M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

20 sierpnia 2015

Selectivv wprowadza geotrapping

Nowa funkcja umożliwia targetowanie reklamy na bazie położenia użytkownika w przeszłości.

20 sierpnia 2015

Piekło w nowej kampanii Ranigast Max [wideo]

Rusza nowa kampania przygotowana przez Opus B.

20 sierpnia 2015

Tchibo w wersji białej i czarnej

Na rynek trafia nowy wariant kawy marki Tchibo.

20 sierpnia 2015

Od września br. Premium TV poszerzy swoją ofertę o nowe pakiety spotowe

Reklamodawcy mają mieć możliwość wykorzystania siły kanałów dziecięcych w dotarciu do dorosłych, jak również do dzieci, które mają istotny wpływ na decyzje zakupowe.

21 sierpnia 2015

Lorenz wprowadza nową markę chipsów

Just Chips mają być pozbawione sztucznych składników i niezdrowych dodatków.

21 sierpnia 2015

Coca-Cola i Nju Mobile sponsorami "Voice of Poland"

Program od września wróci na antenę TVP2.

21 sierpnia 2015

Nowa kampania Tyskiego "Na szczęście jest sport!"

Flagowa marka Kompanii Piwowarskiej stawia na emocje sportowe i angażuje kibiców we wsparcie lokalnych drużyn.

21 sierpnia 2015

Fox Comedy i NC+ uruchomiły wspólny konkurs

Akcja potrwa do 13 września br.

21 sierpnia 2015

WP ma nową ofertę produktów reklamowych w kategorii "Zdrowie i medycyna"

Jak twierdzi wydawca, pozwala ona na dotarcie z przekazem do 4,2 mln internautów.

21 sierpnia 2015

Paweł Kurtycz awansuje w Isobar Polska

Z agencją związany jest od 2013 r.

21 sierpnia 2015

Uzupełnienie: Tchibo w wersji białej i czarnej

Media zaplanował i kupił Initiative.

21 sierpnia 2015

Eleven Sports wystartuje na platformie Player.pl

Na początek kanał pokaże m.in. rozgrywki piłki nożnej i ręcznej.

21 sierpnia 2015

Madej Wróbel z kiełbasianą akcją

Akcja firmy ma na celu pokazanie innego oblicza wędliny i zainteresowanie nim kucharzy i blogosfery.

21 sierpnia 2015

Change rozpoczyna akcję specjalną dla LOT-u

Komunikacja skierowana jest do dzieci i rodziców z nimi podróżujących.

21 sierpnia 2015

TVP zaproponuje jesienią kilka nowości na swoich głównych antenach

Nowością TVP1 będzie m.in. format "Kryptonim szef", a TVP2 serial kryminalny "Prokurator".

21 sierpnia 2015

Sławomir Piwowarczyk w Grupie Adweb

W agencji został specjalistą SEM.

21 sierpnia 2015

Mikołaj Tocki dyrektorem ds. multimediów w Gremi Business Communication

To nowe stanowisko w firmie.

21 sierpnia 2015

Wawel rusza z drugim letnim konkursem dla konsumentów

Latem Wawel wspiera markę Fresh & Fruity.

21 sierpnia 2015

Great Open House gra w "Monopoly"

Agencja Great Open House zakupiła od Hasbro licencję na wykorzystywanie gry "Monopoly" jako motywu przewodniego podczas publicznych eventów organizowanych dla galerii handlowych.

21 sierpnia 2015

Sonia Bohosiewicz w kampanii Optimy DHA [wideo]

Kampania prowadzona będzie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

24 sierpnia 2015

Rusza kampania Vox przygotowana przez Ars Thanea

Media do wizerunkowej kampanii zaplanował ZenithOptimedia Group.

24 sierpnia 2015

Kuba Sagan odchodzi z K2

Kreatywny żegna się z agencją.

24 sierpnia 2015

Isobar Polska integruje struktury user experience

Jarosław Dobrowolski zostanie head of UX.

24 sierpnia 2015

Amica prezentuje online nową linię zmywarek

Kampanię przygotowało Sataku wraz z Value Media.

24 sierpnia 2015

Jack Daniel's stawia urodziny

Rusza specjalny konkurs marki, organizuje go Focus Media Group.

24 sierpnia 2015

Lidl reklamuje kurtki softshell [wideo]

Głównym kanałem dotarcia jest telewizja.

