M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

18 września 2015

BGŻ BNP Paribas reklamuje Kontoaktywator

Telewizyjno-internetowa kampania, autorstwa Publicis i Havas Media, potrwa do końca października.

18 września 2015

Michał Imbierowicz wraca do Saatchi & Saatchi Poland

Obejmie stanowisko crative heada.

18 września 2015

Sony Music Poland i Grupa Stroer z kampanią w metrze

Wcześniej marketer promował w podobny sposób m.in. albumy Pharrella Williamsa i Daft Punk.

18 września 2015

Group One z nowym PR managerem

Anna Tokarek - PR brand manager Grupy Allegro - zmienia pracodawcę.

18 września 2015

Nowa kolekcja New Balance ma twarz Natalii Siwiec

Wizerunek celebrytki będzie wykorzystywany m.in. w witrynach sklepów.

18 września 2015

Kampania Venus z Joanną Jabłczyńską

Komunikacja została przygotowana we współpracy z Best Brands PR, FDR Studio, Media On, Clear Channel oraz Studiem IP.

18 września 2015

Kanały Eleven Sports Network w sieci kablowej Elsat

Firmy zawarły właśnie umowę dystrybucyjną.

18 września 2015

Tarsago wydaje miesięcznik "My Company Polska"

Pismo związane jest z tematyką małych i średnich przedsiębiorstw.

18 września 2015

CCC w nowej odsłonie z OS3

Agencja zajmie się odświeżeniem strony internetowej marki i przeprowadzeniem kampanii produktowo-wizerunkowej.

18 września 2015

Nowy gracz na rynku reklamy efektywnościowej [wideo]

Click Community otwiera nową dywizję.

18 września 2015

BoboVita komunikuje o jakości

Marka Nutricii startuje z kampanią "Przejrzyj nas na wylot".

18 września 2015

Michał Kobierzewski otwiera butik kreatywny

Creative director z The Digitals rozpoczyna własną działalność.

18 września 2015

Piotr Wilczek obejmuje zarządzanie kreacją The Digitals

Zastępuje Michała Kobierzewskiego, który otwiera własny butik kreatywny.

18 września 2015

Pilsner Urquell prowadzi akcję content marketingową na Gazeta.pl

Treści tworzą redakcje sześciu serwisów Grupy Gazeta.

21 września 2015

DDB & Tribal powołuje nowych szefów działu client service i strategii

Aleksandra Jurkiewicz i Joanna Karwowska-Koza awansują w strukturach agencji.

21 września 2015

Warka sponsorem Ligi Europy UEFA

Heineken (właściciel Grupy Żywiec) na podstawie umowy z UEFA aktywuje marki lokalne.

21 września 2015

Ruszyły zgłoszenia do Young Creative Eurobest 2015

Teamy można zgłaszać do 2 października br.

21 września 2015

Grey dla produkcji fabularnej

Agencja stworzyła projekt plakatu promującego film krótkometrażowy "Basen" w reżyserii Krzysztofa Pawłowskiego.

21 września 2015

Branża turystyczna wydała więcej na promocję

W pierwszej połowie br. biura podróży wydały na reklamy o 3 proc. więcej. Najważniejszym i wciąż najmocniej rosnącym medium reklamowym jest internet.

21 września 2015

BBDO Warszawa dla marki Dicoflor [wideo]

Poza spotami w telewizji i kinach prowadzone będą działania BTL i digital.

21 września 2015

Insignia z kampanią dla Bosch [wideo]

Dwumiesięczną kampanię wspierają spot telewizyjny przygotowany wspólnie z producentem środków czyszczących Finish Quantum Lemon.

21 września 2015

Yuri Drabent creative directorem w Isobar Polska

Maciej Nowicki w grudniu obejmie stanowisko chief creative officera w Dentsu Aegis Network w Singapurze.

21 września 2015

Bonnier Business Polska przejmuje Prawomaniaków

Inwestycja ma wzmocnić pozycję wydawcy na rynku mediów biznesowych.

21 września 2015

Anna Bratkowska dyrektorem handlowym w SMG

Będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii handlowych dla klientów.

21 września 2015

Kanały Eleven Sports Network w ofercie NC+

Dodatkowym elementem umowy jest gwarancja transmisji z prestiżowych rozgrywek w piłce ręcznej.

