M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

23 września 2015

Startuje 13. edycja akcji "Podziel się posiłkiem"

W tym roku akcja organizowana jest pod hasłem "Dzielisz się wirtualnie, podziel się realnie!".

23 września 2015

Kompania Piwowarska planuje reorganizację pionu komercyjnego

Zmiany mogą dotyczyć m.in. marketingu, sprzedaży, innowacji i PR.

24 września 2015

Wrangler z nową kampanią również na polskim rynku

W nowej kampanii "Born ready" marka ubrań zaprosiła do współpracy Alastaira Humphreysa, a w Polsce - Kamila Pawelskiego.

24 września 2015

Divante obsłuży AD Loving Home

Dawny Almi Decor przenosi obsługę swojego sklepu online do Divante.

24 września 2015

Codemedia i K2 Media powołują spółkę Newnited

Newnited ma być przeciwwagą dla zagranicznych domów mediowych. Nowa marka nie zastępuje Codemedia i K2 Media.

24 września 2015

Biuro Podróży Reklamy przygotuje kampanię reklamową dla Fyrklövern

Firma specjalizuje się w tworzeniu eleganckich zastaw stołowych, szkła, sztućców oraz artykułów dekoracji wnętrz.

24 września 2015

Lemon Sky J. Walter Thompson Poland wydziela jednostkę business intelligence

Stanowisko head of business intelligence objął Tomasz Tołłoczko.

24 września 2015

Anna Kaczmarek awansuje w strukturach Amplifi Polska

Do zespołu dołącza Łukasz Wyglądała.

24 września 2015

Zmiany w biznesie ogłoszeń online

Polska Press odświeża i konsoliduje Gratkę, a Allegro wynosi swój biznes ogłoszeniowy do Naspersa.

24 września 2015

W niedzielę finał Loteriady 2015

Za organizację loterii odpowiada Unique One.

24 września 2015

Dog Chow i Fera.pl ze wsparciem imprezy Gwiazdy na Paluchu

Marka z portfolio Nestle Purina i internetowy sklep zoologiczny ze wsparciem charytatywnej akcji na rzecz bezdomnych zwierząt.

24 września 2015

Cyfrowe Radio Dzieciom ze statuetką Złotego Słonecznika

Stacja dostała nagrodę dla najlepszej inicjatywy muzycznej od portalu CzasDzieci.pl.

24 września 2015

Pura Vida wprowadza na rynek lody familijne

Na jesień producent wprowadza lody naturalne w nowym formacie i nowych smakach.

24 września 2015

Kolejne cztery stacje Polsatu będą miały wersje HD

Kanały Polsat Cafe, Polsat Play, Polsat 2 i TV4 wystartują wkrótce w wysokiej rozdzielczości.

24 września 2015

Tomasz Izydorczyk będzie odpowiadał za marketing UPC Polska

Przez ostatnie 6,5 roku pracował w Orange Polska, a wcześniej m.in. w Vectrze.

24 września 2015

Konto Tic Tac na podium Socialbakers

Konto w kategorii confectionery zajęło trzecie miejsce, za komunikację odpowiada VML Poland.

24 września 2015

Graal poszerza portfolio

Firma wprowadza nowa linię produktów i wspiera ją loterią.

24 września 2015

Edipresse Polska inwestuje w "Party"

Startuje nowy serwis dla kobiet Party.pl.

24 września 2015

Agencja Up obsłuży Pregna Plus

Marka z portfolio Verco, polskiej firmy farmaceutycznej, zacieśnia współpracę z agencją w obszarze promocji i komunikacji.

24 września 2015

Na rynku debiutuje "My Company Polska"

Od wczoraj na rynku dostępny jest nowy miesięcznik biznesowy skierowany do małych i średnich przedsiębiorstw.

25 września 2015

In-Store Media na wyłączność w sieci Kaufland

Agencja ma wyłączność na prowadzenie kampanii in-store we wszystkich 192 sklepach sieci Kaufland.

25 września 2015

Oskar Maciejek przechodzi z Sales & More do Value Media

Dom mediowy należący do grupy komunikacyjnej Group One powiększył swój zespół.

25 września 2015

Spółki z grupy Dentsu Aegis Network wspierają premierę sagi "Gwiezdne wojny" w AXN

Kreacje do kampanii przygotowała agencja Change.

25 września 2015

"Kukbuk" zaprasza go gotowania dla znajomych i nieznajomych

Startuje projekt kulinarno-kulturalny projekt "Kukbuk rusza", który będzie realizowany podczas 25-lecia Instytutu Goethego w Warszawie.

25 września 2015

Gdańsk pierwszy reguluje obecność reklam zewnętrznych

Zgodnie z planem uchwała krajobrazowa ma wejść w życie w marcu przyszłego roku.

25 września 2015

Sfinks potwierdza: fiasko rozmów ws. przejęcia Da Grasso

Drugie podejście Sylwestra Cacka również nieudane.