24 sierpnia 2015

Interactive Solutions poprowadzi globalny e-commerce w sieci Saatchi & Saatchi

W związku ze zmianami Tomek Waligóra awansował na stanowisko global e-commerce evangelista, a Darko Bosiljčić obejmuje funkcję global e-commerce lead.

24 sierpnia 2015

IAB Internet Week po raz drugi

W wydarzeniu wezmą udział specjaliści m.in. z Groupona, IBM, MEC, Mexad, Mobext, ZenithOptimeda.

24 sierpnia 2015

Kamikaze prowadzi konkurs dla marki Garnier

Trwa akcja specjalna marki należącej do L'Oreala.

24 sierpnia 2015

Sebastian Studentkowski head of digital Optimedia

Przez ostatnie lata pracował w MEC.

24 sierpnia 2015

Nowy katalog IKEA

W nowym katalogu marketer stawia na małe rzeczy, które mają nadawać życiu smak.

24 sierpnia 2015

Uzupełnienie: Tchibo w wersji białej i czarnej

DDB&Tribal wraz z agencją Gutenberg Networks odpowiada za materiały ATL, w tym adaptację TVC oraz działania digital.

24 sierpnia 2015

Kimkim.pl wsparte kamnpanią

Trwa kampania reklamowa z ambasadorkami nowej platformy e-commerce www.kimkim.pl: Edytą Herbuś, Adą Fijał, Pauliną Sykut-Jeżyną i Ekskluzywnym Menelem.

24 sierpnia 2015

Ruszył kolorowy konkurs RokoFun

Kampanię realizują Easymedia i Page Interactive.

24 sierpnia 2015

Kanały Eleven i Eleven Sports w ofercie Netii

Czasowo nowe stacje będą dostępne nieodpłatnie.

25 sierpnia 2015

Uzupełnienie: Madej Wróbel z kiełbasianą akcją

Media dla Madej Wróbel kupuje Initiative.

25 sierpnia 2015

Amino startuje z kolejną odsłoną konkursu "Parada mis polskich"

W konkursie do wygrania 10 tys. mis oraz 10 tys. zł.

25 sierpnia 2015

Dog Chow z dwumiesięczną kampanią

Marka produktów dla psów pojawi się na antenie TVN.

25 sierpnia 2015

Mike Tyson zaprasza na film

Wystartowała kampania energetyków Black z portfolio FoodCare.

25 sierpnia 2015

Suzuki Motor Poland poszerza współpracę z Communication Unlimited

Do kolejnych obowiązków agencji będzie należeć komunikacja w social mediach.

25 sierpnia 2015

Nowe smaki pizzy Guseppe wsparte kampanią

Pojedynek smaków będzie prowadzony w Facebooku i na stronie internetowej marki.

25 sierpnia 2015

Abanana wypromuje Cersanit i Opoczno

Agencja zadba o facebookową społeczność marek.

25 sierpnia 2015

Małżeństwo Żaków promuje Smakowitą

Wystartowała intensywna kampania dla marki z portfolio ZT Kruszwica/Bunge Polska.

25 sierpnia 2015

Nowa ramówka w TV4 pod koniec sierpnia

W ofercie programowej stacji znajdą się m.in. nowe polskie i zagraniczne seriale oraz programy dokumentalne i rozrywkowe.

25 sierpnia 2015

Berlinki po amerykańsku

Publicis przygotował kolejny spot dla marki Animeksu.

25 sierpnia 2015

T-Mobile jeszcze raz z Kotem i psem

Działania reklamowe obejmą telewizję, internet, prasę, OOH i POS. Za kreację odpowiada agencja DDB & Tribal wraz z Cut Cut, natomiast media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

25 sierpnia 2015

Cezary Glijer z SMG przechodzi do K2 Media

W SMG pracował od 2011 r.

25 sierpnia 2015

Choć przybywa klientów Liberty Ubezpieczenia, to przychody minimalnie zmalały

Bilans firmy poprawia wzrost ubezpieczeń autocasco i mieszkań.

25 sierpnia 2015

Siatkarskie kampanie Plusa

Operator wykorzystuje reklamowo swoje zaangażowanie w promocję siatkówki.

25 sierpnia 2015

TVP wspiera jesienne ramówki

W działaniach zaakcentowane zostaną nowości i kolejne edycje hitów TVP1 i TVP2.