększa swój zespół

Cztery nowe osoby w agencji.

3 lipca 2015

Scripps Networks Interactive sfinalizował przejęcie pakietu TVN

Scripps Networks Interactive Inc. zrealizował umowę zakupu 52,7 proc. akcji TVN od Grupy ITI oraz Grupy Canal+. Nowe osoby w radzie nadzorczej TVN.

3 lipca 2015

180hb + J. v. M. pracuje dla Credit Agricole

Rozpoczyna się kampania "Świeża krew do pierwszej pracy".

3 lipca 2015

K2 prowadzi akcję guerillamarketingową dla PGE

Na kołach rowerów po zmierzchu wyświetla się hasło PGE.

6 lipca 2015

Tymbark promuje letnie połączenia smaków na outdoorze

Wystartowały kolejne działania marki Maspeksu - tym razem na outdoorze.

6 lipca 2015

Tymbark na srebrnym ekranie

Maspex promuje napój w upalne dni również w sieci multipleksów.

6 lipca 2015

Sociomantic Labs wchodzi na rynek chiński

Nowo otwarte biuro w Szanghaju jest 23. oddziałem Sociomantic Labs.

6 lipca 2015

Seat zaprasza na jazdę Oculusem

W wybranych galeriach handlowych promowany będzie model Leon X-Perience.

6 lipca 2015

Dominium Pizza otwiera nadmorskie pop-up stores

Jastarnia, Jastrzębia Góra, Władysławowo, Hel - tam pojawiły się tymczasowe restauracje.

6 lipca 2015

GroupM rozwija markę Plista

Obecnie Plista, po czterech miesiącach działania w Polsce, dociera już do ponad 13 mln realnych użytkowników i ma potencjał emisji kilkuset milionów odsłon reklam miesięcznie.

6 lipca 2015

Nowa reklama TV konta 360 st. Banku Millennium [wideo]

Rozpoczęła się emisja reklamy banku przygotowanej w ramach kampanii konta i nowej aplikacji mobilnej.

6 lipca 2015

McDonald's na wakacje rodzinnie

Sieć proponuje cykl atrakcji adresowanych do rodzin na okres wakacyjny.