M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

18 stycznia 2017

Maciej Lubczyński w zespole Shake Hands

Będzie odpowiadał za obsługę marek motoryzacyjnych.

18 stycznia 2017

Nowy klient Lighthouse Consultants

Mercedes-Benz Manufacturing Poland nawiązuje współpracę z agencją.

18 stycznia 2017

Credit Agricole chwali się sukcesami

W reklamach ponownie występuje Karolina Gruszka, kampania potrwa do końca lutego br., a kreację przygotowała Just.

18 stycznia 2017

Tomasz Machała wiceprezesem Wirtualnej Polski

Dotychczasowy wiceprezes Maciej Kossowski dołącza do rady nadzorczej grupy.

18 stycznia 2017

Nowy miesięcznik Wydawnictwa Bauer - "Cuda i Objawienia"

Startuje kampania pisma.

19 stycznia 2017

Iga Wachowicz z ZenithOptimedia do Value Media

Objęła stanowisko communication directora.

19 stycznia 2017

Ferring Pharmaceuticals przedłuża współpracę z NuOrder

W ramach działań agencja przeprowadzi m.in. komunikację w social mediach i działania z udziałem blogerów.

19 stycznia 2017

Honorata Fidos head of project management w BBDO Warszawa

Wcześniej pracowała m.in. w K2 Internet jako project manager.

19 stycznia 2017

Ada Fijał reklamuje markę Bioliq

Kampanię dla Aflofarmu realizuje dom mediowy SMG Polska.

19 stycznia 2017

Think Kong pracuje dla marek Hoya i Seiko Optical

Agencja zajmie się ich obsługą w mediach społecznościowych; umowę podpisano na rok.

19 stycznia 2017

Netia intensyfikuje działania marketingowe skierowane do małych firm

Operator reklamuje ofertę internetu dla MŚP za 1 zł na rok. Kampanię przygotowały Dentsu Aegis i Starcom.

19 stycznia 2017

Anna Koj, Joanna Rudnicka i Katarzyna Zagól awansują w K2

Zmiany w dziale client service agencji.

19 stycznia 2017

Wojciech Kowalczyk w radzie nadzorczej IAB Polska

Zastąpił Marcina Gudowicza, byłego szefa Biura Reklamy TVP.

19 stycznia 2017

Tomasz Wojciechowski odchodzi z Havas Warsaw

Agencja tymczasowo bez szefa kreacji.

19 stycznia 2017

Rusza Creative House Kantara w Polsce

Będzie to zespół wsparcia komunikacyjnego i kreatywnego dla agencji badawczych.

19 stycznia 2017

Beata Olechowska wzmacnia zespół Upright Music Poland

Będzie odpowiadać m.in. za dobór i licencjonowanie muzyki do wszelkich produkcji audiowizualnych.

19 stycznia 2017

Krzysztof Jasica dyrektorem ds. infrastruktury w Grupie Eurozet

Będzie odpowiadał za działy techniki i IT w firmie.

19 stycznia 2017

Coca-Cola na ten rok zawiesza projekt Coca-Cola Cup

Powodem jest m.in planowana likwidacja gimnazjów, do których program był adresowany. Marketer pracuje nad nową formułą turnieju.

19 stycznia 2017

Faliński odchodzi z POHID-u

Po 16 latach pracy na rzecz Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji jej dyrektor generalny Maria Andrzej Faliński odchodzi z organizacji. Jego obowiązki przejmuje Renata Juszkiewicz.

19 stycznia 2017

GfK: dominują sklepy niezrzeszone

Indywidualne placówki wciąż stanowią dwie trzecie wszystkich sklepów spożywczych i spożywczo-przemysłowych w Polsce, wynika z raportu GfK Polonia.

20 stycznia 2017

TBM przedłużyła na kolejny rok umowę z Schulz Brand Friendly

Obsługa dotyczy wszystkich marek z portfolio producenta.

20 stycznia 2017

Anna Bimer nową naczelną miesięcznika "Zwierciadło"

Katarzyna Montgomery, dotychczasowa szefowa redakcji, rozstaje się z wydawnictwem.

20 stycznia 2017

Media Service Zawada wprowadza magazyn "Lego City"

Tytuł adresowany jest do dzieci i będzie kwartalnikiem.

20 stycznia 2017

UOKiK rozpoczyna postępowanie przeciw VW ws. "Dieselgate"

Niemieckiemu koncernowi motoryzacyjnemu grozi kara finansowa albo nakaz rekompensat dla konsumentów.

20 stycznia 2017

Lidl wyprzedził Orange pod względem liczby reklam w TV w 2016 r.

