M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

9 października 2015

Szef marketingu rynku masowego Orange wchodzi do zarządu

Michał Paschalis-Jakubowicz w Orange Polska (wcześniej TP SA) pracuje od 2009 r.

9 października 2015

Energizer kieruje komunikację do młodego targetu

Za kody z opakowań można uzyskać dostęp do specjalnych gier mobilnych.

9 października 2015

Małgorzata Cyganowska nowym country managerem firmy headhunterskiej Kienbaum

Dotychczas była dyrektor wykonawczą Russell Reynolds.

9 października 2015

Facebook wprowadza Lead Ads

Nowy format reklamowy ma obniżać koszty generowania leadów i zwiększać ich liczbę.

9 października 2015

Unilever wprowadza zmiany w dziale marketingu

Head of personal care został Maciej Seliński, do którego raportuje sześcioro menedżerów.

9 października 2015

Point of View z kampanią dla Credit Agricole

Agencja odpowiada za kampanię online kont osobistych.

9 października 2015

Rainbow zachęca: "Zaplanuj wakacje, zanim mama (lub szef) to zrobi"

Biuro podróży startuje z kampanią reklamową oferty na lato 2016 r. Przygotowały ją: Twin, F25 i Blueway Com.

9 października 2015

FCB Warsaw odpowiada za kampanię Pelavo [wideo]

Działania skupione są wokół platformy "Akademia Niechorowania".

9 października 2015

Monika Kinal dyrektorem marketingu 4F

Wieloletnia menedżerka odpowiada za komunikację marketingową sportowego brandu.

9 października 2015

Lowe Warsaw pracuje dla marki Delikat w Rumunii [wideo]

Kampania potrwa do końca br.

9 października 2015

Terravita stawia na nasycenie

Marka poszerza portfolio czekolad 70 proc. i zapowiada marketingowe wsparcie.

9 października 2015

Grupa Redan notuje wzrosty we wrześniu

Obroty Grupy we wrześniu br. wzrosły o 8 proc., do 45 mln zł w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.

9 października 2015

Tomasz Brycki odchodzi z Kompanii Piwowarskiej

Dyrektor rozwoju marketingu po blisko 20 latach żegna się z firmą.

9 października 2015

Krowy śpiewają "Sto lat" Łaciatemu

Wystartowało telewizyjne wsparcie działań promocyjnych na 20. urodziny marki.

9 października 2015

Stars TV w ofercie Polsat Media

Stars TV będzie 50. kanałem telewizyjnym w portfolio tego brokera.

9 października 2015

Nowy cennik reklamowy w serwisie Ipla

Najważniejsze zmiany dotyczą ujednolicenia cen oraz stosowanych dopłat.

9 października 2015

MediaCom BA niestandardowo promuje Skodę Superb

W kampanii udział bierze Michał Kędziora, bloger znany jako Mr Vintage.

9 października 2015

Agora wprowadza specjalne pakiety reklamowe marek prasowych i radiowych

Obejmują one działania reklamowe oraz projekty niestandardowe.

9 października 2015

Schulz Brand Friendly dla JZO

Ruszyła kampania producenta soczewek okularowych.

9 października 2015

Onet.pl rusza z kampanią #wyboryikropka

W Polskę wyruszył Onetobus - specjalnie przygotowane, mobilne studio przedwyborcze Onet.pl, które od 8 do 22 października odwiedzi 30 miast w całym kraju.

12 października 2015

Zofia Bugajna będzie zarządzać rozwojem MSL Group w regionie CEE

Z MSL Group związana jest od 2010 r.

12 października 2015

Marka Courir w rękach agencji Fenomem

Agencja poprowadzi działania reklamowe w mediach społecznościowych.

12 października 2015

Lubię To - Linked by Isobar rozpoczyna aktywację Pilsnera

Fani marki mogą wybrać się na interaktywną wycieczkę po browarze w Pilznie.

12 października 2015

Mediacap będzie wyłącznym właścicielem The Digitals

Spółka notowana na New Connect odkupuje udziały od Bartosza Aninowskiego.

12 października 2015

Nowy account manager w PZL

Agnieszka Gilewska zmieniła agencję.

12 października 2015

Amica startuje z promocją konsumencką

Do końca listopada będzie realizowana akcja pod hasłem "Perfekcyjna zabudowa".

