M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

19 października 2015

Cisowianka i Bellucci powracają z kampanią

Polskie Zdroje przygotowują się do premiery "Spectre".

19 października 2015

Purina rusza z kolejnym konkursem dla wielbicieli czworonogów

Konkurs marki pod hasłem "Wasze niezwykłe chwile" przygotowała agencja Unique One.

19 października 2015

Branża modowa wydała 96 mln zł na reklamy w pierwszej połowie 2015 r.

Najwięcej pieniędzy trafiło do magazynów.

19 października 2015

Portal Olgi Kozierowskiej w nowej odsłonie

Sukcespisanyszminka.pl ma odpowiadać na potrzeby kobiet, które chcą się rozwijać i poszukują wiedzy.

19 października 2015

Quality Public Relations wypromuje nowy produkt marki Diamant

Współpraca ma charakter projektowy.

19 października 2015

Platige Image z nagrodą Animago Award 2015 za najlepszą wizualizację [wideo]

Tysiąc zgłoszeń, 45 nominowanych i tylko 9 zwycięzców.

19 października 2015

Aneta Sawicka odpowiada za rozwój Onet.tv

W Grupie Onet-RASP zastąpi Marcina Jędrasiewicza.

19 października 2015

Telepizza lokowana w serialu

Marka "zagra" w drugim sezonie serialu "Zbrodnia" w kanale AXN.

19 października 2015

Nowa odsłona kampanii UPC [wideo]

Za kreację odpowiada agencja Heart & Brain.

19 października 2015

Bank Millennium reklamuje konta oszczędnościowe

Kolejna odsłona kampanii z Radosławem Kotarskim.

19 października 2015

Lvov z grand prix na Golden Drum 2015

Polskie agencje przywiozą ze Słowenii grand prix, trzy statuetki Golden Drum i dwie Silver Drum.

19 października 2015

Fokus TV HD dostępny w sieci kablowej Telpol

Tym samym kanał znacząco zwiększa swą dystrybucję na Śląsku i Zagłębiu.

20 października 2015

Drosed promuje Kurczaka Kukurydzianego

Firma wspiera swój produkt kampanią i konkursem.

20 października 2015

Sprzedaż Seata rośnie na wszystkich rynkach

Marka prezentuje dane za pierwsze trzy kwartały. Jeden z większych wzrostów sprzedaży Seat odnotował w Polsce - prawie 32 proc.

20 października 2015

Natalia Przybysz, Natalia Skrzypska, Rafał Madajczak i Bartek Kulas promują ZenBooki Asusa

Projekt reklamowy przygotowały: Opus B, Media Impact i Klawiter Media.

20 października 2015

AdEx: reklama online w Polsce urosła w pierwszym półroczu o ponad 15 proc.

Jeśli trend ten utrzyma się w kolejnych miesiącach, rok 2015 może zakończyć się rekordową wartością 3 mld zł.

20 października 2015

Maspex zainwestuje w markę Łowicz

Planowane inwestycje będą warte ok. 200 mln zł. Obok inwestycji produkcyjno-logistycznych firma zapowiada intensywne działania marketingowe.

20 października 2015

Itaka rusza z kampanią letniej oferty

W tegorocznej odsłonie reklamowej największego w kraju touroperatora występują: Joanna Orleańska, Wojciech Błach i Marcelina Zawadzka.

20 października 2015

Kolporter nakarmi swą marką Top Presso

W salonikach Top Press będzie można kupić kawę i przekąski.

20 października 2015

Agnieszka Jaworska dołącza do Hypermedia

Będzie pracować w zespole odpowiedzialnym za e-commerce i brand commerce.

20 października 2015

Absurdalna konwencja reklam Virgin Mobile

Rusza właściwa faza kampanii wspierającej ofertę #Freemium.

20 października 2015

Krzysztof Skarbek nowym dyrektorem sprzedaży w firmie Uniqa

Będzie odpowiadał m.in. za sprzedaż polis na bazie sieci własnych agentów towarzystwa.

20 października 2015

Kraków tańczy walca w nowej kampanii Wawelu

Za kreację kampanii odpowiada Sugarfree.

20 października 2015

Bartosz Niewiadomski w zarządzie Avivy będzie odpowiadał za marketing

Po przejęciu Expandera Aviva przeprowadza zmiany w zarządach obu spółek.

20 października 2015

Ipla rozbudowuje ofertę

Z 36 do 47 zwiększa się liczba stacji oferowanych przez dostawcę internetowej telewizji. Bez zmiany cen. Aż 8 z 11 nowych kanałów to stacje Viacomu.