Zeszłoroczny lider spadł o dwie pozycje, prześcignął go także bezpośredni konkurent - T-Mobile. Wciąż słabnie sektor finansowy, a marki FMCG zmieniają podejście - twierdzą specjaliści domu mediowego Codemedia.

20 stycznia 2017

Plus i Cyfrowy Polsat reklamują obniżkę cen "sprzętów" o 30 proc.

Akcję promuje Szymon Majewski.

20 stycznia 2017

Unique One dla Totalizatora Sportowego

Totalizator wspiera swój produkt loterią instant win.

20 stycznia 2017

Z inicjatywy IAA stworzono listę rekomendacji dla polskiego rynku reklamy

To zadania na lata 2017-2020.

20 stycznia 2017

Biedronka rośnie

Sprzedaż sieci Biedronka w 2016 r. zbliżyła się do 10 mld euro, a gdyby złoty zachował swoją wartość wobec europejskiej waluty z 2015 r., pułap ten zostałby przekroczony o 200 mln euro.

20 stycznia 2017

1,8 mln osób w zasięgu eCarrefour.pl

Asortyment produktów spożywczych eCarrefour.pl wprowadzony do sprzedaży w październiku ub.r., jest już dostępny dla mieszkańców wszystkich warszawskich dzielnic oraz podwarszawskich miejscowości: Kobyłki, Zielonki, Ząbki i Marki.

23 stycznia 2017

T-Mobile zachęca: wybierz Supernet w Superduecie

T-Mobile uzupełnia portfolio ofert abonamentowych dla klientów indywidualnych o ofertę multi-sim. Reklamuje ją Maja Ostaszewska.

23 stycznia 2017

Agnieszka Mironowicz dyrektorem działu obsługi klientów biznesowych w T-Mobile

Roszady osobowe w pionie biznesowym operatora.

23 stycznia 2017

Czeskie pociągi wjadą na polskie tory?

Według informacji "Gazety Wyborczej" do działalności na naszym rynku szykuje się czeski przewoźnik Leo Express.

23 stycznia 2017

Beata Przybylińska menedżerem sprzedaży w Edipresse Polska

To nowe stanowisko w strukturze wydawnictwa.

23 stycznia 2017

BBC Lifestyle HD w ofercie Vectry

Zastąpi kanał w tradycyjnej rozdzielczości.

23 stycznia 2017

Telewizja Polsat uruchomi kanał dokumentalny

Polsat Doku zadebiutuje w pierwszej połowie lutego br.

23 stycznia 2017

Produkty firmy Wawel jednak zostają w Biedronce

Współpraca będzie kontynowana, choć dostawy słodyczy od firmy Wawel do sieci sklepów Biedronka mogą być ograniczone w stosunku do 2016 r.

23 stycznia 2017

W grudniu sprzedaż detaliczna wzrosła o 6,4 proc.

Sprzedaż żywności, napojów i tytoniu wzrosła aż o 19 proc.

23 stycznia 2017

YouTube wprowadza format Bumper Ads

Nowy sześciosekundowy format ma szczególnie dobrze sprawdzać się na urządzeniach mobilnych.

23 stycznia 2017

Magdalena Bauer i Joanna Komorowska w BBDO

Agencja rozbudowuje dział digital.

23 stycznia 2017

Łukasz Głombicki szefem komunikacji w LifeTube

W ostatnim czasie był online managerem "National Geographic" i "Focusa" w wydawnictwie Burda Media Polska.

23 stycznia 2017

Justyna Gościńska regional marketing directorem CEE Monster Energy

Wcześniej była związana z firmą Levi Strauss & Co.

24 stycznia 2017

Małgorzata Tymoszyńska dołączyła do zespołu Melting Pot

Nowa osoba i awans w agencji.

24 stycznia 2017

Ewa Sętowska awansuje w Shake Hands

Obejmuje stanowisko senior account managera.

24 stycznia 2017

Kerris zdobywa obsługę grupy City Service

Nowy klient agencji skupia spółki zajmujące się obsługą rynku nieruchomości.

24 stycznia 2017

Rafał Chodzicki w zespole Up & More

Koordynuje prace działu SEO i digital marketingu.

24 stycznia 2017

Influencerzy wspierają Pizzę Hut

Deloitte Digital rozpoczął nową aktywację dla swojego klienta.

24 stycznia 2017

Edwin Zasada w Tailor Made PR

Objął stanowisko account managera.

24 stycznia 2017

Spicy Mobile zmienia struktury sprzedaży

Awansowali Tomasz Kąkol i Michał Pietruszka.

24 stycznia 2017

Agencja Ten Team z nowym klientem

Agencja rozpoczęła współpracę z Centrum Medycznym Macierzyństwo z Krakowa.