NC+: sport w mikołajki w modelu pay per view
Abonenci, którzy nie mają w pakiecie Canal+ Sport, mogą za opłatą obejrzeć m.in. mecz Ligi Mistrzów Bayern Monachium vs. Atletico Madryt.
Abonenci, którzy nie mają w pakiecie Canal+ Sport, mogą za opłatą obejrzeć m.in. mecz Ligi Mistrzów Bayern Monachium vs. Atletico Madryt.
Myfitness.pl zaoferuje również nowe rozwiązania dla reklamodawców. Rusza kampania promocyjna.
Podczas pierwszego dnia festiwalu ogłoszono short-listy w dziewięciu kategoriach.
W przypadku niewielkiej szkody klient sam, bez konieczności wizyty rzeczoznawcy, może opisać uszkodzenia, a ubezpieczyciel zdalnie wyceni wysokość odszkodowania. Jeśli klient je zaakceptuje, otrzyma pieniądze przelewem.
Wcześniej była związana z agencją Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.
Danone z działaniami przedświątecznymi dla potrzebujących mocy.
Bohaterami spotu są kolorowe yeti.
Agencja zrealizowała ogólnopolską kampanię promocyjną "Czerwono mi".
W zamian za zakupy kartą na Allegro w sklepach Carrefour, Claire’s i Empik dostęp do multimediów związanych z filmem. Kampanię przygotowały Saatchi i MEC.
Agencja była odpowiedzialna za całościowe przygotowanie projektu, w tym również spotu TV.
Francuska grupa ubezpieczeniowa integruje kupione spółki. Wszystkie będą działać pod jedną marką.
Agencja wygrała obsługę marki na drodze przetargu.
Po trzecim weekendzie film obejrzało 2,131 mln widzów w Polsce.
W 2017 r. planowane są zmiany w magazynie.
Marka z portfolio Maspeksu chce wspomagać aktywność konsumentów - fizyczną i mentalną.
Poprzednio była client service directorem w All4Afiliate.
Będą zarządzać projektami kluczowych klientów agencji.
Zastępuje Pawła Ostrowskiego, który rozstaje się z agencją.
Reżyserka współpracowała wcześniej z domem produkcyjnym w ramach projektu Papaya Young Directors.
Podczas 10. Konferencji Havas Media Group Organic Marketing przedpremierowo zaprezentowano wyniki globalnego badania Meaningful Brands.
Nowy podmiot zajmuje miejsce po BZ WBK. Payback może trochę odetchnąć.
Podczas drugiego dnia festiwalu ogłoszono short-listy w 10 kategoriach.
International account director z Interactive Solutions zmienia agencję.
Akcje uprzywilejowane za 85 mln zł kupili trzej zarządzający WP, a pozostałe - inwestorzy instytucjonalni. Fundusz zachował sobie 10,7 proc. akcji i 4,34 proc. głosów.
Paweł Miklaszewski i David Racchi na czele studia Walk with David.
Będzie odpowiadał za planowanie, organizację i koordynację eventów, w tym Galę Eska Music Awards.
Kampania dotyczy promocji budżetu partycypacyjnego.
Najpopularniejszą dyscypliną pozostaje piłka nożna - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
Marka Maspeksu zachęca do sprawiania sobie małych radości.
Szefowa wirtualnego operatora tłumaczy się z opóźnień, ale zapowiada elastyczną, nowatorską ofertę.
Dziś na antenie stacji debiutuje "Życie jak w Madrycie".
W ramach akcji promowanej kampanią "Daj coś od siebie" kapsel marki Maspeksu zachęca do udziału w konkursie.
Oferta skierowana jest do mniejszych reklamodawców.
Będzie zajmowała się m.in. rozwojem biznesowym i produktowym serwisu internetowego "Gazety Wyborczej".
W konkursie przyznano pięć złotych statuetek. Best In Show otrzymało Allegro za "Legendy polskie".
W wyniku transformacji skonsolidowane zostały departamenty, agencje i kompetencje specjalistyczne, kluczowe z punktu widzenia rozwoju biznesu klientów agencji należących do Publicis Media.
Z siedmiu nominacji sześć zdobyło nagrody na festiwalu w Rzymie.
Reklamowy projekt przygotowały agencja Ambasada i Effective Media.
W grudniu i styczniu w ofercie operatora pojawi się siedem nowych kanałów telewizyjnych.
Banki spółdzielcze prezentują się jako bliskie i przyjazne.
Operator dodaje trzy nowe kanały, a w przypadku dwóch zmienia jakość na HD.
Dariusz Facoń wydawcą wiadomości w Gazeta.pl, a Kornel Karbowniczek wydawcą strony głównej portalu.
Firma rozpoczęła przedświąteczne działania promocyjne.
Sale dostarczające nowych wrażeń kinowych powstaną w Bydgoszczy i Łodzi.