20 października 2015

Marka Biotherm reklamuje się w sieci Sataku

Na poziomie kreacji można zostawić swoje dane i skorzystać z samplingu.

20 października 2015

Startuje kampania zachęcająca do konsumpcji chleba

Fundacja Chleb to Zdrowie rusza z kampanią edukacyjną "Chleb dobry".

20 października 2015

Koniec aukcji na LTE - budżet dostanie blisko 7,2 mld zł

Wychodzi po 123 zł od każdego użytkownika telefonu. Drogo.

20 października 2015

Lowe Warsaw i Lowe Media promują Polskę za granicą

Działania reklamowe są prowadzone w Niemczech, Chinach, Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Brazylii.

20 października 2015

91 proc. reklam w wydaniach prasy na tablety jest statyczna

Sieć reklamy mobilnej Adrino podsumowała III kwartał w reklamie tabletowej.

20 października 2015

KRBRD zabiera kluczyki

Startuje kampania ostrzegająca przed wsiadaniem za kółko po spożyciu alkoholu.

20 października 2015

K2 odpowiada za kreację kampanii "Wybory bez barier"

Akcja ma zachęcić wyborców z niepełnosprawnością do udziału w zbliżających się wyborach parlamentarnych.

20 października 2015

Beata Sadowska promuje płatki Nestle

Startuje kampania promująca nowy pełnoziarnisty wariant płatków śniadaniowych Cheerios Oats.

21 października 2015

MetLife zachęca do oszczędzania, czyli Snoopy pod Rysami

Rusza kolejny etap kampanii reklamowej MetLife. Za realizację kampanii odpowiedzialna jest firma PZL, a za zakup mediów - dom mediowy Vizeum.

21 października 2015

Do zespołu Lemon Sky JWT dołączyli Anita Kotlińska i Adam Kaczanowski

Agencja zatrudnia dwie osoby na stanowiska head of creative team.

21 października 2015

BCC skarży ustawę krajobrazową do Trybunału Konstytucyjnego

Branża outdoorowa próbuje się bronić przed niekorzystnymi zapisami nowego prawa.

21 października 2015

NetSales wprowadza nowy model rozliczeń w kampaniach online

Rozliczany będzie czas i głębokość wizyty użytkowników.

21 października 2015

Kornelia Rudnik w Click Community

Agencja zatrudnia social media specialist.

21 października 2015

Wystartowała czterowymiarowa kampania Toyoty

Działania zaplanowano na sześć tygodni.

21 października 2015

Powstało Porozumienie Badaczy Mediów

PBC, Nielsen, KBR, PBI oraz Kantar Media chcą wspólnie wzmacniać wiarygodność badań mediów.

21 października 2015

UOKiK reklamuje zasady reklamacji [wideo]

Kampanię przygotowała agencja S4.

21 października 2015

Nowa audycja w Radiu RDC

Pasmo "Mnie się to podoba" poprowadzi Beata Jewiarz.

21 października 2015

Antyradio wystartowało z "badaniami przedwyborczymi"

Stacja Eurozetu organizuje akcję społeczną, której celem jest propagowanie diagnostyki nowotworowej.

21 października 2015

Siódma edycja FMZ

W dniach 4-5 listopada odbędzie się w Warszawie siódma edycja Forum Marketingu Zintegrowanego organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu.

21 października 2015

Polacy chętnie słuchają muzyki poważnej

Wyniki badania ARC Rynek i Opinia Sponsoring Monitor 2014 pokazują, że odsetek osób interesujących się muzyką klasyczną od kilku lat oscyluje wokół 14 proc., a na wyniki Konkursu Chopinowskiego czeka ok. 3 mln Polaków.

21 października 2015

FCB Warsaw z rozczulającą kampanią dla marki NaTurek

Wystartowała kampania rebrandingowa marki.

21 października 2015

Wzmocnienia personalne w agencji Kamikaze

Agencja zatrudniła nowe osoby m.in. w dziale obsługi klienta.

21 października 2015

Sodexo ze świąteczną kampanią

Bożonarodzeniowa kampania kategorii Motywacja Pracowników startuje pod hasłem "Naładuj swój zespół świąteczną energią". Za kreację kampanii w prasie i internecie odpowiada agencja Peppermint, media plan opracował dom mediowy Mindshare.

21 października 2015

E-booki prawdopodobnie pobiją w tym roku rekord

Eksperci Virtualo twierdzą, że na koniec 2015 r. sprzedaż e-booków może wynieść 60 mln zł netto.

21 października 2015

Pepsi wraca w oldskulowej odsłonie

Limitowana edycja Pepsi w odsłonie z lat 80. trafia na sklepowe półki i będzie wspierana promocją konsumencką.