25 września 2015

Samsung z ułatwieniami dla niesłyszących

Samsung Electronics Polska we współpracy z Migam.org przygotował internetowy punkt obsługi klienta dla osób niesłyszących.

25 września 2015

Agencja Change dla fundacji Rak'n'Roll [wideo]

Akcję będzie można śledzić w TV, kanałach online oraz usłyszeć w radiu.

25 września 2015

Eleven Sports Network z prawami do kolejnych rozgrywek angielskich

Nadawca nabył prawa do transmitowania na terytorium Polski rozgrywek Football League, Sky Bet Championship i Pucharu Capital One w najbliższych latach.

25 września 2015

Lidl odświeża markę piw Argus

Ich nowy wizerunek opracowała agencja kreatywna Brand & Design Delikatessen.

25 września 2015

Kuchnia+ startuje z serią własnych eventów

Seria eventów realizowana będzie w czterech miastach.

25 września 2015

Kino Polska TV rozpoczyna testy kanału 4K w polskiej kablówce

Emisja testowa kanału w postaci 12-godzinnej pętli programowej będzie dostępna w ofercie sieci Telkab bezpłatnie przez najbliższe kilkanaście tygodni do czasu zakodowania sygnału na satelicie Hot Bird i oficjalnego startu FunBox 4K/UHD w 24-godzinnej wersji.

25 września 2015

ZBP: już 13,5 mln osób bankuje przez internet

W ciągu roku liczba klientów banków korzystających z obsługi online wzrosła o ponad 1,2 mln, czyli o 10 proc. Klienci rezygnują natomiast z kart płatniczych, głównie kredytowych.

25 września 2015

Bank Pocztowy poczeka z wejściem na giełdę

Na razie jego akcjonariusze: Poczta Polska i PKO BP, zgodzili się dofinansować go 60 mln zł. Dzięki temu będziemy mogli realizować strategię banku dla "Polski B" - zapowiada prezes.

25 września 2015

Urząd Miasta Warszawa będzie współpracował z AMS i Stroerem

Współpraca dotyczy spotów informacyjnych w metrze.

25 września 2015

Rusza kampania dla CCC autorstwa OS3 [wideo]

Działania obejmują promocję nowej kolekcji marek Lasocki oraz Sprandi.

25 września 2015

Agencja Brave dla CIMA 2015 Global Business Challenge

Siódma edycja międzynarodowego konkursu studenckiego odbyła się w Warszawie.

25 września 2015

Romance TV w ofercie cyfrowej UPC

Stacja dostępna będzie w pakiecie Max.

25 września 2015

Polskie projekty zwyciężają na Filmteractive Festival

Drugiego dnia imprezy, podczas targów treści interaktywnych i crossmedialnych, najlepszymi okazały się: "Digital Stories" i "Createrria: Craft your games!".

25 września 2015

RASP uruchamia serwis Fakt24.pl

W serwisie, który zastępuje Fakt.pl, pojawią się też nowe formy reklamowe, w tym projekty natywne i placementy.

28 września 2015

Agnieszka Siemiak-Harton szefową anteny Radia Zet

Zastępuje na tym stanowisku Natalię Gębską.

28 września 2015

Oknoplast z odświeżeniem logotypu i nową stroną internetową

Producent okien prezentuje nową identyfikację wizualną marki.

28 września 2015

Jan Mosiejczuk migruje z Isobaru do Carata

Wewnętrzne przesunięcie w Dentsu Aegis Network.

28 września 2015

Magdalena Kotuła odchodzi z grupy Stroer

Trwa rekrutacja na stanowisko PR managera.

28 września 2015

Polska Press odświeża swoje TV-guide’y

"Tele Magazyn", "Tele Program" i "TV Przewodnik" zmieniają winiety, layout okładki oraz stron listingowych i magazynowych.

28 września 2015

Sprostowanie: Wrangler z nową kampanią również na polskim rynku

Media na potrzeby kampanii kupuje w Polsce dom mediowy Vizeum Polska we współpracy z Carat Germany.

28 września 2015

T-Mobile finalizuje umowy z Leo Burnett i Bridge 2 Fun

Operator w ostatniej fazie przetargu reklamowego.

28 września 2015

Liquid (MEC) wspiera akcję #HandsOn Nestlé Fitness

Nestlé Fitness prowadzi w mediach społecznościowych kampanię #HandsOn promującą profilaktykę raka piersi. MEC dba o oprawę kreatywną i mediową akcji.

28 września 2015

Elżbieta Wójcik będzie dyrektorem ds. rynku masowego i członkiem zarządu T-Mobile Polska

Obecna wiceprezes Avivy, odpowiadająca za biznes direct i marketing grupy, ma 12-letnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej.

28 września 2015

Z Nałęczowianką można wyskoczyć z kapci

Rusza nowa kampania wspierająca markę.