M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

21 października 2015

PwC: rynek kablówek wart ok. 4 mld zł

W ostatnich pięciu latach rósł o 4,7 proc. rocznie.

21 października 2015

Grzegorz Tutkaj nowym dyrektorem promocji Radia Wawa

Bartek Tyrawski, dotychczas pełniący tę rolę, skoncentruje się na zarządzaniu spółką eventową.

21 października 2015

Radio Zet i Polsat zorganizują wspólny wieczór wyborczy

Gospodarzami w studiu Telewizji Polsat będą Dorota Gawryluk i Jarosław Gugała, a w studiu Radia Zet Paulina Michalik i Roman Osica.

21 października 2015

Komunikacja produktów FMCG w sieci głównym tematem Shopper 3.0

Druga edycja konferencji już w najbliższy wtorek, 27 października. Wystąpią m.in. przedstawiciele firm Facebook, GfK Polonia, Google, GSK Consumer Healthcare, Mondelez i Visa.

22 października 2015

S4 wprowadza zmiany w dziale PR i social mediów

Dwie osoby awansują, jedna nowa zostaje zatrudniona.

22 października 2015

Marlena Wieteska dyrektorem sprzedaży w Novem

Przez ostatnie dwa lata odpowiadała za wzrost biznesu Gamfi.

22 października 2015

Powraca "Zimoaktywna" kampania Continentala

Kampania jest realizowana we współpracy z działem projektów Media Impact oraz agencją The Boom.

22 października 2015

Pfizer startuje z kampanią "Stop pneumokokom"

Za kreację odpowiada agencja Lowe Warsaw.

22 października 2015

Magdalena Wymazała w Grupie Adweb

Do jej obowiązków należy komunikacja PR.

22 października 2015

Dariusz Staniak szefem Radia Zet Chilli

Zastąpił w tej funkcji Natalię Gębską, która opuściła Eurozet za porozumieniem stron.

22 października 2015

PMR: Po dwóch latach spadków rynek telekomunikacyjny odbija

W br. wzrost może wynieść 1,8 proc.

22 października 2015

3M ostrzega przed "Wścibskim Okiem"

W humorystycznej konwencji producent reklamuje tzw. filtry prywatyzujące.

22 października 2015

The Digitals pracuje dla marki Dr Gerard

Agencja przygotowała stronę dla pięciu europejskich rynków.

22 października 2015

Lady Nina w Eska TV

Do zespołu dołącza Nina Cieślińska i będzie współprowadzić interaktywny magazyn "Najlepszy program".

22 października 2015

Deloitte przejmuje Digital One

Powstaje nowa struktura konsultingowo-interaktywna - Deloitte Digital. Olgierd Cygan będzie nią zarządzał w Polsce i Europie Środkowej.

22 października 2015

Samsung sponsorem serialu i strategicznym partnerem Player.pl

Dzięki umowie z TVN właściciele komórek i telewizorów koreańskiej marki będą mieli tańszy dostęp do serwisu.

22 października 2015

Startuje nowa kampania reklamowa Frosty

Po raz pierwszy w swojej historii firma prowadzi kampanię nie tylko w telewizji, ale również w radio.

22 października 2015

AMS rozszezrza ofertę nośników Premium Citylight

Z paneli Premium Citylight, które do tej pory dostępne były tylko w Warszawie, od października br. można korzystać także w Krakowie.

22 października 2015

Edipresse proponuje kolekcję gier edukacyjnych sygnowanych nazwiskiem Beaty Pawlikowskiej

Na rynek trafia autorska kolekcja puzzli i edukacyjnych gier memory.

22 października 2015

KFC stworzyło teleturniej na Snapchacie

Projekt Snap & Bite realizowany jest we współpracy z McCann Worldgroup.

22 października 2015

NBA przez kolejne dwa lata w NC+

Nowy sezon startuje w nocy 27 października.

22 października 2015

Fooder coraz popularniejszy

Serwis ma już 100 tys. użytkowników.

23 października 2015

Preria będzie promować CSR Grupy Muszkieterów

Umowa z agencją została podpisana na rok.

23 października 2015

Netsprint współpracuje z Listonic

Reklamodawcy FMCG mogą precyzyjniej docierać do odbiorców kampanii.

23 października 2015

Monika Machnowska dyrektorem sprzedaży Dax Cosmetics

Poprzednio związana była z Laboratorium Kosmetycznym Dr Irena Eris.