12 października 2015

Dwa brandy czekoladowe Coliana w jednej kampanii

Goplana i Solidarność we wspólnej kampanii telewizyjnej, pierwszej od wielu lat.

12 października 2015

Plus reklamuje ofertę dla biznesu smartFIRMA

Kampanię przygotowały: Scholz & Friends Warszawa, TFP i OMD Media Direction.

12 października 2015

Kampania The North Face będzie miała odsłony również w Polsce

Za zakup mediów na wybranych rynkach odpowiada Vizeum.

12 października 2015

Startuje kampania tranu Möller’s

Schulz Brand Friendly odpowiada za koncepcję kreatywną, produkcję i montaż nowego spotu.

12 października 2015

Mexad przeprowadzi kampanię programmatic dla LG

Rozpoczyna się wsparcie sprzętu premium z oferty dużego AGD.

12 października 2015

Herbapol podkreśla lokalność

Firma kontynuuje ubiegłoroczne działania we współpracy z Tomaszem Jakubiakiem.

12 października 2015

180hb + J. v. M. autorem kampanii Showroom na rynku niemieckim

Ruszyła kampania telewizyjna wspierająca serwis modowy w niemieckiej wersji.

12 października 2015

Carlsberg i Okocim ruszają z aktywnościami przed Euro 2016

Konsumenci obu marek będą mogli wygrać bilety na piłkarskie mistrzostwa Europy we Francji, które rozpoczną się za osiem miesięcy.

12 października 2015

Starbucks otwiera Starbucks Reserve przy Nowym Świecie

Kawiarnia sieci zmienia swoje oblicze przy warszawskiej ulicy w centrum miasta.

12 października 2015

List otwarty do SAR w sprawie braku kobiet w jury KTR

Małgorzata Adamczyk i Zofia Smełkówna apelują o większą reprezentację pań.

13 października 2015

Więckowska i Wiśniewski nowymi portfolio marketing managerami w Onet-RASP

Będą odpowiadać za promocję i komunikację marek oraz produktów z poszczególnych segmentów rynku.

13 października 2015

Ewa Schreiber i Radosław Wierzbiński awansują w Media Impact Polska

Wierzbiński pokieruje działem strategii i jakości, a Ewa Schreiber działem ofert i zarządzania projektami.

13 października 2015

Inspire Labs tworzy spółkę na rynek brytyjski

W związku ze zmianami funkcję CEO polskiej agencji będzie pełnił Piotr Całka.

13 października 2015

Scholz & Friends z grand prix na Effie Awards

W tegorocznej edycji konkursu przyznano także 9 złotych statuetek, 20 srebrnych i 19 brązowych.

13 października 2015

Mateusz Żdanko rezygnuje z funkcji jurora KTR

To reakcja na list otwarty w sprawie udziału kobiet w jury. SAR nadal nie odpowiada.

13 października 2015

Marka Łowicz startuje z kampanią egzotycznych sosów

Producent wspiera sosy, do których oddzielnie dodawane są warzywa.

13 października 2015

Łowickie dżemy w natarciu

Marka Agros-Novej startuje ze wsparciem dżemów.

13 października 2015

Mecze eliminacyjne Polaków oglądało średnio 6,5 mln widzów

Niedzielny mecz z Irlandią śledziło w Polsacie 9,1 mln widzów, a w Polsacie Sport 1,1 mln.

13 października 2015

Tarczyński z ucztą dla wikingów

Startuje kolejna odsłona kampanii kabanosów.

13 października 2015

Plus daje użytkownikom Plusha pakiet 10 GB w prezencie

Reklamę wspierającą promocję przygotowały Scholz & Friends, TFP, Human Arc i OMD Media Direction.

13 października 2015

Rusza Discovery Science HD

Kanał dostępny będzie w ofercie NC+ i Cyfrowego Polsatu.

13 października 2015

Aleksandra Pająk account directorem w ZOG

Z tym domem mediowym związana jest od 2004 r.

13 października 2015

PR Calling powiększa zespół

W agencji pracę rozpoczyna Maja Sieńkowska.

13 października 2015

Abplanalp i Think Kong organizują konkurs

Akcja skierowana jest do uczniów i studentów.