21 września 2015

Spółki powiązane z Kino Polska TV i Wirtualną Polską wnioskują o koncesje TV w ramach MUX-8

Upłynął termin składania wniosków na nadawanie programów na kolejnym multipleksie.

21 września 2015

Mindshare będzie domem mediowym Unilevera w Polsce

To efekt rozstrzygnięcia przetargu regionalnego.

22 września 2015

Marka Tempur reklamuje się w telewizji

Media zaplanował i kupił Universal McCann.

22 września 2015

MSL Group rekrutuje team kreatywny

Agencja rozszerza kompetencje w zakresie komunikacji marketingowej.

22 września 2015

Platforma NC+ od października wyłącznie z dekoderami HD

Aby móc bez przeszkód oglądać kanały oferowane przez NC+, konieczna będzie wymiana dekoderów SD.

22 września 2015

The Digitals przygotowała kampanię kart płatniczych i kredytowych Banku Pekao SA

Aplikacja pomaga konsumentom w wyborze odpowiedniej karty.

22 września 2015

Cztery kolejne podmioty aplikują o MUX-8

Agora, Telewizja Polsat, Grupa ZPR i Discovery Networks to kolejne podmioty, które chcą mieć swoje telewizje w ramach MUX-8.

22 września 2015

Ruszyła kampania "Czas na męską decyzję" marki Permen [wideo]

Autorem kreacji jest McCann Worldgroup.

22 września 2015

Biuro reklamy BE Media z siecią Lux Med

Oferta obejmuje ponad 215 nośników w ponad 70 placówkach medycznych.

22 września 2015

Polacy suplementują się na potęgę

Jak podaje "Dziennik Gazeta Prawna" w ciągu pół roku wydaliśmy na suplementy diety ponad 1,5 mld zł.

22 września 2015

Wracają biegi Waterrr Run

Po wakacyjnej przerwie wraca akcja sponsorowana przez brand Maspeksu.

22 września 2015

Startuje kampania telewizyjna Podravki

Tym razem działania komunikacyjne realizowane są pod hasłem "Zmysłowe smaki przez cały rok".

22 września 2015

Raiffeisen Polbank rozpoczyna kampanię reklamową konta oszczędnościowego Wymarzony Cel

W roli ambasadora marki Raiffeisen Polbank ponownie Paweł Orleański.

22 września 2015

Reklama Plusa narusza normy KER

Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklama "Internet LTE bez limitu" może wprowadzać w błąd. Plus odpowiada, że nie podpisał Kodeksu Etyki Reklamy, więc nie musi go przestrzegać.

22 września 2015

Plus reklamuje Wi-Fi Calling

Komórkowy operator reklamuje rozmowy poza… siecią komórkową.

23 września 2015

Anna Sekretarska w zespole K2 Media

Poprzednio związana była z agencją BrainJuice Group.

23 września 2015

DDB & Tribal z interaktywnym lookbookiem dla marki Pandora

Kampania jest prowadzona w Polsce, Czechach i Rumunii.

23 września 2015

Zjednoczenie przygotowało nową kampanię dla House'a

Agencja stworzyła stronę pod nową aktywację.

23 września 2015

Janusz Kukuła i Paweł Sztompke nagrodzeni

Janusz Kukuła, dyrektor Teatru Polskiego Radia, został Mistrzem Mowy Polskiej, a szef redakcji muzycznej Radiowej Jedynki otrzymał Wawrzyn Mowy Polskiej.

23 września 2015

British American Tobacco kupuje największego w Polsce producenta e-papierosów

BAT kupuje 100 proc. udziałów Chic Group.

23 września 2015

BZ WBK ma swój program w TVP1

"Firmowe ewolucje" poprowadzi Maciej Orłoś.

23 września 2015

Speakers Direct będzie bankiem prelegentów marketingowych

Rusza nowe przedsięwzięcie agencji Fat ROI.

23 września 2015

Nowa lokalna produkcja dla kanału History

A+E Networks Poland rozpoczęło produkcję serii rozrywkowo-historycznej.

23 września 2015

Sprostowanie: media na potrzeby kampanii Podravki kupuje Havas Media

Havas Media odpowiada za kompleksowy zakup i planowanie mediów dla Podravki od 2014 r.

23 września 2015

Wydawnictwo Message House rozpoczyna działalność

Specjalizować się będzie w publikacjach na temat komunikacji rynkowej.