23 października 2015

Eura7 doceniona w USA

Polska agencja otrzymała nagrodę "best in show" w kategorii social.

23 października 2015

Mikołaj Podlasek w On Board Think Kong

Grupa wzmacnia ofertę w obszarze visual storytellingu.

23 października 2015

Nowa linia marki Carex otrzyma kampanię

Działania reklamowe realizować będzie agencja Fenomem.

23 października 2015

Marcin Jeziorski nowym wiceprezesem Mediacap

Będzie odpowiadać za nadzór i integrację jej marek reklamowych: Scholz & Friends Warszawa, The Digitals i EMLab.

23 października 2015

Przychody Orange w ciągu roku zmalały o 2,4 proc.

Zysk spółki telekomunikacyjnej obniżył się aż o 21,4 proc.

23 października 2015

Chrzanowska Manufaktura Wędlin startuje z nową promocją

Akcji towarzyszy wsparcie w punktach sprzedaży.

23 października 2015

UOKiK przygląda się reklamom Vectry

Postępowanie prowadzi "w sprawie", a nie przeciw operatorowi. Oceni, czy reklamy "Wszystko za 10 zł" nie wprowadzają w błąd.

23 października 2015

NC+ dodaje do oferty tablety LG za 1 zł

Operator platformy telewizji satelitarnej uatrakcyjnia ofertę, dodając do niej 8-calowe tablety za symboliczną złotówkę.

23 października 2015

Kowalczyk i Owczarski dołączają do Liquid (MEC)

Będą odpowiadać za projekty multimedialne.

23 października 2015

Grupa Onet-RASP przygotowuje specjalny wieczór wyborczy

Wspólny projekt wyborczy obejmie Onet, “Newsweeka" i “Forbesa". Poranek powyborczy i studio live będą dostępne na Onet.pl.

23 października 2015

Dr Gerard wykorzysta WoMM w Polsce i na Węgrzech

Kampanię zrealizuje Streetcom Polska.

23 października 2015

Konkurs Chopinowski przyciągnął do TVP2 blisko 300 tys. widzów

Koncert laureatów obejrzało na antenie tej stacji 418 tys. melomanów.

23 października 2015

Kanał Dom i Styl będzie pierwszym uruchomionym przez Scripps Networks po zakupie TVN

Amerykański nadawca ma w planach kolejne dwie stacje na naszym rynku.

23 października 2015

Rusza "Krakowska parafraza" Żywca

Akcja konsumencka marki w Małopolsce.

26 października 2015

Alior reklamuje kredyty konsolidacyjne

Bank obiecuje klientom, którzy przeniosą do niego swoje zobowiązania z innych banków, że spłaci za nich 3 proc.

26 października 2015

Value Media przygotowało kampanię dla Narodowego Biura Promocji Austrii

Kampania potrwa do połowy lutego 2016 r.

26 października 2015

KRRiT chce wzmocnienia przepisów antykoncentracyjnych dotyczących mediów

Troskę Rady budzi przede wszystkim sytuacja w mediach cyfrowych.

26 października 2015

T-Mobile prezentuje nową komunikację reklamową

Tomasz Kot śpiewająco.

26 października 2015

Kino gromadzi coraz więcej widzów

Tylko od stycznia do września br. polskie kina odwiedziło ponad 30 mln widzów.

26 października 2015

UOKiK i PIS interweniują w sprawie reklam suplementów diety

Inicjatywa rozpoczyna się od wysłania listu do 315 producentów i dystrybutorów tych produktów.

26 października 2015

Nowa kampania Mitsubishi Outlandera [wideo]

Za kreację i strategię odpowiedzialna jest krakowska agencja Schulz Brand Friendly.

26 października 2015

Rusza wsparcie reklamowe Delikatesów Centrum

Kampanię zaplanował dom mediowy Mindshare.

26 października 2015

Wystartowała kampania Cameleo Henny Ziołowej firmy Delia Cosmetics

Działania reklamowe obejmują wybrane stacje telewizyjne oraz ogólnopolską prasę kobiecą.

26 października 2015

Sylwia Chada rozstaje się z Media Impact Polska

Nie wiadomo, kto zastąpi ją w firmie.

26 października 2015

Scholz & Friends tworzy grupę

Scholz & Friends Warszawa, The Digitals i EMlab łączą się w jedną grupę komunikacyjną S/F.